?quote:Op zondag 9 juni 2013 14:25 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Daarom, nooit een spiegel boven je bed.
quote:Op zondag 9 juni 2013 14:25 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Daarom, nooit een spiegel boven je bed.
Ik had geen feestje. Plan was dus om met maten een enorm leuke stapavond te houden. Komen we in de stad en 't was echt packed met kerels, leek wel Eindhoven. Kun je zeggen wat je wilt, maar dan is de sfeer toch heel anders. Er was dus geen reet aan.quote:
snoeihard gezopen dusquote:Op zondag 9 juni 2013 14:31 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik had geen feestje. Plan was dus om met maten een enorm leuke stapavond te houden. Komen we in de stad en 't was echt packed met kerels, leek wel Eindhoven. Kun je zeggen wat je wilt, maar dan is de sfeer toch heel anders. Er was dus geen reet aan.
beetje zuipenquote:Op zondag 9 juni 2013 14:31 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik had geen feestje. Plan was dus om met maten een enorm leuke stapavond te houden. Komen we in de stad en 't was echt packed met kerels, leek wel Eindhoven. Kun je zeggen wat je wilt, maar dan is de sfeer toch heel anders. Er was dus geen reet aan.
Is goed man.quote:Op zondag 9 juni 2013 14:54 schreef TwenteFC het volgende:
Liet net een ruft, niet normaal.
Ben hier best wel trots op.
Bier schetenquote:Op zondag 9 juni 2013 14:54 schreef TwenteFC het volgende:
Liet net een ruft, niet normaal.
Ben hier best wel trots op.
Het komt wel goed schatjequote:
Paar minutenquote:
Ik wil zo een motor.quote:Op zondag 9 juni 2013 15:15 schreef kapiteintje het volgende:
Ik blijf die Isle of Man filmpjes zo bizar hard vinden he.
Ik ben echt een fan van allroads, een niet al te overdreven chopper en café racers.quote:Op zondag 9 juni 2013 15:20 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik wil zo een motor.
[ afbeelding ]
Zo fucking mooi vind ik dieEerst motorrijbewijs maar eens halen though
Die van American choppers vind ik altijd wel mooiquote:Op zondag 9 juni 2013 15:25 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik ben echt een fan van allroads, een niet al te overdreven chopper en café racers.
DIe is wel nice jaquote:Op zondag 9 juni 2013 15:26 schreef kapiteintje het volgende:
Ik vind dit bijvoorbeeld echt de shit:
[ afbeelding ]
Bikerchick.quote:Op zondag 9 juni 2013 15:31 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik zie mezelf ook echt al cruisen met zo'n lekker wijf achter.Sneu dit.
Nee, gewoon een lekker wijf natuurlijk.quote:Op zondag 9 juni 2013 15:32 schreef vandermar het volgende:
[..]
Bikerchick.
Kale kop, tatoo's overal piercings, leren broek
Wel leuk qua model maar een beetje een lullig blok hangt erinquote:Op zondag 9 juni 2013 15:26 schreef kapiteintje het volgende:
Ik vind dit bijvoorbeeld echt de shit:
[ afbeelding ]
Die van die Roemenen ofzo. Kreeg wel herinneringen aan vakantie bij het Gardameer toen, maar dat geheel terzijde.quote:
Eencilindertje.quote:Op zondag 9 juni 2013 16:03 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wel leuk qua model maar een beetje een lullig blok hangt erin
Dragosta din tei oid?quote:Op zondag 9 juni 2013 16:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die van die Roemenen ofzo. Kreeg wel herinneringen aan vakantie bij het Gardameer toen, maar dat geheel terzijde.
Ok.quote:Op zondag 9 juni 2013 16:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die ja. Hoorde het net op Radio Veronica.
Moldavisch, de Roemeense versie is door een vrouw gezongenquote:Op zondag 9 juni 2013 16:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die van die Roemenen ofzo. Kreeg wel herinneringen aan vakantie bij het Gardameer toen, maar dat geheel terzijde.
Allemaal één pot nat.quote:Op zondag 9 juni 2013 16:51 schreef Adames het volgende:
[..]
Moldavisch, de Roemeense versie is door een vrouw gezongen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |