quote:Op donderdag 13 juni 2013 19:23 schreef Hundehaus het volgende:
Haha ja alleen jammer dat Iset en ik al best lang heel goed bevriend zijn. Maaaar we doen wel alsof we elkaar niet kennen ofzo, haha.
Hi, wie ben jij en ben jij ook leuk?quote:Op donderdag 13 juni 2013 19:23 schreef Hundehaus het volgende:
Haha ja alleen jammer dat Iset en ik al best lang heel goed bevriend zijn. Maaaar we doen wel alsof we elkaar niet kennen ofzo, haha.
Dan gaat het op een dubbeldate lijken, en dat is niet de bedoeling. Ik ben getrouwd.quote:Op donderdag 13 juni 2013 19:20 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Gaat misschien wel een beetje awkward worden maar aan de andere kant lijkt met me ook wel een keer grappig om af te spreken met totale vreemden.
Als jullie willen kan ik wel vragen of er iemand meewilt of zo maar aan de andere kant is dat nog vager misschien.
Ja, Hundehaus is heel leuk.quote:Op donderdag 13 juni 2013 19:24 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Hi, wie ben jij en ben jij ook leuk?
Aankomend weekend is wel heel erg van tevorenquote:Op donderdag 13 juni 2013 19:08 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Mattt laat niks weten.
Matttttt?
Jij was jong he.... Kom gewoon alleen. Niet bang zijn dat het weird gaat worden.quote:Op donderdag 13 juni 2013 19:25 schreef IPA35 het volgende:
Nee inderdaad dat is een beetje jammer.
Vandaar dat ik nog wel iemand ken die van mijn lidmaatschap hier af weet en die nog gekker is als ik die misschien wel mee wilt.
Hai ik ben Hundehaus en ik kan wel leuk zijn. Af en toe.quote:Op donderdag 13 juni 2013 19:24 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Hi, wie ben jij en ben jij ook leuk?
Hé, hallo. Vrijdag gaan wij sowieso de kroeg in. Ga je mee?quote:Op donderdag 13 juni 2013 19:26 schreef Mattt het volgende:
[..]
Aankomend weekend is wel heel erg van tevoren. Is het vrijdag of zaterdag?
Morgen dus. Kom ook.quote:Op donderdag 13 juni 2013 19:26 schreef Mattt het volgende:
[..]
Aankomend weekend is wel heel erg van tevoren. Is het vrijdag of zaterdag?
Oke. Ben je een bitch?quote:Op donderdag 13 juni 2013 19:26 schreef Hundehaus het volgende:
[..]
Hai ik ben Hundehaus en ik kan wel leuk zijn. Af en toe.
Ik neem aan dat de foto op haar fobo van haar is?quote:
Nee, IRL ben ik liever.. En nu ik madams foto heb gezien, da's geen bitch.quote:Op donderdag 13 juni 2013 19:28 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Neeeeee, ze is geen Ambi.
Ik lijk alleen niet zo erg meer op die foto, haha. Toen was ik 16, ik ben te lazy om een nieuwe te posten haha.quote:Op donderdag 13 juni 2013 19:28 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Nee, IRL ben ik liever.. En nu ik madams foto heb gezien, da's geen bitch.
Teyze.quote:Op donderdag 13 juni 2013 19:34 schreef Ambipur het volgende:
Maakt niet uit.. Looks sweet. Ik word over 7 maanden echt tante, tot die tijd kun jij tante Ambi zeggen
Tot hoe laat?quote:Op donderdag 13 juni 2013 19:37 schreef Mattt het volgende:
Ik zal mijn best doen, werk wel in de avond nog.
Waar is eigenlijk de Tiel-hater slangpie?!![]()
Kan die tenminste nu wat leuks gaan doen in het bruisende Tiel
Ja...... Dat word ik.. Zo happyquote:
Bible Beltquote:
Nee andere kant op.quote:
Verkeerde kant van de Rijn.quote:
Als ik ergens in het centrum ben laat ik het anders wel weten.quote:Op donderdag 13 juni 2013 20:00 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Weet jij waar de Colins is? Of moet je opgehaald worden?
Echt he.quote:Op donderdag 13 juni 2013 20:04 schreef Mattt het volgende:
Zijn nog veel meer Tielenaren op FOK!Maar die lezen dit topic en die denken
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |