Dus met andere woorden ons bed is niet schoon?quote:Op woensdag 12 juni 2013 09:41 schreef Chai het volgende:
[..]
Is het ook, maar was mezelf voor ik ga slapen in mijn schone bed.
quote:Op woensdag 12 juni 2013 09:40 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Je zo laten indoctrineren door aan fucking kathad hem met zijn bek tegen de wand gekwakt en daarna onder de douche gegooid wtf man
Zal jou eens neerknuppelen en dan een bak water over je fissie gooienquote:Op woensdag 12 juni 2013 09:40 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Je zo laten indoctrineren door aan fucking kathad hem met zijn bek tegen de wand gekwakt en daarna onder de douche gegooid wtf man
Herkenbaar, had fritz ook toen ie kitten was door z'n fluffige vacht, fucking viesquote:Op woensdag 12 juni 2013 09:41 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Lol.
Die kitten presteert het dus telkens om na het poepen uit de kattenbak te sprinten en alle poep mee te nemen. Waardoor de vloer en hij onder zit.En die poepjes zijn echt hartstikke zacht dus vachtje zit steeds onder de stront.
Dat zei ik niet, leg me verdomme geen woorden in de mond, maar de kans op vervuiling acht ik bij mij kleiner.quote:Op woensdag 12 juni 2013 09:42 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dus met andere woorden ons bed is niet schoon?
Mozy slaapt bij je in bed, dat zegt al genoeg.quote:Op woensdag 12 juni 2013 09:43 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat zei ik niet, leg me verdomme geen woorden in de mond, maar de kans op vervuiling acht ik bij mij kleiner.
En dat laat je in je bed liggen?quote:Op woensdag 12 juni 2013 09:41 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Lol.
Die kitten presteert het dus telkens om na het poepen uit de kattenbak te sprinten en alle poep mee te nemen. Waardoor de vloer en hij onder zit.En die poepjes zijn echt hartstikke zacht dus vachtje zit steeds onder de stront.
Ah dat is dus blijkbaar normaal?quote:Op woensdag 12 juni 2013 09:42 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Zal jou eens neerknuppelen en dan een bak water over je fissie gooien
[..]
Herkenbaar, had fritz ook toen ie kitten was door z'n fluffige vacht, fucking vies
Haha jij lag in vasjes kattenbed dat 1 keer in de maand verschoond wordt.quote:
Kitten ligt niet in bed, die is te druk bezig met de boel terroriseren.quote:
Twee dagen in de week in een iets minder schoon bed, zijn nog altijd 5 schone dagen.quote:Op woensdag 12 juni 2013 09:44 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Mozy slaapt bij je in bed, dat zegt al genoeg.
Weet niet of je zo'n dichte bak met klep hebt of een open bak, dat helpt ook dat ie er niet uitrentquote:Op woensdag 12 juni 2013 09:44 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ah dat is dus blijkbaar normaal?Heb al sinds zondagnacht niet meer geslapen, wat is dat vermoeiend zeg.
Met mijn haar. Dat ding is nu toch niet meer schoon te krijgen, dus ik snap het als vas het helemaal op heeft gegeven.quote:Op woensdag 12 juni 2013 09:44 schreef krioro het volgende:
[..]
Haha jij lag in vasjes kattenbed dat 1 keer in de maand verschoond wordt.
Dichte bak zonder klep, die grote gaat er met klep wel in maar snapt niet hoe hij er dan uit moet.quote:Op woensdag 12 juni 2013 09:45 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Weet niet of je zo'n dichte bak met klep hebt of een open bak, dat helpt ook dat ie er niet uitrent
vette bende in bed dus.quote:Op woensdag 12 juni 2013 09:46 schreef Murdera het volgende:
[..]
Met mijn haar. Dat ding is nu toch niet meer schoon te krijgen, dus snap als vas het helemaal op heeft gegeven.
quote:Op woensdag 12 juni 2013 09:45 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Kitten ligt niet in bed, die is te druk bezig met de boel terroriseren.
quote:Op woensdag 12 juni 2013 09:44 schreef krioro het volgende:
[..]
Haha jij lag in vasjes kattenbed dat 1 keer in de maand verschoond wordt.
quote:Op woensdag 12 juni 2013 09:47 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dichte bak zonder klep, die grote gaat er met klep wel in maar snapt niet hoe hij er dan uit moet.Blijft hij van binnen uit met zijn pootjes tegen de klep aanslaan.
owh lawdyquote:Op woensdag 12 juni 2013 09:48 schreef Murdera het volgende:
[..]
Eigenlijk net als ambi's bed dus ja.
Ik geef hem toch ook straf? Denk je dat ik hem zijn gang laat gaan?quote:Op woensdag 12 juni 2013 09:48 schreef 2NutZ het volgende:
[..]zo mooi hoe mensen altijd over hun katten praten.. vol trots omdat hij 'de boel terroriseert'..
Zo leuk johhad hem mooi een lesje geleerd over hoe je je behoord te gedragen.. schijtbeesten
[..]
Ik hoop dat je een keer goed gekrabt word door een kat van vrienden of familie ofzoquote:Op woensdag 12 juni 2013 09:48 schreef 2NutZ het volgende:
zo mooi hoe mensen altijd over hun katten praten.. vol trots omdat hij 'de boel terroriseert'..
Zo leuk johhad hem mooi een lesje geleerd over hoe je je behoord te gedragen.. schijtbeesten
Ja had hem wel wat hoger ingeschat maar dat beest is echt een muppet.quote:
quote:Op woensdag 12 juni 2013 09:48 schreef 2NutZ het volgende:
[..]zo mooi hoe mensen altijd over hun katten praten.. vol trots omdat hij 'de boel terroriseert'..
stuur je eigen poesje op hem af.quote:Op woensdag 12 juni 2013 09:49 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik hoop dat je een keer goed gekrabt word door een kat van vrienden of familie ofzo
Lief tochquote:Op woensdag 12 juni 2013 09:50 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja had hem wel wat hoger ingeschat maar dat beest is echt een muppet.
Nee hoor, beide.quote:Op woensdag 12 juni 2013 09:50 schreef wise het volgende:
[..]![]()
hond > kat. Alleen zijn we dan in deze SC in de minderheid![]()
allemaal poezevrouwen hier.
DIe beesten durven nauweiljks in mijn buurt te komen manquote:Op woensdag 12 juni 2013 09:49 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik hoop dat je een keer goed gekrabt word door een kat van vrienden of familie ofzo
Juist wel. Ik kan niet met katten omgaan, dat is wat anders... niet gelijk alle dieren als voorbeeld nemenquote:Op woensdag 12 juni 2013 09:49 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik geef hem toch ook straf? Denk je dat ik hem zijn gang laat gaan?Kan wel merken dat jij niet weet hoe je met dieren om moet gaan.
Oh 1 goeie hond nodig om een heel nest van die kakbeesten af te slachtenquote:Op woensdag 12 juni 2013 09:50 schreef wise het volgende:
[..]![]()
Wat lul jij nou weer.quote:Op woensdag 12 juni 2013 09:50 schreef wise het volgende:
[..]![]()
klinkt als een islamitische keeshondenrasquote:Op woensdag 12 juni 2013 09:51 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nee hoor, beide.Vanochtend een nieuw ras ontdekt, de Samojeed.
quote:Op woensdag 12 juni 2013 09:52 schreef wise het volgende:
[..]
klinkt als een islamitische keeshondenras![]()
En dit had vroeger een katquote:Op woensdag 12 juni 2013 09:51 schreef 2NutZ het volgende:
DIe beesten durven nauweiljks in mijn buurt te komen man![]()
en anders krijgen ze gewoon een stomp in het gezicht.
echt?quote:Op woensdag 12 juni 2013 09:54 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
En dit had vroeger een katHeb medelijden met dat beest man, hoe moet die zich gevoeld hebben bij jou
Ik weet niet zo goed hoe ik deze situatie tussen de 2 moet omschrijven.quote:Op woensdag 12 juni 2013 09:51 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Lief tochMaar hij en Reiko zijn ok? Gewoon de normale gang van zaken dat de kitten reiko lastigvalt met z'n speelse gedrag?
Weet niet welke katten jij als voorbeeld neemt maar hier zijn wij de baas en dat weten ze.quote:Op woensdag 12 juni 2013 09:51 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
DIe beesten durven nauweiljks in mijn buurt te komen man![]()
en anders krijgen ze gewoon een stomp in het gezicht.
[..]
Juist wel. Ik kan niet met katten omgaan, dat is wat anders... niet gelijk alle dieren als voorbeeld nemenKomt omdat katten denken de baas te zijn.. nou dat moet je bij mij niet doen
quote:Op woensdag 12 juni 2013 09:46 schreef Murdera het volgende:
[..]
Met mijn haar. Dat ding is nu toch niet meer schoon te krijgen, dus ik snap het als vas het helemaal op heeft gegeven.
Ze moest op haar teentjes lopen maar ze is wel eerlijk behandeldquote:Op woensdag 12 juni 2013 09:54 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
En dit had vroeger een katHeb medelijden met dat beest man, hoe moet die zich gevoeld hebben bij jou
Klinkt als asociale kat, tis al vreemd dat ie zich laat domineren in z'n eigen huis door die anderequote:Op woensdag 12 juni 2013 09:54 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik weet niet zo goed hoe ik deze situatie tussen de 2 moet omschrijven.![]()
Ze tolereren elkaar, alleen mag de kitten niet aan Reiko zijn speelgoed zitten want dan zet ie een enorme dikke staart op.Zitten samen op de bank en op de krabpaal en snuffelen aan elkaar. Zitten elkaar achterna, en slaan met de pootjes naar elkaar (zonder nagels) Maar zodra de kleine achter Reiko aan gaat word Reiko onzeker en gaat hij zitten mauwen in een hoekje. Merk wel dat Reiko geen aandacht meer wil van ons, normaal kwam hij bij je zitten maar dat wil hij niet meer en spelen doet hij ook niet meer. Dus het is allemaal nog even afwachten. Wil verder niet dat het ten koste gaat van Reiko.
Maar kitten doet het verder prima gelukkig!
Hahahahahahahaquote:Op woensdag 12 juni 2013 09:54 schreef Murdera het volgende:
[..]
echt?
Ahw arme nutzie heeft een trauma omdat hij de bitch van zijn kat was.
quote:Op woensdag 12 juni 2013 09:52 schreef wise het volgende:
[..]
klinkt als een islamitische keeshondenras![]()
Dat deed Reiko ook al bij die andere, maar dat was een volwassen kat dit is een kitten.quote:Op woensdag 12 juni 2013 09:56 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Klinkt als asociale kat, tis al vreemd dat ie zich laat domineren in z'n eigen huis door die andereEn een mietje wel
welke gast van 21 durft over straat te lopen met een kind van 13.quote:Op woensdag 12 juni 2013 09:57 schreef Chai het volgende:
Ik was 13 toen ik een vriend van 21 kreeg,
Het is nu al 3 jaar aan en nooit problemen echt super leuk met zk, tweetjes.
Ik ben nu 16 en hij 24. We schelen 8 jaar dus die paar jaartjes zullen niet echt een verschil maken. Ik ben er heel blij mee en vindt een wat oudere jongen wel fijn.
Als het uit zou raken zou ik zeker weer een wat oudere jongen willen.
Waarom niet? Kan toch ook je zusje zijn.quote:Op woensdag 12 juni 2013 09:58 schreef Murdera het volgende:
[..]
welke gast van 21 durft over straat te lopen met een kind van 13.
'maar ze is zo volwassen voor haar leeftijd en ziet er ook ouder uit dus het kan gewoon'quote:Op woensdag 12 juni 2013 09:58 schreef Murdera het volgende:
[..]
welke gast van 21 durft over straat te lopen met een kind van 13.
quote:Op woensdag 12 juni 2013 09:59 schreef Chai het volgende:
[..]
Waarom niet? Kan toch ook je zusje zijn.
priscilla en harrie vinden dat heus wel best hoor.quote:Op woensdag 12 juni 2013 10:00 schreef Vaseline_ het volgende:
Welke moeder/vader laat hun kind van 13 met een gast van 21 gaan?
Ik heb vanaf mijn 16e een relatie die erg serieus is (ben over een aantal dagen 20). Ik ga niet om met leeftijdsgenoten, omdat ik ontzettend anders in het leven sta. Ik denk dan ook dat ik nogal wat volwassener ben vergeleken met de rest,quote:Op woensdag 12 juni 2013 10:00 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
'maar ze is zo volwassen voor haar leeftijd en ziet er ook ouder uit dus het kan gewoon'
Sure boo booquote:Op woensdag 12 juni 2013 08:42 schreef krioro het volgende:
[..]
[..]
[..]
Heeft niks met leeftijd te maken, enkel met weten wat goed is voor mijn lichaam.
quote:Op woensdag 12 juni 2013 09:55 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Weet niet welke katten jij als voorbeeld neemt maar hier zijn wij de baas en dat weten ze.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |