Thanks! Zal zo ff een mailtje sturen.quote:Op zondag 9 juni 2013 17:10 schreef Painore het volgende:
[..]
De Brainwavz R1. Ik zie dat ze op MP4Nation alleen beschikbaar zijn met 'gratis' fed-ex shipping, maar daar betaal je flink voor en zit gewoon inbegrepen bij de prijs. Stuur ze even een mail of het ook via normale air mail kan, dan zijn ze een stuk goedkoper.
DX vermijd ik te allen tijden.quote:Op zondag 9 juni 2013 17:41 schreef Xaia het volgende:
Waar zijn jullie tegenwoordig meer over te spreken kwa service en levertijd: Pandawill of DX?
Ik wil weer eens na een lange tijd iets bestellen via een van de 2 ze hebben het zelfde product voor de zelfde prijs dus dat maakt geen verschil.
Laatste maand versturen ze het in 3 dagen, vaak al in 1. Meestal 2 weken tot het hier is, nieuw managment ofzo?quote:
nog nooit bij PW besteld, DX is qua levertijd (in de keren dat ik besteld heb) praktisch gelijk aan focalprice en tinydeal (scheelt iets van 1 dag ofzo)quote:Op zondag 9 juni 2013 17:41 schreef Xaia het volgende:
Waar zijn jullie tegenwoordig meer over te spreken kwa service en levertijd: Pandawill of DX?
Ik wil weer eens na een lange tijd iets bestellen via een van de 2 ze hebben het zelfde product voor de zelfde prijs dus dat maakt geen verschil.
Ik dacht maat L van DinoDirect ja, die zit me net goed (mouwen iets te kort). Ik kan 't niet nakijken, heb 'm ergens op zolder opgeborgen. Verder wel prima kwaliteitje, als ik er al 2 carnavals mee kan rondhossenquote:Op zaterdag 8 juni 2013 20:51 schreef Miniem het volgende:
[..]
Welke maat heb jij?
En van dinodirect?
Welke maat heb je normaal dan?quote:Op zondag 9 juni 2013 19:13 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Ik dacht maat L van DinoDirect ja, die zit me net goed (mouwen iets te kort). Ik kan 't niet nakijken, heb 'm ergens op zolder opgeborgen. Verder wel prima kwaliteitje, als ik er al 2 carnavals mee kan rondhossen
Ik ben 1.85m en slank te noemen. Dus ik hang tussen M en L in, 't is een redelijk ruim pak dus als je ongeveer dezelfde maten hebt zou ik voor XL gaan. Die sloffen heb ik er in ieder geval niet bijgekregen.quote:Op zondag 9 juni 2013 19:18 schreef Miniem het volgende:
[..]
Welke maat heb je normaal dan?
Jammer dat ik hem niet meer kan bestellen daar.
Is die van Ebay hetzelfde?
Ik ben 1,87 en ook slankquote:Op zondag 9 juni 2013 19:27 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Ik ben 1.85m en slank te noemen. Dus ik hang tussen M en L in, 't is een redelijk ruim pak dus als je ongeveer dezelfde maten hebt zou ik voor XL gaan. Die sloffen heb ik er in ieder geval niet bijgekregen.
Die van Ebay is 'tzelfde ja (had ik al eerder gezegd), en nog goedkoper ook!
Ff zoeken, ben ff de naam kwijtquote:Op zondag 9 juni 2013 19:18 schreef Snoepje5 het volgende:
Iemand tips voor een soort van AR drone via Dealextreme oid met camera?
quote:x,
Welcome to BuyinCoins.com
Your Point Coins: $ x
Purchase Orders: x
Nou ja, die is niet zozeer geschikt voor een camera, maar verder: (ach so, die heeft een cam) Banggood inderdaad!quote:Op zondag 9 juni 2013 19:38 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Ff zoeken, ben ff de naam kwijt
http://www.banggood.com/H(...)e-2-RTF-p-75824.html
Deze bijvoorbeeld, maar gewoon op banggood zoeken bij de RC afdeling
Some people got a job you know.quote:Op zondag 9 juni 2013 19:24 schreef Miniem het volgende:
Waar zijn shiz en downstar?![]()
![]()
Dan kunnen ze me helpen met de vraag over de c8.
En shiz, weet jij nog leuke kampeer artikelen/benodigdheden uit China? ga volgende maand kamperen namelijk
Nice.quote:Op zondag 9 juni 2013 12:28 schreef monkeybrain het volgende:
Na lang twijfelen deze skyray kung gekozen, 4x xml u2 voor 35 euro.
Het is voorlopig toch geen zaklamp tijd dus kan ik een beetje doorneuzen voor een turbolamp. Wellicht is deze ook voldoende.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb geen coinsquote:Op zondag 9 juni 2013 21:06 schreef shiznuts het volgende:
Moet je ff inloggen en je ogen opendoen...
[..]
Heuh.quote:Op zondag 9 juni 2013 21:15 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Ik heb geen coins![]()
CS wilt me 2 coins geven omdat een product niet goed is... maar dat zegt me niets.
~ http://www.buyincoins.com/new_en/pages/help.html#_a_2_2_2_2quote:1 x Text Review = 0.1 Point Coins
1 x (Text Review + Image Posted) = 0.2 Point Coins
quote:Op zondag 9 juni 2013 21:16 schreef De-Hamster het volgende:
http://www.sunsky-online.(...)2HDh4W_vFtoAFXfotbhQ
Hier hebben ze het over een USB Charger voor de iPhone. Ik neem aan dat deze toch 'gewoon' overal mee werkt toch? Of werkt dit echt alleen met iPhone?
Dat het algemeen is, vind ik erg fijn. Maar dat het Chinees is wil dat direct zeggen dat deze kans enorm aanwezig is?quote:Op zondag 9 juni 2013 21:21 schreef shiznuts het volgende:
Punt: het is een generic USB lader.
Sub-punt: 't is wel Chinees, dus kan *plof* doen.
Ah zo, dus dat die leverancier ook regelmatig artikelen in China koopt wil niet zeggen dat dit vergelijkbare kwaliteit zal zijn als het artikel wat helaas tijdelijk niet leverbaar is.quote:Op zondag 9 juni 2013 21:36 schreef shiznuts het volgende:
Doe maar niet maar dan.
Een leverancier is belangrijk omdat 'ie moet weten wat 'ie importeert en daar garant voor staan. Dus keurmerken checken e.d. zou eigenlijk tot de taken moeten behoren. Maar 't is niet een onrealistisch beeld dat voedingsstukjes plof doen. Kunnen vast hier wel wat mensen over meepraten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |