Sorryquote:
Veel plezier dan morgen. Waar is het?quote:Op zondag 9 juni 2013 01:06 schreef Divje het volgende:
[..]
Sorrymoet er voeg uit, één of ander folk/bluegrass festival ofzo
En toch blijf ik Polska luisteren![]()
Ty, Odoornquote:Op zondag 9 juni 2013 01:08 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Veel plezier dan morgen. Waar is het?
Niet van Boatengquote:Op zondag 9 juni 2013 12:01 schreef Ajacied422 het volgende:
Mourinho maakt werk van Marco van Ginkel.
SPotifyquote:Op zondag 9 juni 2013 12:17 schreef Ajacied422 het volgende:
Fuck man, zit je op Spotify te luisteren naar een nummer, kijk je even naar de playlist van Radio Veronica en wordt precies hetzelfde nummer gedraaid/
Doe normaalquote:
Sorry, ik kan je nog niet serieus nemen als moderator op de een of andere manierquote:
Dat eerste moet je ook vooral niet doen in VBL.quote:Op zondag 9 juni 2013 12:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Sorry, ik kan je nog niet serieus nemen als moderator op de een of andere manier.
Maar toch zal ik naar je luisteren
Nog steeds word ik er niet bang van, next time better.quote:Op zondag 9 juni 2013 12:29 schreef ajacied4lf het volgende:
Dat tweede wel. Anders krijg je nooooooooit meer een abo.![]()
En toch luister je.quote:Op zondag 9 juni 2013 12:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nog steeds word ik er niet bang van, next time better.
quote:
Midjequote:
Vast allemaal pitjes.quote:
Kom je elke dag om dit uur uit je bed?quote:Op zondag 9 juni 2013 13:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
Goedemorgen.
Weer is wat minder zo te zien.
Hier prima hoor, alleen wel een stuk kouder dan gisteren. Misschien ga ik het er zo toch op wagen en alsnog ff bijkleuren in de zon zolang het nog kan.quote:Op zondag 9 juni 2013 13:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
Goedemorgen.
Weer is wat minder zo te zien.
Hier is het heel erg bewolkt, dus is het niet echt weer om in de tuin te liggen.quote:Op zondag 9 juni 2013 13:37 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hier prima hoor, alleen wel een stuk kouder dan gisteren. Misschien ga ik het er zo toch op wagen en alsnog ff bijkleuren in de zon zolang het nog kan.
Misschien ook een broek aandoen?quote:
Alsof jij dat sowieso doet.quote:Op zondag 9 juni 2013 13:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hier is het heel erg bewolkt, dus is het niet echt weer om in de tuin te liggen.
Heb je ook een zandkleurige afritsbroek en een ietwat dikkige bruine labrador, luisterend naar de naam Benno bij je? Dat zou 't plaatje wel compleet maken.quote:Op zondag 9 juni 2013 13:38 schreef vandermar het volgende:
Ik heb een t-shirt, fleecetrui en een bodywarmer aan
Kaptein ouwe baasquote:
quote:Op zondag 9 juni 2013 13:39 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Heb je ook een zandkleurige afritsbroek en een ietwat dikkige bruine labrador, luisterend naar de naam Benno bij je? Dat zou 't plaatje wel compleet maken.
Nee, trainigsbroek van Puma met de handtekening van pluisje en geitenwollensokkenquote:Op zondag 9 juni 2013 13:39 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Heb je ook een zandkleurige afritsbroek en een ietwat dikkige bruine labrador, luisterend naar de naam Benno bij je? Dat zou 't plaatje wel compleet maken.
Ja, dat is wel aso ja.quote:Op zondag 9 juni 2013 13:41 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik loop er lekker aso bij met m'n ongeschoren bakkes, mouwloos shirt en trainingsbroek
Maradonna?quote:Op zondag 9 juni 2013 13:41 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nee, trainigsbroek van Puma met de handtekening van pluisje en geitenwollensokken
Prettig, stukken beter dan zeeland.quote:
quote:
In Almelooooo zou ik niet opvallen, dat geeft wel te denken.quote:
Mag ik je aanraken.quote:
Talk dirtyquote:
quote:Op zondag 9 juni 2013 13:42 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Prettig, stukken beter dan zeeland.
Hoe ist in... waar woon je ookalweer?
Vind er niet zoveel te beleven.quote:Op zondag 9 juni 2013 13:49 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Tilburg m'n jongen. Kloppend hart van de VBL Sc.
Geen echte, zit op al die trainingsbroekenquote:Op zondag 9 juni 2013 13:49 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Heb je daar een handtekening van? Geen echte denk ik?
Dan heb ik een handtekening van iedereen van Barcelona.quote:Op zondag 9 juni 2013 13:50 schreef vandermar het volgende:
[..]
Geen echte, zit op al die trainingsbroeken
[ afbeelding ]
In welke middelgrote stad is er wel constant wat te beleven? Tilburg is vrij bedrijvig qua organiseren van evenementen hoor.quote:
Dat geloof ik niet.quote:Op zondag 9 juni 2013 13:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan heb ik een handtekening van iedereen van Barcelona.
Geen. Daarom Rotterdam.quote:Op zondag 9 juni 2013 13:51 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
In welke middelgrote stad is er wel constant wat te beleven? Tilburg is vrij bedrijvig qua organiseren van evenementen hoor.
quote:Op zondag 9 juni 2013 13:50 schreef vandermar het volgende:
[..]
Geen echte, zit op al die trainingsbroeken
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op zondag 9 juni 2013 13:52 schreef Ajacied422 het volgende:
Kapiteintje heeft gelijk.
Einde discussie.
Ga korfballen.quote:Op zondag 9 juni 2013 13:52 schreef Ajacied422 het volgende:
Kapiteintje heeft gelijk.
Einde discussie.
Ben er twee keer wezen stappen en bandjes kijken in de 013, was wel relaxed jaquote:Op zondag 9 juni 2013 13:49 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Tilburg m'n jongen. Kloppend hart van de VBL Sc.
Nee, ik houd niet van zuurkool.quote:
Ik moet zeggen, dat 013 gebouw ben ik wel dankbaar. Respect waar respect nodig is.quote:Op zondag 9 juni 2013 13:54 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ach, 't is overal wel wat. Rotterdam is ook niet je van het op alle fronten.
Kijk, deze man snapt. En sowieso komt DonRaja er en woont z'n familie er nog. Napo woont er ook.quote:Op zondag 9 juni 2013 13:55 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ben er twee keer wezen stappen en bandjes kijken in de 013, was wel relaxed ja
Waarom?quote:Op zondag 9 juni 2013 14:00 schreef TwenteFC het volgende:
Tilburg, een van dorpjes waar ik eigenlijk nooit nog een keer heen wil.
quote:Op zondag 9 juni 2013 14:02 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Geen goede reden voor eigenlijk, vooral omdat het zo ver weg is.
Heb er de kracht niet voor.quote:Op zondag 9 juni 2013 14:04 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik dacht, nu komt er een heel vervelend verhaal.
Heb je teveel gezopen?quote:
quote:Op zondag 9 juni 2013 14:20 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik ging vannacht rond half 3 naar bed en lag om 6u nog wakker
quote:
nog gebruik van kunnen maken?quote:Op zondag 9 juni 2013 14:22 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Achja, was het wel waard.
Naar een paupertent geweest met goedkope meiden.![]()
Te makkelijkquote:Op zondag 9 juni 2013 14:23 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Niet geneukt nee, bleef slapen bij een kameraad.
Helemaal niks mis mee.quote:Op zondag 9 juni 2013 14:22 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Achja, was het wel waard.
Naar een paupertent geweest met goedkope meiden.![]()
Hem geneukt?quote:Op zondag 9 juni 2013 14:23 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Niet geneukt nee, bleef slapen bij een kameraad.
Daarom, nooit een spiegel boven je bed.quote:Op zondag 9 juni 2013 14:20 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik ging vannacht rond half 3 naar bed en lag om 6u nog wakker
Viesquote:
?quote:Op zondag 9 juni 2013 14:25 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Daarom, nooit een spiegel boven je bed.
quote:Op zondag 9 juni 2013 14:25 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Daarom, nooit een spiegel boven je bed.
Ik had geen feestje. Plan was dus om met maten een enorm leuke stapavond te houden. Komen we in de stad en 't was echt packed met kerels, leek wel Eindhoven. Kun je zeggen wat je wilt, maar dan is de sfeer toch heel anders. Er was dus geen reet aan.quote:
snoeihard gezopen dusquote:Op zondag 9 juni 2013 14:31 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik had geen feestje. Plan was dus om met maten een enorm leuke stapavond te houden. Komen we in de stad en 't was echt packed met kerels, leek wel Eindhoven. Kun je zeggen wat je wilt, maar dan is de sfeer toch heel anders. Er was dus geen reet aan.
beetje zuipenquote:Op zondag 9 juni 2013 14:31 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik had geen feestje. Plan was dus om met maten een enorm leuke stapavond te houden. Komen we in de stad en 't was echt packed met kerels, leek wel Eindhoven. Kun je zeggen wat je wilt, maar dan is de sfeer toch heel anders. Er was dus geen reet aan.
Is goed man.quote:Op zondag 9 juni 2013 14:54 schreef TwenteFC het volgende:
Liet net een ruft, niet normaal.
Ben hier best wel trots op.
Bier schetenquote:Op zondag 9 juni 2013 14:54 schreef TwenteFC het volgende:
Liet net een ruft, niet normaal.
Ben hier best wel trots op.
Het komt wel goed schatjequote:
Paar minutenquote:
Ik wil zo een motor.quote:Op zondag 9 juni 2013 15:15 schreef kapiteintje het volgende:
Ik blijf die Isle of Man filmpjes zo bizar hard vinden he.
Ik ben echt een fan van allroads, een niet al te overdreven chopper en café racers.quote:Op zondag 9 juni 2013 15:20 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik wil zo een motor.
[ afbeelding ]
Zo fucking mooi vind ik dieEerst motorrijbewijs maar eens halen though
Die van American choppers vind ik altijd wel mooiquote:Op zondag 9 juni 2013 15:25 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik ben echt een fan van allroads, een niet al te overdreven chopper en café racers.
DIe is wel nice jaquote:Op zondag 9 juni 2013 15:26 schreef kapiteintje het volgende:
Ik vind dit bijvoorbeeld echt de shit:
[ afbeelding ]
Bikerchick.quote:Op zondag 9 juni 2013 15:31 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik zie mezelf ook echt al cruisen met zo'n lekker wijf achter.Sneu dit.
Nee, gewoon een lekker wijf natuurlijk.quote:Op zondag 9 juni 2013 15:32 schreef vandermar het volgende:
[..]
Bikerchick.
Kale kop, tatoo's overal piercings, leren broek
Wel leuk qua model maar een beetje een lullig blok hangt erinquote:Op zondag 9 juni 2013 15:26 schreef kapiteintje het volgende:
Ik vind dit bijvoorbeeld echt de shit:
[ afbeelding ]
Die van die Roemenen ofzo. Kreeg wel herinneringen aan vakantie bij het Gardameer toen, maar dat geheel terzijde.quote:
Eencilindertje.quote:Op zondag 9 juni 2013 16:03 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wel leuk qua model maar een beetje een lullig blok hangt erin
Dragosta din tei oid?quote:Op zondag 9 juni 2013 16:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die van die Roemenen ofzo. Kreeg wel herinneringen aan vakantie bij het Gardameer toen, maar dat geheel terzijde.
Ok.quote:Op zondag 9 juni 2013 16:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die ja. Hoorde het net op Radio Veronica.
Moldavisch, de Roemeense versie is door een vrouw gezongenquote:Op zondag 9 juni 2013 16:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die van die Roemenen ofzo. Kreeg wel herinneringen aan vakantie bij het Gardameer toen, maar dat geheel terzijde.
Allemaal één pot nat.quote:Op zondag 9 juni 2013 16:51 schreef Adames het volgende:
[..]
Moldavisch, de Roemeense versie is door een vrouw gezongen
Niet iedereen doet datquote:Op zondag 9 juni 2013 17:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
Dat je er van moet kotsen zou al genoeg reden voor mij zijn om te stoppen met drinken.
Ook de dag erna gewoon.quote:Op zondag 9 juni 2013 17:26 schreef Happel het volgende:
Mannen die moeten kotsen van drank.
Ben je dan zwakzinnig.
Moet jij ook wel eens kotsen van drank?quote:Op zondag 9 juni 2013 17:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik had het ook over als je ervan moet kotsen, zou ik ermee stoppen.
Nee want ik drink niet.quote:Op zondag 9 juni 2013 17:43 schreef JanCees het volgende:
[..]
Moet jij ook wel eens kotsen van drank?
De klassieker:quote:Op zondag 9 juni 2013 16:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die ja. Hoorde het net op Radio Veronica.
Nee want de enige keer dat ik moest kotsen was nadat ik bij mijn tante andijviestamppot had gegeten. En voor de rest heb ik wel eens wat gedronken, maar ik hou niet van drank.quote:
quote:Op zondag 9 juni 2013 17:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hij heeft nog nooit gedronken, dus hij heeft er een vooroordeel over.
Wat lul jij nu weer voor onzin?quote:Op zondag 9 juni 2013 17:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hij heeft nog nooit gedronken, dus hij heeft er een vooroordeel over.
Ok, dat kan.quote:Op zondag 9 juni 2013 17:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee want de enige keer dat ik moest kotsen was nadat ik bij mijn tante andijviestamppot had gegeten. En voor de rest heb ik wel eens wat gedronken, maar ik hou niet van drank.
Wat zijn ekkies?quote:Op zondag 9 juni 2013 17:55 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Ff 250 ekkies verdiend door uit te gaan. Lekker hoorr
¤quote:
Ik heb spijtquote:
wie hebben jullie nu weer beroofd?quote:Op zondag 9 juni 2013 17:55 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Ff 250 ekkies verdiend door uit te gaan. Lekker hoorr
Neuh, ik ben beroofd, hebben ze schadevergoedinkje moeten betalenquote:
Laat René eens met rust. Hij is helemaal niet geïnteresseerd in die verkapte date verzoekjes van je.quote:
Jij kan het weten.quote:Op zondag 9 juni 2013 20:31 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Laat René eens met rust. Hij is helemaal niet geïnteresseerd in die verkapte date verzoekjes van je.
Stijn, niet met je eikeltje op je bureaublad slaan.quote:
wie wel?quote:Op zondag 9 juni 2013 20:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heb jij een nuttige functie in deze SC?
Hoe voelt dat eigenlijk HMF zijn lul in je kont?quote:Op zondag 9 juni 2013 20:33 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Als ik het niet wist zou ik het toch niet tegen je zeggen? Raar dit van je.
Ik wil mijn grap terug. Barbaar.quote:Op zondag 9 juni 2013 20:34 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Hoe voelt dat eigenlijk HMF zijn lul in je kont?
quote:Op zondag 9 juni 2013 20:34 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Hoe voelt dat eigenlijk HMF zijn lul in je kont?
quote:
rustig rustig, nog even bbq'tje gehad. Morgen ook maar weer eens beginnen met trainenquote:Op zondag 9 juni 2013 20:36 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Rustug, met jou? Vandaag nog ff getrained, maar ga 't komende week weer wat intensiveren.
Aight. Heb nu wat meer tijd dus kan weer wat langer trainen ook, wel lekker om weer ff hardcore te kunnen.quote:Op zondag 9 juni 2013 20:38 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
rustig rustig, nog even bbq'tje gehad. Morgen ook maar weer eens beginnen met trainen
Leuk man.quote:
U riep?quote:Op zondag 9 juni 2013 20:40 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Leuk man.
Beter zijn die bans snel voorbij, het begint hier een beetje een verkapte kinderopvang te worden. Waar is GGMM als je 'm nodig hebt?
ik nu in principe geen les meer. eerste week juli nog even examen dus heb nu ook alle tijd weerquote:Op zondag 9 juni 2013 20:40 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Aight. Heb nu wat meer tijd dus kan weer wat langer trainen ook, wel lekker om weer ff hardcore te kunnen.
quote:Op zondag 9 juni 2013 20:40 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Leuk man.
Beter zijn die bans snel voorbij, het begint hier een beetje een verkapte kinderopvang te worden. Waar is GGMM als je 'm nodig hebt?
quote:Op zondag 9 juni 2013 20:40 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Leuk man.
twitter:COOLOLM twitterde op woensdag 05-06-2013 om 17:50:16Ik gooi atoombom op de tore basischiol vies kut magolische jwz sgool ik nuek hun kk koppe reageer retweet
Ik begin nu pas een beetje m'n draai echt te vinden. Minder geforceerd, meer op techniek. Resultaten zijn direct veel beter.quote:Op zondag 9 juni 2013 20:41 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik nu in principe geen les meer. eerste week juli nog even examen dus heb nu ook alle tijd weer
Moet weer even helemaal van scratch beginnen, echt paar maanden uit geweest. Dus weer even schema opstellen soon
quote:Op zondag 9 juni 2013 20:42 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Haal 't niveau even wat omhoog a.u.b.
Hm, ik ben eigenlijk een beetje moe.quote:Op zondag 9 juni 2013 20:42 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zou wel helpen als je uitlogt.quote:Op zondag 9 juni 2013 20:42 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wanneer ga jij jezelf eens naar je leeftijd gedragen? Het begint een beetje sneu te worden.quote:Op zondag 9 juni 2013 20:41 schreef RensAjacied het volgende:
[..]twitter:COOLOLM twitterde op woensdag 05-06-2013 om 17:50:16Ik gooi atoombom op de tore basischiol vies kut magolische jwz sgool ik nuek hun kk koppe reageer retweet
Ja heeft iedereen wel denk ik, in het begin te veel willen terwijl het effectiever is om gewoon wat rustiger te doen en goede form te doen.quote:Op zondag 9 juni 2013 20:42 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik begin nu pas een beetje m'n draai echt te vinden. Minder geforceerd, meer op techniek. Resultaten zijn direct veel beter.
Wat zit jij laatste tijd te zeiken op mij manquote:Op zondag 9 juni 2013 20:43 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wanneer ga jij jezelf eens naar je leeftijd gedragen? Het begint een beetje sneu te worden.
Doe ik toch ook?quote:Op zondag 9 juni 2013 20:43 schreef GGMM het volgende:
(gewoon om hem lachen mensen, hij kan er niks aan doen)
Vanaf half december, maar echt serieus vanaf begin februari ofzo. Zit nu echt te twijfelen om niet te gaan cutten met de zomer in aantocht.quote:Op zondag 9 juni 2013 20:43 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja heeft iedereen wel denk ik, in het begin te veel willen terwijl het effectiever is om gewoon wat rustiger te doen en goede form te doen.
hoe lang ben je er nu mee bezig?
Als je dom doet ga ik niet doen of ik 't leuk vind. Als je gewoon normaal doet ipv aandacht zoeken dan ben ik je maat uiteraard.quote:Op zondag 9 juni 2013 20:44 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Wat zit jij laatste tijd te zeiken op mij man, is het uit met je wijf ofzo?
Waar is mijn mattie Kapi heen?
Het is meer puur uit verveling dan aandacht zoeken. Maar oké gespreksonderwerpen zijn er voor mij nu ook niet bijquote:Op zondag 9 juni 2013 20:46 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Als je dom doet ga ik niet doen of ik 't leuk vind. Als je gewoon normaal doet ipv aandacht zoeken dan ben ik je maat uiteraard.
Wilde je ook wat zeggen Stijn?quote:Op zondag 9 juni 2013 20:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zegt degene die ooit uren liep te janken over mijn postniveau.
Wil je erover praten?quote:Op zondag 9 juni 2013 20:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kort samengevat: Je bent hypocriet.
Ik heb overigens water gepakt.
Je bent zelf hypocriet.quote:Op zondag 9 juni 2013 20:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kort samengevat: Je bent hypocriet.
Ik heb overigens water gepakt.
Zie je er nu uit als Jim Carey in Dumb and Dumber?quote:Op zondag 9 juni 2013 20:51 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik kwam er vanochtend bij het tandenpoetsen achter dat mijn linker voortand een heel fractie is afgebroken een stukje. Nu kijk ik elke keer in een spiegel/raam naar die tand en ben ik er eigenlijk best onzeker over
Einde bericht.
Nee, ik heb het aan 10 mensen gevraagd en het viel ze niet op tot ik het zeiquote:Op zondag 9 juni 2013 20:53 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Zie je er nu uit als Jim Carey in Dumb and Dumber?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 9 juni 2013 20:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]En nu?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Was bij mij vroeger ook. Toen hebben ze er wat van die porselein pasta oid op gesmeerd en 't hoekje afgewerkt zeg maar.quote:Op zondag 9 juni 2013 20:51 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik kwam er vanochtend bij het tandenpoetsen achter dat mijn linker voortand een heel fractie is afgebroken een stukje. Nu kijk ik elke keer in een spiegel/raam naar die tand en ben ik er eigenlijk best onzeker over
Einde bericht.
Koekoekquote:
Dan had je weinig leuks meegemaakt in je leven tot dan toe.quote:Op zondag 9 juni 2013 20:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bazenfilm. Voor het eerst gezien toen ik stoned was. Ik heb nog nooit zo hard gelachen.
quote:Op zondag 9 juni 2013 20:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]Oh dat herinner ik me nog wel, leuke discussie'sSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
AFCA!
Ik heb liever niet dat je me confronteert met m'n jeugd.quote:Op zondag 9 juni 2013 20:58 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dan had je weinig leuks meegemaakt in je leven tot dan toe.
Doet dat pijn?quote:Op zondag 9 juni 2013 20:57 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Was bij mij vroeger ook. Toen hebben ze er wat van die porselein pasta oid op gesmeerd en 't hoekje afgewerkt zeg maar.
Vond hem ook geniaal. Ontzettend flauw maar wel goede flauwe humorquote:Op zondag 9 juni 2013 20:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bazenfilm. Voor het eerst gezien toen ik stoned was. Ik heb nog nooit zo hard gelachen.
Ja. Je sterft zeven doden wanneer ze dat doen.quote:
(srs)quote:Op zondag 9 juni 2013 21:02 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ja. Je sterft zeven doden wanneer ze dat doen.
Ja. Heb ik gelezen ergens maar waar weet ik niet meer.quote:
Ooit een halfuurtje van gezien. Schandalig slechte film idd. Sowieso zijn er van al mijn favoriete jeugdfilms bedroevende vervolgfilms gemaaktquote:Op zondag 9 juni 2013 21:02 schreef GGMM het volgende:
Overigens kwam ik jaren later deze tegen in de FRS oid.
[ afbeelding ]
Blind aangeschaft.
Slechtste 5 euro die ik ooit besteed heb.
Tellen getrokken lijntjes tussen moedervlekken?quote:
Aha aha. Binnenkort maar eens langs dan.quote:Op zondag 9 juni 2013 21:04 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk niet. Ze maken zo'n hoekje op je tand en dan polijsten ze 't.
Watte?quote:Op zondag 9 juni 2013 21:05 schreef vandermar het volgende:
[..]
Tellen getrokken lijntjes tussen moedervlekken?
SCF op je onderarm he boeler.quote:Op zondag 9 juni 2013 21:10 schreef Insomnia_ het volgende:
ACAB op het voorhoofd
010 op linkerborst
JHK op de andere
SCF op de biceps
ja toch
quote:
Wel.quote:
Dat is wel ideaal jaquote:
inderdaad wel makkelijk, zelf mis ik een halve voortandquote:Op zondag 9 juni 2013 20:57 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Was bij mij vroeger ook. Toen hebben ze er wat van die porselein pasta oid op gesmeerd en 't hoekje afgewerkt zeg maar.
Heb ik ook eens gedaan. Duurt altijd langer dan je denkt idd.quote:Op zondag 9 juni 2013 21:14 schreef Adames het volgende:
[..]
het kan nog, alleen de volgende keer maar geen ovengerecht maken als je al laat thuis bent
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |