Zie je er nu uit als Jim Carey in Dumb and Dumber?quote:Op zondag 9 juni 2013 20:51 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik kwam er vanochtend bij het tandenpoetsen achter dat mijn linker voortand een heel fractie is afgebroken een stukje. Nu kijk ik elke keer in een spiegel/raam naar die tand en ben ik er eigenlijk best onzeker over
Einde bericht.
Nee, ik heb het aan 10 mensen gevraagd en het viel ze niet op tot ik het zeiquote:Op zondag 9 juni 2013 20:53 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Zie je er nu uit als Jim Carey in Dumb and Dumber?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 9 juni 2013 20:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]En nu?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Was bij mij vroeger ook. Toen hebben ze er wat van die porselein pasta oid op gesmeerd en 't hoekje afgewerkt zeg maar.quote:Op zondag 9 juni 2013 20:51 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik kwam er vanochtend bij het tandenpoetsen achter dat mijn linker voortand een heel fractie is afgebroken een stukje. Nu kijk ik elke keer in een spiegel/raam naar die tand en ben ik er eigenlijk best onzeker over
Einde bericht.
Koekoekquote:
Dan had je weinig leuks meegemaakt in je leven tot dan toe.quote:Op zondag 9 juni 2013 20:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bazenfilm. Voor het eerst gezien toen ik stoned was. Ik heb nog nooit zo hard gelachen.
quote:Op zondag 9 juni 2013 20:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]Oh dat herinner ik me nog wel, leuke discussie'sSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
AFCA!
Ik heb liever niet dat je me confronteert met m'n jeugd.quote:Op zondag 9 juni 2013 20:58 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dan had je weinig leuks meegemaakt in je leven tot dan toe.
Doet dat pijn?quote:Op zondag 9 juni 2013 20:57 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Was bij mij vroeger ook. Toen hebben ze er wat van die porselein pasta oid op gesmeerd en 't hoekje afgewerkt zeg maar.
Vond hem ook geniaal. Ontzettend flauw maar wel goede flauwe humorquote:Op zondag 9 juni 2013 20:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bazenfilm. Voor het eerst gezien toen ik stoned was. Ik heb nog nooit zo hard gelachen.
Ja. Je sterft zeven doden wanneer ze dat doen.quote:
(srs)quote:Op zondag 9 juni 2013 21:02 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ja. Je sterft zeven doden wanneer ze dat doen.
Ja. Heb ik gelezen ergens maar waar weet ik niet meer.quote:
Ooit een halfuurtje van gezien. Schandalig slechte film idd. Sowieso zijn er van al mijn favoriete jeugdfilms bedroevende vervolgfilms gemaaktquote:Op zondag 9 juni 2013 21:02 schreef GGMM het volgende:
Overigens kwam ik jaren later deze tegen in de FRS oid.
[ afbeelding ]
Blind aangeschaft.
Slechtste 5 euro die ik ooit besteed heb.
Tellen getrokken lijntjes tussen moedervlekken?quote:
Aha aha. Binnenkort maar eens langs dan.quote:Op zondag 9 juni 2013 21:04 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk niet. Ze maken zo'n hoekje op je tand en dan polijsten ze 't.
Watte?quote:Op zondag 9 juni 2013 21:05 schreef vandermar het volgende:
[..]
Tellen getrokken lijntjes tussen moedervlekken?
SCF op je onderarm he boeler.quote:Op zondag 9 juni 2013 21:10 schreef Insomnia_ het volgende:
ACAB op het voorhoofd
010 op linkerborst
JHK op de andere
SCF op de biceps
ja toch
quote:
Wel.quote:
Dat is wel ideaal jaquote:
inderdaad wel makkelijk, zelf mis ik een halve voortandquote:Op zondag 9 juni 2013 20:57 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Was bij mij vroeger ook. Toen hebben ze er wat van die porselein pasta oid op gesmeerd en 't hoekje afgewerkt zeg maar.
Heb ik ook eens gedaan. Duurt altijd langer dan je denkt idd.quote:Op zondag 9 juni 2013 21:14 schreef Adames het volgende:
[..]
het kan nog, alleen de volgende keer maar geen ovengerecht maken als je al laat thuis bent
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |