Fas!!!quote:Op woensdag 12 juni 2013 11:44 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Neem de laatste drie letters en draai het om!
quote:
Totaal niet grappig eigenlijk.quote:Op woensdag 12 juni 2013 11:47 schreef wise het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
Die muizen altijdquote:Op woensdag 12 juni 2013 11:47 schreef wise het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Waarom doen mensen ditquote:
Over muizen gesproken, ik hoorde dat Panzermaus Missblacksoulhighallthetime in elkaar gaat slaanquote:
das een kloon, dus succesquote:Op woensdag 12 juni 2013 12:00 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Over muizen gesproken, ik hoorde dat Panzermaus Missblacksoulhighallthetime in elkaar gaat slaan.
Hij heeft haar al eens gemeet, dus het is slechts een kwestie van tijd.quote:
Lijkt mij wel leuk. Dan zal dwc in de bres springen. Leuk gevechtquote:Op woensdag 12 juni 2013 12:00 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Over muizen gesproken, ik hoorde dat Panzermaus Missblacksoulhighallthetime in elkaar gaat slaan.
met hoge hakken trappen zonder op je muil te gaan ja?quote:Op woensdag 12 juni 2013 12:01 schreef Robophatt het volgende:
Als ze high heels aan heeft dan is ze wel in het voordeel als ze enigszins kan trappen
Beetje vrouw kan alles op hakken.quote:Op woensdag 12 juni 2013 12:04 schreef Murdera het volgende:
[..]
met hoge hakken trappen zonder op je muil te gaan ja?
dan zijn er heel weinig wezens ook maar een beetje vrouw.quote:Op woensdag 12 juni 2013 12:05 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Beetje vrouw kan alles op hakken.
Behalve door zand lopen. Dat is echt kut.
Zeker. Ben vaak dronken geweest met hakken aan dus dan leer je het wel.quote:Op woensdag 12 juni 2013 12:05 schreef Murdera het volgende:
[..]
dan zijn er heel weinig wezens ook maar een beetje vrouw.
Maar je bent er zelf wel een dus?
Zou graag bewijs zien.quote:Op woensdag 12 juni 2013 12:12 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Zeker. Ben vaak dronken geweest met hakken aan dus dan leer je het wel.
True, true.quote:Op woensdag 12 juni 2013 12:00 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Eitjequote:Op woensdag 12 juni 2013 12:13 schreef Murdera het volgende:
[..]
Zou graag bewijs zien.
Maak maar een Italiaanse bol met kip, ham, bacon, sla en komkommer voor me, in niets anders dan je hoge hakken. Dan geloof ik je.
Vind je dat lekker ja? Krijg je die er ook nog bij.quote:
Hoe was die keer dat jullie hadden gemeetquote:
Neh, laat dat eitje maar zitten.quote:Op woensdag 12 juni 2013 12:18 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Vind je dat lekker ja? Krijg je die er ook nog bij.
gebakken of bevruchtquote:Op woensdag 12 juni 2013 12:18 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Vind je dat lekker ja? Krijg je die er ook nog bij.
Okequote:
Helemaal geen dusquote:
quote:Op woensdag 12 juni 2013 12:23 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik begin overigens al honger te krijgen.
Is een heel aardige jongen irl, verder niets aan toe te voegen.quote:Op woensdag 12 juni 2013 12:18 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Hoe was die keer dat jullie hadden gemeet?
Is hij echt zo gespierd of zijn die foto's op internet fake?quote:Op woensdag 12 juni 2013 12:25 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Is een heel aardige jongen irl, verder niets aan toe te voegen.
Dus je ging niet in op zijn avances en daarom doet hij zo verbitterdquote:Op woensdag 12 juni 2013 12:25 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Is een heel aardige jongen irl, verder niets aan toe te voegen.
Of andersom. Hij meet zoveel chicks.quote:Op woensdag 12 juni 2013 12:26 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Dus je ging niet in op zijn avances en daarom doet hij zo verbitterd.
Dat is waar, je gaat natuurlijk niet afspreken met Panzer als je niet wilt worden geneuktquote:
Nee, niet fake.quote:Op woensdag 12 juni 2013 12:26 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Is hij echt zo gespierd of zijn die foto's op internet fake?
Dit niet wetenquote:
Ik weet de echte redenquote:
oh please sharequote:Op woensdag 12 juni 2013 12:31 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik weet de echte redenen het ligt idd niet aan panz
Wowquote:
nja, ik vind hem op zich wel grappig, maar hij zichzelf nog veel grappiger geloof ik.quote:
In deze SC kennen we geen geheimen voor elkaarquote:Op woensdag 12 juni 2013 12:31 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik weet de echte redenen het ligt idd niet aan panz
quote:
Haten op een goddelijk gerechtquote:Op woensdag 12 juni 2013 12:39 schreef wise het volgende:
[..]ĦĦĦĦĦĦĦĦĦĦĦĦĦĦĦĦĦĦĦĦĦĦĦĦĦĦĦĦĦĦĦĦĦĦĦĦĦĦĦĦĦĦĦĦĦĦĦĦ1
Fucking cultuurbarbaar is iequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |