Jack's taobao agent is Zarmarkquote:Op maandag 10 juni 2013 18:47 schreef tomic het volgende:
In de OP staat dat je via Jack iets op Taobao kunt bestellen. Hebben anderen dat ook gedaan?
Heeft iemand zelf een Taobao account? Ik heb uiteraard geen chinees telefoonnummer
Ik wil een artikel hebben (video) wat volgens mij gewoon te downloaden valt nadat je het hebt gekocht. Wil iemand hiermee helpen, eventueel tegen een vergoeding?
Ik ga "Jack" ook wel ff mailen.
actionquote:Op maandag 10 juni 2013 20:00 schreef Martijn93 het volgende:
Iemand al eens een portemonnee uit china besteld of kan ik beter in nederland ergens kijken?
Aan/afraders?
Zoek gewoon zo'n standaard ding eigenlijk
[ afbeelding ]
Ik heb deze bij Aliexpress gekocht.quote:Op maandag 10 juni 2013 20:00 schreef Martijn93 het volgende:
Iemand al eens een portemonnee uit china besteld of kan ik beter in nederland ergens kijken?
Aan/afraders?
[ afbeelding ]
http://www.ebay.de/itm/Co(...)_rvr_id=489253817657quote:Op maandag 10 juni 2013 20:00 schreef Martijn93 het volgende:
Aan/afraders?
[ afbeelding ]
Is dat wat?quote:Op maandag 10 juni 2013 20:19 schreef G-NiLES het volgende:
[..]
http://www.ebay.de/itm/Co(...)_rvr_id=489253817657
deze.
helaas niet meer te bestellen daar maar moet nog wel te vinden zijn.
Hmm van de week eerst maar eens bij de action kijken dan.quote:Op maandag 10 juni 2013 20:26 schreef Downstar het volgende:
Action heeft momenteel lederen portemenee voor 2,98
kan geen chinees tgeen op denk ik
Action:quote:Op maandag 10 juni 2013 20:26 schreef Downstar het volgende:
Action heeft momenteel lederen portemenee voor 2,98
kan geen chinees tgeen op denk ik
Tja smaak had ik 't niet over, dan vind ik die chinese ook mooier iddquote:Op maandag 10 juni 2013 21:56 schreef G-NiLES het volgende:
[..]
Action:
[ afbeelding ]
Ik vind de chinese mooier.
Haalde ze voorheen altijd bij BAS/DIRK. Die had ook laatst weer een aanbieding, zijn net even wat chiquer dan die van de action.
Hier zit toch geen vakje voor de munten in?quote:Op maandag 10 juni 2013 20:25 schreef G-NiLES het volgende:
[..]
ja ik vind hem persoonlijk erg mooi, de bruine dan.
[ afbeelding ]
Dit is 'em.quote:Op maandag 10 juni 2013 20:19 schreef G-NiLES het volgende:
[..]
http://www.ebay.de/itm/Co(...)_rvr_id=489253817657
deze.
helaas niet meer te bestellen daar maar moet nog wel te vinden zijn.
16,50quote:Op dinsdag 11 juni 2013 07:49 schreef tomic het volgende:
Ik vind die van de Hema wel heel goed... Maarja; kost ook wel ¤ 15,-
Dan moet je toch echt hier zijn: http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1446928quote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:19 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
Ik heb zin om geld uit te geven. En dan bij voorkeur aan goedkope Chinese troepIemand ervaringen met 9.2 versterkers (5.1 mag ook hoor) uit China?
Thanks buddy.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:27 schreef Negakinu het volgende:
[..]
Dan moet je toch echt hier zijn: http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1446928
Mmm, helaas geen muntenvakje dus. Jammer, want ziet er wel goed uit.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 12:50 schreef Negakinu het volgende:
[..]
Dit is 'em.http://www.ebay.nl/itm/Me(...)465ec#ht_6738wt_1166
Enkeling +1. En bedankt.quote:Op woensdag 5 juni 2013 20:58 schreef shiznuts het volgende:
Qua solid fit is zo'n Brainwavz Beta natuurlijk wel fijn (al heeft een enkeling weleens geklaagd over de kwaliteit en comfort).
Da's toch niet gezond manquote:Op woensdag 5 juni 2013 20:39 schreef shiznuts het volgende:
Nou, vooruit dan maar tokko1.
Een deel van m'n earphonecollectie. Mist nog wel het een en ander zoals de Brainwavz M5 en R1. Maar ook bijvoorbeeld de Vsonic GR99 en de A-Jays One en Two, als ook een Reddmango mp3-speler en de Little Bear B-1 Tube amp.
Dan heb ik nog een zooitje headphones/headsets ook nog...
Met remote's!quote:
Verrekijker hebben ze bij vanaf volgende week maandag bij de Lidl in de aanbieding, inclusief tas, reinigingsdoekje en draagriem voor ¤19.99. Zal misschien niet zo goed wezen als zo'n bakeliet ding die Monkeybrain adviseerde en wij hier ook hebben, maar het is wel goedkoper en zal waarschijnlijk beter (in elkaar zitten) zijn dan een China-ding.quote:Op zondag 9 juni 2013 19:24 schreef Miniem het volgende:
weet jij nog leuke kampeer artikelen/benodigdheden uit China? ga volgende maand kamperen namelijk
Lijkt erop dat de HTC Desire HD geen MHL ondersteunt. Nee dus.quote:Op maandag 10 juni 2013 09:52 schreef wihehin het volgende:
Weet iemand of ik een MHL adapter voor een Samsung Galaxy S3 ook kan gebruiken voor mijn HTC Desire HD (Hebben allebei dezelfde uitgang)?
9.2? Ik mag hopen dat je de ruimte heb.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:19 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
Ik heb zin om geld uit te geven. En dan bij voorkeur aan goedkope Chinese troepIemand ervaringen met 9.2 versterkers (5.1 mag ook hoor) uit China?
Ik heb hetzelfde.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:37 schreef King-Ernie het volgende:
Hongkong post is slomer dan Chinapost (en duurder!)
Op zarmark 2 pakketjes, op dezelfde dag verstuurd. Een met HongKongpost en een met Chinapost. Vandaag krijg ik de Chinapost binnen. De HK post staat nog steeds op: 31-May-2013, The item (RCxxxxxxxHK) left Hong Kong for its destination on 31-May-2013
Handig, mag hopen dat het bezorgen daarvan nog in de planning stondquote:
Dit is wel serieus een interessant ding; ook mooi dat er de hele rataplan aan accessoires bij zit.quote:Op maandag 10 juni 2013 10:20 schreef Negakinu het volgende:
Iemand al ervaring met die action cam van Techmoan? Ik zoek eigenlijk nog een leuke actioncam om aan een gitaarhals en microfoonstandaard te bevestigen tijdens optredens, als aanvulling op footage vanuit de zaal of het balkon.
Ja, ik niet, ik wist nergens van!quote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:31 schreef bobbernaut het volgende:
Wow, er lagen nog 3 pakketjes en die was je dus gewoon vergeten?!
Nee.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:43 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Handig, mag hopen dat het bezorgen daarvan nog in de planning stond...
Ik had die van mij ook bij BG gekocht maar op die van mij staat niks. Geen CREE ofzoquote:Op maandag 10 juni 2013 19:49 schreef N22 het volgende:
Mijn CREE Q5 300lm van banggood ($4.99):
[ afbeelding ]
Fotootje bij daglicht genomen ()
[ afbeelding ]
Lichtopbrengst is opmerkelijk, er gaat dus 1 AA in en ik stond er gisteravond van te kijken hoeveel licht dit bazige dingetje oplevert. Een simpele zaklamp voor een lage prijs met een prima eindresultaatMijns inziens een aanrader voor wie zich niet wil/durft te wagen aan zaklampen op 18650 of simpelweg een kleine portemonnee heeft
Mocht iemand het zich afvragen, foto's zijn genomen met mijn HTC Sensation (inmiddels voorzien van nieuw blits hoesje en nieuwe accu)
Post je ervaringen hiermee eens, wilde ook zoiets bestellen voor het snorkelen op vakantie voor mijn Sony Cybershot.quote:
Nou ja, ik heb er dus nog geen ervaring mee.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:04 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Post je ervaringen hiermee eens, wilde ook zoiets bestellen voor het snorkelen op vakantie voor mijn Sony Cybershot.
Naar een horloge die je eerder al eens voorbij had zien komen hier, of gewoon zomaar een zoektocht naar een random horloge?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:14 schreef Goddelijker het volgende:
Hele avond al op zoek naar een horloge. Damn, soms zijn mijn zoekkunnen echt ontoereikend.
Nee, echt naar een bepaald model.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:15 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Naar een horloge die je eerder al eens voorbij had zien komen hier, of gewoon zomaar een zoektocht naar een random horloge?Dit had je al doorgenomen, hè? GC / [gadgets] Chinese webshops reviewtopic
Ik zou er niet aan beginnen, in Nederland zijn laptops tegenwoordig ook niet meer heel duur.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:38 schreef slaveloos het volgende:
http://www.buyincoins.com(...)p-product-30392.html
Durf ik dit?
Die Geneva is een chinees merk (de bovenste).quote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:24 schreef shiznuts het volgende:
'silver diamond watch -silicon' ofzo eens proberen dan om 'zoiets' te vinden.
Precies dat model ga je mogelijkerwijze ook niet vinden. You can't copy everything and not everything is Chinese.
- Krijg nou tieten, eerste result van de search daarmee op eBay, hè.
http://www.ebay.nl/itm/380657928717 Dat wat?
-- Hmm, moet je wel ff mailen, NL staat er niet bij.
--- Else: http://www.ebay.nl/itm/390608836447 ?
Wellicht een domme opmerking, maar schoensmeerquote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:55 schreef shiznuts het volgende:
Absoluut. Ik doe niet anders. Het wordt nog eens m'n dood.
kieteldood, get it?
Ik hoop voor je dat 'ie zonder gedoe afgeleverd wordt.En dat 'ie je past/bevalt ook.
- Schroefdraad van die MC-E M BIN 501B zaklamp klinkt/voelt trouwens angstvallig 'droog'. Gaan haast m'n nekharen overeindstaan zoals bij nagels over een krijtbord. Misschien maar ergens smeersel halen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |