Zennewijnen?quote:Op donderdag 13 juni 2013 20:09 schreef Mattt het volgende:
Ik woon heel vlakbij Tiel, randje van passewaay.
Ik ben iedergeval niet de kroketten man.
Grapjas.quote:Op donderdag 13 juni 2013 20:14 schreef Mattt het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Febo milkshakesbeste die er zijn.
Kom er regelmatig 1 bij je halen
Wou jij zeggen dat de shakes bij de maccie beter zijn ?quote:
Mac Tiel, altijd vaste prik na het kinderfeestje.quote:Op donderdag 13 juni 2013 20:17 schreef Mattt het volgende:
[..]
Wou jij zeggen dat de shakes bij de maccie beter zijn ?
Nee, dat je bij mij milkshakes komt halen.quote:Op donderdag 13 juni 2013 20:17 schreef Mattt het volgende:
[..]
Wou jij zeggen dat de shakes bij de maccie beter zijn ?
Nee man, Metro!quote:Op donderdag 13 juni 2013 20:19 schreef Mattt het volgende:
Zwemmen in het pauperzwembad groenendaal plus
[ afbeelding ]
En als afsluiter Maccie pakken. Kinderfeestjes![]()
Echt waarquote:Op donderdag 13 juni 2013 20:20 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Nee, dat je bij mij milkshakes komt halen.
Ach ja kind was je niks gewend natuurlijk.quote:
Dan ga ik mee.quote:Op donderdag 13 juni 2013 20:19 schreef Mattt het volgende:
Zwemmen in het pauperzwembad groenendaal plus
[ afbeelding ]
En als afsluiter Maccie pakken. Kinderfeestjes![]()
Mag toch van Ali?quote:
Mij is verteld dat dit mag binnen de Alawitische leer.quote:Op donderdag 13 juni 2013 20:32 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Je krijgt morgen een klap van mij, man.
Dat mag niet, helemaal niet bij Alawieten.quote:Op donderdag 13 juni 2013 20:34 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Mij is verteld dat dit mag binnen de Alawitische leer.
Maar ik ben geen theoloog godzijdank. Ik weet alleen dat TV kijken en jezelf inenten tegen mazelen niet mag.
quote:Op donderdag 13 juni 2013 20:34 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Mij is verteld dat dit mag binnen de Alawitische leer.
Maar ik ben geen theoloog godzijdank. Ik weet alleen dat TV kijken en jezelf inenten tegen mazelen niet mag.
Jij bent helemaal geen Alawi, jij.quote:
Frans Duijtsquote:Op donderdag 13 juni 2013 20:39 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Beter morgen gezamenlijk Frans Duijts en Gewoon Rutger zingen.
Wel een Aleviet. Dus?quote:Op donderdag 13 juni 2013 20:39 schreef IPA35 het volgende:
[..]
[..]
Jij bent helemaal geen Alawi, jij.
Ik ben Aleviet. Niet helemaal gelijk, maar beide moslim, right.quote:Op donderdag 13 juni 2013 20:39 schreef IPA35 het volgende:
[..]
[..]
Jij bent helemaal geen Alawi, jij.
Ik word zo moe van hem.quote:Op donderdag 13 juni 2013 20:39 schreef Mattt het volgende:
Jullie kennen deze baas toch wel of niet?
[ afbeelding ]
Niet volgens die ene kerel in het Syrië draadjequote:Op donderdag 13 juni 2013 20:40 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik ben Aleviet. Niet helemaal gelijk, maar beide moslim, right.
Hiper2?quote:Op donderdag 13 juni 2013 20:40 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Niet volgens die ene kerel in het Syrië draadje.
Omg.. Die mongool runt deze site:quote:Op donderdag 13 juni 2013 20:40 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Niet volgens die ene kerel in het Syrië draadje.
HAHAHAHAHAHAHHAquote:Op donderdag 13 juni 2013 20:41 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Omg.. Die mongool runt deze site:
http://www.sjiieten-ontmaskerd.nl/
En dan kijkt die je inderdaad aan met zo'n blik 'je kent me toch wel?!?quote:Op donderdag 13 juni 2013 20:40 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Ik word zo moe van hem.Hij kwam altijd eten halen. En dan ging hij me altijd aanstaren.
Ik snap niet hoe mensen zulke dingen kunnen verzinnen.. hoe kom je er op? Blijkbaar denken ze er zelf dag en nacht aan.quote:Op donderdag 13 juni 2013 20:46 schreef Ambipur het volgende:
[..]
http://www.sjiieten-ontmaskerd.nl/artikelen/de-ontmaskering/sex/
Ik moest bijna kotsen.
Ik vind het niet erg dat ze zo denkenquote:Op donderdag 13 juni 2013 20:46 schreef IPA35 het volgende:
Let niet op hem hij krijgt geld van de Joden en shit.
Op zijn Turks!quote:Op donderdag 13 juni 2013 20:48 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Ik snap niet hoe mensen zulke dingen kunnen verzinnen.. hoe kom je er op? Blijkbaar denken ze er zelf dag en nacht aan.
En dit komt dat van geestelijken die fatwa's uitroepen die zeggen dat mannen 6 uur nadat hun vrouw is overleden nog seks met het lijk mogen hebben en dat ze Alawieten mogen verkrachten en zo.
Maar goed, daar ging dit topic niet over. Nu maak ik mij weer boos om niks.
Ik denk Nederlanderquote:Op donderdag 13 juni 2013 20:50 schreef IPA35 het volgende:
Waarschijnlijk is die kerel een soort wannabe, inclusief stijlvolle hoofdbedekking .
Maar goed, offtopic.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |