Hier prima hoor, alleen wel een stuk kouder dan gisteren. Misschien ga ik het er zo toch op wagen en alsnog ff bijkleuren in de zon zolang het nog kan.quote:Op zondag 9 juni 2013 13:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
Goedemorgen.
Weer is wat minder zo te zien.
Hier is het heel erg bewolkt, dus is het niet echt weer om in de tuin te liggen.quote:Op zondag 9 juni 2013 13:37 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hier prima hoor, alleen wel een stuk kouder dan gisteren. Misschien ga ik het er zo toch op wagen en alsnog ff bijkleuren in de zon zolang het nog kan.
Misschien ook een broek aandoen?quote:
Alsof jij dat sowieso doet.quote:Op zondag 9 juni 2013 13:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hier is het heel erg bewolkt, dus is het niet echt weer om in de tuin te liggen.
Heb je ook een zandkleurige afritsbroek en een ietwat dikkige bruine labrador, luisterend naar de naam Benno bij je? Dat zou 't plaatje wel compleet maken.quote:Op zondag 9 juni 2013 13:38 schreef vandermar het volgende:
Ik heb een t-shirt, fleecetrui en een bodywarmer aan
Kaptein ouwe baasquote:
quote:Op zondag 9 juni 2013 13:39 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Heb je ook een zandkleurige afritsbroek en een ietwat dikkige bruine labrador, luisterend naar de naam Benno bij je? Dat zou 't plaatje wel compleet maken.
Nee, trainigsbroek van Puma met de handtekening van pluisje en geitenwollensokkenquote:Op zondag 9 juni 2013 13:39 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Heb je ook een zandkleurige afritsbroek en een ietwat dikkige bruine labrador, luisterend naar de naam Benno bij je? Dat zou 't plaatje wel compleet maken.
Ja, dat is wel aso ja.quote:Op zondag 9 juni 2013 13:41 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik loop er lekker aso bij met m'n ongeschoren bakkes, mouwloos shirt en trainingsbroek
Maradonna?quote:Op zondag 9 juni 2013 13:41 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nee, trainigsbroek van Puma met de handtekening van pluisje en geitenwollensokken
Prettig, stukken beter dan zeeland.quote:
quote:
In Almelooooo zou ik niet opvallen, dat geeft wel te denken.quote:
Mag ik je aanraken.quote:
Talk dirtyquote:
quote:Op zondag 9 juni 2013 13:42 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Prettig, stukken beter dan zeeland.
Hoe ist in... waar woon je ookalweer?
Vind er niet zoveel te beleven.quote:Op zondag 9 juni 2013 13:49 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Tilburg m'n jongen. Kloppend hart van de VBL Sc.
Geen echte, zit op al die trainingsbroekenquote:Op zondag 9 juni 2013 13:49 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Heb je daar een handtekening van? Geen echte denk ik?
Dan heb ik een handtekening van iedereen van Barcelona.quote:Op zondag 9 juni 2013 13:50 schreef vandermar het volgende:
[..]
Geen echte, zit op al die trainingsbroeken
[ afbeelding ]
In welke middelgrote stad is er wel constant wat te beleven? Tilburg is vrij bedrijvig qua organiseren van evenementen hoor.quote:
Dat geloof ik niet.quote:Op zondag 9 juni 2013 13:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan heb ik een handtekening van iedereen van Barcelona.
Geen. Daarom Rotterdam.quote:Op zondag 9 juni 2013 13:51 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
In welke middelgrote stad is er wel constant wat te beleven? Tilburg is vrij bedrijvig qua organiseren van evenementen hoor.
quote:Op zondag 9 juni 2013 13:50 schreef vandermar het volgende:
[..]
Geen echte, zit op al die trainingsbroeken
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op zondag 9 juni 2013 13:52 schreef Ajacied422 het volgende:
Kapiteintje heeft gelijk.
Einde discussie.
Ga korfballen.quote:Op zondag 9 juni 2013 13:52 schreef Ajacied422 het volgende:
Kapiteintje heeft gelijk.
Einde discussie.
Ben er twee keer wezen stappen en bandjes kijken in de 013, was wel relaxed jaquote:Op zondag 9 juni 2013 13:49 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Tilburg m'n jongen. Kloppend hart van de VBL Sc.
Nee, ik houd niet van zuurkool.quote:
Ik moet zeggen, dat 013 gebouw ben ik wel dankbaar. Respect waar respect nodig is.quote:Op zondag 9 juni 2013 13:54 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ach, 't is overal wel wat. Rotterdam is ook niet je van het op alle fronten.
Kijk, deze man snapt. En sowieso komt DonRaja er en woont z'n familie er nog. Napo woont er ook.quote:Op zondag 9 juni 2013 13:55 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ben er twee keer wezen stappen en bandjes kijken in de 013, was wel relaxed ja
Waarom?quote:Op zondag 9 juni 2013 14:00 schreef TwenteFC het volgende:
Tilburg, een van dorpjes waar ik eigenlijk nooit nog een keer heen wil.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |