Hé! Kom je ook?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 00:03 schreef Mattt het volgende:
Net als de appelpop meet maar niemand naartoe kwam
Als het doordeweeks is en ik met het OV thuis kan komen, zeg ik geen neequote:Op dinsdag 11 juni 2013 00:04 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Hundehaus en ik meeten altijd al
Maar ja, er komt echt een meet. Kom je ook?
Nee, gewoon een drankje doen.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 00:05 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Als het doordeweeks is en ik met het OV thuis kan komen, zeg ik geen nee. Een etentje ergens maybe? Of wordt het stappen?
Okay, I'm in (ligt er aan wanneer).quote:Op dinsdag 11 juni 2013 00:07 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Nee, gewoon een drankje doen.
Oooh vet.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 00:08 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Okay, I'm in (ligt er aan wanneer).
Ben nooit echt in Tiel geweest
Hé ouwe milkshake makerquote:
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 00:09 schreef Mattt het volgende:
[..]
Hé ouwe milkshake maker![]()
Ich bin dabei.![]()
mits het goed weer is
Oh shit, nu komen al die ekte Fok!ers ook al.quote:
Iset en ik zijn inmiddels al jaren maatjes, wat lul jij allemaalquote:Op dinsdag 11 juni 2013 00:12 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Oh shit, nu komen al die ekte Fok!ers ook al.
Was dit nu wel zo'n goed idee?
Inderdaad. Ik vertrouw alleen jou van dat lijstje, abi.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 00:13 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Iset en ik zijn inmiddels al jaren maatjes, wat lul jij allemaal
Iddquote:
Dat klinkt inderdaad veel beter! Maar dan moet het wel lekker weer zijn..quote:Op dinsdag 11 juni 2013 00:17 schreef Mattt het volgende:
Stelletje yaraks. Gewoon komen allemaal.
Waal meet in het zonnetje
Die avond dat jij in Rotterdam was voor een concert en jij toen heel laat whatsappte waar je nog kon eten op dat late tijdstip.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 00:14 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik vertrouw alleen jou van dat lijstje, abi.
Oja! Dat je dat nog weet.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 00:20 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Die avond dat jij in Rotterdam was voor een concert en jij toen heel laat whatsappte waar je nog kon eten op dat late tijdstip.
Huh, Ambi? Tiel ligt midden in Nederland.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 00:31 schreef Ambipur het volgende:
Goh. Een normaal groepje. Jammer dat Tiel in Belgie ligt
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 00:31 schreef Ambipur het volgende:
Topografische kennis van een aardappel hebben.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 00:31 schreef Ambipur het volgende:
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 00:31 schreef Ambipur het volgende:
Ambi bedoelde Tielt, denk ik.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 00:33 schreef Piye het volgende:
[..]
Topografische kennis van een aardappel hebben.
Ga d'r nou niet verdedigen.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 00:35 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Ambi bedoelde Tielt, denk ik.
Heequote:Op dinsdag 11 juni 2013 00:14 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik vertrouw alleen jou van dat lijstje, abi.
quote:Op [url=http:/ :)/forum.fok.nl/topic/1982909/2/50#127652182]dinsdag 11 juni 2013 08:35[/url] schreef Djibril het volgende:
Damn idd een normale groep voor een meet. Tiel is bij mij dichtbij, als ik jullie beter kende was ik misschien ook ....
Nee meis, was smoesje. En het domste groepje reageerde idd, vandaar mijn smileyquote:Op dinsdag 11 juni 2013 00:35 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Ambi bedoelde Tielt, denk ik.
Eigenlihk vrijdag, maar dan kan Ous niet. Dus als de rest zaterdag goed vind, zaterdag.quote:
Deze zaterdag?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 10:33 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Eigenlihk vrijdag, maar dan kan Ous niet. Dus als de rest zaterdag goed vind, zaterdag.
Kom je ook?
Hmm. Jammer, dan heb ik een etentje. Altijd zo, de meetings waarbij ik wel kon komen had je toch alleen weirdo's.quote:
Deze wijf.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 10:48 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Hmm. Jammer, dan heb ik een etentje. Altijd zo, de meetings waarbij ik wel kon komen had je toch alleen weirdo's.
En als het vrijdag is?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 10:48 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Hmm. Jammer, dan heb ik een etentje. Altijd zo, de meetings waarbij ik wel kon komen had je toch alleen weirdo's.
Nee, ik heb helemaal niets met die users. Maar zei haalt het bloed onder mn nagels vandaan. Ik ben hier helemaal aan het ragen.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 10:54 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Jij wil stiekem ook graag komen, of niet?En maar blijven reageren.
Nee. Jij bent de weirdo. Verder ken ik er niet heel veel van eigenlijk.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 10:59 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Nee, ik heb helemaal niets met die users. Maar zei haalt het bloed onder mn nagels vandaan. Ik ben hier helemaal aan het ragen.
Girl beschuldigt iedereen van weirdo's terwijl zei de enige auti is die niet kwam opdagen. Wekenlang zegt ze: "ik kom wel, ik kom niet'' en dan laatste dag afzeggen.
Ze weet zelf niet eens wat ze wil.![]()
Dan ben ik vrij in de avond en heb ik geen smoesquote:
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 11:04 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
- - - - - -
Ous kan toch niet komen, dus het is gewoon vrijdag 14 juni. Nu nog even een tijd afspreken.
- - - - - - -
Waarom?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 11:10 schreef slangpie het volgende:
In vorig topic had ik al gemeld dat ik 14/6 niet kan
Jij wil Ambi natuurlijk zien.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 12:35 schreef IPA35 het volgende:
Ik stel vrijdag voor vanaf een uur of 6 en als het bevalt kunnen we altijd nog iets doen met slangpie.
Ik wil bambi graag zien.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 12:51 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Jij wil Ambi natuurlijk zien.
Groot gelijk.
Het lot.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 16:37 schreef hezdunnah het volgende:
Wat is dit ik krijg een melding van een qoute en ik ben helemaal niet geqoute
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 16:37 schreef hezdunnah het volgende:
Wat is dit ik krijg een melding van een qoute en ik ben helemaal niet geqoute
Altijd, en dan ook altijd als ik je naam ergens zie denk ik eerst dat ik 'Imetmyfriendsonline' zie staan.quote:
Hahahah prachtig!quote:Op dinsdag 11 juni 2013 19:01 schreef hezdunnah het volgende:
[..]
Altijd, en dan ook altijd als ik je naam ergens zie denk ik eerst dat ik 'Imetmyfriendsonline' zie staan.
Hahaaa.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 19:01 schreef hezdunnah het volgende:
[..]
Altijd, en dan ook altijd als ik je naam ergens zie denk ik eerst dat ik 'Imetmyfriendsonline' zie staan.
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 17:21 schreef IPA35 het volgende:
Jij wilt mij juist zien.
Maar daarvoor hoef je niet perse af te reizen naar hier. Ik ben niet te beroerd voor een fotoruil.
quote:
Ja, Ambi.quote:
Eehm niks negatiefs over jou.quote:
Hoe bedoel je steken?quote:Op woensdag 12 juni 2013 19:13 schreef Piye het volgende:
[..]
Eehm niks negatiefs over jou.
Ook niks negatiefs over Ambi trouwens. Het is mij eigenlijk nog steeds niet duidelijk wat nou het probleem van haar kant is.Maar ik vond die "subtiele" steken wel grappig.
Bedoel ik toch ook helemaal niet joh.quote:
Dit soort opmerkingen bedoelde ik.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 10:48 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Oftewel jullie hebben gemeet en ze maakt je subtiel uit voor wierdo en nu ben je boos.quote:Op woensdag 12 juni 2013 19:23 schreef Piye het volgende:
[..]
Bedoel ik toch ook helemaal niet joh.
[..]
Dit soort opmerkingen bedoelde ik.
Bijna goed.quote:Op woensdag 12 juni 2013 19:26 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Oftewel jullie hebben gemeet en ze maakt je subtiel uit voor wierdo en nu ben je boos.
Waarom voel jij je aangesproken?quote:Op woensdag 12 juni 2013 19:23 schreef Piye het volgende:
[..]
Bedoel ik toch ook helemaal niet joh.
[..]
Dit soort opmerkingen bedoelde ik.
Dude. stfu. Ik doel niet eens op jou.quote:Op woensdag 12 juni 2013 19:37 schreef Piye het volgende:
[..]
Bijna goed.
Ze zou komen naar die KLB meet (of niet, of wel, of niet), maar ze had blijkbaar ruzie gekregen met een aantal van de mensen die zouden komen. Ik weet er eerlijk gezegd het fijne niet eens van, maar sindsdien is iedereen die kwam kinderachtig, stom en nu dus een weirdo. En om die reden, verscheen er een glimlach op mijn gezicht toen ik die posts las. Ik vond het gewoon grappig. Maar toen ik dat zei voelde jij je aangevallen.Waarom is mij een raadsel.
Wil ik ook weten. Voor het geval ik mijn zusje & co niet als eters krijgquote:Op woensdag 12 juni 2013 19:58 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Jongessss welke tijd spreken we nou af?
Ja, ik heb al geregeld dat ik wat eerder weg kan dus kan ik rustig mijn USB ophalen die ik liet liggen ergens, omkleden en zo.quote:Op woensdag 12 juni 2013 20:07 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
IPA35 en ik vonden een uurtje of 8 wel goed.
Top. Als het lukt DM ik jequote:Op woensdag 12 juni 2013 20:07 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
IPA35 en ik vonden een uurtje of 8 wel goed.
Doe het dan op een verre datum die vrij gehouden kan worden, niet op de valreep.quote:Op donderdag 13 juni 2013 16:26 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Wedden dat het niet doorgaat?
Ik had meer over een week of 1/2 van te voren. Dan kunnen mensen die dag vrijhouden/vrijvragen.quote:
Ja! Dan kan de master Ambi ook komen!quote:Op donderdag 13 juni 2013 17:21 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Doe het dan op een verre datum die vrij gehouden kan worden, niet op de valreep.
quote:Op donderdag 13 juni 2013 18:27 schreef Ambipur het volgende:
En dan kan ik nog even snel 10k afvallen
Are we still on?quote:
Even met Hundehaus overleggen. Mattt en Slangpie (?) hebben ook niks meer laten horen de afgelopen dagen. Het is wel lullig, want jij hebt nu voor niks vrij gevraagd.quote:
28 + 29 staan nog openquote:Op donderdag 13 juni 2013 18:54 schreef IPA35 het volgende:
Wanneer en waar kun je dan wel?
Volgende week, de week erop.
Van uitstel komt afstel immers.
Wil je dan in Tiel of elders?quote:
Alleen sta ik nu morgen alleen in Tielquote:Op donderdag 13 juni 2013 19:00 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Zolang het niet lager dan Tiel is is het ok
Iset is er ook!quote:Op donderdag 13 juni 2013 19:02 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Alleen sta ik nu morgen alleen in Tiel
Oh... Lief....quote:Op donderdag 13 juni 2013 19:03 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Als alleen IPA en ik kunnen, dan wacht ik liever op de echte meet.
/autist en zo.
Ik snap je welquote:Op donderdag 13 juni 2013 19:06 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Ik vind het niet gepast om dan alleen met jou af te spreken. Dat is niks persoonlijks.
quote:Op donderdag 13 juni 2013 19:16 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Beter komt Meki, kunnen we samen een biertje doen.
Neuh. Tis goed zo. Mentaal ben ik toch 12.quote:Op donderdag 13 juni 2013 19:15 schreef IPA35 het volgende:
Misschien kun je nog meer mensen ronselen?
Gaat misschien wel een beetje awkward worden maar aan de andere kant lijkt met me ook wel een keer grappig om af te spreken met totale vreemden.quote:Op donderdag 13 juni 2013 19:18 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
IPA, Hundehaus vindt het prima met ons 3'en.
Kijk maar uit ze heeft haar zwaard altijd bij de hand.quote:
Ik? Ja, ik heb altijd een Zulfikar om.quote:Op donderdag 13 juni 2013 19:20 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Kijk maar uit ze heeft haar zwaard altijd bij de hand.
quote:Op donderdag 13 juni 2013 19:23 schreef Hundehaus het volgende:
Haha ja alleen jammer dat Iset en ik al best lang heel goed bevriend zijn. Maaaar we doen wel alsof we elkaar niet kennen ofzo, haha.
Hi, wie ben jij en ben jij ook leuk?quote:Op donderdag 13 juni 2013 19:23 schreef Hundehaus het volgende:
Haha ja alleen jammer dat Iset en ik al best lang heel goed bevriend zijn. Maaaar we doen wel alsof we elkaar niet kennen ofzo, haha.
Dan gaat het op een dubbeldate lijken, en dat is niet de bedoeling. Ik ben getrouwd.quote:Op donderdag 13 juni 2013 19:20 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Gaat misschien wel een beetje awkward worden maar aan de andere kant lijkt met me ook wel een keer grappig om af te spreken met totale vreemden.
Als jullie willen kan ik wel vragen of er iemand meewilt of zo maar aan de andere kant is dat nog vager misschien.
Ja, Hundehaus is heel leuk.quote:Op donderdag 13 juni 2013 19:24 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Hi, wie ben jij en ben jij ook leuk?
Aankomend weekend is wel heel erg van tevorenquote:Op donderdag 13 juni 2013 19:08 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Mattt laat niks weten.
Matttttt?
Jij was jong he.... Kom gewoon alleen. Niet bang zijn dat het weird gaat worden.quote:Op donderdag 13 juni 2013 19:25 schreef IPA35 het volgende:
Nee inderdaad dat is een beetje jammer.
Vandaar dat ik nog wel iemand ken die van mijn lidmaatschap hier af weet en die nog gekker is als ik die misschien wel mee wilt.
Hai ik ben Hundehaus en ik kan wel leuk zijn. Af en toe.quote:Op donderdag 13 juni 2013 19:24 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Hi, wie ben jij en ben jij ook leuk?
Hé, hallo. Vrijdag gaan wij sowieso de kroeg in. Ga je mee?quote:Op donderdag 13 juni 2013 19:26 schreef Mattt het volgende:
[..]
Aankomend weekend is wel heel erg van tevoren. Is het vrijdag of zaterdag?
Morgen dus. Kom ook.quote:Op donderdag 13 juni 2013 19:26 schreef Mattt het volgende:
[..]
Aankomend weekend is wel heel erg van tevoren. Is het vrijdag of zaterdag?
Oke. Ben je een bitch?quote:Op donderdag 13 juni 2013 19:26 schreef Hundehaus het volgende:
[..]
Hai ik ben Hundehaus en ik kan wel leuk zijn. Af en toe.
Ik neem aan dat de foto op haar fobo van haar is?quote:
Nee, IRL ben ik liever.. En nu ik madams foto heb gezien, da's geen bitch.quote:Op donderdag 13 juni 2013 19:28 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Neeeeee, ze is geen Ambi.
Ik lijk alleen niet zo erg meer op die foto, haha. Toen was ik 16, ik ben te lazy om een nieuwe te posten haha.quote:Op donderdag 13 juni 2013 19:28 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Nee, IRL ben ik liever.. En nu ik madams foto heb gezien, da's geen bitch.
Teyze.quote:Op donderdag 13 juni 2013 19:34 schreef Ambipur het volgende:
Maakt niet uit.. Looks sweet. Ik word over 7 maanden echt tante, tot die tijd kun jij tante Ambi zeggen
Tot hoe laat?quote:Op donderdag 13 juni 2013 19:37 schreef Mattt het volgende:
Ik zal mijn best doen, werk wel in de avond nog.
Waar is eigenlijk de Tiel-hater slangpie?!![]()
Kan die tenminste nu wat leuks gaan doen in het bruisende Tiel
Ja...... Dat word ik.. Zo happyquote:
Bible Beltquote:
Nee andere kant op.quote:
Verkeerde kant van de Rijn.quote:
Als ik ergens in het centrum ben laat ik het anders wel weten.quote:Op donderdag 13 juni 2013 20:00 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Weet jij waar de Colins is? Of moet je opgehaald worden?
Echt he.quote:Op donderdag 13 juni 2013 20:04 schreef Mattt het volgende:
Zijn nog veel meer Tielenaren op FOK!Maar die lezen dit topic en die denken
![]()
![]()
Zennewijnen?quote:Op donderdag 13 juni 2013 20:09 schreef Mattt het volgende:
Ik woon heel vlakbij Tiel, randje van passewaay.
Ik ben iedergeval niet de kroketten man.
Grapjas.quote:Op donderdag 13 juni 2013 20:14 schreef Mattt het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Febo milkshakesbeste die er zijn.
Kom er regelmatig 1 bij je halen
Wou jij zeggen dat de shakes bij de maccie beter zijn ?quote:
Mac Tiel, altijd vaste prik na het kinderfeestje.quote:Op donderdag 13 juni 2013 20:17 schreef Mattt het volgende:
[..]
Wou jij zeggen dat de shakes bij de maccie beter zijn ?
Nee, dat je bij mij milkshakes komt halen.quote:Op donderdag 13 juni 2013 20:17 schreef Mattt het volgende:
[..]
Wou jij zeggen dat de shakes bij de maccie beter zijn ?
Nee man, Metro!quote:Op donderdag 13 juni 2013 20:19 schreef Mattt het volgende:
Zwemmen in het pauperzwembad groenendaal plus
[ afbeelding ]
En als afsluiter Maccie pakken. Kinderfeestjes![]()
Echt waarquote:Op donderdag 13 juni 2013 20:20 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Nee, dat je bij mij milkshakes komt halen.
Ach ja kind was je niks gewend natuurlijk.quote:
Dan ga ik mee.quote:Op donderdag 13 juni 2013 20:19 schreef Mattt het volgende:
Zwemmen in het pauperzwembad groenendaal plus
[ afbeelding ]
En als afsluiter Maccie pakken. Kinderfeestjes![]()
Mag toch van Ali?quote:
Mij is verteld dat dit mag binnen de Alawitische leer.quote:Op donderdag 13 juni 2013 20:32 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Je krijgt morgen een klap van mij, man.
Dat mag niet, helemaal niet bij Alawieten.quote:Op donderdag 13 juni 2013 20:34 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Mij is verteld dat dit mag binnen de Alawitische leer.
Maar ik ben geen theoloog godzijdank. Ik weet alleen dat TV kijken en jezelf inenten tegen mazelen niet mag.
quote:Op donderdag 13 juni 2013 20:34 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Mij is verteld dat dit mag binnen de Alawitische leer.
Maar ik ben geen theoloog godzijdank. Ik weet alleen dat TV kijken en jezelf inenten tegen mazelen niet mag.
Jij bent helemaal geen Alawi, jij.quote:
Frans Duijtsquote:Op donderdag 13 juni 2013 20:39 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Beter morgen gezamenlijk Frans Duijts en Gewoon Rutger zingen.
Wel een Aleviet. Dus?quote:Op donderdag 13 juni 2013 20:39 schreef IPA35 het volgende:
[..]
[..]
Jij bent helemaal geen Alawi, jij.
Ik ben Aleviet. Niet helemaal gelijk, maar beide moslim, right.quote:Op donderdag 13 juni 2013 20:39 schreef IPA35 het volgende:
[..]
[..]
Jij bent helemaal geen Alawi, jij.
Ik word zo moe van hem.quote:Op donderdag 13 juni 2013 20:39 schreef Mattt het volgende:
Jullie kennen deze baas toch wel of niet?
[ afbeelding ]
Niet volgens die ene kerel in het Syrië draadjequote:Op donderdag 13 juni 2013 20:40 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik ben Aleviet. Niet helemaal gelijk, maar beide moslim, right.
Hiper2?quote:Op donderdag 13 juni 2013 20:40 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Niet volgens die ene kerel in het Syrië draadje.
Omg.. Die mongool runt deze site:quote:Op donderdag 13 juni 2013 20:40 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Niet volgens die ene kerel in het Syrië draadje.
HAHAHAHAHAHAHHAquote:Op donderdag 13 juni 2013 20:41 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Omg.. Die mongool runt deze site:
http://www.sjiieten-ontmaskerd.nl/
En dan kijkt die je inderdaad aan met zo'n blik 'je kent me toch wel?!?quote:Op donderdag 13 juni 2013 20:40 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Ik word zo moe van hem.Hij kwam altijd eten halen. En dan ging hij me altijd aanstaren.
Ik snap niet hoe mensen zulke dingen kunnen verzinnen.. hoe kom je er op? Blijkbaar denken ze er zelf dag en nacht aan.quote:Op donderdag 13 juni 2013 20:46 schreef Ambipur het volgende:
[..]
http://www.sjiieten-ontmaskerd.nl/artikelen/de-ontmaskering/sex/
Ik moest bijna kotsen.
Ik vind het niet erg dat ze zo denkenquote:Op donderdag 13 juni 2013 20:46 schreef IPA35 het volgende:
Let niet op hem hij krijgt geld van de Joden en shit.
Op zijn Turks!quote:Op donderdag 13 juni 2013 20:48 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Ik snap niet hoe mensen zulke dingen kunnen verzinnen.. hoe kom je er op? Blijkbaar denken ze er zelf dag en nacht aan.
En dit komt dat van geestelijken die fatwa's uitroepen die zeggen dat mannen 6 uur nadat hun vrouw is overleden nog seks met het lijk mogen hebben en dat ze Alawieten mogen verkrachten en zo.
Maar goed, daar ging dit topic niet over. Nu maak ik mij weer boos om niks.
Ik denk Nederlanderquote:Op donderdag 13 juni 2013 20:50 schreef IPA35 het volgende:
Waarschijnlijk is die kerel een soort wannabe, inclusief stijlvolle hoofdbedekking .
Maar goed, offtopic.
Noord-Holland. Iets boven Haarlem. Iets meer dan een uur.quote:Op donderdag 13 juni 2013 20:59 schreef IPA35 het volgende:
Dan met de intercity vanaf Randstadistan waar Ambi ergens woont. Is nog wel te doen denk ik.
Ach ja, jij mag toch geen drankquote:Op donderdag 13 juni 2013 21:03 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Noord-Holland. Iets boven Haarlem. Iets meer dan een uur.
Met de auto. Ik heb al 3 jaar geen trein gezien
Joh, snapt ie nieeeeee. Primitief alles.quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:06 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Ipa, hou op met ons geloof bij alles betrekken, wil je?
Joe hoi.quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:06 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Ipa, hou op met ons geloof bij alles betrekken, wil je?
Mijn dorps is primitief en conservatiefquote:Op donderdag 13 juni 2013 21:07 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Joh, snapt ie nieeeeee. Primitief alles.
Opheusden dusquote:Op donderdag 13 juni 2013 21:07 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Joe hoi.
[..]
Mijn dorps is primitief en conservatief.
Wij hebben de grootste kerk van 's land.
Dat is de hoofdstad van onze gemeentequote:
Doar komde van eiges achter kjelje a de kom merege.quote:
28ste.quote:
Juist wel..quote:Op donderdag 13 juni 2013 22:27 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Doar komde van eiges achter kjelje a de kom merege.
De familie van me voader is bes bekend witte wel.
EDIT:
Straks durft Ambi niet meer hierheen te komen.
Goed, goed.quote:Op donderdag 13 juni 2013 23:11 schreef Ambipur het volgende:
Juist wel..Heb het niet zo op Randstad mensjes
quote:Op donderdag 13 juni 2013 20:12 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Hundehaus' afspeellijst. Aprés-ski en zo.
Ik woon erquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 15:54 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik woon erWij wonen er ook allemaal (in de buurt). Als je wil mag je vanavond ook komen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Helaas heb ik een andere afspraak, maar heel veel plezierquote:Op vrijdag 14 juni 2013 15:56 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Wij wonen er ook allemaal (in de buurt). Als je wil mag je vanavond ook komen.
Hahahaha. Omg twee meisjes van 20 e 18, pas maar op hoor.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 18:23 schreef IPA35 het volgende:
Maar vader haat zwaar, hij is bang dat jullie niet zijn wij jullie zeggen dat jullie zijn en rare dingen willen en alles.
Oh hilarisch dit.
echt hoor. Net nog in de c1000 geweest en in de kruitvatquote:
Kruidvat is al 3 uur dicht man.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:46 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
echt hoor. Net nog in de c1000 geweest en in de kruitvat
ja zit nu bij de vuurkorf.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:47 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Kruidvat is al 3 uur dicht man.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |