Heulemaal niet! Mijn oma zei altijd; wat gratis is moet je pakken jongen!quote:Op vrijdag 7 juni 2013 13:28 schreef Imnotyourfish het volgende:
Nah 1cent deals bestellen omdat het bijna gratis is maar toch niet gebruikt is behoorlijk triest!
Ik "koop" alleen wat ik kan gebruiken van de 1 cent deals.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:16 schreef davedavy het volgende:
[..]
Heulemaal niet! Mijn oma zei altijd; wat gratis is moet je pakken jongen!
Helaas zijn er in dit topic mensen die in een keer 100 dingen bestellen en toch gaan weggooien..quote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:19 schreef Miniem het volgende:
[..]
Ik "koop" alleen wat ik kan gebruiken van de 1 cent deals.
Vind het ook milieuvervuiling.
Bij elke china aankoop denk ik eerst na of ik het echt wil.
Gezien de plaatjes ziet het er wel iets anders uit.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 21:50 schreef Miniem het volgende:
Was hier iemand met dit kostuum?
http://www.dinodirect.com(...)inosaur-cartoon.html
Kan hem overigens niet bestellen bij Dinodirect. Zou dit hetzelfde zijn?
http://www.ebay.com/itm/L(...)&hash=item5d3979f610
Ik was ook even in de war. Maar t blijkt dat je, als je via je credit card wilt betalen, het bedrag direct kunt betalen nu. Dus je hoeft niet eerst geld te "storten" op je account zodat je t daaruit kunt betalen.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 14:55 schreef henk3412 het volgende:
waarom krijg ik deze melding als ik geld wil toevoegen bij mistertao?
Credit Card is not available to add money now, instead you can use it to pay for your order directly.
is er een storing en hebben meer mensen dit?
Vraag het die Amsterdammers eens: http://www.dvice.com/2013(...)retend-be-elite-geek .quote:Op vrijdag 7 juni 2013 22:16 schreef iBenny het volgende:
Ik ben op zoek naar een dummy/plastic-versie van de Google Glass. Ik weet dat hij bestaat en dat er vast chinese webshops zijn die hem verkopen. Heeft iemand misschien idee waar ik daarvoor moet zijn?
en als je een 3vv card hebt dan? 3v pakt toch ook kosten net als mt?ik snap het niet....quote:Op vrijdag 7 juni 2013 22:17 schreef groninge01 het volgende:
[..]
Ik was ook even in de war. Maar t blijkt dat je, als je via je credit card wilt betalen, het bedrag direct kunt betalen nu. Dus je hoeft niet eerst geld te "storten" op je account zodat je t daaruit kunt betalen.
Je zal dan alleen je 10% extra niet meer krijgen bij een nieuw account omdat je dus niet meer kunt "storten" met een credit card?!?
Geen idee of dit een permanent iets is. Kost weer wat meer transacties zo.
Bij Mistertao betaal je 3% Creditcard toeslag en dan betaal je nog bij je creditcard maatschappij 2%, omdat je met dollars betaald bij Misertao.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 23:16 schreef henk3412 het volgende:
[..]
en als je een 3vv card hebt dan? 3v pakt toch ook kosten net als mt?ik snap het niet....
Ik heb 'm, en hij ziet er 'tzelfde uit. Alweer 2 carnavals flink gebruiktquote:Op vrijdag 7 juni 2013 21:50 schreef Miniem het volgende:
Was hier iemand met dit kostuum?
http://www.dinodirect.com(...)inosaur-cartoon.html
Kan hem overigens niet bestellen bij Dinodirect. Zou dit hetzelfde zijn?
http://www.ebay.com/itm/L(...)&hash=item5d3979f610
aardig veelquote:Op woensdag 5 juni 2013 20:39 schreef shiznuts het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
[ afbeelding ] [ afbeelding ] Nou, vooruit dan maar tokko1.
Een deel van m'n earphonecollectie. Mist nog wel het een en ander zoals de Brainwavz M5 en R1. Maar ook bijvoorbeeld de Vsonic GR99 en de A-Jays One en Two, als ook een Reddmango mp3-speler en de Little Bear B-1 Tube amp.
Dan heb ik nog een zooitje headphones/headsets ook nog...
Je bent 15 en hebt een alcoholtester nodig? Hoezo, mag je anders niet fietsenquote:Op woensdag 5 juni 2013 22:32 schreef namemotion het volgende:
Vandaag bestelling binnengekregen van BIC, besteld 29 mei en vandaag binnen dus vrij snel.
Betreft:
1 laser rood, groen
1 alcoholtester
1 clicker
1 tv remote (werkt nietecht)
4 oplaadbare batterijen aa
Met de speaker op de fiets?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 00:24 schreef M4rc0 het volgende:
[..]
Ik heb verder geen vergelijkbaar materiaal, maar voor die 15 euro zou ik het zeker niet laten, tenzij je het weer wil investeren in een duurdere speaker. De bass die erin zit neem je wel waar (Hij trilt mij nog wel eens van de tafel) en is, wat mij betreft, prima voor zo'n klein dingetje.
[..]
Zie hierboven. Ik gebruik hem vaak op de fiets, aangezien we nog wel eens wat leuke tochtjes maken met kameraden. Daarom ook al die extra batterijen, zodat we lekker lang kunnen genieten
Welke maat heb jij?quote:Op zaterdag 8 juni 2013 12:34 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Ik heb 'm, en hij ziet er 'tzelfde uit. Alweer 2 carnavals flink gebruikt
Als je buitenaf woont/fietst kan dat best hoorquote:Op zaterdag 8 juni 2013 19:46 schreef wihehin het volgende:
[..]
Met de speaker op de fiets?![]()
![]()
![]()
![]()
Terug je woonwagenkamp in
Ik ben bijna 17? En heb een scooterquote:Op zaterdag 8 juni 2013 19:42 schreef wihehin het volgende:
[..]
Je bent 15 en hebt een alcoholtester nodig? Hoezo, mag je anders niet fietsen
Heb je misschien een aanrader qua over the ear oordopje? Max $20-$30 ongeveerquote:Op woensdag 5 juni 2013 21:24 schreef Painore het volgende:
[..]
Ben zelf wel tevreden met de Brainwavz R1. Over-the-ear is wel een must tijdens het fietsen, zeker als je aardig doortrapt.
De Brainwavz R1. Ik zie dat ze op MP4Nation alleen beschikbaar zijn met 'gratis' fed-ex shipping, maar daar betaal je flink voor en zit gewoon inbegrepen bij de prijs. Stuur ze even een mail of het ook via normale air mail kan, dan zijn ze een stuk goedkoper.quote:Op zondag 9 juni 2013 15:54 schreef Asgard het volgende:
[..]
Heb je misschien een aanrader qua over the ear oordopje? Max $20-$30 ongeveer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |