Thanks! Zal zo ff een mailtje sturen.quote:Op zondag 9 juni 2013 17:10 schreef Painore het volgende:
[..]
De Brainwavz R1. Ik zie dat ze op MP4Nation alleen beschikbaar zijn met 'gratis' fed-ex shipping, maar daar betaal je flink voor en zit gewoon inbegrepen bij de prijs. Stuur ze even een mail of het ook via normale air mail kan, dan zijn ze een stuk goedkoper.
DX vermijd ik te allen tijden.quote:Op zondag 9 juni 2013 17:41 schreef Xaia het volgende:
Waar zijn jullie tegenwoordig meer over te spreken kwa service en levertijd: Pandawill of DX?
Ik wil weer eens na een lange tijd iets bestellen via een van de 2 ze hebben het zelfde product voor de zelfde prijs dus dat maakt geen verschil.
Laatste maand versturen ze het in 3 dagen, vaak al in 1. Meestal 2 weken tot het hier is, nieuw managment ofzo?quote:
nog nooit bij PW besteld, DX is qua levertijd (in de keren dat ik besteld heb) praktisch gelijk aan focalprice en tinydeal (scheelt iets van 1 dag ofzo)quote:Op zondag 9 juni 2013 17:41 schreef Xaia het volgende:
Waar zijn jullie tegenwoordig meer over te spreken kwa service en levertijd: Pandawill of DX?
Ik wil weer eens na een lange tijd iets bestellen via een van de 2 ze hebben het zelfde product voor de zelfde prijs dus dat maakt geen verschil.
Ik dacht maat L van DinoDirect ja, die zit me net goed (mouwen iets te kort). Ik kan 't niet nakijken, heb 'm ergens op zolder opgeborgen. Verder wel prima kwaliteitje, als ik er al 2 carnavals mee kan rondhossenquote:Op zaterdag 8 juni 2013 20:51 schreef Miniem het volgende:
[..]
Welke maat heb jij?
En van dinodirect?
Welke maat heb je normaal dan?quote:Op zondag 9 juni 2013 19:13 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Ik dacht maat L van DinoDirect ja, die zit me net goed (mouwen iets te kort). Ik kan 't niet nakijken, heb 'm ergens op zolder opgeborgen. Verder wel prima kwaliteitje, als ik er al 2 carnavals mee kan rondhossen
Ik ben 1.85m en slank te noemen. Dus ik hang tussen M en L in, 't is een redelijk ruim pak dus als je ongeveer dezelfde maten hebt zou ik voor XL gaan. Die sloffen heb ik er in ieder geval niet bijgekregen.quote:Op zondag 9 juni 2013 19:18 schreef Miniem het volgende:
[..]
Welke maat heb je normaal dan?
Jammer dat ik hem niet meer kan bestellen daar.
Is die van Ebay hetzelfde?
Ik ben 1,87 en ook slankquote:Op zondag 9 juni 2013 19:27 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Ik ben 1.85m en slank te noemen. Dus ik hang tussen M en L in, 't is een redelijk ruim pak dus als je ongeveer dezelfde maten hebt zou ik voor XL gaan. Die sloffen heb ik er in ieder geval niet bijgekregen.
Die van Ebay is 'tzelfde ja (had ik al eerder gezegd), en nog goedkoper ook!
Ff zoeken, ben ff de naam kwijtquote:Op zondag 9 juni 2013 19:18 schreef Snoepje5 het volgende:
Iemand tips voor een soort van AR drone via Dealextreme oid met camera?
quote:x,
Welcome to BuyinCoins.com
Your Point Coins: $ x
Purchase Orders: x
Nou ja, die is niet zozeer geschikt voor een camera, maar verder: (ach so, die heeft een cam) Banggood inderdaad!quote:Op zondag 9 juni 2013 19:38 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Ff zoeken, ben ff de naam kwijt
http://www.banggood.com/H(...)e-2-RTF-p-75824.html
Deze bijvoorbeeld, maar gewoon op banggood zoeken bij de RC afdeling
Some people got a job you know.quote:Op zondag 9 juni 2013 19:24 schreef Miniem het volgende:
Waar zijn shiz en downstar?![]()
![]()
Dan kunnen ze me helpen met de vraag over de c8.
En shiz, weet jij nog leuke kampeer artikelen/benodigdheden uit China? ga volgende maand kamperen namelijk
Nice.quote:Op zondag 9 juni 2013 12:28 schreef monkeybrain het volgende:
Na lang twijfelen deze skyray kung gekozen, 4x xml u2 voor 35 euro.
Het is voorlopig toch geen zaklamp tijd dus kan ik een beetje doorneuzen voor een turbolamp. Wellicht is deze ook voldoende.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb geen coinsquote:Op zondag 9 juni 2013 21:06 schreef shiznuts het volgende:
Moet je ff inloggen en je ogen opendoen...
[..]
Heuh.quote:Op zondag 9 juni 2013 21:15 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Ik heb geen coins![]()
CS wilt me 2 coins geven omdat een product niet goed is... maar dat zegt me niets.
~ http://www.buyincoins.com/new_en/pages/help.html#_a_2_2_2_2quote:1 x Text Review = 0.1 Point Coins
1 x (Text Review + Image Posted) = 0.2 Point Coins
quote:Op zondag 9 juni 2013 21:16 schreef De-Hamster het volgende:
http://www.sunsky-online.(...)2HDh4W_vFtoAFXfotbhQ
Hier hebben ze het over een USB Charger voor de iPhone. Ik neem aan dat deze toch 'gewoon' overal mee werkt toch? Of werkt dit echt alleen met iPhone?
Dat het algemeen is, vind ik erg fijn. Maar dat het Chinees is wil dat direct zeggen dat deze kans enorm aanwezig is?quote:Op zondag 9 juni 2013 21:21 schreef shiznuts het volgende:
Punt: het is een generic USB lader.
Sub-punt: 't is wel Chinees, dus kan *plof* doen.
Ah zo, dus dat die leverancier ook regelmatig artikelen in China koopt wil niet zeggen dat dit vergelijkbare kwaliteit zal zijn als het artikel wat helaas tijdelijk niet leverbaar is.quote:Op zondag 9 juni 2013 21:36 schreef shiznuts het volgende:
Doe maar niet maar dan.
Een leverancier is belangrijk omdat 'ie moet weten wat 'ie importeert en daar garant voor staan. Dus keurmerken checken e.d. zou eigenlijk tot de taken moeten behoren. Maar 't is niet een onrealistisch beeld dat voedingsstukjes plof doen. Kunnen vast hier wel wat mensen over meepraten.
Je bent de eerste die dat van plan is eigenlijk.quote:Op zondag 9 juni 2013 22:51 schreef Snoepje5 het volgende:
Iemand die zo'n RC Helicopter heeft vanuit china / nederland?
Hier een verhaaltje van mij over RC: GC / [gadgets] Chinese webshops reviewtopic .quote:Op zondag 9 juni 2013 22:51 schreef Snoepje5 het volgende:
Iemand die zo'n RC Helicopter heeft vanuit china / nederland?
Lijkt me wel geinig, maar na een weekje wellicht dat de fun er ook weer van af is.. Beetje boven andermans tuin vliegen
haha ik was een weekendje weg, dus jullie hoeven me vanaf nu niet meer te missenquote:Op zondag 9 juni 2013 19:24 schreef Miniem het volgende:
Waar zijn shiz en downstar?![]()
![]()
Dan kunnen ze me helpen met de vraag over de c8.
En shiz, weet jij nog leuke kampeer artikelen/benodigdheden uit China? ga volgende maand kamperen namelijk
Is store credit. Kreeg ik ook toen ik een klacht instuurde, 1 coin staat (zoals shiznuts al concludeerde) gelijk aan 1$quote:Op zondag 9 juni 2013 21:15 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Ik heb geen coins![]()
CS wilt me 2 coins geven omdat een product niet goed is... maar dat zegt me niets.
Is dat 20 cent, 2 dollar???
Ik heb nu $2 paypal refund geregeld, door "weg te lopen"quote:Op maandag 10 juni 2013 09:46 schreef eleganza het volgende:
[..]
Is store credit. Kreeg ik ook toen ik een klacht instuurde, 1 coin staat (zoals shiznuts al concludeerde) gelijk aan 1$
quote:Op maandag 10 juni 2013 09:35 schreef barocci het volgende:
Ik kan me inmiddels ook melden hierVorige week voor het eerst wat vishaken besteld in China voor een paar euro om eens te kijken hoe het werkt en of het ook een beetje betrouwbaar is, dus ik ben benieuwd wat er aan gaat komen. Ook heb ik al een beetje rond gekeken op de diverse sites.
Nu ben ik een in mijn ogen prima cameraatje tegen gekomen maar omdat ik niet veel ervaring met het online shoppen in China heb en ik natuurlijk niet graag belazerd wil worden zou ik graag wat advies willen hebben van de ervaren Chinashoppers.
http://www.mcbub.com/item(...)a--EL107061--140708/
Wat denken jullie ervan qua betrouwbaarheid, prijs, kwaliteit?
Alleen als 'ie hier bijstaat: http://en.wikipedia.org/w(...)_Link#Mobile_devices .quote:Op maandag 10 juni 2013 09:52 schreef wihehin het volgende:
Weet iemand of ik een MHL adapter voor een Samsung Galaxy S3 ook kan gebruiken voor mijn HTC Desire HD (Hebben allebei dezelfde uitgang)?
Iemand al ervaring met die action cam van Techmoan? Ik zoek eigenlijk nog een leuke actioncam om aan een gitaarhals en microfoonstandaard te bevestigen tijdens optredens, als aanvulling op footage vanuit de zaal of het balkon.quote:Op maandag 10 juni 2013 10:17 schreef barocci het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op maandag 10 juni 2013 10:00 schreef shiznuts het volgende:
[..]Niet doen joh. Is de reinste troep, die fotocamera's uit China.
Kun je net zo goed hier een Rollei halen. Evengrote troep.
Voor (video)camera's (met stills-functie) uit China: kijk ook eens bij Techmoan.
Oke duidelijk, weer wat geleerd. Zijn er verder trouwens nog artikels die af te raden zijn om te halen in China? Of is het vooral af te raden als iets te mooi klinkt om waar te zijn?
Ah ik bestel zo vaak daar wat, boeiend dat ik dan store credit krijgquote:Op maandag 10 juni 2013 09:53 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Ik heb nu $2 paypal refund geregeld, door "weg te lopen"![]()
Stom gedoe met coins, airmiles en andere troep
Het kon natuurlijk dat jij, of een andere Chinajunk hier, al meer ervaring met de SJ1000 had voordat Matt zijn review postte.quote:Op maandag 10 juni 2013 10:41 schreef shiznuts het volgende:
I think it's safe to say dat niemand er hier eentje heeft.
En die video is van gisteren. Dus bekijk die review en trek je eigen conclusies en haal er wel/niet een.
Volgens mij halen mensen hier voornamelijk Spy en IP cams.
Die action camera's hebben vaak allemaal wel wat dat ze onaantrekkelijk maken.
Maar zoals je kon lezen en zien/horen vindt Matt de SJ1000 dus een aanrader.
Welke manier raden jullie aan, VISA of MasterCard, en welke van optie'squote:Geen paniek! Als je geen creditcard bezit is de makkelijkste oplossing iemand in je familie of vriendenkring te vragen of je die van hun mag gebruiken om een bestelling door te voeren. Wil je dit liever niet aan anderen vragen of wil niemand je helpen kun je kijken naar een zogenaamde prepaid creditcard. Je hebt verschillende mogelijkheden:
MasterCard Prepaid creditcards
NETELLER Skrill DB Card
VISA Prepaid creditcards
3V Card Cash Passport Mats
De meeste gebruiken de 3V optie omdat die gebruiksvriendelijk is wat dat betreft, je kan even op hun website kijken zodat het wat meer duidelijk wordtquote:Op maandag 10 juni 2013 13:02 schreef 0wen het volgende:
Hallo,
Ben weer in China aan het shoppen, nu loop ik tegen dit aan:
[ link | afbeelding ]
En uiteraard heb ik alleen maar Paypal, hoe fix ik dit?
Edit:
Zie al wat in de OP staan
[..]
Welke manier raden jullie aan, VISA of MasterCard, en welke van optie's
Klopt het dat ik dan zo'n 3V voucher moet aanschaffen?quote:Op maandag 10 juni 2013 13:20 schreef rene90 het volgende:
[..]
De meeste gebruiken de 3V optie omdat die gebruiksvriendelijk is wat dat betreft, je kan even op hun website kijken zodat het wat meer duidelijk wordt
nice!quote:Op zondag 9 juni 2013 12:28 schreef monkeybrain het volgende:
Na lang twijfelen deze skyray kung gekozen, 4x xml u2 voor 35 euro.
Het is voorlopig toch geen zaklamp tijd dus kan ik een beetje doorneuzen voor een turbolamp. Wellicht is deze ook voldoende.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
alles wat een lader benodigd (die je er bij geleverd krijgt) NOOIT alleen laten!quote:Op maandag 10 juni 2013 10:17 schreef barocci het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op maandag 10 juni 2013 10:00 schreef shiznuts het volgende:
[..]Niet doen joh. Is de reinste troep, die fotocamera's uit China.
Kun je net zo goed hier een Rollei halen. Evengrote troep.
Voor (video)camera's (met stills-functie) uit China: kijk ook eens bij Techmoan.
Oke duidelijk, weer wat geleerd. Zijn er verder trouwens nog artikels die af te raden zijn om te halen in China? Of is het vooral af te raden als iets te mooi klinkt om waar te zijn?
De keychain camera's zijn ook altijd een optie als je de juiste #nummer pakt. Rolling shutter en donkere omgevingen zijn niet zo'n probleem, beter dan menig China cam van groter formaat.quote:Op maandag 10 juni 2013 11:30 schreef Negakinu het volgende:
[..]
Het kon natuurlijk dat jij, of een andere Chinajunk hier, al meer ervaring met de SJ1000 had voordat Matt zijn review postte.In ieder geval bedankt voor de link. Ik ga me er wat meer in verdiepen.
Het probleem waar ik vaak tegen aan loop is dat, voor mijn applicatie, de camera redelijk goede low-light performance en niet al te veel last rolling shutter moet hebben. Een live optreden is relatief donker en als een muzikant een action camera draagt staan ze natuurlijk niet de hele tijd stil.
Het formaat lens bepaalt een hoop. Je hebt ook oudere serie leds die veel beter werpen met minder lumen dan een xml omdat ze fysiek kleiner zijn. De berm kunnen zien is inderdaad een veiliger gevoel tenzij iets in de verte op je af komt stormenquote:Op maandag 10 juni 2013 13:44 schreef mickeyD het volgende:
[..]
nice!
maar heb van t weekend ff de XML-T3 en de 1x XML bij elkaar gehouden..
amper verschil, enkel de 1x XML geeft meer trow, en de XML-T3 wat meer spread.
in een donker bos voel je je dus wat "veiliger" met de 3x dan met de 1x omdat je voor en om je heen wat meer overzicht hebt..
en ja, ik stond in een donker onverlicht bos waar vossen enz lopen..
als er veel verschillen te melden zijn, uiteraardquote:Op maandag 10 juni 2013 09:13 schreef monkeybrain het volgende:
Maak je dan weer zo'n heerlijke droge review op Youtube?
Downstar is de Frans Bromet van Chinashoppers![]()
Jack's taobao agent is Zarmarkquote:Op maandag 10 juni 2013 18:47 schreef tomic het volgende:
In de OP staat dat je via Jack iets op Taobao kunt bestellen. Hebben anderen dat ook gedaan?
Heeft iemand zelf een Taobao account? Ik heb uiteraard geen chinees telefoonnummer
Ik wil een artikel hebben (video) wat volgens mij gewoon te downloaden valt nadat je het hebt gekocht. Wil iemand hiermee helpen, eventueel tegen een vergoeding?
Ik ga "Jack" ook wel ff mailen.
actionquote:Op maandag 10 juni 2013 20:00 schreef Martijn93 het volgende:
Iemand al eens een portemonnee uit china besteld of kan ik beter in nederland ergens kijken?
Aan/afraders?
Zoek gewoon zo'n standaard ding eigenlijk
[ afbeelding ]
Ik heb deze bij Aliexpress gekocht.quote:Op maandag 10 juni 2013 20:00 schreef Martijn93 het volgende:
Iemand al eens een portemonnee uit china besteld of kan ik beter in nederland ergens kijken?
Aan/afraders?
[ afbeelding ]
http://www.ebay.de/itm/Co(...)_rvr_id=489253817657quote:Op maandag 10 juni 2013 20:00 schreef Martijn93 het volgende:
Aan/afraders?
[ afbeelding ]
Is dat wat?quote:Op maandag 10 juni 2013 20:19 schreef G-NiLES het volgende:
[..]
http://www.ebay.de/itm/Co(...)_rvr_id=489253817657
deze.
helaas niet meer te bestellen daar maar moet nog wel te vinden zijn.
Hmm van de week eerst maar eens bij de action kijken dan.quote:Op maandag 10 juni 2013 20:26 schreef Downstar het volgende:
Action heeft momenteel lederen portemenee voor 2,98
kan geen chinees tgeen op denk ik
Action:quote:Op maandag 10 juni 2013 20:26 schreef Downstar het volgende:
Action heeft momenteel lederen portemenee voor 2,98
kan geen chinees tgeen op denk ik
Tja smaak had ik 't niet over, dan vind ik die chinese ook mooier iddquote:Op maandag 10 juni 2013 21:56 schreef G-NiLES het volgende:
[..]
Action:
[ afbeelding ]
Ik vind de chinese mooier.
Haalde ze voorheen altijd bij BAS/DIRK. Die had ook laatst weer een aanbieding, zijn net even wat chiquer dan die van de action.
Hier zit toch geen vakje voor de munten in?quote:Op maandag 10 juni 2013 20:25 schreef G-NiLES het volgende:
[..]
ja ik vind hem persoonlijk erg mooi, de bruine dan.
[ afbeelding ]
Dit is 'em.quote:Op maandag 10 juni 2013 20:19 schreef G-NiLES het volgende:
[..]
http://www.ebay.de/itm/Co(...)_rvr_id=489253817657
deze.
helaas niet meer te bestellen daar maar moet nog wel te vinden zijn.
16,50quote:Op dinsdag 11 juni 2013 07:49 schreef tomic het volgende:
Ik vind die van de Hema wel heel goed... Maarja; kost ook wel ¤ 15,-
Dan moet je toch echt hier zijn: http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1446928quote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:19 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
Ik heb zin om geld uit te geven. En dan bij voorkeur aan goedkope Chinese troepIemand ervaringen met 9.2 versterkers (5.1 mag ook hoor) uit China?
Thanks buddy.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:27 schreef Negakinu het volgende:
[..]
Dan moet je toch echt hier zijn: http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1446928
Mmm, helaas geen muntenvakje dus. Jammer, want ziet er wel goed uit.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 12:50 schreef Negakinu het volgende:
[..]
Dit is 'em.http://www.ebay.nl/itm/Me(...)465ec#ht_6738wt_1166
Enkeling +1. En bedankt.quote:Op woensdag 5 juni 2013 20:58 schreef shiznuts het volgende:
Qua solid fit is zo'n Brainwavz Beta natuurlijk wel fijn (al heeft een enkeling weleens geklaagd over de kwaliteit en comfort).
Da's toch niet gezond manquote:Op woensdag 5 juni 2013 20:39 schreef shiznuts het volgende:
Nou, vooruit dan maar tokko1.
Een deel van m'n earphonecollectie. Mist nog wel het een en ander zoals de Brainwavz M5 en R1. Maar ook bijvoorbeeld de Vsonic GR99 en de A-Jays One en Two, als ook een Reddmango mp3-speler en de Little Bear B-1 Tube amp.
Dan heb ik nog een zooitje headphones/headsets ook nog...
Met remote's!quote:
Verrekijker hebben ze bij vanaf volgende week maandag bij de Lidl in de aanbieding, inclusief tas, reinigingsdoekje en draagriem voor ¤19.99. Zal misschien niet zo goed wezen als zo'n bakeliet ding die Monkeybrain adviseerde en wij hier ook hebben, maar het is wel goedkoper en zal waarschijnlijk beter (in elkaar zitten) zijn dan een China-ding.quote:Op zondag 9 juni 2013 19:24 schreef Miniem het volgende:
weet jij nog leuke kampeer artikelen/benodigdheden uit China? ga volgende maand kamperen namelijk
Lijkt erop dat de HTC Desire HD geen MHL ondersteunt. Nee dus.quote:Op maandag 10 juni 2013 09:52 schreef wihehin het volgende:
Weet iemand of ik een MHL adapter voor een Samsung Galaxy S3 ook kan gebruiken voor mijn HTC Desire HD (Hebben allebei dezelfde uitgang)?
9.2? Ik mag hopen dat je de ruimte heb.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:19 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
Ik heb zin om geld uit te geven. En dan bij voorkeur aan goedkope Chinese troepIemand ervaringen met 9.2 versterkers (5.1 mag ook hoor) uit China?
Ik heb hetzelfde.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:37 schreef King-Ernie het volgende:
Hongkong post is slomer dan Chinapost (en duurder!)
Op zarmark 2 pakketjes, op dezelfde dag verstuurd. Een met HongKongpost en een met Chinapost. Vandaag krijg ik de Chinapost binnen. De HK post staat nog steeds op: 31-May-2013, The item (RCxxxxxxxHK) left Hong Kong for its destination on 31-May-2013
Handig, mag hopen dat het bezorgen daarvan nog in de planning stondquote:
Dit is wel serieus een interessant ding; ook mooi dat er de hele rataplan aan accessoires bij zit.quote:Op maandag 10 juni 2013 10:20 schreef Negakinu het volgende:
Iemand al ervaring met die action cam van Techmoan? Ik zoek eigenlijk nog een leuke actioncam om aan een gitaarhals en microfoonstandaard te bevestigen tijdens optredens, als aanvulling op footage vanuit de zaal of het balkon.
Ja, ik niet, ik wist nergens van!quote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:31 schreef bobbernaut het volgende:
Wow, er lagen nog 3 pakketjes en die was je dus gewoon vergeten?!
Nee.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:43 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Handig, mag hopen dat het bezorgen daarvan nog in de planning stond...
Ik had die van mij ook bij BG gekocht maar op die van mij staat niks. Geen CREE ofzoquote:Op maandag 10 juni 2013 19:49 schreef N22 het volgende:
Mijn CREE Q5 300lm van banggood ($4.99):
[ afbeelding ]
Fotootje bij daglicht genomen ()
[ afbeelding ]
Lichtopbrengst is opmerkelijk, er gaat dus 1 AA in en ik stond er gisteravond van te kijken hoeveel licht dit bazige dingetje oplevert. Een simpele zaklamp voor een lage prijs met een prima eindresultaatMijns inziens een aanrader voor wie zich niet wil/durft te wagen aan zaklampen op 18650 of simpelweg een kleine portemonnee heeft
Mocht iemand het zich afvragen, foto's zijn genomen met mijn HTC Sensation (inmiddels voorzien van nieuw blits hoesje en nieuwe accu)
Post je ervaringen hiermee eens, wilde ook zoiets bestellen voor het snorkelen op vakantie voor mijn Sony Cybershot.quote:
Nou ja, ik heb er dus nog geen ervaring mee.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:04 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Post je ervaringen hiermee eens, wilde ook zoiets bestellen voor het snorkelen op vakantie voor mijn Sony Cybershot.
Naar een horloge die je eerder al eens voorbij had zien komen hier, of gewoon zomaar een zoektocht naar een random horloge?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:14 schreef Goddelijker het volgende:
Hele avond al op zoek naar een horloge. Damn, soms zijn mijn zoekkunnen echt ontoereikend.
Nee, echt naar een bepaald model.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:15 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Naar een horloge die je eerder al eens voorbij had zien komen hier, of gewoon zomaar een zoektocht naar een random horloge?Dit had je al doorgenomen, hè? GC / [gadgets] Chinese webshops reviewtopic
Ik zou er niet aan beginnen, in Nederland zijn laptops tegenwoordig ook niet meer heel duur.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:38 schreef slaveloos het volgende:
http://www.buyincoins.com(...)p-product-30392.html
Durf ik dit?
Die Geneva is een chinees merk (de bovenste).quote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:24 schreef shiznuts het volgende:
'silver diamond watch -silicon' ofzo eens proberen dan om 'zoiets' te vinden.
Precies dat model ga je mogelijkerwijze ook niet vinden. You can't copy everything and not everything is Chinese.
- Krijg nou tieten, eerste result van de search daarmee op eBay, hè.
http://www.ebay.nl/itm/380657928717 Dat wat?
-- Hmm, moet je wel ff mailen, NL staat er niet bij.
--- Else: http://www.ebay.nl/itm/390608836447 ?
Wellicht een domme opmerking, maar schoensmeerquote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:55 schreef shiznuts het volgende:
Absoluut. Ik doe niet anders. Het wordt nog eens m'n dood.
kieteldood, get it?
Ik hoop voor je dat 'ie zonder gedoe afgeleverd wordt.En dat 'ie je past/bevalt ook.
- Schroefdraad van die MC-E M BIN 501B zaklamp klinkt/voelt trouwens angstvallig 'droog'. Gaan haast m'n nekharen overeindstaan zoals bij nagels over een krijtbord. Misschien maar ergens smeersel halen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |