quote:Op zondag 9 juni 2013 14:02 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Geen goede reden voor eigenlijk, vooral omdat het zo ver weg is.
Heb er de kracht niet voor.quote:Op zondag 9 juni 2013 14:04 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik dacht, nu komt er een heel vervelend verhaal.
Heb je teveel gezopen?quote:
quote:Op zondag 9 juni 2013 14:20 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik ging vannacht rond half 3 naar bed en lag om 6u nog wakker
quote:
nog gebruik van kunnen maken?quote:Op zondag 9 juni 2013 14:22 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Achja, was het wel waard.
Naar een paupertent geweest met goedkope meiden.![]()
Te makkelijkquote:Op zondag 9 juni 2013 14:23 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Niet geneukt nee, bleef slapen bij een kameraad.
Helemaal niks mis mee.quote:Op zondag 9 juni 2013 14:22 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Achja, was het wel waard.
Naar een paupertent geweest met goedkope meiden.![]()
Hem geneukt?quote:Op zondag 9 juni 2013 14:23 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Niet geneukt nee, bleef slapen bij een kameraad.
Daarom, nooit een spiegel boven je bed.quote:Op zondag 9 juni 2013 14:20 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik ging vannacht rond half 3 naar bed en lag om 6u nog wakker
Viesquote:
?quote:Op zondag 9 juni 2013 14:25 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Daarom, nooit een spiegel boven je bed.
quote:Op zondag 9 juni 2013 14:25 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Daarom, nooit een spiegel boven je bed.
Ik had geen feestje. Plan was dus om met maten een enorm leuke stapavond te houden. Komen we in de stad en 't was echt packed met kerels, leek wel Eindhoven. Kun je zeggen wat je wilt, maar dan is de sfeer toch heel anders. Er was dus geen reet aan.quote:
snoeihard gezopen dusquote:Op zondag 9 juni 2013 14:31 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik had geen feestje. Plan was dus om met maten een enorm leuke stapavond te houden. Komen we in de stad en 't was echt packed met kerels, leek wel Eindhoven. Kun je zeggen wat je wilt, maar dan is de sfeer toch heel anders. Er was dus geen reet aan.
beetje zuipenquote:Op zondag 9 juni 2013 14:31 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik had geen feestje. Plan was dus om met maten een enorm leuke stapavond te houden. Komen we in de stad en 't was echt packed met kerels, leek wel Eindhoven. Kun je zeggen wat je wilt, maar dan is de sfeer toch heel anders. Er was dus geen reet aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |