En wat is qua mp3-speler de beste bang for buck?quote:Op donderdag 6 juni 2013 12:06 schreef shiznuts het volgende:
Omdat ik lol haal uit iets vinden dat de beste bang for buck is.
Ik heb deze, de JBL OnTour. Geen bluetooth, wel beter geluid dan de Fiio S9.quote:Op donderdag 6 juni 2013 16:01 schreef monkeybrain het volgende:
Fiio had ze ooit, verder niet echt bijzondere gezien.
Moet het perse bluetooth zijn? Zo'n draagbaar cd/radio ding van Philips/Sony/jvc zal ook prima werken voor onder de 100 euro.
Dit is ook een goede, ja het is namaak maar de kwaliteit is zeker niet slecht. http://www.chinavasion.co(...)t_Touch_Control_Mic/quote:Op donderdag 6 juni 2013 15:54 schreef davedavy het volgende:
Kent iemand die Harman Kardon dingen?
[ afbeelding ]
http://www.harmankardon.n(...)l/hkgoplaywrleu.html
Iemand die ooit zo'n alternatief in China weet? Als je op Bluetooth speaker intypt op eBay of Chinaprices krijg je alleen van die kleine dingen waar lang niet geluid uitkomt dat er een beetje op lijkt.
Die kon ik genoeg vinden, maar ik zoek een grotere. Mag gerust 100 euro kosten van mijn part maar die wat ik net postte kost 350 euro :/quote:Op donderdag 6 juni 2013 17:13 schreef Bakkertjeee het volgende:
[..]
Dit is ook een goede, ja het is namaak maar de kwaliteit is zeker niet slecht. http://www.chinavasion.co(...)t_Touch_Control_Mic/
Dus datquote:
Ik nog niet.quote:Op donderdag 6 juni 2013 22:56 schreef rene90 het volgende:
[..]
Dus dat![]()
Vage shit weer, ik heb in ieder geval mijn gothic armband van banggood binnen
Ik heb verder geen vergelijkbaar materiaal, maar voor die 15 euro zou ik het zeker niet laten, tenzij je het weer wil investeren in een duurdere speaker. De bass die erin zit neem je wel waar (Hij trilt mij nog wel eens van de tafel) en is, wat mij betreft, prima voor zo'n klein dingetje.quote:Op woensdag 5 juni 2013 20:45 schreef davedavy het volgende:
[..]
Hoe hard gaat zo'n ding nou? Hoor je ook een beetje bass (ook als die een beetje hard staat)? Ik zoek ook zo'n ding, maar zie door de bomen het bos niet meer
Vond die van BIC wel erg goedkoop dus vroeg me af of het wat is
Zie hierboven. Ik gebruik hem vaak op de fiets, aangezien we nog wel eens wat leuke tochtjes maken met kameraden. Daarom ook al die extra batterijen, zodat we lekker lang kunnen genietenquote:Op woensdag 5 juni 2013 20:48 schreef wihehin het volgende:
Shiz, welke (China)oordopjes raad je aan voor het fietsen? (Racefietsen, dus ze moeten aardig stevig zijn en evt. tegen water etc. kunnen.
M4rc0, ik ben ook op zoek naar een bluetooth speaker, hoe verhoudt jouw speaker zich tegen andere speakers, hoe is de bass etc.?
Die heb ik vorige week ontvangen de 1 cent rekenmachine.quote:Op donderdag 6 juni 2013 22:56 schreef rene90 het volgende:
[..]
Dus dat![]()
Vage shit weer, ik heb in ieder geval mijn gothic armband van banggood binnenMijn rekenmachine heb ik trouwens nooit ontvangen van die andere toko. Kostte die rekenmachine nou 0.01? Dan ga ik even een claim openen
![]()
oh ja die geweldige rekenmachine die ik defect heb mogen ontvangen..dikke kras/ barst in het scherm...ach ja t kostte ook niets..quote:Op vrijdag 7 juni 2013 09:27 schreef Skiet het volgende:
[..]
Die heb ik vorige week ontvangen de 1 cent rekenmachine.
Fuck de aarde...quote:Op vrijdag 7 juni 2013 10:14 schreef marcelp79 het volgende:
[..]
oh ja die geweldige rekenmachine die ik defect heb mogen ontvangen..dikke kras/ barst in het scherm...ach ja t kostte ook niets..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |