Iset en ik zijn inmiddels al jaren maatjes, wat lul jij allemaalquote:Op dinsdag 11 juni 2013 00:12 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Oh shit, nu komen al die ekte Fok!ers ook al.
Was dit nu wel zo'n goed idee?
Inderdaad. Ik vertrouw alleen jou van dat lijstje, abi.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 00:13 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Iset en ik zijn inmiddels al jaren maatjes, wat lul jij allemaal
Iddquote:
Dat klinkt inderdaad veel beter! Maar dan moet het wel lekker weer zijn..quote:Op dinsdag 11 juni 2013 00:17 schreef Mattt het volgende:
Stelletje yaraks. Gewoon komen allemaal.
Waal meet in het zonnetje
Die avond dat jij in Rotterdam was voor een concert en jij toen heel laat whatsappte waar je nog kon eten op dat late tijdstip.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 00:14 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik vertrouw alleen jou van dat lijstje, abi.
Oja! Dat je dat nog weet.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 00:20 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Die avond dat jij in Rotterdam was voor een concert en jij toen heel laat whatsappte waar je nog kon eten op dat late tijdstip.
Huh, Ambi? Tiel ligt midden in Nederland.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 00:31 schreef Ambipur het volgende:
Goh. Een normaal groepje. Jammer dat Tiel in Belgie ligt
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 00:31 schreef Ambipur het volgende:
Topografische kennis van een aardappel hebben.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 00:31 schreef Ambipur het volgende:
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 00:31 schreef Ambipur het volgende:
Ambi bedoelde Tielt, denk ik.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 00:33 schreef Piye het volgende:
[..]
Topografische kennis van een aardappel hebben.
Ga d'r nou niet verdedigen.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 00:35 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Ambi bedoelde Tielt, denk ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |