Waarom voel jij je aangesproken?quote:Op woensdag 12 juni 2013 19:23 schreef Piye het volgende:
[..]
Bedoel ik toch ook helemaal niet joh.
[..]
Dit soort opmerkingen bedoelde ik.
Dude. stfu. Ik doel niet eens op jou.quote:Op woensdag 12 juni 2013 19:37 schreef Piye het volgende:
[..]
Bijna goed.
Ze zou komen naar die KLB meet (of niet, of wel, of niet), maar ze had blijkbaar ruzie gekregen met een aantal van de mensen die zouden komen. Ik weet er eerlijk gezegd het fijne niet eens van, maar sindsdien is iedereen die kwam kinderachtig, stom en nu dus een weirdo. En om die reden, verscheen er een glimlach op mijn gezicht toen ik die posts las. Ik vond het gewoon grappig. Maar toen ik dat zei voelde jij je aangevallen.Waarom is mij een raadsel.
Wil ik ook weten. Voor het geval ik mijn zusje & co niet als eters krijgquote:Op woensdag 12 juni 2013 19:58 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Jongessss welke tijd spreken we nou af?
Ja, ik heb al geregeld dat ik wat eerder weg kan dus kan ik rustig mijn USB ophalen die ik liet liggen ergens, omkleden en zo.quote:Op woensdag 12 juni 2013 20:07 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
IPA35 en ik vonden een uurtje of 8 wel goed.
Top. Als het lukt DM ik jequote:Op woensdag 12 juni 2013 20:07 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
IPA35 en ik vonden een uurtje of 8 wel goed.
Doe het dan op een verre datum die vrij gehouden kan worden, niet op de valreep.quote:Op donderdag 13 juni 2013 16:26 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Wedden dat het niet doorgaat?
Ik had meer over een week of 1/2 van te voren. Dan kunnen mensen die dag vrijhouden/vrijvragen.quote:
Ja! Dan kan de master Ambi ook komen!quote:Op donderdag 13 juni 2013 17:21 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Doe het dan op een verre datum die vrij gehouden kan worden, niet op de valreep.
quote:Op donderdag 13 juni 2013 18:27 schreef Ambipur het volgende:
En dan kan ik nog even snel 10k afvallen
Are we still on?quote:
Even met Hundehaus overleggen. Mattt en Slangpie (?) hebben ook niks meer laten horen de afgelopen dagen. Het is wel lullig, want jij hebt nu voor niks vrij gevraagd.quote:
28 + 29 staan nog openquote:Op donderdag 13 juni 2013 18:54 schreef IPA35 het volgende:
Wanneer en waar kun je dan wel?
Volgende week, de week erop.
Van uitstel komt afstel immers.
Wil je dan in Tiel of elders?quote:
Alleen sta ik nu morgen alleen in Tielquote:Op donderdag 13 juni 2013 19:00 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Zolang het niet lager dan Tiel is is het ok
Iset is er ook!quote:Op donderdag 13 juni 2013 19:02 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Alleen sta ik nu morgen alleen in Tiel
Oh... Lief....quote:Op donderdag 13 juni 2013 19:03 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Als alleen IPA en ik kunnen, dan wacht ik liever op de echte meet.
/autist en zo.
Ik snap je welquote:Op donderdag 13 juni 2013 19:06 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Ik vind het niet gepast om dan alleen met jou af te spreken. Dat is niks persoonlijks.
quote:Op donderdag 13 juni 2013 19:16 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Beter komt Meki, kunnen we samen een biertje doen.
Neuh. Tis goed zo. Mentaal ben ik toch 12.quote:Op donderdag 13 juni 2013 19:15 schreef IPA35 het volgende:
Misschien kun je nog meer mensen ronselen?
Gaat misschien wel een beetje awkward worden maar aan de andere kant lijkt met me ook wel een keer grappig om af te spreken met totale vreemden.quote:Op donderdag 13 juni 2013 19:18 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
IPA, Hundehaus vindt het prima met ons 3'en.
Kijk maar uit ze heeft haar zwaard altijd bij de hand.quote:
Ik? Ja, ik heb altijd een Zulfikar om.quote:Op donderdag 13 juni 2013 19:20 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Kijk maar uit ze heeft haar zwaard altijd bij de hand.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |