Ik wil mijn grap terug. Barbaar.quote:Op zondag 9 juni 2013 20:34 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Hoe voelt dat eigenlijk HMF zijn lul in je kont?
quote:Op zondag 9 juni 2013 20:34 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Hoe voelt dat eigenlijk HMF zijn lul in je kont?
quote:
rustig rustig, nog even bbq'tje gehad. Morgen ook maar weer eens beginnen met trainenquote:Op zondag 9 juni 2013 20:36 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Rustug, met jou? Vandaag nog ff getrained, maar ga 't komende week weer wat intensiveren.
Aight. Heb nu wat meer tijd dus kan weer wat langer trainen ook, wel lekker om weer ff hardcore te kunnen.quote:Op zondag 9 juni 2013 20:38 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
rustig rustig, nog even bbq'tje gehad. Morgen ook maar weer eens beginnen met trainen
Leuk man.quote:
U riep?quote:Op zondag 9 juni 2013 20:40 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Leuk man.
Beter zijn die bans snel voorbij, het begint hier een beetje een verkapte kinderopvang te worden. Waar is GGMM als je 'm nodig hebt?
ik nu in principe geen les meer. eerste week juli nog even examen dus heb nu ook alle tijd weerquote:Op zondag 9 juni 2013 20:40 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Aight. Heb nu wat meer tijd dus kan weer wat langer trainen ook, wel lekker om weer ff hardcore te kunnen.
quote:Op zondag 9 juni 2013 20:40 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Leuk man.
Beter zijn die bans snel voorbij, het begint hier een beetje een verkapte kinderopvang te worden. Waar is GGMM als je 'm nodig hebt?
quote:Op zondag 9 juni 2013 20:40 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Leuk man.
twitter:COOLOLM twitterde op woensdag 05-06-2013 om 17:50:16Ik gooi atoombom op de tore basischiol vies kut magolische jwz sgool ik nuek hun kk koppe reageer retweet
Ik begin nu pas een beetje m'n draai echt te vinden. Minder geforceerd, meer op techniek. Resultaten zijn direct veel beter.quote:Op zondag 9 juni 2013 20:41 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik nu in principe geen les meer. eerste week juli nog even examen dus heb nu ook alle tijd weer
Moet weer even helemaal van scratch beginnen, echt paar maanden uit geweest. Dus weer even schema opstellen soon
quote:Op zondag 9 juni 2013 20:42 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Haal 't niveau even wat omhoog a.u.b.
Hm, ik ben eigenlijk een beetje moe.quote:Op zondag 9 juni 2013 20:42 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zou wel helpen als je uitlogt.quote:Op zondag 9 juni 2013 20:42 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wanneer ga jij jezelf eens naar je leeftijd gedragen? Het begint een beetje sneu te worden.quote:Op zondag 9 juni 2013 20:41 schreef RensAjacied het volgende:
[..]twitter:COOLOLM twitterde op woensdag 05-06-2013 om 17:50:16Ik gooi atoombom op de tore basischiol vies kut magolische jwz sgool ik nuek hun kk koppe reageer retweet
Ja heeft iedereen wel denk ik, in het begin te veel willen terwijl het effectiever is om gewoon wat rustiger te doen en goede form te doen.quote:Op zondag 9 juni 2013 20:42 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik begin nu pas een beetje m'n draai echt te vinden. Minder geforceerd, meer op techniek. Resultaten zijn direct veel beter.
Wat zit jij laatste tijd te zeiken op mij manquote:Op zondag 9 juni 2013 20:43 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wanneer ga jij jezelf eens naar je leeftijd gedragen? Het begint een beetje sneu te worden.
Doe ik toch ook?quote:Op zondag 9 juni 2013 20:43 schreef GGMM het volgende:
(gewoon om hem lachen mensen, hij kan er niks aan doen)
Vanaf half december, maar echt serieus vanaf begin februari ofzo. Zit nu echt te twijfelen om niet te gaan cutten met de zomer in aantocht.quote:Op zondag 9 juni 2013 20:43 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja heeft iedereen wel denk ik, in het begin te veel willen terwijl het effectiever is om gewoon wat rustiger te doen en goede form te doen.
hoe lang ben je er nu mee bezig?
Als je dom doet ga ik niet doen of ik 't leuk vind. Als je gewoon normaal doet ipv aandacht zoeken dan ben ik je maat uiteraard.quote:Op zondag 9 juni 2013 20:44 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Wat zit jij laatste tijd te zeiken op mij man, is het uit met je wijf ofzo?
Waar is mijn mattie Kapi heen?
Het is meer puur uit verveling dan aandacht zoeken. Maar oké gespreksonderwerpen zijn er voor mij nu ook niet bijquote:Op zondag 9 juni 2013 20:46 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Als je dom doet ga ik niet doen of ik 't leuk vind. Als je gewoon normaal doet ipv aandacht zoeken dan ben ik je maat uiteraard.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |