lol, ik had nog altijd niks van m'n Shark watch gehoord, dus ik email laatst de verkoper, die geeft een trackingcode met 'RG....DE' en wees me op 17Track. Ik: 'eh, ok', stond wel geadresseerd voor 'Austria' en had 'em schijnbaar gemist toen ik een week in Nederland was en volgens zeggen zou ik een notificatie hebben en was 'ie al een week klaar om af te halen.
Vanochtend komt de postbode me de TrustFire WF-501B met MC-E M BIN brengen, dus ik vraag hem nog of hij weet hoe het zit. Hij ging er vanuit dat het een andere postservice betrof.
Dus ik via 17Track naar de originele website van de resultaten, blijkt DHL DE te zijn. Dus ik check de code op DHL Oostenrijk, waar 'ie het niet eens doet. Dus ik mail DHL AT met de vraag waar ik 'em dan afhalen kan. Die zeggen, ja DHL DE en AT zijn niet hetzelfde, als iemand 'em in Duitsland op de post doet, dan wordt het echter met de normale post, Post AT bezorgd, dus ik moest maar naar het normale postkantoor gaan.
Dus ik moest toch naar het postkantoor, want had nog een notificatie van voor het weekend en was gisteren de hele dag werken. Dus eerst krijg ik m'n pakketje, daarna leg ik 'em die situatie uit van de Shark watch. Hij kijkt in het systeem, heel die trackcode wordt daar niet herkend. Dus ik laat 'em m'n email uitdraaitjes zien en hij gaat dan toch eens kijken in de stellingrekken waar die pakketjes dan liggen. Vind 'ie 'em! En op de een of andere manier komt m'n naam/adres hem bekend voor en kijkt nóg eens verder. Vind die kerel toch nóg drie pakketjes.

lol. En ga toch altijd zorgvuldig al m'n post langs en de postbode is een aardige kerel.
Hoe dan ook, je ne sais pas, maar ik heb m'n Shark watch, een Jetbeam Interllicharger i4 PRO (zwart!

) en accessoires voor m'n nieuwe Panasonic LX7 camera (DiCaPac WP-570 underwater camera bag, 2x telephoto lens, 0.45 wide angle lens met macro-stukje ertussen, lenshood, UV & CPL filters, adapterring).

![csFBd6W.gif]()
Da's dus de Longfin. Je kunt met de knopjes de datum instellen, dus geen sierwijzertjes. Hij is wel wat groot en ik heb vrij dunne polsjes, maar vind 'em nog net kunnen. Ben alleen niet zo'n lerenbandjesfan, omdat het meer gedoe is om te doen. Dus misschien zet ik er de metalen band van m'n oude Shark op.
Oh en die MC-E M BIN, mweh. Geeft wel aardig wat licht, de beam heeft veel flood maar de gefocuste kern bevat een soort 'halo', dus in het midden zwak licht en daaromheen een sterke ring van licht. Beter ff de XM-L2 U2 BIN afwachten, daar heb ik dan ook wel hoge verwachtingen van. En laden kan nu met m'n nieuwe Jetbeam i4 (heb ook de versie hiervoor).
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz