quote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:24 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Je mag wel op mijn bierbuik liggen.
Ga gewoon heel vals zingen van:quote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:49 schreef Chloroform het volgende:
[..]
WIE WEET DIE SHIT?!?!
[..]
Dude. :s
[..]
Daarom.
Props op je ogen.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:52 schreef Chloroform het volgende:
Ik vind die nieuwe OP's zo veel leuker en wil graag props voor het invoeren hiervan.
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:52 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ga gewoon heel vals zingen van:
YOU ARE MY SUNSHINE, MY ONLY SUNSHINE!! Get it?
Heb een oogje op jou.quote:
Consider it donequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:54 schreef Dqod het volgende:
[..]
Consider it doneBen enorm benieuwd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doe maar weer zo.quote:DOEI.
Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
#Spannend #Zininquote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:56 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ben enorm benieuwd.
[..]
Doe maar weer zo.DOEI.
Braaf.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:57 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Wat ga je good cop bad cop spelen dan. Alles tussen ons is toch real bby :s.
Waarom subtiel?quote:Op woensdag 12 juni 2013 00:02 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
Okay waar kan ik een artikel vinden waar subtiel wordt gestereotypeerd m.b.t. andere culturen (in het Engels)?
Moet niet te overduidelijk zijn volgens mij. Weet je toevallig iets? Ik keek al op thesun.co.uk (en wat gezocht op obvious shit) maar kan niks vindenquote:
The Times, The Independent en The Guardian ook al bekeken?quote:Op woensdag 12 juni 2013 00:08 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Moet niet te overduidelijk zijn volgens mij. Weet je toevallig iets? Ik keek al op thesun.co.uk (en wat gezocht op obvious shit) maar kan niks vinden.
Leek me dat die iets minder likely zouden stereotyperen omdat die over het algemeen wat betere 'kwaliteit' zijn?quote:Op woensdag 12 juni 2013 00:09 schreef Chloroform het volgende:
[..]
The Times, The Independent en The Guardian ook al bekeken?
Dat maakt niet uit. Elke krant kan (onbedoeld) stereotyperen.quote:Op woensdag 12 juni 2013 00:11 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Leek me dat die iets minder likely zouden stereotyperen omdat die over het algemeen wat betere 'kwaliteit' zijn?
Ik ben geen viespeuk.quote:Op woensdag 12 juni 2013 07:41 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik slaap niet beneden op de bank. Ben niet zo'n viespeuk bij wie de kat in bed slaapt.
quote:
quote:
Heeft niks met leeftijd te maken, enkel met weten wat goed is voor mijn lichaam.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:50 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Schatje toch... Ouderdom is lastig he?
Mountain Dew.quote:
jij ook.quote:
Schop hem lens.quote:
Hoe noem je mij?quote:Op woensdag 12 juni 2013 07:41 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik slaap niet beneden op de bank. Ben niet zo'n viespeuk bij wie de kat in bed slaapt.
Inderdaad, in een bed slapen met iets wat zijn vacht schoonmaakt met dezelfde tong waarmee het zijn anus likt is heel schoon.quote:
Hij slaapt aan het voeteneind op een speciale deken die er op ligt die ik elke dag netjes uitklop.quote:Op woensdag 12 juni 2013 09:35 schreef Chai het volgende:
[..]
Inderdaad, in een bed slapen met iets wat zijn vacht schoonmaakt met dezelfde tong waarmee het zijn anus likt is heel schoon.
En de hele dag in de paardenstront staan is schoner? Niet dat je met je laarzen in bed gaat maar toch.quote:Op woensdag 12 juni 2013 09:35 schreef Chai het volgende:
[..]
Inderdaad, in een bed slapen met iets wat zijn vacht schoonmaakt met dezelfde tong waarmee het zijn anus likt is heel schoon.
quote:Op woensdag 12 juni 2013 09:35 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee, maar is ook nogal dom om te doen.quote:Op woensdag 12 juni 2013 09:37 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
En de hele dag in de paardenstront staan is schoner? Niet dat je met je laarzen in bed gaat maar toch.
Ik wil nog niet doodquote:
quote:Op woensdag 12 juni 2013 09:37 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
En de hele dag in de paardenstront staan is schoner? Niet dat je met je laarzen in bed gaat maar toch.
Je zo laten indoctrineren door aan fucking katquote:Op woensdag 12 juni 2013 09:39 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik wil nog niet doodHeb ik 1x gedaan toen ze zichzelf ondergezeken had van angst toen ze van het balkon af viel, werd me niet echt in dank afgenomen
.
Lol.quote:Op woensdag 12 juni 2013 09:39 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik wil nog niet doodHeb ik 1x gedaan toen ze zichzelf ondergezeken had van angst toen ze van het balkon af viel, werd me niet echt in dank afgenomen
.
Is het ook, maar was mezelf voor ik ga slapen in mijn schone bed.quote:Op woensdag 12 juni 2013 09:40 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja maar jij duwt je gezicht toch ook in de vacht van je kat, dus dat kan je ook ranzig noemen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |