roastbeef / rosbief dusquote:
Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 12 juni 2013 12:51 schreef Chloroform het volgende:
Jongens, ik ben zo fucking blij. Ik heb mijn assessment gehaald.Ik sta hier vreugdedansjes te doen als een malle.
zeker met een neuslengte verschil het hoogste cijferżquote:Op woensdag 12 juni 2013 12:51 schreef Chloroform het volgende:
Jongens, ik ben zo fucking blij. Ik heb mijn assessment gehaald.Ik sta hier vreugdedansjes te doen als een malle.
proficiatquote:Op woensdag 12 juni 2013 12:51 schreef Chloroform het volgende:
Gefeliciteerd, super goed!quote:Op woensdag 12 juni 2013 12:51 schreef Chloroform het volgende:
Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 12 juni 2013 12:51 schreef Chloroform het volgende:
neuken?quote:Op woensdag 12 juni 2013 12:51 schreef Chloroform het volgende:
Zal je hoofd eens tussen de deur klemmen.quote:Op woensdag 12 juni 2013 12:56 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
Jammer, Chloro, had gehoopt dat je het niet had gehaald.
Nee man, heb soa.quote:
Ja hoor. Buk maar.quote:
ik ook maar ik laat hem niet vallen want dan heb ik frank in mn nekquote:Op woensdag 12 juni 2013 12:58 schreef Chloroform het volgende:
Thanks popjes!Zo veel liefde.
[..]
Zal je hoofd eens tussen de deur klemmen.
[..]
Nee man, heb soa.
Oh ja wel hoorquote:Op woensdag 12 juni 2013 12:37 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
In deze SC kennen we geen geheimen voor elkaar.
Heb liever dat je iets anders om me klemt.quote:Op woensdag 12 juni 2013 12:58 schreef Chloroform het volgende:
Thanks popjes!Zo veel liefde.
[..]
Zal je hoofd eens tussen de deur klemmen.
[..]
Nee man, heb soa.
haha anderdquote:Op woensdag 12 juni 2013 13:03 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Heb liever dat je iets anderd om me klemt.
wutquote:Op woensdag 12 juni 2013 13:02 schreef hezdunnah het volgende:
[..]
Ee mn madre had trouwens een tip om je ei te koken
quote:
Paar keer goede tik geven. Is snel genoeg opgelost.quote:Op woensdag 12 juni 2013 13:06 schreef 2NutZ het volgende:
Nu aldoor s'avonds met dit lekkere weer in de tuin zitten is echt nice btw
Alleen ik word knettergek door mijn buurmeisje, van turkse afkomst van 20 jaar die best lekker is met haar constante ge-'oh my god!!'zwaar stopwoordje/zinnetje. Niet normaal hoe vervelend
Sst, niet zo en public, er zijn kinderen bij.quote:Op woensdag 12 juni 2013 13:03 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Heb liever dat je iets anders om me klemt.
quote:
Even met de hamer inderdaad.quote:Op woensdag 12 juni 2013 13:08 schreef Murdera het volgende:
[..]
Paar keer goede tik geven. Is snel genoeg opgelost.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |