abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 9 juni 2013 @ 22:49:12 #126
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_127602275
Niet eens van de makers van de staart-versie? ;( - oh, wel dus. :P
;( Die lui daar in China en Japan zijn echt goed maf in dingen verzinnen.
Die geurcardridges voor mobieltjes ook, dat iemand je een luchtje kan sturen. :')
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  zondag 9 juni 2013 @ 22:51:03 #127
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_127602373
ib4 scheten fetish
Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
pi_127602400
Iemand die zo'n RC Helicopter heeft vanuit china / nederland?

Lijkt me wel geinig, maar na een weekje wellicht dat de fun er ook weer van af is.. Beetje boven andermans tuin vliegen :9
pi_127602476
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2013 22:51 schreef Snoepje5 het volgende:
Je bent de eerste die dat van plan is eigenlijk. >:)
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  zondag 9 juni 2013 @ 22:53:01 #130
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_127602519
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2013 22:51 schreef Snoepje5 het volgende:

Lijkt me wel geinig, maar na een weekje wellicht dat de fun er ook weer van af is.. Beetje boven andermans tuin vliegen :9
Hier een verhaaltje van mij over RC: GC / [gadgets] Chinese webshops reviewtopic .
Hier een link goede link voor heli's: www.banggood.com/Wholesal(...)price-0-0_page1.html
Hier een link naar quadjes: http://www.banggood.com/W(...)price-0-0_page1.html
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  zondag 9 juni 2013 @ 22:56:24 #131
209721 Downstar
Moeimaker
pi_127602735
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2013 19:24 schreef Miniem het volgende:
Waar zijn shiz en downstar? :'( :P

Dan kunnen ze me helpen met de vraag over de c8.

En shiz, weet jij nog leuke kampeer artikelen/benodigdheden uit China? ga volgende maand kamperen namelijk :7
haha ik was een weekendje weg, dus jullie hoeven me vanaf nu niet meer te missen :)

Om gelijk maar even in te gaan op je vraag..(die shiz deels al beantwoord heeft)

Ik had me idd ingelezen op de bekendere flashlight forums waar gewaarschuwd werd voor fake
c8's.. deze zouden niet heel veel slechter zijn dan origineel, maar toch..

Ik las daar ook dat Tmart originele verkochten, echter zag je (en ik neem aan dta de rest die ook heeft ontvangen) dat mijn C8 alsnog zonder stamp (van ultrafire) binnen is gekomen..

Die bij banggood op de plaatjes staat wijkt af qua logo, wat mij duid op een fake..

Maargoed, ik ben natuurlijk Downstar niet om zelf te kunnen oordelen welke versie nou beter zou zijn, of dat ze gelijk zijn, of dat banggood wel een origineel verkoopt, of noem maar op..

Vandaar dat ik vorige week al een 2de C8 ( dit maal bij Banggood) heb gekocht om te kijken of er duidelijke verschillen zijn tussen de versie van Tmart en Banggood :)

Gezien banggood wel erg snel verzend, verwacht ik hem volgende week wel te ontvangen
(had ook de haarelestiekjes/bandjes zaterdag binnen gekregen)

dus nog even geduld :D
  maandag 10 juni 2013 @ 09:13:35 #132
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_127610458
Maak je dan weer zo'n heerlijke droge review op Youtube? _O_
Downstar is de Frans Bromet van Chinashoppers 8-)
pi_127610766
Ik kan me inmiddels ook melden hier :) Vorige week voor het eerst wat vishaken besteld in China voor een paar euro om eens te kijken hoe het werkt en of het ook een beetje betrouwbaar is, dus ik ben benieuwd wat er aan gaat komen. Ook heb ik al een beetje rond gekeken op de diverse sites.

Nu ben ik een in mijn ogen prima cameraatje tegen gekomen maar omdat ik niet veel ervaring met het online shoppen in China heb en ik natuurlijk niet graag belazerd wil worden zou ik graag wat advies willen hebben van de ervaren Chinashoppers.

http://www.mcbub.com/item(...)a--EL107061--140708/
Wat denken jullie ervan qua betrouwbaarheid, prijs, kwaliteit?
  maandag 10 juni 2013 @ 09:46:27 #134
165047 eleganza
ik hou van koekjes.
pi_127610937
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2013 21:15 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Ik heb geen coins :W
CS wilt me 2 coins geven omdat een product niet goed is... maar dat zegt me niets.

Is dat 20 cent, 2 dollar???
Is store credit. Kreeg ik ook toen ik een klacht instuurde, 1 coin staat (zoals shiznuts al concludeerde) gelijk aan 1$
Koekje d'r bij?
  maandag 10 juni 2013 @ 09:52:09 #135
375166 wihehin
V70 & C63
pi_127611043
Weet iemand of ik een MHL adapter voor een Samsung Galaxy S3 ook kan gebruiken voor mijn HTC Desire HD (Hebben allebei dezelfde uitgang)?
  maandag 10 juni 2013 @ 09:53:59 #136
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_127611083
quote:
0s.gif Op maandag 10 juni 2013 09:46 schreef eleganza het volgende:

[..]

Is store credit. Kreeg ik ook toen ik een klacht instuurde, 1 coin staat (zoals shiznuts al concludeerde) gelijk aan 1$
Ik heb nu $2 paypal refund geregeld, door "weg te lopen" :P
Stom gedoe met coins, airmiles en andere troep :')
  maandag 10 juni 2013 @ 10:00:36 #137
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_127611230
quote:
0s.gif Op maandag 10 juni 2013 09:35 schreef barocci het volgende:
Ik kan me inmiddels ook melden hier :) Vorige week voor het eerst wat vishaken besteld in China voor een paar euro om eens te kijken hoe het werkt en of het ook een beetje betrouwbaar is, dus ik ben benieuwd wat er aan gaat komen. Ook heb ik al een beetje rond gekeken op de diverse sites.

Nu ben ik een in mijn ogen prima cameraatje tegen gekomen maar omdat ik niet veel ervaring met het online shoppen in China heb en ik natuurlijk niet graag belazerd wil worden zou ik graag wat advies willen hebben van de ervaren Chinashoppers.

http://www.mcbub.com/item(...)a--EL107061--140708/
Wat denken jullie ervan qua betrouwbaarheid, prijs, kwaliteit?
;( Niet doen joh. Is de reinste troep, die fotocamera's uit China.
Kun je net zo goed hier een Rollei halen. Evengrote troep.

Voor (video)camera's (met stills-functie) uit China: kijk ook eens bij Techmoan.
quote:
0s.gif Op maandag 10 juni 2013 09:52 schreef wihehin het volgende:
Weet iemand of ik een MHL adapter voor een Samsung Galaxy S3 ook kan gebruiken voor mijn HTC Desire HD (Hebben allebei dezelfde uitgang)?
Alleen als 'ie hier bijstaat: http://en.wikipedia.org/w(...)_Link#Mobile_devices .
Zo'n beetje elke telefoon heeft tegenwoordig een microUSB-poort, dus dat alleen is niet reden genoeg.
pi_127611612
[quote]0s.gif Op maandag 10 juni 2013 10:00 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Voor (video)camera's (met stills-functie) uit China: kijk ook eens bij Techmoan.

Oke duidelijk, weer wat geleerd. Zijn er verder trouwens nog artikels die af te raden zijn om te halen in China? Of is het vooral af te raden als iets te mooi klinkt om waar te zijn?
pi_127611665
quote:
0s.gif Op maandag 10 juni 2013 10:17 schreef barocci het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op maandag 10 juni 2013 10:00 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Oke duidelijk, weer wat geleerd. Zijn er verder trouwens nog artikels die af te raden zijn om te halen in China? Of is het vooral af te raden als iets te mooi klinkt om waar te zijn?
Iemand al ervaring met die action cam van Techmoan? Ik zoek eigenlijk nog een leuke actioncam om aan een gitaarhals en microfoonstandaard te bevestigen tijdens optredens, als aanvulling op footage vanuit de zaal of het balkon.

maandag 10 juni 2013 @ 10:41:33 #140
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_127612170
I think it's safe to say dat niemand er hier eentje heeft.
En die video is van gisteren. Dus bekijk die review en trek je eigen conclusies en haal er wel/niet een.

Volgens mij halen mensen hier voornamelijk Spy en IP cams.
Die action camera's hebben vaak allemaal wel wat dat ze onaantrekkelijk maken.
Maar zoals je kon lezen en zien/horen vindt Matt de SJ1000 dus een aanrader.
  maandag 10 juni 2013 @ 11:03:05 #141
165047 eleganza
ik hou van koekjes.
pi_127612686
quote:
0s.gif Op maandag 10 juni 2013 09:53 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Ik heb nu $2 paypal refund geregeld, door "weg te lopen" :P
Stom gedoe met coins, airmiles en andere troep :')
Ah ik bestel zo vaak daar wat, boeiend dat ik dan store credit krijg :+
En het ging toen om 7$, die ik toen ik mn tablet daar bestelde weer inwisselde :+
Koekje d'r bij?
pi_127613474
quote:
0s.gif Op maandag 10 juni 2013 10:41 schreef shiznuts het volgende:
I think it's safe to say dat niemand er hier eentje heeft.
En die video is van gisteren. Dus bekijk die review en trek je eigen conclusies en haal er wel/niet een.

Volgens mij halen mensen hier voornamelijk Spy en IP cams.
Die action camera's hebben vaak allemaal wel wat dat ze onaantrekkelijk maken.
Maar zoals je kon lezen en zien/horen vindt Matt de SJ1000 dus een aanrader.
Het kon natuurlijk dat jij, of een andere Chinajunk hier, al meer ervaring met de SJ1000 had voordat Matt zijn review postte. :) In ieder geval bedankt voor de link. Ik ga me er wat meer in verdiepen.

Het probleem waar ik vaak tegen aan loop is dat, voor mijn applicatie, de camera redelijk goede low-light performance en niet al te veel last rolling shutter moet hebben. Een live optreden is relatief donker en als een muzikant een action camera draagt staan ze natuurlijk niet de hele tijd stil. :)
  maandag 10 juni 2013 @ 13:02:50 #143
348961 0wen
Forum Verslaafd
pi_127615943
Hallo,

Ben weer in China aan het shoppen, nu loop ik tegen dit aan:

En uiteraard heb ik alleen maar Paypal, hoe fix ik dit?

Edit:
Zie al wat in de OP staan

quote:
Geen paniek! Als je geen creditcard bezit is de makkelijkste oplossing iemand in je familie of vriendenkring te vragen of je die van hun mag gebruiken om een bestelling door te voeren. Wil je dit liever niet aan anderen vragen of wil niemand je helpen kun je kijken naar een zogenaamde prepaid creditcard. Je hebt verschillende mogelijkheden:

MasterCard Prepaid creditcards
NETELLER Skrill DB Card

VISA Prepaid creditcards
3V Card Cash Passport Mats
Welke manier raden jullie aan, VISA of MasterCard, en welke van optie's

[ Bericht 47% gewijzigd door 0wen op 10-06-2013 13:07:54 ]
pi_127616550
quote:
0s.gif Op maandag 10 juni 2013 13:02 schreef 0wen het volgende:
Hallo,

Ben weer in China aan het shoppen, nu loop ik tegen dit aan:
[ link | afbeelding ]

En uiteraard heb ik alleen maar Paypal, hoe fix ik dit?

Edit:
Zie al wat in de OP staan

[..]

Welke manier raden jullie aan, VISA of MasterCard, en welke van optie's
De meeste gebruiken de 3V optie omdat die gebruiksvriendelijk is wat dat betreft, je kan even op hun website kijken zodat het wat meer duidelijk wordt ;)
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  maandag 10 juni 2013 @ 13:25:16 #145
348961 0wen
Forum Verslaafd
pi_127616713
quote:
0s.gif Op maandag 10 juni 2013 13:20 schreef rene90 het volgende:

[..]

De meeste gebruiken de 3V optie omdat die gebruiksvriendelijk is wat dat betreft, je kan even op hun website kijken zodat het wat meer duidelijk wordt ;)
Klopt het dat ik dan zo'n 3V voucher moet aanschaffen?
  maandag 10 juni 2013 @ 13:44:09 #146
131319 mickeyD
lekker is maar een vinger lang
pi_127617420
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2013 12:28 schreef monkeybrain het volgende:
Na lang twijfelen deze skyray kung gekozen, 4x xml u2 voor 35 euro.
Het is voorlopig toch geen zaklamp tijd dus kan ik een beetje doorneuzen voor een turbolamp. Wellicht is deze ook voldoende.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
nice!

maar heb van t weekend ff de XML-T3 en de 1x XML bij elkaar gehouden..
amper verschil, enkel de 1x XML geeft meer trow, en de XML-T3 wat meer spread.
in een donker bos voel je je dus wat "veiliger" met de 3x dan met de 1x omdat je voor en om je heen wat meer overzicht hebt..
en ja, ik stond in een donker onverlicht bos waar vossen enz lopen..
Lekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM
  maandag 10 juni 2013 @ 13:55:57 #147
131319 mickeyD
lekker is maar een vinger lang
pi_127617853
quote:
0s.gif Op maandag 10 juni 2013 10:17 schreef barocci het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op maandag 10 juni 2013 10:00 schreef shiznuts het volgende:

[..]

alles wat een lader benodigd (die je er bij geleverd krijgt) NOOIT alleen laten!
DAT is de tip van de eeuw..
Lekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM
pi_127621008
Mijn Brainwavz Beta zijn overleden. Iets met mijn zatte kop en een wasmachine. Wat moet ik nu? Ik ben zeg maar wel toe aan een volgende stap in kwaliteit.

Max 35 euro. Iemand een goede tip?
  maandag 10 juni 2013 @ 16:01:21 #149
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_127622420
quote:
0s.gif Op maandag 10 juni 2013 11:30 schreef Negakinu het volgende:

[..]

Het kon natuurlijk dat jij, of een andere Chinajunk hier, al meer ervaring met de SJ1000 had voordat Matt zijn review postte. :) In ieder geval bedankt voor de link. Ik ga me er wat meer in verdiepen.

Het probleem waar ik vaak tegen aan loop is dat, voor mijn applicatie, de camera redelijk goede low-light performance en niet al te veel last rolling shutter moet hebben. Een live optreden is relatief donker en als een muzikant een action camera draagt staan ze natuurlijk niet de hele tijd stil. :)
De keychain camera's zijn ook altijd een optie als je de juiste #nummer pakt. Rolling shutter en donkere omgevingen zijn niet zo'n probleem, beter dan menig China cam van groter formaat.
#16 was altijd de goede maar ik volg de nieuwe series niet meer. Kun je toch 40 minuten mee opnemen en het formaat is zeer klein. Techmoan heeft ook reviews.

http://www.chucklohr.com/808/index.shtml

quote:
0s.gif Op maandag 10 juni 2013 13:44 schreef mickeyD het volgende:

[..]

nice!

maar heb van t weekend ff de XML-T3 en de 1x XML bij elkaar gehouden..
amper verschil, enkel de 1x XML geeft meer trow, en de XML-T3 wat meer spread.
in een donker bos voel je je dus wat "veiliger" met de 3x dan met de 1x omdat je voor en om je heen wat meer overzicht hebt..
en ja, ik stond in een donker onverlicht bos waar vossen enz lopen..
Het formaat lens bepaalt een hoop. Je hebt ook oudere serie leds die veel beter werpen met minder lumen dan een xml omdat ze fysiek kleiner zijn. De berm kunnen zien is inderdaad een veiliger gevoel tenzij iets in de verte op je af komt stormen _O-

De enigste manier om dit te verhelpen is een turbolamp halen zoals een tk70 of BTU shocker. Deze hebben wel 3 leds maar zo'n grote kop waardoor je eigen 3 aparte zaklampen hebt _O_

[quote]0s.gif

[ Bericht 0% gewijzigd door monkeybrain op 10-06-2013 16:34:02 ]
  maandag 10 juni 2013 @ 16:34:04 #150
209721 Downstar
Moeimaker
pi_127623532
quote:
0s.gif Op maandag 10 juni 2013 09:13 schreef monkeybrain het volgende:
Maak je dan weer zo'n heerlijke droge review op Youtube? _O_
Downstar is de Frans Bromet van Chinashoppers 8-)
als er veel verschillen te melden zijn, uiteraard ^O^

[ Bericht 20% gewijzigd door Downstar op 10-06-2013 16:45:44 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')