Niet iedereen doet datquote:Op zondag 9 juni 2013 17:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
Dat je er van moet kotsen zou al genoeg reden voor mij zijn om te stoppen met drinken.
Ook de dag erna gewoon.quote:Op zondag 9 juni 2013 17:26 schreef Happel het volgende:
Mannen die moeten kotsen van drank.
Ben je dan zwakzinnig.
Moet jij ook wel eens kotsen van drank?quote:Op zondag 9 juni 2013 17:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik had het ook over als je ervan moet kotsen, zou ik ermee stoppen.
Nee want ik drink niet.quote:Op zondag 9 juni 2013 17:43 schreef JanCees het volgende:
[..]
Moet jij ook wel eens kotsen van drank?
De klassieker:quote:Op zondag 9 juni 2013 16:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die ja. Hoorde het net op Radio Veronica.
Nee want de enige keer dat ik moest kotsen was nadat ik bij mijn tante andijviestamppot had gegeten. En voor de rest heb ik wel eens wat gedronken, maar ik hou niet van drank.quote:
quote:Op zondag 9 juni 2013 17:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hij heeft nog nooit gedronken, dus hij heeft er een vooroordeel over.
Wat lul jij nu weer voor onzin?quote:Op zondag 9 juni 2013 17:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hij heeft nog nooit gedronken, dus hij heeft er een vooroordeel over.
Ok, dat kan.quote:Op zondag 9 juni 2013 17:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee want de enige keer dat ik moest kotsen was nadat ik bij mijn tante andijviestamppot had gegeten. En voor de rest heb ik wel eens wat gedronken, maar ik hou niet van drank.
Wat zijn ekkies?quote:Op zondag 9 juni 2013 17:55 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Ff 250 ekkies verdiend door uit te gaan. Lekker hoorr
¤quote:
Ik heb spijtquote:
wie hebben jullie nu weer beroofd?quote:Op zondag 9 juni 2013 17:55 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Ff 250 ekkies verdiend door uit te gaan. Lekker hoorr
Neuh, ik ben beroofd, hebben ze schadevergoedinkje moeten betalenquote:
Laat René eens met rust. Hij is helemaal niet geïnteresseerd in die verkapte date verzoekjes van je.quote:
Jij kan het weten.quote:Op zondag 9 juni 2013 20:31 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Laat René eens met rust. Hij is helemaal niet geïnteresseerd in die verkapte date verzoekjes van je.
Stijn, niet met je eikeltje op je bureaublad slaan.quote:
wie wel?quote:Op zondag 9 juni 2013 20:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heb jij een nuttige functie in deze SC?
Hoe voelt dat eigenlijk HMF zijn lul in je kont?quote:Op zondag 9 juni 2013 20:33 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Als ik het niet wist zou ik het toch niet tegen je zeggen? Raar dit van je.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |