Dus met andere woorden ons bed is niet schoon?quote:Op woensdag 12 juni 2013 09:41 schreef Chai het volgende:
[..]
Is het ook, maar was mezelf voor ik ga slapen in mijn schone bed.
quote:Op woensdag 12 juni 2013 09:40 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Je zo laten indoctrineren door aan fucking kathad hem met zijn bek tegen de wand gekwakt en daarna onder de douche gegooid wtf man
Zal jou eens neerknuppelen en dan een bak water over je fissie gooienquote:Op woensdag 12 juni 2013 09:40 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Je zo laten indoctrineren door aan fucking kathad hem met zijn bek tegen de wand gekwakt en daarna onder de douche gegooid wtf man
Herkenbaar, had fritz ook toen ie kitten was door z'n fluffige vacht, fucking viesquote:Op woensdag 12 juni 2013 09:41 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Lol.
Die kitten presteert het dus telkens om na het poepen uit de kattenbak te sprinten en alle poep mee te nemen. Waardoor de vloer en hij onder zit.En die poepjes zijn echt hartstikke zacht dus vachtje zit steeds onder de stront.
Dat zei ik niet, leg me verdomme geen woorden in de mond, maar de kans op vervuiling acht ik bij mij kleiner.quote:Op woensdag 12 juni 2013 09:42 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dus met andere woorden ons bed is niet schoon?
Mozy slaapt bij je in bed, dat zegt al genoeg.quote:Op woensdag 12 juni 2013 09:43 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat zei ik niet, leg me verdomme geen woorden in de mond, maar de kans op vervuiling acht ik bij mij kleiner.
En dat laat je in je bed liggen?quote:Op woensdag 12 juni 2013 09:41 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Lol.
Die kitten presteert het dus telkens om na het poepen uit de kattenbak te sprinten en alle poep mee te nemen. Waardoor de vloer en hij onder zit.En die poepjes zijn echt hartstikke zacht dus vachtje zit steeds onder de stront.
Ah dat is dus blijkbaar normaal?quote:Op woensdag 12 juni 2013 09:42 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Zal jou eens neerknuppelen en dan een bak water over je fissie gooien
[..]
Herkenbaar, had fritz ook toen ie kitten was door z'n fluffige vacht, fucking vies
Haha jij lag in vasjes kattenbed dat 1 keer in de maand verschoond wordt.quote:
Kitten ligt niet in bed, die is te druk bezig met de boel terroriseren.quote:
Twee dagen in de week in een iets minder schoon bed, zijn nog altijd 5 schone dagen.quote:Op woensdag 12 juni 2013 09:44 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Mozy slaapt bij je in bed, dat zegt al genoeg.
Weet niet of je zo'n dichte bak met klep hebt of een open bak, dat helpt ook dat ie er niet uitrentquote:Op woensdag 12 juni 2013 09:44 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ah dat is dus blijkbaar normaal?Heb al sinds zondagnacht niet meer geslapen, wat is dat vermoeiend zeg.
Met mijn haar. Dat ding is nu toch niet meer schoon te krijgen, dus ik snap het als vas het helemaal op heeft gegeven.quote:Op woensdag 12 juni 2013 09:44 schreef krioro het volgende:
[..]
Haha jij lag in vasjes kattenbed dat 1 keer in de maand verschoond wordt.
Dichte bak zonder klep, die grote gaat er met klep wel in maar snapt niet hoe hij er dan uit moet.quote:Op woensdag 12 juni 2013 09:45 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Weet niet of je zo'n dichte bak met klep hebt of een open bak, dat helpt ook dat ie er niet uitrent
vette bende in bed dus.quote:Op woensdag 12 juni 2013 09:46 schreef Murdera het volgende:
[..]
Met mijn haar. Dat ding is nu toch niet meer schoon te krijgen, dus snap als vas het helemaal op heeft gegeven.
quote:Op woensdag 12 juni 2013 09:45 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Kitten ligt niet in bed, die is te druk bezig met de boel terroriseren.
quote:Op woensdag 12 juni 2013 09:44 schreef krioro het volgende:
[..]
Haha jij lag in vasjes kattenbed dat 1 keer in de maand verschoond wordt.
quote:Op woensdag 12 juni 2013 09:47 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dichte bak zonder klep, die grote gaat er met klep wel in maar snapt niet hoe hij er dan uit moet.Blijft hij van binnen uit met zijn pootjes tegen de klep aanslaan.
owh lawdyquote:Op woensdag 12 juni 2013 09:48 schreef Murdera het volgende:
[..]
Eigenlijk net als ambi's bed dus ja.
Ik geef hem toch ook straf? Denk je dat ik hem zijn gang laat gaan?quote:Op woensdag 12 juni 2013 09:48 schreef 2NutZ het volgende:
[..]zo mooi hoe mensen altijd over hun katten praten.. vol trots omdat hij 'de boel terroriseert'..
Zo leuk johhad hem mooi een lesje geleerd over hoe je je behoord te gedragen.. schijtbeesten
[..]
Ik hoop dat je een keer goed gekrabt word door een kat van vrienden of familie ofzoquote:Op woensdag 12 juni 2013 09:48 schreef 2NutZ het volgende:
zo mooi hoe mensen altijd over hun katten praten.. vol trots omdat hij 'de boel terroriseert'..
Zo leuk johhad hem mooi een lesje geleerd over hoe je je behoord te gedragen.. schijtbeesten
Ja had hem wel wat hoger ingeschat maar dat beest is echt een muppet.quote:
quote:Op woensdag 12 juni 2013 09:48 schreef 2NutZ het volgende:
[..]zo mooi hoe mensen altijd over hun katten praten.. vol trots omdat hij 'de boel terroriseert'..
stuur je eigen poesje op hem af.quote:Op woensdag 12 juni 2013 09:49 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik hoop dat je een keer goed gekrabt word door een kat van vrienden of familie ofzo
Lief tochquote:Op woensdag 12 juni 2013 09:50 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja had hem wel wat hoger ingeschat maar dat beest is echt een muppet.
Nee hoor, beide.quote:Op woensdag 12 juni 2013 09:50 schreef wise het volgende:
[..]![]()
hond > kat. Alleen zijn we dan in deze SC in de minderheid![]()
allemaal poezevrouwen hier.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |