Noord-Holland. Iets boven Haarlem. Iets meer dan een uur.quote:Op donderdag 13 juni 2013 20:59 schreef IPA35 het volgende:
Dan met de intercity vanaf Randstadistan waar Ambi ergens woont. Is nog wel te doen denk ik.
Ach ja, jij mag toch geen drankquote:Op donderdag 13 juni 2013 21:03 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Noord-Holland. Iets boven Haarlem. Iets meer dan een uur.
Met de auto. Ik heb al 3 jaar geen trein gezien
Joh, snapt ie nieeeeee. Primitief alles.quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:06 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Ipa, hou op met ons geloof bij alles betrekken, wil je?
Joe hoi.quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:06 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Ipa, hou op met ons geloof bij alles betrekken, wil je?
Mijn dorps is primitief en conservatiefquote:Op donderdag 13 juni 2013 21:07 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Joh, snapt ie nieeeeee. Primitief alles.
Opheusden dusquote:Op donderdag 13 juni 2013 21:07 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Joe hoi.
[..]
Mijn dorps is primitief en conservatief.
Wij hebben de grootste kerk van 's land.
Dat is de hoofdstad van onze gemeentequote:
Doar komde van eiges achter kjelje a de kom merege.quote:
28ste.quote:
Juist wel..quote:Op donderdag 13 juni 2013 22:27 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Doar komde van eiges achter kjelje a de kom merege.
De familie van me voader is bes bekend witte wel.
EDIT:
Straks durft Ambi niet meer hierheen te komen.
Goed, goed.quote:Op donderdag 13 juni 2013 23:11 schreef Ambipur het volgende:
Juist wel..Heb het niet zo op Randstad mensjes
quote:Op donderdag 13 juni 2013 20:12 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Hundehaus' afspeellijst. Aprés-ski en zo.
Ik woon erquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 15:54 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik woon erWij wonen er ook allemaal (in de buurt). Als je wil mag je vanavond ook komen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Helaas heb ik een andere afspraak, maar heel veel plezierquote:Op vrijdag 14 juni 2013 15:56 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Wij wonen er ook allemaal (in de buurt). Als je wil mag je vanavond ook komen.
Hahahaha. Omg twee meisjes van 20 e 18, pas maar op hoor.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 18:23 schreef IPA35 het volgende:
Maar vader haat zwaar, hij is bang dat jullie niet zijn wij jullie zeggen dat jullie zijn en rare dingen willen en alles.
Oh hilarisch dit.
echt hoor. Net nog in de c1000 geweest en in de kruitvatquote:
Kruidvat is al 3 uur dicht man.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:46 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
echt hoor. Net nog in de c1000 geweest en in de kruitvat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |