Heequote:Op dinsdag 11 juni 2013 00:14 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik vertrouw alleen jou van dat lijstje, abi.
quote:Op [url=http:/ :)/forum.fok.nl/topic/1982909/2/50#127652182]dinsdag 11 juni 2013 08:35[/url] schreef Djibril het volgende:
Damn idd een normale groep voor een meet. Tiel is bij mij dichtbij, als ik jullie beter kende was ik misschien ook ....
Nee meis, was smoesje. En het domste groepje reageerde idd, vandaar mijn smileyquote:Op dinsdag 11 juni 2013 00:35 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Ambi bedoelde Tielt, denk ik.
Eigenlihk vrijdag, maar dan kan Ous niet. Dus als de rest zaterdag goed vind, zaterdag.quote:
Deze zaterdag?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 10:33 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Eigenlihk vrijdag, maar dan kan Ous niet. Dus als de rest zaterdag goed vind, zaterdag.
Kom je ook?
Hmm. Jammer, dan heb ik een etentje. Altijd zo, de meetings waarbij ik wel kon komen had je toch alleen weirdo's.quote:
Deze wijf.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 10:48 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Hmm. Jammer, dan heb ik een etentje. Altijd zo, de meetings waarbij ik wel kon komen had je toch alleen weirdo's.
En als het vrijdag is?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 10:48 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Hmm. Jammer, dan heb ik een etentje. Altijd zo, de meetings waarbij ik wel kon komen had je toch alleen weirdo's.
Nee, ik heb helemaal niets met die users. Maar zei haalt het bloed onder mn nagels vandaan. Ik ben hier helemaal aan het ragen.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 10:54 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Jij wil stiekem ook graag komen, of niet?En maar blijven reageren.
Nee. Jij bent de weirdo. Verder ken ik er niet heel veel van eigenlijk.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 10:59 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Nee, ik heb helemaal niets met die users. Maar zei haalt het bloed onder mn nagels vandaan. Ik ben hier helemaal aan het ragen.
Girl beschuldigt iedereen van weirdo's terwijl zei de enige auti is die niet kwam opdagen. Wekenlang zegt ze: "ik kom wel, ik kom niet'' en dan laatste dag afzeggen.
Ze weet zelf niet eens wat ze wil.![]()
Dan ben ik vrij in de avond en heb ik geen smoesquote:
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 11:04 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
- - - - - -
Ous kan toch niet komen, dus het is gewoon vrijdag 14 juni. Nu nog even een tijd afspreken.
- - - - - - -
Waarom?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 11:10 schreef slangpie het volgende:
In vorig topic had ik al gemeld dat ik 14/6 niet kan
Jij wil Ambi natuurlijk zien.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 12:35 schreef IPA35 het volgende:
Ik stel vrijdag voor vanaf een uur of 6 en als het bevalt kunnen we altijd nog iets doen met slangpie.
Ik wil bambi graag zien.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 12:51 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Jij wil Ambi natuurlijk zien.
Groot gelijk.
Het lot.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 16:37 schreef hezdunnah het volgende:
Wat is dit ik krijg een melding van een qoute en ik ben helemaal niet geqoute
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 16:37 schreef hezdunnah het volgende:
Wat is dit ik krijg een melding van een qoute en ik ben helemaal niet geqoute
Altijd, en dan ook altijd als ik je naam ergens zie denk ik eerst dat ik 'Imetmyfriendsonline' zie staan.quote:
Hahahah prachtig!quote:Op dinsdag 11 juni 2013 19:01 schreef hezdunnah het volgende:
[..]
Altijd, en dan ook altijd als ik je naam ergens zie denk ik eerst dat ik 'Imetmyfriendsonline' zie staan.
Hahaaa.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 19:01 schreef hezdunnah het volgende:
[..]
Altijd, en dan ook altijd als ik je naam ergens zie denk ik eerst dat ik 'Imetmyfriendsonline' zie staan.
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 17:21 schreef IPA35 het volgende:
Jij wilt mij juist zien.
Maar daarvoor hoef je niet perse af te reizen naar hier. Ik ben niet te beroerd voor een fotoruil.
quote:
Ja, Ambi.quote:
Eehm niks negatiefs over jou.quote:
Hoe bedoel je steken?quote:Op woensdag 12 juni 2013 19:13 schreef Piye het volgende:
[..]
Eehm niks negatiefs over jou.
Ook niks negatiefs over Ambi trouwens. Het is mij eigenlijk nog steeds niet duidelijk wat nou het probleem van haar kant is.Maar ik vond die "subtiele" steken wel grappig.
Bedoel ik toch ook helemaal niet joh.quote:
Dit soort opmerkingen bedoelde ik.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 10:48 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Oftewel jullie hebben gemeet en ze maakt je subtiel uit voor wierdo en nu ben je boos.quote:Op woensdag 12 juni 2013 19:23 schreef Piye het volgende:
[..]
Bedoel ik toch ook helemaal niet joh.
[..]
Dit soort opmerkingen bedoelde ik.
Bijna goed.quote:Op woensdag 12 juni 2013 19:26 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Oftewel jullie hebben gemeet en ze maakt je subtiel uit voor wierdo en nu ben je boos.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |