abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 16 mei 2013 @ 06:24:26 #1
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_126569215

Zoals je ziet is deze reeks al vele topics lang. Om ieders topic-ervaring zo prettig mogelijk te laten verlopen, verzoeken we je voor het posten in dit topic eerst de gehele OP (OpeningsPost) door te nemen en vooral ook de geldende huisregels onderaan deze post in acht te nemen. Now let's get started!

SPOILER: Meer webshops...
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

SPOILER: Discount
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

SPOILER: Trading markets

SPOILER: Taobao/Tmall
SPOILER: Bestellen d.m.v. een agent (MisterTao-voorbeeld)

SPOILER: Free shipping
SPOILER: Free registered shipping
SPOILER: Express shipping
SPOILER: Tracking
SPOILER: Trackstatus legenda
SPOILER: Tracking van 'free registered shipping' binnen Nederland
SPOILER: Verzendduur gedurende (Chinese) feestdagen
SPOILER: Verpakking en transporthandling
SPOILER: Douane

Dollarkoers - (Waarde 1 EUR -> USD)

PayPal-koers
PayPal verandert dagelijks de wisselkoers. Deze wisselkoers bevat ook een klein percentage, ongeveer 3,4%, dat naar PayPal gaat als onkostenvergoeding. Dit zorgt voor 3 á 4 eurocent verschil met de huidige koers. Houd er dus rekening mee dat bovenstaande grafiek niet één-op-één is met de PayPal-wisselkoers.

Betaalwijzen
SPOILER: PayPal en aankoopbescherming. Hoe gaat dat te werk?
SPOILER: Ik kan ergens alleen met creditcard betalen, deze heb ik echter niet. Hellup!?
SPOILER: Een verkoper wil dat ik geld stort via Western Union. Goed idee?
Webshops/producten
SPOILER: Wat is dat 'dropshipping'?
SPOILER: 1 cent-deals. Hoe, wie, wat, waar?
SPOILER: Ik heb zin om iets te kopen, maar ik weet niet wat?
DON'Ts
SPOILER: Zijn BBGuns, messen en krachtige lasers legaal in Nederland?
SPOILER: Hoe weet ik of iets echt of 'fake' is?

GC / [gadgets] Chinese webshops reviewtopic , het reviewtopic biedt veel inspiratie en informatie. Tevens zetten sommige users adviezen uiteen over wat je bijvoorbeeld het beste kunt kopen op het gebied van oordopjes.

Sommige product(groep)en zijn zo populair dat ze een eigen plekje op FOK! hebben verdiend. De topics bestaan voor een reden en daar concentreert zich alle informatie rondom het onderwerp dat ze behandelen. Heb je een vraag over een van deze producten ben je waarschijnlijk beter af ze daar te stellen.

Topicreeks: Android tablet discussie topic
Topicreeks: Chinese Smartphones #1 - Real smart
Topicreeks: Jiayu #1 - Get ready for the launch!
DIG / Android Sticks en Mediacenters #1 - Making ordinary tv's smart

User stats: http://www.thuisserver.net/fokdagcijfers (Top 100 (reeks) > Chinese Webshops)

Huisregels (ons anti-Sjonnie-beleid) - Respecteer ze, dan is deze topicreeks nog een lang leven beschoren

• Lui die spullen willen importeren voor doorverkoop zijn hier niet welkom

• Het volgende dient niet te worden besproken: namaak (van merkkleding, schoenen, zonnebrillen, horloges, audio-producten (headphones/oordopjes), et cetera), wapens en andere verboden producten zoals >5mW lasers
Ook niet gaan bedelen om berichtjes van users om je buiten het topic (via DM/PM) hiermee te helpen

First google, then ask. We zijn hier in dit topic geen customer service die op jouw commando alles voor je doen. We gaan geen moeite voor je doen als je die moeite zelf al niet eens op kunt brengen. Wil je ergens ondanks je eigen pogingen toch niet uitkomen, dan kun je het natuurlijk altijd vriendelijk vragen
Tip: vele zaken zijn al besproken; duik de archieven in! Voeg je zoekterm(en) toe aan deze search

• Niet bitchen naar elkaar; houd het constructief

Heb je aanvullingen/aparte vragen?
PM (Personal message) of DM (Direct message) dan even de vaste gebruikers in dit topic:
shiznuts, tokko1, RobertNL, Downstar, monkeybrain e.a.

Veel plezier met bestellen!

OP Redesign V3.0 by shiznuts

[ Bericht 0% gewijzigd door shiz op 16-05-2013 14:47:30 ]
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  donderdag 16 mei 2013 @ 07:28:06 #2
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_126569476
Ebay kent Shenzen al heel lang hoor?
Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
pi_126574102
Oke jongens ik heb de code voor de C8;

http://www.tmart.com/CREE(...)c-Torch_p129252.html

7$ korting, dan word het toch wel opeens een hele leuke deal!
Korting is 10 dagen geldig (tot 26 mei) en is te verkrijgen met de couponcode: 16070ca161
pi_126574383
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 11:17 schreef Downstar het volgende:

Korting is 10 dagen geldig (tot 26 mei) en is te verkrijgen met de couponcode: 16070ca161
Fuck. Geprobeerd te bestellen met PayPal Express Checkout alleen heeft ie de code uit eindelijk niet gepakt.
pi_126574399
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 11:24 schreef bierjoost het volgende:

[..]

Fuck. Geprobeerd te bestellen met PayPal Express Checkout alleen heeft ie de code uit eindelijk niet gepakt.
Waar heb je de code ingevuld?
pi_126574461
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 11:25 schreef Downstar het volgende:

[..]

Waar heb je de code ingevuld?
Op de pagina na de PayPal express checkout. De bevestigingspagina op tmart, maar dat werkt dus niet lekker.
pi_126574514
Je moet de code inbul
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 11:26 schreef bierjoost het volgende:

[..]

Op de pagina na de PayPal express checkout. De bevestigingspagina op tmart, maar dat werkt dus niet lekker.
Maar de code werkte dus wel op het totaal bedrag, maar naar betaling heb je gewoon volledig bedrag betaald?
pi_126574538
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 11:28 schreef Downstar het volgende:
Je moet de code inbul

[..]

Maar de code werkte dus wel op het totaal bedrag, maar naar betaling heb je gewoon volledig bedrag betaald?
Ja, maar ik heb misshcien te snel doorgeklikt. De code pakte wel, maar toch volledige bedrag betaald via PP.
  donderdag 16 mei 2013 @ 11:33:33 #9
327191 RobertNL
For your gear.
pi_126574715
Werkt hier prima, via de secure checkout.

Afrekenen in euro is iets goedkoper, vergeet ook niet je ''gratis'' punten te gebruiken (je krijgt er 30 bij aanmelden waarvan je er 20 mag gebruiken bij deze order).

Totaalbedrag komt dan uit op ¤9.16
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_126574761

hier geen gekkigheid te zien hoor,

add to cart> secure checkout > gegevens invullen op 1e pagina > 2e pagina coupon 16070ca161 > en dan vervolgens aangeven pay by paypal optie onderaan en betalen.. :D

Update: zojuist vernomen dat een andere order wel gewoon is gelukt, dus het zou goed moeten gaan
  donderdag 16 mei 2013 @ 11:35:38 #11
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_126574785
Leuk dealtje, alleen kom ik 2 accu's te kort :')
pi_126574796
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 11:35 schreef monkeybrain het volgende:
Leuk dealtje, alleen kom ik 2 accu's te kort :')
:@ :@
pi_126574857
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 11:34 schreef Downstar het volgende:
[ afbeelding ]

hier geen gekkigheid te zien hoor,

add to cart> secure checkout > gegevens invullen op 1e pagina > 2e pagina coupon 16070ca161 > en dan vervolgens aangeven pay by paypal optie onderaan en betalen.. :D

Update: zojuist vernomen dat een andere order wel gewoon is gelukt, dus het zou goed moeten gaan
Jep. Je moet dus secure check out gebruiken en niet PayPal express checkout.

Heb ze via de chat gesproken en ze hebben mijn order gecanceld. Ze geven aan dat ik dan een refund krijg via PayPal. Zou dat kunnen kloppen?
pi_126575082
quote:
14s.gif Op donderdag 16 mei 2013 06:23 schreef shiznuts het volgende:
http://www.ebay.nl/itm/251263712597

Gisteraaf besteld, nu al verzonden! :D
Dat weet jij nu toch ook wel? Verzendbevestiging krijg je binnen enkele uren vaak. Bestel vaak 's avonds en dan staat 's morgens in de mail al de verzendbevestiging.
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 06:23 schreef shiznuts het volgende:
@ Iemand91: was die lens ook uit CHina? :D
Japan. Maar het komt uit Engeland. :@

Maar gezien eerdere ervaringen met verzendtijden van pakketjes/post uit Engeland lijkt het wel uit China te komen. Die 10M kabel is nu al bijna 4 weken onderweg. :')

En wat betreft die Raspberry PI spul; deels wordt dat wel degelijk in China gemaakt. De chips e.d. sowieso.
pi_126575544
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 23:10 schreef Downstar het volgende:

[..]

zoek eens in de 2 voorgaande topics, daar heb ik wel wat linkjes geplemd naar controllers..
met en zonder dualshock en analoge sticks :D
Thanks! Zal eens kijken! :)

Overigens nog een andere vraag... Ik zoek al een hele tijd naar een net herenhorloge met witte plaat en blauwe wijzers. Beetja á la IWC maar een echte is natuurlijk niet voor mijn studentenbudget weggelegd en een neppe waag ik me niet aan. Dus verder gezocht naar een soortgelijk horloge maar nog vrij moeilijk te vinden. Nu kwam ik per toeval op deze.

Staat in de beschrijving wel dat die extra wijzertjes zouden werken maar kan ik hier van uit gaan?
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
pi_126575843
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 11:55 schreef Hojdhopper het volgende:

[..]

Overigens nog een andere vraag... Ik zoek al een hele tijd naar een net herenhorloge met witte plaat en blauwe wijzers. Beetja á la IWC maar een echte is natuurlijk niet voor mijn studentenbudget weggelegd en een neppe waag ik me niet aan. Dus verder gezocht naar een soortgelijk horloge maar nog vrij moeilijk te vinden. Nu kwam ik per toeval op deze.

Staat in de beschrijving wel dat die extra wijzertjes zouden werken maar kan ik hier van uit gaan?
Ik weet niet precies wat de werking van die kleintjes is, maar ik ga er vanuit dat ze niet werken..
ten eerste omdat het meestal niet werkt bij de goedkopere modellen, maar ten tweede omdat ik op de fotos wel verschillende tijden zie aangeven, maar die kleine wijzertjes staan vrijwel op de zelfde positie :P?

Bij de ene wijst hij al op 10 over 10, terwijl het op de andere foto nog iets voor 10 over is..
en de kleine wijzers staan wel op de zelfde plek?

donderdag 16 mei 2013 @ 12:15:38 #17
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_126576385
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 11:44 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

Dat weet jij nu toch ook wel? Verzendbevestiging krijg je binnen enkele uren vaak. Bestel vaak 's avonds en dan staat 's morgens in de mail al de verzendbevestiging.
Ik wilde eigenlijk later vandaag nog ff kijken of ik qua coupons de OP later vandaag nog ff aanpassen kon en moest het topic volkrijgen. :P Daarbij... Ebay verkopers willen vaak snel hun verkopen afgehandeld hebben en willen zo snel mogelijk de volgende order afwerken. Heb altijd het idee dat eBay een soort lopende band systeem introduceert bij zulke webshops, waar het dan ook echt daadwerkelijk sneller gaat dan bij een normale webshop, bij een webshop hebben ze minder druk en zijn ze lakser (DX anyone?). De TT is reinforcing the obvious verder. More power to it!
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_126576903
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 12:15 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Ik wilde eigenlijk later vandaag nog ff kijken of ik qua coupons de OP later vandaag nog ff aanpassen kon en moest het topic volkrijgen. :P Daarbij... Ebay verkopers willen vaak snel hun verkopen afgehandeld hebben en willen zo snel mogelijk de volgende order afwerken. Heb altijd het idee dat eBay een soort lopende band systeem introduceert bij zulke webshops, waar het dan ook echt daadwerkelijk sneller gaat dan bij een normale webshop, bij een webshop hebben ze minder druk en zijn ze lakser (DX anyone?). De TT is reinforcing the obvious verder. More power to it!
Ik denk dat het er ook simpelweg mee te maken heeft dat je op ebay feedback geeft, duurt het een paar dagen voordat het verzonden is zien ze dat terug in de feedback en zullen minder mensen er bestellen. Dat willen ze voorkomen denk ik.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_126577356
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 12:28 schreef rene90 het volgende:

[..]

Ik denk dat het er ook simpelweg mee te maken heeft dat je op ebay feedback geeft, duurt het een paar dagen voordat het verzonden is zien ze dat terug in de feedback en zullen minder mensen er bestellen. Dat willen ze voorkomen denk ik.
Dit,

Daarnaast heb ik het gevoel bij ebay ook wel eens 'voorgelogen' te worden over dat hij is verzonden..
een vinkje aanklikken en er staat dat hij verzonden is, klant blij dat pakketje zo snel onder weg is..
vervolgens ligt hij nog enkele dagen op het kantoor, of word de order pas later op gepakt
en de klant merkt het toch niet, want als hij er nu 10 dagen over doet of 15 of 30, op de chinese airmail is toch geen touw aan vast te knopen..
  donderdag 16 mei 2013 @ 12:48:50 #20
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_126577706
Nee. Zo doen webshops dat juist. Ik heb juist de ervaring dat alles rapper gaat bij een eBay-seller omdat 'ie met die druk zit en alles gewoon sneller achter de rug wil hebben, dan hoeven ze zich daar niet meer om te kommeren en kunnen ze gauw naar de volgende order=$$$. Dus wordt het ook daadwerkelijk sneller verzonden en heb ik het dan ook vaak sneller binnen.
pi_126578067
Nou ik heb juist bij webshops(behalve banggood en BIC) dat ik juist een aantal dagen moet wachten voor hij daadwerkelijk op de status verzonden staat, Bij ebay krijg ik soms een uurtje later al door dat hij verzonden is.. mij iets te ongeloofwaardig :P..

Maar idd ik heb over het algemeen mijn ebay bestellingen ook sneller binnen..
  donderdag 16 mei 2013 @ 13:13:42 #22
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_126578611
Dat bedoel ik.

Singapore kan ik tegenwoordig haast op de dag nauwkeurig voorspellen. Vrijwel altijd 11 dagen na de eerste verzendstatus. China Post is veel lastiger en duurt over het algemeen langer. Zo waren die 2 camera quickrelease plate bases eerder verstuurd dan die X30SE mp3-speler, maar zijn die nog niet binnen en die speler wel. :+

Moet nog eens bedenken of er nu nog wel wat te bestellen valt dat ik nog niet heb. :P

-ah, die 2 QR's kwamen vandaag, maar was natuurlijk weer eens niet thuis.

[ Bericht 6% gewijzigd door shiz op 16-05-2013 14:38:09 ]
pi_126578805
Vandaag snelste DX levering ooit ontvangen. 9 Mei besteld, vandaag 16 Mei in huis! Dit heb ik persoonlijk nog nooit meegemaakt. :)

Ik had een RJ45 LAN naar USB adapter besteld voor mijn MK808b Android stick.

pi_126579087
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 12:15 schreef shiznuts het volgende:
Ik wilde eigenlijk later vandaag nog ff kijken of ik qua coupons de OP later vandaag nog ff aanpassen kon en moest het topic volkrijgen. :P
Good enough already!

Persoonlijk geloof ik ook niet dat het zo snel gaat. Want of je nou om 8 uur 's morgens besteld (Nederlandse tijd) of 8 uur 's avonds; binnen enkele uren heb je vaak al een verzendbevestiging.
Lijkt me logischer dat verkopers alles in een keer de deur uit doen.

Maar goed, boeit verder ook niet eigenlijk.
  donderdag 16 mei 2013 @ 13:37:05 #25
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_126579491
quote:

[..]

Zal wel werken als ze dit erbij zetten, niet zo heel vreemd voor zo'n prijs. Je moet wel rekening houden met het bandje want dit zal van uiterst waardeloze kwaliteit zijn.

Als je iets meer wilt uitgeven, hier kun je wat betere ala IWC modellen kopen.
http://www.jacksontse.com/new/product-list.php?catlv2_id=19

Ik heb/had er ook een paar, veel waar voor je geld.
pi_126579727
Jaragar is echt ultra cheape kermis maar als je er niet meer dan $30 aan uitgeeft koop je geen kat in de zak. Dit zijn wel echt weggooi horloges. Die uurwerken gaan niet langer dan een jaar mee. Heb er zelf een paar gehad, en weer weggegeven. :) Parnis is IETS beter. Ik heb van Jackson Tse een PAM homage maar daar was ook echt heel veel mis mee. Check Watchuseek (forum F71 en forum F72) voor meer info.

EDIT: bij Jaragar werken alle subdials trouwens.
  donderdag 16 mei 2013 @ 13:44:29 #27
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_126579860
Datum doet het vaak wel hoor op die dinkies. :Y
Chronometer/stopwatch zijn eerder puur decoratief.
  donderdag 16 mei 2013 @ 14:04:37 #28
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_126580823
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 13:42 schreef Negakinu het volgende:
Jaragar is echt ultra cheape kermis maar als je er niet meer dan $30 aan uitgeeft koop je geen kat in de zak. Dit zijn wel echt weggooi horloges. Die uurwerken gaan niet langer dan een jaar mee. Heb er zelf een paar gehad, en weer weggegeven. :) Parnis is IETS beter. Ik heb van Jackson Tse een PAM homage maar daar was ook echt heel veel mis mee. Check Watchuseek (forum F71 en forum F72) voor meer info.

EDIT: bij Jaragar werken alle subdials trouwens.
Ik heb een aantal fliegers en een pam, eigenlijk weinig over te klagen.
Een beetje geluk komt er wel bij kijken. De Folex modellen zijn wel een stuk minder van kwaliteit is mijn ervaring.
pi_126581014
Ik ga weer even pesten, 6 mei verzonden, vandaag binnen (tablet) _O- (China post)
Top 5 China producten
pi_126583209
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 14:09 schreef rene90 het volgende:
Ik ga weer even pesten, 6 mei verzonden, vandaag binnen (tablet) _O- (China post)
Lekkere snelheid weer hoor :P, ik vraag me wel eens af of de manier van opschrijven van het adres nog invloed heeft..

som staat mijn adres echt raar op een pakketje, onlogische plaats of heel erg klein ofzo
pi_126583943
quote:

[..]

De Parnis Power Reserve, wel iets duurder dan je eerst voor ogen had. Automatisch klokje en alle wijzertjes werken gewoon. Genoeg reviews online over te vinden.
http://www.flickr.com/photos/guysie/3629989811/

quote:

Thanks! Bij aanmelding krijg je 20 punten, verifieer je account en je krijgt nog een 30 punten. In totaal was ik EUR 8,93 kwijt en kreeg er een gratis schroevendraaiertje bij.
  donderdag 16 mei 2013 @ 15:59:24 #32
327191 RobertNL
For your gear.
pi_126585925
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 15:15 schreef Painore het volgende:

[..]

De Parnis Power Reserve, wel iets duurder dan je eerst voor ogen had. Automatisch klokje en alle wijzertjes werken gewoon. Genoeg reviews online over te vinden.
[ afbeelding ]

[..]

Thanks! Bij aanmelding krijg je 20 punten, verifieer je account en je krijgt nog een 30 punten. In totaal was ik EUR 8,93 kwijt en kreeg er een gratis schroevendraaiertje bij.
Welke schroevendraaier :P? Of had je die van de punten :)?
pi_126587120
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 15:59 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Welke schroevendraaier :P? Of had je die van de punten :)?
Order boven 18$ krijgt gratis gift meen ik :P
pi_126588932
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 14:58 schreef Downstar het volgende:

[..]

Lekkere snelheid weer hoor :P, ik vraag me wel eens af of de manier van opschrijven van het adres nog invloed heeft..

som staat mijn adres echt raar op een pakketje, onlogische plaats of heel erg klein ofzo
Wat ik nu doe is bij provincie een punt, dus op zo een manier dat je adres op de Nederlandse manier erop staat, dus naam gewoon volledig, adres volledig met nummer erachter, en bij plaats je postcode met de plaatsnaam erachter. De rest van de zaken gewoon een punt zodat hij het accepteert. Staat prima op de pakketjes op die manier.
Top 5 China producten
pi_126589175
Korting voor de C8 werkt niet meer.
This coupon could only be used 5 times.

:(
pi_126589553
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 17:03 schreef johanndoe het volgende:
Korting voor de C8 werkt niet meer.
This coupon could only be used 5 times.

:(
ook slim van die chinees, geen paniek morgen zal het wel gefixt zijn ;)
ik zal het ze even melden, kreeg ook al wat berichtjes op tweakers namelijk..

[ Bericht 3% gewijzigd door Downstar op 16-05-2013 17:16:20 ]
pi_126589978
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 16:23 schreef Downstar het volgende:

[..]

Order boven 18$ krijgt gratis gift meen ik :P
Jup :-)
pi_126590996
hoe hangen jullie die schilderijen op?
pi_126591013
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 17:45 schreef pazara het volgende:
Met een haakje?
Top 5 China producten
pi_126591098
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 17:45 schreef rene90 het volgende:

[..]

Met een haakje?
ik bedoel tegen de muur vasleggen. hoe wil je dat doen met een haakje?
pi_126591110
quote:

Van die review van laatst?
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
pi_126591152
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 17:48 schreef pazara het volgende:

[..]

ik bedoel tegen de muur vastmaken. hoe wil je dat doen met een haakje?
Gaatje boren, schroefje erin haakje op het schilderij en dan ophangen? Zie niet echt de moeilijkheid hierin eigenlijk. :+
Top 5 China producten
  donderdag 16 mei 2013 @ 17:54:49 #43
383325 nodig
ZOEEEEEFF
pi_126591367
quote:
1s.gif Op donderdag 16 mei 2013 17:48 schreef Miniem het volgende:

[..]

Van die review van laatst?
Dat is correct.
pi_126591473
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 17:49 schreef rene90 het volgende:

[..]

Gaatje boren, schroefje erin haakje op het schilderij en dan ophangen? Zie niet echt de moeilijkheid hierin eigenlijk. :+
niet ophangen, ik wil de schilderij vlak tegen de muur hebben
pi_126591693
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 17:57 schreef pazara het volgende:

[..]

niet ophangen, ik wil de schilderij vlak tegen de muur hebben
Ja wat wil je dan, een gat in de muur uitfrezen ofzo? Je zal het toch ergens aan moeten ophangen :'). Dan moet je het haakje bevestigen aan bijvoorbeeld de onderkant van een balk van de lijst zodat hij dichterbij hangt of iets in die richting.
Top 5 China producten
pi_126591785
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 18:03 schreef rene90 het volgende:

[..]

Ja wat wil je dan, een gat in de muur uitfrezen ofzo? Je zal het toch ergens aan moeten ophangen :'). Dan moet je het haakje bevestigen aan bijvoorbeeld de onderkant van een balk van de lijst zodat hij dichterbij hangt of iets in die richting.
zoiets http://www.moniquehassink(...)o_op_doek_alphen.jpg
pi_126591828
quote:
En dat is dus gewoon gedaan door het schilderij op een spijker te hangen.. (tenminste, zo doe ik dat.. )
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
  donderdag 16 mei 2013 @ 18:10:51 #48
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_126591993
quote:
Zoek bij Ebay even op acoustic levitation device, dan hangt dat mooi zonder spijker gedoe.
pi_126592053
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 18:06 schreef Marco001 het volgende:

[..]

En dat is dus gewoon gedaan door het schilderij op een spijker te hangen.. (tenminste, zo doe ik dat.. )
Inderdaad, geen moeilijk gedoe en gewoon die spijker erin en het schilderij er op hangen.
Top 5 China producten
  donderdag 16 mei 2013 @ 18:14:04 #50
4921 blup
Shoarma Sin Farma
pi_126592104
Weet iemand een goed, uitgebreid programma om china ip ptz cameras op te kunnen nemen, besturen etc? Liefst met optie dat hij geheel automatisch 1 week bewaard etc.

Heb zitten googelen maar er zit zoveel troep tussen.
pi_126592676
Maar als ik op chinaprices zoek, vind ik tientallen zaklampjes met als naam 'CREE XM-L T6'.
Wat maakt die van Tmart beter? :@

http://chinaprices.us?q=cree%201200%20xm-l%20t6
pi_126592729
5 mailtje aan BIC customer service gewaagd.
Ze boden nu een 6 dollar refund. 8)7

Nu ff dreigend gedaan hoor, ben het zat :X
  donderdag 16 mei 2013 @ 18:35:24 #53
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_126592908
quote:
7s.gif Op donderdag 16 mei 2013 18:29 schreef EugeneKrabs het volgende:
Maar als ik op chinaprices zoek, vind ik tientallen zaklampjes met als naam 'CREE XM-L T6'.

Downstar krijgt 1 euro voor elke lamp die hij kan slijten aan ons, dat maakt het beter ~O>
Volgens mij zijn dat allemaal exemplaren met een kleine lens?
pi_126594153
Dan heb je wel een leuke zaklamp voor weinig, maar dan moet je ook nog eens speciale batterijen + oplader kopen... Toch wat minder handig imho.
pi_126594177
ELE DAC gekocht! :)
Ook binnenkort een goede verrekijker kopen, iemand suggesties? Zat zelf aan deze: http://dx.com/p/mystery-8(...)ag-strap-black-71150 te denken
  donderdag 16 mei 2013 @ 19:10:51 #56
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_126594412
Het ging hier weleens over louche soldeerbouten uit China...
Misschien gewoon ff deze set halen bij de ALDI (Aldies Goet-Koper):

quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 17:48 schreef pazara het volgende:

[..]

ik bedoel tegen de muur vasleggen. hoe wil je dat doen met een haakje?
:') !
quote:

Als je in het reviewtopic m'n zaklampen post gelezen had, was je erachter dat de T6 XM-L een bin-type is. Die kan dus in verschillende zaklampen zitten. Downstar had gelezen dat de Tmart-versie een echte UltraFire C8 zou zijn en kocht 'em daar... haal je een andere 'C8' is het resultaat mogelijk meer als 'C4'. :P
  donderdag 16 mei 2013 @ 19:42:45 #57
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_126595912
Als je $$$ naar je bankrekening overschrijft van Paypal, gaat dat automatisch naar euro's?
  donderdag 16 mei 2013 @ 19:44:33 #58
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_126596002
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 19:42 schreef monkeybrain het volgende:
Als je $$$ naar je bankrekening overschrijft van Paypal, gaat dat automatisch naar euro's?
Ehm ik weet wel dat als ik een refund krijg van dollars, krijg ik aparte dollars
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
  donderdag 16 mei 2013 @ 19:46:03 #59
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_126596084
quote:
10s.gif Op donderdag 16 mei 2013 19:44 schreef bobbernaut het volgende:

[..]

Ehm ik weet wel dat als ik een refund krijg van dollars, krijg ik aparte dollars
Ik heb dollars ontvangen, die moeten nu naar mijn bankrekening.
Maja, staat nergens hoe of wat.
  donderdag 16 mei 2013 @ 19:48:07 #60
393745 Deugniett
Toch welllll
pi_126596195
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 19:46 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Ik heb dollars ontvangen, die moeten nu naar mijn bankrekening.
Maja, staat nergens hoe of wat.
Gaat volgens mij naar euro's alleen wel volgens de koers van paypal.. :P die is meestal wat ongunstiger dan de werkelijke koers
  donderdag 16 mei 2013 @ 20:51:01 #61
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_126600242
quote:
1s.gif Op donderdag 16 mei 2013 19:48 schreef Deugniett het volgende:

[..]

Gaat volgens mij naar euro's alleen wel volgens de koers van paypal.. :P die is meestal wat ongunstiger dan de werkelijke koers
Mja, ik koop wel een paar Casio's, dan is het ook weg :)

Deze kwam vandaag nog binnen (8>

donderdag 16 mei 2013 @ 22:46:12 #62
311041 M4rc0
Koekhappen
pi_126611043
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 20:51 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Mja, ik koop wel een paar Casio's, dan is het ook weg :)

Deze kwam vandaag nog binnen (8>

[ afbeelding ]
Tof, vanwaar deze verslaving?
pi_126612625
quote:
10s.gif Op donderdag 16 mei 2013 18:14 schreef blup het volgende:
Weet iemand een goed, uitgebreid programma om china ip ptz cameras op te kunnen nemen, besturen etc? Liefst met optie dat hij geheel automatisch 1 week bewaard etc.

Heb zitten googelen maar er zit zoveel troep tussen.
Ispy, is het beste freeware programma dat ik ken met enorm veel ondersteuning voor tig soorten camera's, veel features en veeel updates :)

quote:

Voornamelijk de grote reflector bij de C8 is ideaal, het is een thrower, maar heeft toch nog net genoeg flood in mijn opzicht om de omgeving ook goed mee te verlichten |

Zo is de focus dus op het huis achterin gelegd, maar toch zie je ook nog wel de bomen op de voorgrond redelijk verlicht..

quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 18:35 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Downstar krijgt 1 euro voor elke lamp die hij kan slijten aan ons, dat maakt het beter ~O>
Volgens mij zijn dat allemaal exemplaren met een kleine lens?
1 euro :') :') , wat denk jij dan, stiekem ben ik de eigenaar van tmart jonguhhh..
enige wat ik krijg is wss mijn centen terug van de promotie/korting
pi_126612803
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 23:03 schreef Downstar het volgende:

[..]

Ispy, is het beste freeware programma dat ik ken met enorm veel ondersteuning voor tig soorten camera's, veel features en veeel updates :)
Toevallig vandaag geinstalleerd als beveiligingscamera icm een webcam. Werkt perfect op bewegingsdetectie etc.
pi_126613008
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 23:05 schreef jouri1995 het volgende:

[..]

Toevallig vandaag geinstalleerd als beveiligingscamera icm een webcam. Werkt perfect op bewegingsdetectie etc.
ik gebruik het voor al mijn Ip cameras, enorm gebruiksvriendelijk en doet zijn taak uitstekend :)!
pi_126619998
http://www.banggood.com/W(...)harlotte&utm_design=

+
795e81

= FREE PRODUCT.. al zullen de meesten er weinig aan hebben denk ik :P
  Moderator vrijdag 17 mei 2013 @ 07:26:57 #67
389626 crew  dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_126620189
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2013 06:41 schreef Downstar het volgende:

+
795e81

Als een baas spiegels op je fiets zetten!
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
pi_126620499
quote:

+
795e81

Die monteer ik zeker op mijn fiets :')
pi_126620826
quote:
14s.gif Op vrijdag 17 mei 2013 07:26 schreef dud0r het volgende:

[..]

Als een baas spiegels op je fiets zetten!
Ik zag gisteren een dude fietsen, die had een ding op zijn stang gemonteerd waarin zijn paraplu kon zetten. Die zijspiegel zou echt iets voor hem zijn...
  Moderator vrijdag 17 mei 2013 @ 08:38:24 #70
389626 crew  dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_126620895
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2013 08:33 schreef bierjoost het volgende:

[..]

Ik zag gisteren een dude fietsen, die had een ding op zijn stang gemonteerd waarin zijn paraplu kon zetten. Die zijspiegel zou echt iets voor hem zijn...
In de plaats waar ik werk rijd er ook iemand rond met van alles op z'n fiets.
Spiegels, vlaggetje achterop, sliertjes aan het autostuur(ja een autostuur), fietslampjes op de meest vreemde plaatsen en een oude kentekenplaat aan de achterkant. :D
Keiharde porno!
  vrijdag 17 mei 2013 @ 08:41:29 #71
388071 funky_fart
What do I smell here?
pi_126620954
quote:
10s.gif Op vrijdag 17 mei 2013 08:38 schreef dud0r het volgende:

[..]

In de plaats waar ik werk rijd er ook iemand rond met van alles op z'n fiets.
Spiegels, vlaggetje achterop, sliertjes aan het autostuur(ja een autostuur), fietslampjes op de meest vreemde plaatsen en een oude kentekenplaat aan de achterkant. :D
open inrichting? >:O
  vrijdag 17 mei 2013 @ 08:48:11 #72
131319 mickeyD
lekker is maar een vinger lang
pi_126621057
en gelukkig dat ie is, geen zorgen, geen gedoe, lekker fietsen geeft em waarschijnlijk meer plezier dan bij ons 10 bruine enveloppen uit china ;-)
Lekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM
  Moderator vrijdag 17 mei 2013 @ 08:54:04 #73
389626 crew  dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_126621147
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2013 08:41 schreef funky_fart het volgende:

[..]

open inrichting? >:O
Begeleid wonen.
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2013 08:48 schreef mickeyD het volgende:
en gelukkig dat ie is, geen zorgen, geen gedoe, lekker fietsen geeft em waarschijnlijk meer plezier dan bij ons 10 bruine enveloppen uit china ;-)
Dat denk ik wel. Hij ziet er altijd vrolijk uit.
Keiharde porno!
  vrijdag 17 mei 2013 @ 08:55:08 #74
131319 mickeyD
pi_126621163
oh en nog ff een waarschuwing (en tip) voor mensen die zaklampies halen uit china: gooi de lader die je er bij krijgt meteen weg, of verhoog je brand verzekering.
verkoop geen zaklampen die 18650's gebruiken door aan familie of kennisen,(tenzij ze wijs zijn met electronica) maar alleen aan vreemden die je adres niet kennen (LOL)
wees slim, en schaf gewoon 1x iets goeds aan: intellicharge i4
laad alles op wat uit azie komt, en ook nog je AA's en AAA's
kost wat, maar dan heb (houd) je ook wat :)
Lekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM
pi_126621183
Eergisteren twee briefjes in de bus van PostNL. Vandaag naar postkantoor dat in de Plussupermarkt zit (gaat dus echt super onprofessioneel, een grote zooi van brieven en pakketten tussen de sigaretten), maar die fuckers zijn dus 1 van de 2 zendingen kwijt.

Via mijnpakket.nl kunnen achterhalen welke ze kwijt zijn geraakt, blijken het billige oordopjes te zijn, welke gewoon in een envelop door de brievenbus hadden gekund. Het andere pakketje was een hoesje voor mijn iphone en had dus ook gewoon door de brievenbus gekund.

Klopt het dat je voor registered mail enveloppen je handtekening moet zetten? Vind ik namelijk eigenlijk alleen maar kut.
  vrijdag 17 mei 2013 @ 08:57:06 #76
131319 mickeyD
pi_126621194
ja duh, logisch dat je registered (aangetekend) moet tekenen.
pi_126621225
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2013 08:57 schreef mickeyD het volgende:
ja duh, logisch dat je registered (aangetekend) moet tekenen.
Geregistreerd betekent het volgens mij...

Met andere woorden: je kan de zending volgen.

Althans daar ging ik dus vanuit..
  vrijdag 17 mei 2013 @ 09:01:38 #78
131319 mickeyD
pi_126621266
nee zo werkt t niet helaas..
volgende keer maar de goedkope optie kiezen dan, maar dan kan je postbode t pakket gewoon zelf houden of aan een zwerver cadeau doen en niemand weet waar t gebleven is ;)

*edit: zo zijn er nog wel eens hele domme ebay chinezen die dure spullen NIET aangetekend versturen..
das natuurlijk heel dom, want ook jij kunt dan niets ontvangen (hebben)
en hij kan niet aantonen dat het is aangekomen.

ps: bij daadwerkelijke ontvangst van een artikel, maar aangeven bij PayPal dat je het niet ontvangen hebt, met de intentie je geld onterecht terug te ontvangen, dan pleeg je volgens mij gewoon diefstal/verduistering.

[ Bericht 44% gewijzigd door mickeyD op 17-05-2013 09:09:18 ]
pi_126621278
quote:

+
795e81

:{w

Besteld :')

Fiets van m'n zwager maar eens opfleuren. Beetje superlijm bij de schroef en _O-
pi_126621376
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2013 09:01 schreef mickeyD het volgende:
nee zo werkt t niet helaas..
volgende keer maar de goedkope optie kiezen dan, maar dan kan je postbode t pakket gewoon zelf houden of aan een zwerver cadeau doen en niemand weet waar t gebleven is ;)
Ja. Ik blijk inderdaad dus de enige te zijn die dit niet snapte... :')

Normaal maakt het me niet zo veel uit, maar sinds het postkantoor om de hoek weg is, probeer ik het 'postkantoor' in de supermarkt zoveel mogelijk te mijden. Voor de iets duurdere bestelling is het wel chill natuurlijk.

Mijn postbode weet dat ik het prima vind als ie het pakketje bij de winkel tegenover mij dropt, maar als ik ervoor moet tekenen kan ie dat dus niet doen.
  vrijdag 17 mei 2013 @ 09:12:13 #81
131319 mickeyD
pi_126621451
mijn postbode levert het als het aan hem ligt nog 4 straten verderop af, als er maar iemand open doet..
wordt je af en toe een beetje simpel van :/
ik ben 1x een flink pakket met electronische sigaretten kwijt geraakt, omdat de postbode het aan een stel poolse bouwvakkers had gegeven die het huis naast mij aan het verbouwen waren tijdens mijn vakantie... en die hebben het zonder kijken zo de container ingegooid..
pi_126621506
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2013 09:12 schreef mickeyD het volgende:
mijn postbode levert het als het aan hem ligt nog 4 straten verderop af, als er maar iemand open doet..
wordt je af en toe een beetje simpel van :/
De ene keer legt ie het in de garage, andere keer bij de buren(die mentaal niet 100% zijn).. Leuk.
Laatste keer dat ze het pakje in de garage legde ging het daarna keihard regenen waardoor het water bij de gootsteen in de garage omhoogkwam. Gelukkig zat de inhoud van het pakket volledig ingepakt in plastic. De doos was zeiknat..
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
  vrijdag 17 mei 2013 @ 09:16:36 #83
131319 mickeyD
pi_126621555
die electronische sigaretten zijn trouwens ineens rete populair, heet nu: sisha pen onder de jeugd LOL
ze zien het als een soort van mobiele waterpijp!
pi_126621574
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2013 09:16 schreef mickeyD het volgende:
die electronische sigaretten zijn trouwens ineens rete populair, heet nu: sisha pen onder de jeugd LOL
:r
  vrijdag 17 mei 2013 @ 09:18:28 #85
131319 mickeyD
pi_126621590
geloof me: waterpijp roken is nu HOT bij de jeugd!
  Moderator vrijdag 17 mei 2013 @ 09:18:51 #86
389626 crew  dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_126621598
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2013 09:16 schreef mickeyD het volgende:
Zolang je er geen wiet mee kan roken, is het geen waterpijp.
Keiharde porno!
  vrijdag 17 mei 2013 @ 09:19:43 #87
131319 mickeyD
pi_126621611
t gaat om de smaakjes he, t gaat ze niet om wiet, das oldschool!

check google maar es naar: shisha pen
pi_126621665
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2013 09:14 schreef Marco001 het volgende:

[..]

De ene keer legt ie het in de garage, andere keer bij de buren(die mentaal niet 100% zijn).. Leuk.
Laatste keer dat ze het pakje in de garage legde ging het daarna keihard regenen waardoor het water bij de gootsteen in de garage omhoogkwam. Gelukkig zat de inhoud van het pakket volledig ingepakt in plastic. De doos was zeiknat..
Komt dus vooral door de kutarbeidsvoorwaarden van de PostNL. Die betalen alleen uit aan de pakketbezorgers (die bijna allemaal freelancers zijn) als ze het pakket afleveren. Als ze het naar het postkantoor moeten brengen krijgen ze geen pieken. Terwijl ze dan dus wel twee keer langs zijn geweest.
  Moderator vrijdag 17 mei 2013 @ 09:42:20 #89
389626 crew  dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_126622135
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2013 09:19 schreef mickeyD het volgende:
t gaat om de smaakjes he, t gaat ze niet om wiet, das oldschool!

check google maar es naar: shisha pen
Wat een onzin. Zuig gewoon op een snoepje als je graag een appelsmaak of iets anders wil proeven.
Keiharde porno!
  vrijdag 17 mei 2013 @ 09:43:42 #90
131319 mickeyD
pi_126622172
das vast niet "cool" ;)
  Moderator vrijdag 17 mei 2013 @ 09:50:45 #91
389626 crew  dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_126622353
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2013 09:43 schreef mickeyD het volgende:
das vast niet "cool" ;)
Ach ja, beter op zo'n pen sabbelen dat het cool is dan gewoon roken.
Keiharde porno!
pi_126622595
quote:
14s.gif Op vrijdag 17 mei 2013 09:50 schreef dud0r het volgende:

[..]

Ach ja, beter op zo'n pen sabbelen dat het cool is dan gewoon roken.
Ten eerste is het onbekend of deze stoffen op (lange) termijn schadelijk voor je zijn.
Ten tweede leer je kinderen nu aan dat een stokje tussen je vingers waar je aan kunt zuigen en daarna rook kunt uitblazen 'cool' is.

Nee, gewoon nee.
  vrijdag 17 mei 2013 @ 10:00:32 #93
388071 funky_fart
What do I smell here?
pi_126622633
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2013 08:56 schreef bierjoost het volgende:

Klopt het dat je voor registered mail enveloppen je handtekening moet zetten? Vind ik namelijk eigenlijk alleen maar kut.
Staat er bij mij meestal ook op. Maar gelukkig heb ik een bezorger die niet gek is en dergelijke enveloppen gewoon door de deur duwt. Jouw bezorger is waarschijnlijk een ouderwetse pennenlikker |:(
  Moderator vrijdag 17 mei 2013 @ 10:05:16 #94
389626 crew  dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_126622745
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2013 09:59 schreef FreaZ het volgende:

[..]

Ten eerste is het onbekend of deze stoffen op (lange) termijn schadelijk voor je zijn.
Ten tweede leer je kinderen nu aan dat een stokje tussen je vingers waar je aan kunt zuigen en daarna rook kunt uitblazen 'cool' is.

Nee, gewoon nee.
Als het praktisch hetzelfde werkt als een waterpijp zal het wel meevallen met de stoffen. Maar de lange termijn zal het uitwijzen.
En kinderen vinden vanzelf wel iets wat ze cool vinden en het zal altijd gevaarlijk of ongezond zijn.
Keiharde porno!
pi_126622754
De coupon van de C8 is weer beschikbaar voor 15 nieuwe users:

16070ca161

vrijdag 17 mei 2013 @ 10:25:11 #96
311041 M4rc0
Koekhappen
pi_126623368
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2013 10:05 schreef Downstar het volgende:
De coupon van de C8 is weer beschikbaar voor 15 nieuwe users:

16070ca161

Ook maar even besteld. :P
pi_126623997
Nu dat de C8 verzonden is moet ik er toch aan bezwijken om 18650's en een lader te kopen. Volgens mij zijn de 18650's van Trustfire gewoon prima, zijn ook een hoop reviews van te vinden.

Ik dacht zelf aan de volgende:
http://dx.com/p/trustfire(...)mah-2-pack-blue-5790

Uiteraard goedkoper te krijgen:
http://www.tmart.com/2Pcs(...)8.html?cc=USD&ref=cj

Raadt iemand mij dit ten zeerste af?

Edit:
Zijn alle 18650's oplaadbaar? Staat bij de bovenstaande links niet expliciet vermeld, terwijl het bij andere items wel staat.
pi_126624056
Besteld. Thnx!!
9.10¤ voor zo'n lamp is mooi prijsje. Heb voor een vergelijkbare pas nog 12 euro betaald
  vrijdag 17 mei 2013 @ 10:55:14 #99
327191 RobertNL
For your gear.
pi_126624311
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 mei 2013 10:45 schreef Painore het volgende:
Nu dat de C8 verzonden is moet ik er toch aan bezwijken om 18650's en een lader te kopen. Volgens mij zijn de 18650's van Trustfire gewoon prima, zijn ook een hoop reviews van te vinden.

Ik dacht zelf aan de volgende:
http://dx.com/p/trustfire(...)mah-2-pack-blue-5790

Uiteraard goedkoper te krijgen:
http://www.tmart.com/2Pcs(...)8.html?cc=USD&ref=cj

Raadt iemand mij dit ten zeerste af?

Edit:
Zijn alle 18650's oplaadbaar? Staat bij de bovenstaande links niet expliciet vermeld, terwijl het bij andere items wel staat.
Koop nu maar gewoon ''goede'' cellen, je hebt het vorige topic toch meegelezen ;)? Goede cellen kosten zeker rond de 8 dollar per cel en niet per 2.

Als ik wat zoek zie ik ook problemen met die cellen die jij hier linkt. Hij gaat bij een heel aantal ursers zeer snel in beveliging (lees 20-50 seconden).
  vrijdag 17 mei 2013 @ 10:58:37 #100
131319 mickeyD
pi_126624419
waar de hell vul ik die code in op die site?!?

*edit: gevonden, je moet NIET met PayPal uitchecken, maar gewoon op de uitchecken knop drukken ;)

kreeg trouwens ¤5,60 korting op 2 stuks :)

[ Bericht 79% gewijzigd door mickeyD op 17-05-2013 11:09:30 ]
  vrijdag 17 mei 2013 @ 11:12:16 #101
131319 mickeyD
pi_126624907
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2013 10:47 schreef johanndoe het volgende:
Besteld. Thnx!!
9.10¤ voor zo'n lamp is mooi prijsje. Heb voor een vergelijkbare pas nog 12 euro betaald
jij kreeg ¤6 korting op 1 lamp?!?
  vrijdag 17 mei 2013 @ 12:53:29 #102
327191 RobertNL
For your gear.
pi_126628903
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2013 11:12 schreef mickeyD het volgende:

[..]

Ja de coupon werkt ook maar voor 1 lamp :P?!
pi_126629173
Ga m'n WiFi thuis was vernieuwen (nu nog een 'oude' US Robotics 801.11b router).

'k Heb de volgende besteld:
Router: Tenda W308R
en
Range extender: Tenda A30

reviewke volgt als alles binnen is.
pi_126629480
Zojuist mijn MK808B binnengekregen van DX!

6 mei besteld en vandaag al in huis! Volgens de tracking ligtie nog bij de douana, maar heb het al in huis!
  vrijdag 17 mei 2013 @ 13:14:26 #105
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_126629747
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2013 08:59 schreef bierjoost het volgende:

[..]

Geregistreerd betekent het volgens mij...

Met andere woorden: je kan de zending volgen.

Althans daar ging ik dus vanuit..
Zoals in de OP staat. :7
quote:
SPOILER: Free registered shipping
[..]
Tracking mogelijkheden: ja, zie spoiler 'Tracking'
Tekenen voor ontvangst: ja <-
quote:
13s.gif Op vrijdag 17 mei 2013 09:42 schreef dud0r het volgende:

[..]

Wat een onzin. Zuig gewoon op een snoepje als je graag een appelsmaak of iets anders wil proeven.
Dit. :') Maar goed, dat heb ik nu echt al te vaak gezegd. :P
pi_126629778
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2013 13:14 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Zoals in de OP staat. :7

Net of íemand die ooit leest... :')
  vrijdag 17 mei 2013 @ 13:15:52 #107
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_126629799
4 uur OP lezen, dat zouden meer mensen moeten doen!
  vrijdag 17 mei 2013 @ 13:22:22 #108
327191 RobertNL
For your gear.
pi_126630038
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2013 13:15 schreef bierjoost het volgende:

[..]

Shiz is de laatste tijd veel te lief :'(

''vroegah'':
quote:
13s.gif Op donderdag 2 juli 2009 10:55 schreef Mirjam het volgende:

[..]

die was er al.
een héle uitgebreide.
en als mensen dan toch iets kwamen vragen, werden ze met hooivorken en fakkels terug naar die OP gejaagd.

[ Bericht 4% gewijzigd door RobertNL op 17-05-2013 13:43:50 ]
pi_126630283
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2013 13:15 schreef bierjoost het volgende:

[..]

Ik lees 'm wel eens :)
  vrijdag 17 mei 2013 @ 14:05:15 #110
4921 blup
Shoarma Sin Farma
pi_126631692
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 23:03 schreef Downstar het volgende:

[..]

[
thanks, kom er net wel achter dat heel veel chinese ip camera's zo lek als een mandje zijn. Mijn maginon van de aldi is net zo lek. Via een omweg kom je in de dump terecht waar alles bijna plaintext staat admin password, SSID, wifi wachtwoorden alles. -O-
  vrijdag 17 mei 2013 @ 14:25:54 #111
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_126632425
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2013 08:55 schreef mickeyD het volgende:
oh en nog ff een waarschuwing (en tip) voor mensen die zaklampies halen uit china: gooi de lader die je er bij krijgt meteen weg, of verhoog je brand verzekering.
verkoop geen zaklampen die 18650's gebruiken door aan familie of kennisen,(tenzij ze wijs zijn met electronica) maar alleen aan vreemden die je adres niet kennen (LOL)
wees slim, en schaf gewoon 1x iets goeds aan: intellicharge i4
laad alles op wat uit azie komt, en ook nog je AA's en AAA's
kost wat, maar dan heb (houd) je ook wat :)
Ik zag bij de Kijkshop Macgyver zaklampen liggen. Nu ben ik als jaren 80 fan natuurlijk dol op Macgyver maar deze komt met een blauwe 18650 accu.... vragen om problemen bij Kijkshop klanten _O-

Tjongejonge, een Macgyver lamp.... toch eens over nadenken _O_

http://www.kijkshop.nl/product/136790/macgyver-zaklamp/#1
  vrijdag 17 mei 2013 @ 14:40:58 #112
357105 Boppos
Lekker bezich
pi_126633000
Bij die spiegels met die coupon krijg je nu:
This coupon could only be used 250 times. :'(

Vorige week die zaklamp binnen gehad met 6x een XM-L T6 ledje erin. Deze is niet noemenswaardig feller dan een 3x XM-L T6 zaklamp. Echter was hij wel 10 euro duurde... en beschadigd toen ik hem binnen kreeg. Dus heb de verkoper op ebay gemaild en ik krijg een nieuwe op gestuurd. *)

Ik ben wel van plan om goede panasonic 3400mAh 18650 cellen te hallen. Deze kunnen hogere ampères aan en dan kijken of ik de electronica in de zaklamp iets kan tweaken om de led een beetje op te drijven. Er is zat te vinden op candlepowerforums.com of budgetlightforum.com over drivers voor XM-L T6 led's. (en nee dit zijn geen drivers zoals voor je pc maar "printplaatjes" oom die led's aan te sturen)

Hieronder de foto's die ik naar de ebay verkoper had gestuurd van de beschadigingen op de lamp.

p.s. de foto's zijn gemaakt met een Jiayu G3. welke overdag dus wel redelijke foto's maakt maar met wat minder licht ruk presteert.
  vrijdag 17 mei 2013 @ 14:43:09 #113
209721 Downstar
Moeimaker
pi_126633079
quote:
6s.gif Op vrijdag 17 mei 2013 14:40 schreef Boppos het volgende:

Vorige week die zaklamp binnen gehad met 6x een XM-L T6 ledje erin. Deze is niet noemenswaardig feller dan een 3x XM-L T6 zaklamp. Echter was hij wel 10 euro duurde... en beschadigd toen ik hem binnen kreeg. Dus heb de verkoper op ebay gemaild en ik krijg een nieuwe op gestuurd. *)

Ik ben wel van plan om goede panasonic 3400mAh 18650 cellen te hallen. Deze kunnen hogere ampères aan en dan kijken of ik de electronica in de zaklamp iets kan tweaken om de led een beetje op te drijven. Er is zat te vinden op candlepowerforums.com of budgetlightforum.com over drivers voor XM-L T6 led's. (en nee dit zijn geen drivers zoals voor je pc maar "printplaatjes" oom die led's aan te sturen)

Hieronder de foto's die ik naar de ebay verkoper had gestuurd van de beschadigingen op de lamp.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
p.s. de foto's zijn gemaakt met een Jiayu G3. welke overdag dus wel redelijke foto's maakt maar met wat minder licht ruk presteert.
En voor die in mijn ogen lichte case beschadigingen krijg je al een geheel nieuwe opgestuurd, toch aardig van de verkoper, hij had je ook een gedeelte kunnen terug vergoeden, zolang de lamp zelf gewoon zijn werking doet..
  vrijdag 17 mei 2013 @ 14:45:06 #114
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_126633152
Ik noem dat gewoon standaard Chinalampen kwaliteit ;) Echt tig keer gehad.
Daarom zal ik ook niet meer zo snel zoiets kopen, haal wel een Fenix.
  vrijdag 17 mei 2013 @ 14:46:58 #115
357105 Boppos
Lekker bezich
pi_126633227
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2013 14:43 schreef Downstar het volgende:

[..]

En voor die in mijn ogen lichte case beschadigingen krijg je al een geheel nieuwe opgestuurd, toch aardig van de verkoper, hij had je ook een gedeelte kunnen terug vergoeden, zolang de lamp zelf gewoon zijn werking doet..
Ik had dat ook als voorstel gegeven in mijn steen kolen engels :7 :
I did receive my flash light yesterday but it was damaged at some points. It has some buts and scratches. In the advertisement was told it is Brand new. Look at the pictures to see for your self. I would like a partial refund if thats posible.

En toen kreeg ik terug:
Hi friend, I’m sorry to see that, it must be damaged during the shipping, so how about we resend one new freely for you?
Have a good day.

Blijkbaar heb ik een nieuwe vriend!! ^O^

Nu nog afwachten of ik er echt 1 opgestuurd krijg.
  vrijdag 17 mei 2013 @ 14:48:31 #116
357105 Boppos
Lekker bezich
pi_126633286
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2013 14:45 schreef monkeybrain het volgende:
Ik noem dat gewoon standaard Chinalampen kwaliteit ;) Echt tig keer gehad.
Daarom zal ik ook niet meer zo snel zoiets kopen, haal wel een Fenix.
Fenix = DUUR
die standaard 3x XML-T6 lamp is qwa licht echt niet minder dan een 8 tot 12 keer zo dure fenix!
  vrijdag 17 mei 2013 @ 14:49:08 #117
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_126633315
quote:
6s.gif Op vrijdag 17 mei 2013 14:46 schreef Boppos het volgende:

[..]

Ik had dat ook als voorstel gegeven in mijn steen kolen engels :7 :
I did receive my flash light yesterday but it was damaged at some points. It has some buts and scratches. In the advertisement was told it is Brand new. Look at the pictures to see for your self. I would like a partial refund if thats posible.

En toen kreeg ik terug:
Hi friend, I’m sorry to see that, it must be damaged during the shipping, so how about we resend one new freely for you?
Have a good day.

Blijkbaar heb ik een nieuwe vriend!! ^O^

Nu nog afwachten of ik er echt 1 opgestuurd krijg.
Hij had zo'n medelijden met je Engels dat ie een nieuwe op gaat sturen :P
Barry Buts _O-
  vrijdag 17 mei 2013 @ 14:53:03 #118
314372 Goddelijker
Zonder grootheidswaanzin!
pi_126633464
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2013 12:59 schreef bartvangils het volgende:
Ga m'n WiFi thuis was vernieuwen (nu nog een 'oude' US Robotics 801.11b router).

en

Ik ben benieuwd!
Ze hebben wel wat weg van TP-Link producten.
  vrijdag 17 mei 2013 @ 14:53:30 #119
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_126633480
quote:
6s.gif Op vrijdag 17 mei 2013 14:48 schreef Boppos het volgende:

[..]

Fenix = DUUR
die standaard 3x XML-T6 lamp is qwa licht echt niet minder dan een 8 tot 12 keer zo dure fenix!
Klopt, maar die kan voluit 2 uur branden zonder door te branden en heeft een fatsoenlijke afwerking. Draai je lamp eens open en kijk naar het vieze soldeerwerk + metaalschaaf omdat het uit een prutjesfabriek komt.

Op zich niet erg want de prijs is cheap.... maar je moet niet denken dat je een superdealtje krijgt. Ik adviseer ook altijd om de lamp te reinigen en het schroefdraad te smeren, doen ze niet in de fabriek.

[ Bericht 0% gewijzigd door monkeybrain op 17-05-2013 15:21:49 ]
  vrijdag 17 mei 2013 @ 14:53:48 #120
249105 BillsGate
Kijkt links en rechts
pi_126633490
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 17:45 schreef pazara het volgende:
/spuit11 (topic gaat te snel voor mij ;) )

Welke schilderijen en waar gehaald?

Ik ben ook nog op zoek naar wat decoratieve plaatjes :)
Wat deed Ctrl+W ook alweer?
  vrijdag 17 mei 2013 @ 15:25:16 #121
357105 Boppos
Lekker bezich
pi_126634810
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2013 14:53 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Klopt, maar die kan voluit 2 uur branden zonder door te branden en heeft een fatsoenlijke afwerking. Draai je lamp eens open en kijk naar het vieze soldeerwerk + metaalschaaf omdat het uit een prutjesfabriek komt.

Op zich niet erg want de prijs is cheap.... maar je moet niet denken dat je eens superdealtje krijgt. Ik adviseer ook altijd om de lamp te reinigen en het schroefdraad te smeren, doen ze niet in de fabriek.
Ik hou van prutsen aan electronica, software en mechanica. Daarom heb ik geen appel producten en wel china tab's, phone's, cheap acer laptops (met ssd en andere upgrades), zelf gemaakt home servertje(ipv een NAS), mediacenter door heel het huis, een paar kist radio's, een motor uit 1981 en een oude starlet waar je bijna alles nog zelf aan kan doen... en daarbij dus nu ook zaklampen :7 (en over 4 maanden ook me nieuwbouw huis de laatste dingen zelf afmaken)

Ik noem het vaak prutsen maar krijg toch vaak positieve reacties. Als je kijkt wat je kwijt bent voor sommige dingen met nagenoeg de zelfde prestatie uitkomsten is het voor mij echt een hobby.

Voor bijna alles wat ik uit china haal geld dat er altijd nog wel iets aan gedaan moet worden. Net als het insmeren van het schroefdraad van die zaklampen of het tweaken van je android rom op je tablet of smartphone. En als je door een beetje te hobbyen het product nog toffer kan maken maakt het mij blij. :s)

Wel altijd goed opletten wat je doet met elektronica en zeker met accu's O-)
pi_126636659
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2013 12:59 schreef bartvangils het volgende:

en

Interesting! Iemand hier ervaring met China routers? Als ze een beetje degelijk zijn kan ik er ook wel twee van gebruiken!

Sta op het punt de Ipega PG-9017 bluetooth gamepad te bestellen, de betaalbaarste compacte bluetooth gamepad die ik ben tegengekomen. Zo te lezen prima functies! Er schijnen wel wat issues te zijn met bluetooth op android 4.2, nog even verder lezen dus ;)
  vrijdag 17 mei 2013 @ 16:47:23 #123
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_126638157

Ja ja... maar wat is het nou hè? :9 Juistem!
Was echt in driehonderdvijfentwintig lagen bubblewrap verpakt. ;(
Had niet echt een idee wat het kon zijn. Dacht dat ik ook eindelijk m'n onbestelde Angry Bird kreeg, maar nee. :+
pi_126638328
DX order 5 mei besteld, vandaag binnen. DX is back in the race?
  vrijdag 17 mei 2013 @ 16:51:16 #125
327191 RobertNL
For your gear.
pi_126638332
Lastig dat afstellen :D? Moet er ook maar eens 1 bestellen
SPOILER
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2013 16:51 schreef davedavy het volgende:
DX order 5 mei besteld, vandaag binnen. DX is back in the race?
Vertel dat ook even aan mijn pakketjes van 13 en 17 april :'(

quote:
6s.gif Op vrijdag 17 mei 2013 14:40 schreef Boppos het volgende:

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat was je uiteindelijk kwijt voor dat ding? Zijn redelijk prijzig of niet?
pi_126638588
quote:

+
795e81

Werkt niet helaas. :P
  vrijdag 17 mei 2013 @ 17:03:45 #127
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_126638886
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2013 16:51 schreef RobertNL het volgende:
Lastig dat afstellen :D? Moet er ook maar eens 1 bestellen
SPOILER
[..]
Doen! :9 Quadcoptertjes zijn altijd wel leuk. ongebalanceerde props zijn inefficiënt en zorgen ook nog eens voor vibraties. Dus niet zo handig als je er een 808 cam onder wilt hangen.

Zijn plenty of vids te vinden op jouwtoep met instructies voor het balanceren. De ene doet het het liefste met wat tape, de ander gebruikt liever wat schuurpapier.

Het voordeel van deze is: compact, hij ziet er cool uit en carbon fiber. :9 Maar ook dat je 'em wat makkelijker op z'n zijkant kunt leggen ook en dan over de rand van een tafel ofzo kunt laten uitsteken (wel met een hand vasthouden) en ook wat grotere props kunt balanceren. Oh en cheap natuurlijk i.v.m. de 'merk' prop balancers met magneten op eBay enzo.

- En een nieuwe Shark ( Longfin ) besteld! Op eBay sturen ze 'em niet naar Austria, maar een eBay-seller die achter m2coutlet zit gaat 'em al sturen. :D

Ja, ik begrijp dat ik die auto er niet bijkrijg. :'(
  vrijdag 17 mei 2013 @ 17:19:19 #128
209721 Downstar
Moeimaker
pi_126639618
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2013 16:56 schreef Brecht35 het volgende:

[..]

Werkt niet helaas. :P
Niet meer nee, er zijn er 250 al weggeven
pi_126639742
WTF banggood ?! 9mei besteld, vandaag 17 mei in huis !
ge-wel-dig, en zo kan in het verlengd weekend vliegen ! :D
  vrijdag 17 mei 2013 @ 18:01:41 #130
314372 Goddelijker
pi_126641182
Ik zoek een verloopstuk zodat ik een iPhone 5 (Lightning) kan aansluiten op een audio-dock.
Ik heb deze twee gevonden:
http://www.fasttech.com/p(...)ter-for-apple-idevic
En:
http://www.fasttech.com/p(...)raudio-adapter-for-i

De bovenste werkt (waarschijnlijk) niet.
Maar de onderste zou moeten werken toch?
  vrijdag 17 mei 2013 @ 18:19:02 #131
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_126641664
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2013 17:03 schreef shiznuts het volgende:

[ afbeelding ]
  vrijdag 17 mei 2013 @ 18:43:26 #132
357105 Boppos
Lekker bezich
pi_126642429
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2013 16:51 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Wat was je uiteindelijk kwijt voor dat ding? Zijn redelijk prijzig of niet?
43 dollar dus iets van 33 euro. Vond het wel mee vallen dus had het gokje maar gewaagt of het wat zou zijn of niet. En krijg er nu dus 2 voor die prijs 8-)

Was dus iets meer dan 10 euro meer dan de goedkoopste 3x XM-L T6 die ik kon vinden.
pi_126648842
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2013 17:03 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Doen! :9 Quadcoptertjes zijn altijd wel leuk. ongebalanceerde props zijn inefficiënt en zorgen ook nog eens voor vibraties. Dus niet zo handig als je er een 808 cam onder wilt hangen.

Zijn plenty of vids te vinden op jouwtoep met instructies voor het balanceren. De ene doet het het liefste met wat tape, de ander gebruikt liever wat schuurpapier.

Het voordeel van deze is: compact, hij ziet er cool uit en carbon fiber. :9 Maar ook dat je 'em wat makkelijker op z'n zijkant kunt leggen ook en dan over de rand van een tafel ofzo kunt laten uitsteken (wel met een hand vasthouden) en ook wat grotere props kunt balanceren. Oh en cheap natuurlijk i.v.m. de 'merk' prop balancers met magneten op eBay enzo.

- En een nieuwe Shark ( Longfin ) besteld! Op eBay sturen ze 'em niet naar Austria, maar een eBay-seller die achter m2coutlet zit gaat 'em al sturen. :D
[ afbeelding ]
Tof Horloge, wat heb je daar voor betaald?
en is dat die need2u_2 seller?
  vrijdag 17 mei 2013 @ 21:03:31 #134
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_126649156
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2013 20:58 schreef dj_ko het volgende:

[..]

Tof Horloge, wat heb je daar voor betaald?
en is dat die need2u_2 seller?
Kan. Week zo ff niet welke het nou was. Ik heb 18direct, Titina_koo, Koo_titina enz etc mailtjes gestuurd en de eerste die replyde had een special award ook nog gekregen van eBay, dus vond ik wel prima. Dus nu met 5 USD opprijs ook kunnen bestellen. Totalling iets van 46 USD.

Wel iets anders dan m'n eerste Shark die geloof ik nog geen 20 USD was en LED had achter het uurwerkje, maar hij ziet er dan ook wat meer premiumline uit. Ben benieuwd! :D
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2013 18:19 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
:7 Dat waren nog eens tijden. Gewoon lekker The A-team, MacGyver en Airwolf kijken. Like a bauce.
pi_126653235
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2013 11:12 schreef mickeyD het volgende:

[..]

Kortingscode plus 50 punten voor 40 cent ingewisseld.

Mooi systeem, kan DX bijvoorbeeld nog wat van leren.
  vrijdag 17 mei 2013 @ 22:18:02 #136
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_126653934
Aldi soldeerbout was uitverkocht ;(
pi_126654228
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 mei 2013 22:18 schreef bobbernaut het volgende:
Ik had je toen gezegd dat je het bij de Lidl moest gaan halen.
Maar daar was je te eigenwijs voor.
pi_126655550
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 mei 2013 22:18 schreef bobbernaut het volgende:
Hmmz, wil er morgen ook nog eentje gaan halen.. beter zijn ze er nog :P
  vrijdag 17 mei 2013 @ 22:44:11 #139
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_126655679
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2013 22:22 schreef Miniem het volgende:

[..]

Ik had je toen gezegd dat je het bij de Lidl moest gaan halen.
Maar daar was je te eigenwijs voor.
Ik heb er sws geen haast mee
En ik heb geen Lidl in de buurt! :o
pi_126661026
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 19:05 schreef wihehin het volgende:
Ook binnenkort een goede verrekijker kopen, iemand suggesties? Zat zelf aan deze: http://dx.com/p/mystery-8(...)ag-strap-black-71150 te denken
Aldi vanaf volgende week woensdag:

quote:
Pocketverrekijker

Een kleine kijker met grootse prestaties.
- lichtsterkte: 7.1
- vergroting: 12x
- gezichtsveld 10x: 84 m op 1.000 m
- dioptriecompensatie
- inclusief tasje, riem en reinigingsdoekje
¤8.99

Kabeltje oh kabeltje, waar blijf je? -O-
Lens is besteld op 12 mei, verzonden op 13 mei en bezorgd op 16 mei. Ook via Royal Mail.
Je kunt 't nog beter uit China halen. :(

Spijt van dat ik Raspberry Camera module bij RS heb besteld; ook op fora staat niets positiefs hierover. Dat wordt wachten.
Morgen maar 'ns wat berekeningen doen en solar cells, diodes en Lipo Rider/Charge controller en bijpassende Lipo-accu bestellen. Lijkt me geinig projectje om zélf een zonnepaneel in elkaar te zetten. :P

Kan ik weer wat pakketjes verwachten :@

Oh, en rare Chinezen met hun mailtjes:

Ik lees steeds Shiznuts i.p.v. Shenzen in de TT :@

[ Bericht 3% gewijzigd door Iemand91 op 18-05-2013 00:16:23 ]
pi_126663942
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 12:02 schreef Downstar het volgende:

[..]

Ik weet niet precies wat de werking van die kleintjes is, maar ik ga er vanuit dat ze niet werken..
ten eerste omdat het meestal niet werkt bij de goedkopere modellen, maar ten tweede omdat ik op de fotos wel verschillende tijden zie aangeven, maar die kleine wijzertjes staan vrijwel op de zelfde positie :P?

Bij de ene wijst hij al op 10 over 10, terwijl het op de andere foto nog iets voor 10 over is..
en de kleine wijzers staan wel op de zelfde plek?

[ afbeelding ]
Nu je het zegt ja! Maarrrrr... die metertjes geven volgens mij de dag en maand aan. Maar goed, ze staan idd wel steeds op dezelfde plek. Nou ja, ik heb hem gekocht dus we zullen het wel zien. :P
pi_126664109
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 13:37 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Zal wel werken als ze dit erbij zetten, niet zo heel vreemd voor zo'n prijs. Je moet wel rekening houden met het bandje want dit zal van uiterst waardeloze kwaliteit zijn.

Als je iets meer wilt uitgeven, hier kun je wat betere ala IWC modellen kopen.
http://www.jacksontse.com/new/product-list.php?catlv2_id=19

Ik heb/had er ook een paar, veel waar voor je geld.
Thanks voor de tip! Maar heb nu al die Jaragar besteld. We zullen zien wat de kwaliteit is.

quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 14:09 schreef rene90 het volgende:
Ik stond gisteren ook verbaasd te kijken. Had 8 mei een stethoscoop besteld (waarom dan? geen idee) via eBay en die kwam dus de 16e binnen.
pi_126666905
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 01:21 schreef Hojdhopper het volgende:

[..]

Thanks voor de tip! Maar heb nu al die Jaragar besteld. We zullen zien wat de kwaliteit is.

[..]

Ik stond gisteren ook verbaasd te kijken. Had 8 mei een stethoscoop besteld (waarom dan? geen idee) via eBay en die kwam dus de 16e binnen.
Bij mij zij alle pakjes ook heel snel gekomen :D
pi_126667752
Ik heb 2 maanden en 2 weken mogen wachten op een hoesje van eBay. Intussen al een refund gekregen voor dat hoesje, dus een leuk gratis hoesje. :D
pi_126668408
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 10:07 schreef Brecht35 het volgende:
Ik heb 2 maanden en 2 weken mogen wachten op een hoesje van eBay. Intussen al een refund gekregen voor dat hoesje, dus een leuk gratis hoesje. :D
Zou je netjes staan om dan alsnog het geld over te maken. Je hebt je product gekregen, de Chinees heeft er ook kosten aan gemaakt. Dat het zo lang heeft geduurd ligt niet aan de shop maar aan het postsysteem. Eventueel minder overmaken als compensatie voor het lange wachten.
  zaterdag 18 mei 2013 @ 10:52:25 #146
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_126668547
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 00:10 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

Aldi vanaf volgende week woensdag:
[ afbeelding ]

[..]VERREKIJKER

¤8.99

Bespaar jezelf de ellende, een goede verrekijker kost gewoon geld. Deze goedkope dingen zijn niet scherp, erg donker en de rubbers snijden vaak in je oogvlees. Ze geven ook geen groot oppervlakte en vaak krijg je met zoom een soort vergrootglas tunneleffect om de afstand te halen. De grote zijn erg, de kleine nog erger.

Met een klein budget adviseer ik om 2ehands te gaan zoeken van een echt merk. Mijn gratis bakeliet verrekijker "leeftijd opa" werkt beter dan alles van 50 euro. Ik was ook altijd eigenwijs maar ik heb het moeten leren door een aantal cheapo's te retourneren. Goedkope fatsoenlijke verrekijkers bestaan niet, punt.

Voor 200 euro heb je al mooie nieuwe mini's, gaan je hele leven mee en het beeld is genieten.
  zaterdag 18 mei 2013 @ 11:04:32 #147
327191 RobertNL
For your gear.
pi_126668807
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 10:52 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Bespaar jezelf de ellende, een goede verrekijker kost gewoon geld. Deze goedkope dingen zijn niet scherp, erg donker en de rubbers snijden vaak in je oogvlees. Ze geven ook geen groot oppervlakte en vaak krijg je met zoom een soort vergrootglas tunneleffect om de afstand te halen. De grote zijn erg, de kleine nog erger.

Met een klein budget adviseer ik om 2ehands te gaan zoeken van een echt merk. Mijn gratis bakeliet verrekijker "leeftijd opa" werkt beter dan alles van 50 euro. Ik was ook altijd eigenwijs maar ik heb het moeten leren door een aantal cheapo's te retourneren. Goedkope fatsoenlijke verrekijkers bestaan niet, punt.

Voor 200 euro heb je al mooie nieuwe mini's, gaan je hele leven mee en het beeld is genieten.
^O^ Verrekijkers van de leeftijd ''opa'' :D
pi_126670838
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2013 10:55 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Koop nu maar gewoon ''goede'' cellen, je hebt het vorige topic toch meegelezen ;)? Goede cellen kosten zeker rond de 8 dollar per cel en niet per 2.

Als ik wat zoek zie ik ook problemen met die cellen die jij hier linkt. Hij gaat bij een heel aantal ursers zeer snel in beveliging (lees 20-50 seconden).
Ik ga nog even wat meer reviews lezen over verschillende 18650's. Heb wel al een lader gekozen, het wordt waarschijnlijk de XTAR MP1S of de NiteCore i2.

http://www.ebay.com/itm/X(...)&hash=item2317f91a23
http://www.ebay.com/itm/2(...)&hash=item43bb25ec1c

EDIT:
18650's gevonden, worden aangeraden op budgetlightforum.com:
https://www.fasttech.com/p/1143804

Mee eens?

[ Bericht 6% gewijzigd door Painore op 18-05-2013 12:34:46 ]
pi_126672409
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 10:52 schreef monkeybrain het volgende:
Bespaar jezelf de ellende (...)
Met een klein budget adviseer ik om 2ehands te gaan zoeken van een echt merk. Mijn gratis bakeliet verrekijker "leeftijd opa" werkt beter dan alles van 50 euro.
Hebben wij hier ook hoor. We gebruiken 'm alleen nagenoeg nooit.

Was ook alleen maar om aan te geven dat hij net zo goed (of beter) hier iets kan kopen; persoonlijk denk ik dat die van de Aldi minstens zo presteert als die uit China.
Maar goed, ik heb er verder de ballen verstand van.
pi_126676916
Heb dus die Mini cam ontvangen, als ik hem wil opladen brand er geen lampje, als ik de aan knop indruk of inhoud gaat er ook niks branden. Ook neemt die niets op, ik zag op videos dat er een lampje ging branden. Doe ik nu wat fout of is die kapot? :'(
pi_126677226
Al 3 muizen gekocht op ebay omdat ik de hoogste bieder was _O-
4e veiling verloopt ook al bijna :D

$5.50 is niet zo duur voor zo'n muisje

maar ik moet niet meer agressief bieden dus :')
  zaterdag 18 mei 2013 @ 15:57:06 #152
209721 Downstar
Moeimaker
pi_126677628
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 15:40 schreef EugeneKrabs het volgende:
Al 3 muizen gekocht op ebay omdat ik de hoogste bieder was _O-
4e veiling verloopt ook al bijna :D

$5.50 is niet zo duur voor zo'n muisje

maar ik moet niet meer agressief bieden dus :')
Veldmuisjes?
pi_126680923
nee, Beschuit met muisjes :)

zaterdag 18 mei 2013 @ 17:44:41 #154
389279 marcelp79
Voorwaarts...
pi_126681125
zo mijn jasje besteld bij http://www.ioffer.com/i/m(...)acket-coat-538109878 is vrijdag binnen gekomen na een kleine 4 weken. Krijg ik vandaag weer een pakket van met daarin dezelfde jas...foutje van de chinees door tweemaal de jas te versturen
pi_126681427
Hmm twijfel, zou Pandawill nepperds verkopen? Toch een paar dollar goedkoper dan de andere shops..

http://www.pandawill.com/(...)-battery-p54158.html
pi_126681698
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 17:44 schreef marcelp79 het volgende:
zo mijn jasje besteld bij http://www.ioffer.com/i/m(...)acket-coat-538109878 is vrijdag binnen gekomen na een kleine 4 weken. Krijg ik vandaag weer een pakket van met daarin dezelfde jas...foutje van de chinees door tweemaal de jas te versturen
Op een ander forum was er ook iemand die een jas van ioffer had besteld en deze ook 2x ontvangen heeft.
Zeer vrijgevige chinezen

[ Bericht 1% gewijzigd door heymanski op 18-05-2013 18:07:58 ]
  zaterdag 18 mei 2013 @ 18:20:58 #157
393745 Deugniett
Toch welllll
pi_126682332
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 17:44 schreef marcelp79 het volgende:
Haha mazzelaar, hoe zit je jasje qua maat? Ik heb welles colberts besteld maar die waren echt gemaakt voor aziatische markt :P Had een L besteld die was te strak bij mijn schouders, vervolgens een XL zat goed bij mij schouders, alleen veeeeel te groot bij mijn middel haha :')
pi_126689454
godverdomme.. ben je eens specifiek op zoek naar iets ... is het net véél duurder !
china hates me :(
pi_126690832
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 10:45 schreef Painore het volgende:

[..]

Zou je netjes staan om dan alsnog het geld over te maken. Je hebt je product gekregen, de Chinees heeft er ook kosten aan gemaakt. Dat het zo lang heeft geduurd ligt niet aan de shop maar aan het postsysteem. Eventueel minder overmaken als compensatie voor het lange wachten.
Als alles 2 maanden en 2 weken duurde om toe te komen, niemand deed nog aan chinashoppen. Ik ben niet meteen van plan het terug te betalen, ik vind dit totaal geen service.

Editz: Maargoed, ik heb geen zin in een slecht karma, even de chinees contacteren. :)
  zaterdag 18 mei 2013 @ 21:28:53 #160
327191 RobertNL
For your gear.
pi_126691458
Heb al meermaals later nog contact gezocht en best vaak achteraf nog een nieuwe korting en zelfs eens een gratis item gekregen omdat verder bijna niemand dat doet :P
  zaterdag 18 mei 2013 @ 21:36:51 #161
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_126692229
Moet je eens mailen als iets na 2 maanden stuk is... ik betaal helemaal niets na 2 maanden :W
  zaterdag 18 mei 2013 @ 22:06:37 #162
389279 marcelp79
Voorwaarts...
pi_126695106
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 18:20 schreef Deugniett het volgende:

[..]

Haha mazzelaar, hoe zit je jasje qua maat? Ik heb welles colberts besteld maar die waren echt gemaakt voor aziatische markt :P Had een L besteld die was te strak bij mijn schouders, vervolgens een XL zat goed bij mij schouders, alleen veeeeel te groot bij mijn middel haha :')
Gelukkig was het om te proberen. Dacht zal is een jasje bestellen in de grootste maat en we zien wel hoe het gaat vallen. Maar idd XXL besteld en ik denk eerder dat het een maat L is voor onze Hollandse jongens. Geef er eentje weg aan een maat en iemand anders wilde die 2e overnemen voor het aankoopbedrag. Ik vind het goed, maar voor mij geen jasjes ofzo meer uit China. Wat betreft schoenen etc ben ik tot nu toe zeer tevreden. Bestel steeds een maat of 2 groter dan in Nederland en ze zitten perfect. Voor zowel sneakers als "nette" schoenen.

[ Bericht 0% gewijzigd door marcelp79 op 18-05-2013 22:16:54 ]
pi_126702935
http://www.ebay.com/itm/C(...)&hash=item4d0ca8dbe4

Zie ik hier wat over het hoofd? Waarom is dat ding maar 15$? Ik weet dat het verzenden wel 68$ is maar dan is het nog erg goedkoop? Ik lees nergens dat ik alleen maar een lege doos krijg ofzo.
Een juichtoon da-vre langs de velden
Voor ons dierbaar rood en wit &gt; ajax.nl
pi_126703072
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 23:28 schreef Rev- het volgende:

Zie ik hier wat over het hoofd? Waarom is dat ding maar 15$? Ik weet dat het verzenden wel 68$ is maar dan is het nog erg goedkoop? Ik lees nergens dat ik alleen maar een lege doos krijg ofzo.
Prijs van dat ding zit in de verzendkosten.
pi_126703430
pi_126704021
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 23:28 schreef Rev- het volgende:

Ik zou het nier vertrouwen. Als ik kijk naar zijn feedback heeft hij alleen nog maar goedkope kabeltjes en armbandjes verkocht, nu opeens alleen nog dure apparatuur te koop.
Je kunt natuurlijk een gokje wagen met PayPal bescherming..
pi_126704424
Zit erg te twijfelen om hem met mijn CC te bestellen, dan heb je een goede bescherming toch? Alleen lijkt me toch te goed om waar te zijn en alle moeite niet waard :+
  zondag 19 mei 2013 @ 00:25:47 #168
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_126708409
M.b.t die Shisha pennen van die meelopers hier: viel spass damit! ;)

http://www.rtvutrecht.nl/(...)evaar-shishapen.html
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
  zondag 19 mei 2013 @ 01:08:38 #169
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_126710780
Trimbos :') Zijn echte hardcore anti-rook communisten waar we ons niets van moeten aantrekken :Y
Nu adviseer ik niemand om iets in je mond te stoppen dat rook geeft maar die agressieve vingerwijs clubjes betaald met subsidies zijn te erg.... :')
pi_126714552
Houden jullie je bestellingen nog ergens bij? Sinds vorige maand weer heerlijk aan het shoppen geslagen, maar nu al geen idee meer wat, waar en wanneer ik iets besteld heb (behalve dan de 'dure' dingen).

Heeft iemand een excel of Google Docs sjabloon?
  zondag 19 mei 2013 @ 09:42:41 #171
393745 Deugniett
Toch welllll
pi_126714665
Haha dat heb ik dus ook :P. Ik sla het altijd even op op mn telefoon dan kan ik er via de pc ook bij. En doe ook altijd de track&trace er bij. Zodat ik het kan bij houden waar het blijft :Y was het alleen laatst vergeten en kreeg gisteren een pakketje binnen die ik allang was vergeten :p

quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 22:06 schreef marcelp79 het volgende:

[..]

Gelukkig was het om te proberen. Dacht zal is een jasje bestellen in de grootste maat en we zien wel hoe het gaat vallen. Maar idd XXL besteld en ik denk eerder dat het een maat L is voor onze Hollandse jongens. Geef er eentje weg aan een maat en iemand anders wilde die 2e overnemen voor het aankoopbedrag. Ik vind het goed, maar voor mij geen jasjes ofzo meer uit China. Wat betreft schoenen etc ben ik tot nu toe zeer tevreden. Bestel steeds een maat of 2 groter dan in Nederland en ze zitten perfect. Voor zowel sneakers als "nette" schoenen.
Wow wist niet dat het bij schoenen zoveel scheelde joh. Naja ik bestel geen kleding meer uit China want dat is niet helemaal voor mij weggelegd denk ik :P wellicht dat ooit nog welles schoenen zal bestellen :D
  zondag 19 mei 2013 @ 09:55:55 #172
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_126714780
Hoe ik mijn pakketjes bij hou:

Maak in je mail een map met "Bestellingen".

Als je iets besteldt, krijg je altijd 2 mailtjes.

Paypal en van Ebay of een andere shop.

Markeer die van Paypal als ongelezen, en die van Ebay of andere shop als gelezen.

Daarna krijg je vaak nog 1-2 mailtjes, dat het verzonden is. Markeer die ook als gelezen.

Nu kan je in 1 oog opslag zien hoeveel pakketjes je nog krijgt, en wanneer je ze had besteld.

Als ze de pakketjes binnen hebt, lees je gewoon je Paypal mail en dan zie je dat er dus 1 pakketje minder onderweg is.

Zo simpel is het *O*

Tuurlijk je kan vast wel met een Excel bestand werken, maar die is niet overal te bereiken (tenzij je Google Docs gebruikt).
Maar daar is het voor mij te laat voor nu haha.

Excel is wel overzichtelijker, dan kan je zien wat je in 1 jaar hebt uitgegeven etc, en kan je nog opmerkingen bij toevoegen, zoals "kapot, refund van $3,21".

Hmm misschien dat ik vanmiddag maar zo'n Excel bestand ga maken :@
pi_126714812
quote:
0s.gif Op zondag 19 mei 2013 00:25 schreef neo2000 het volgende:
M.b.t die Shisha pennen van die meelopers hier: viel spass damit! ;)

http://www.rtvutrecht.nl/(...)evaar-shishapen.html
Oud nieuws, die van China zullen heus nog wel schadelijker zijn... Jammer dan. Ik heb er trouwens niemand over zien praten.
  zondag 19 mei 2013 @ 11:23:55 #174
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_126716088
quote:
0s.gif Op zondag 19 mei 2013 01:08 schreef monkeybrain het volgende:
Trimbos :') Zijn echte hardcore anti-rook communisten waar we ons niets van moeten aantrekken :Y
Nu adviseer ik niemand om iets in je mond te stoppen dat rook geeft maar die agressieve vingerwijs clubjes betaald met subsidies zijn te erg.... :')
Ach ja, het zal vast zo zijn dat dit een subsidieclub is die zich ook ook af en toe zal moeten laten gelden om niet naast subsidiepotje 1564854 te pissen hoor, daar ben ik niet bang voor. Maar volgens mij heeft een onderzoek van een andere club ook nog eens het nieuws gehaald recent. En Chinese chemicalien, tsjah. De melamine verhalen en het feit dat voornamelijk Chinezen overal babyvoerin poedervorm/ die nutricia bussen overal opkopen in de supermarkten hier wil toch ook wat zeggen. Als zelfs de Chinezen hun eigen producten niet vertrouwen.. :')
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
pi_126716150
quote:
17s.gif Op zondag 19 mei 2013 09:55 schreef bobbernaut het volgende:
Hoe ik mijn pakketjes bij hou:

Maak in je mail een map met "Bestellingen".

Als je iets besteldt, krijg je altijd 2 mailtjes.

Paypal en van Ebay of een andere shop.

Markeer die van Paypal als ongelezen, en die van Ebay of andere shop als gelezen.

Daarna krijg je vaak nog 1-2 mailtjes, dat het verzonden is. Markeer die ook als gelezen.

Nu kan je in 1 oog opslag zien hoeveel pakketjes je nog krijgt, en wanneer je ze had besteld.

Als ze de pakketjes binnen hebt, lees je gewoon je Paypal mail en dan zie je dat er dus 1 pakketje minder onderweg is.

Zo simpel is het *O*

Tuurlijk je kan vast wel met een Excel bestand werken, maar die is niet overal te bereiken (tenzij je Google Docs gebruikt).
Maar daar is het voor mij te laat voor nu haha.

Excel is wel overzichtelijker, dan kan je zien wat je in 1 jaar hebt uitgegeven etc, en kan je nog opmerkingen bij toevoegen, zoals "kapot, refund van $3,21".

Hmm misschien dat ik vanmiddag maar zo'n Excel bestand ga maken :@
Opzich handig, maar ik doe het inderdaad gewoon in een excel bestandje op google docs.
Verwerk hem ook niet bij elke bestelling. Zoek gewoon af en toe in mijn mail op paypal, en werk de bestellingen bij.In excel kan je ook goed bijhouden wanneer 45 dagen om zijn, en inderdaad alle totalen / refunds etc.
  zondag 19 mei 2013 @ 12:21:57 #176
389279 marcelp79
Voorwaarts...
pi_126717505
quote:
1s.gif [b]
Wow wist niet dat het bij schoenen zoveel scheelde joh. Naja ik bestel geen kleding meer uit China want dat is niet helemaal voor mij weggelegd denk ik :P wellicht dat ooit nog welles schoenen zal bestellen :D
De schoenen zijn ook het enige wat tot nu toe nog goed past. met mijn 2 meter lengte en tegen de 100 kilo heb ik niet veel keuzes om uit china kleding te shoppen...Vandaar dat ik het jasje probeerde, maar goed schoenen zijn tot nu toe nog allemaal goed gelukt. heb nog Allstars en Vans in de post zitten dus zien hoe deze bevallen.
  zondag 19 mei 2013 @ 12:56:30 #177
348961 0wen
Forum Verslaafd
pi_126718533
Eerste van de 3 horloges binnen, heeft er 11 daagjes over gedaan.
  zondag 19 mei 2013 @ 13:52:40 #178
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_126720355
quote:
1s.gif Op zondag 19 mei 2013 11:23 schreef neo2000 het volgende:

[..]

Ach ja, het zal vast zo zijn dat dit een subsidieclub is die zich ook ook af en toe zal moeten laten gelden om niet naast subsidiepotje 1564854 te pissen hoor, daar ben ik niet bang voor. Maar volgens mij heeft een onderzoek van een andere club ook nog eens het nieuws gehaald recent. En Chinese chemicalien, tsjah. De melamine verhalen en het feit dat voornamelijk Chinezen overal babyvoerin poedervorm/ die nutricia bussen overal opkopen in de supermarkten hier wil toch ook wat zeggen. Als zelfs de Chinezen hun eigen producten niet vertrouwen.. :')
Goedgekeurde chemicaliën, zoals een Chinees een keer zei tegen keuringsdienst van waarde toen ze in een fabriek rondliepen _O- Mensen die je moet uitleggen dat ze geen rokende voorwerpen in hun mond moet stoppen gewoon hun gang laten gaan, Darwin is de grote baas ^O^

Melkpoeder hysterie, hebben we eindelijk iets dat de economie uit het slop kan trekken gaan we de verkoop aan banden leggen. China komt om in de foute dollars en die kunnen we mooi opslurpen door uitkeringstrekkers in die Nutricia fabrieken te stoppen. Als ik eens de baas zou worden in dit land....
  zondag 19 mei 2013 @ 14:36:37 #179
327191 RobertNL
For your gear.
pi_126721992
Zo na afgelopen week hier een paar bommen onschadelijk te hebben gemaakt nu maar even 4 nieuwe wel protected 18650's besteld.

Daarnaast ook een Nitecore I2 oplader :)

Natuurlijk blijf ik ze wel braaf opladen in die metalen kist die hier staat met nog genoeg gaten voor afvoer van druk/lucht (thanks shiz :D)
  zondag 19 mei 2013 @ 14:38:16 #180
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_126722056
Ja, dan krijgt je lader geen ventilatie. Puick. :D
  zondag 19 mei 2013 @ 14:38:36 #181
327191 RobertNL
For your gear.
pi_126722067
quote:
0s.gif Op zondag 19 mei 2013 14:38 schreef shiznuts het volgende:
Ja, dan krijgt je lader geen ventilatie. Puick. :D
In die kist wel :D
  zondag 19 mei 2013 @ 14:39:22 #182
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_126722104
Daarin wel ja. :7 Zou die optie dan nemen. :+
pi_126722874
quote:
0s.gif Op zondag 19 mei 2013 14:36 schreef RobertNL het volgende:
Zo na afgelopen week hier een paar bommen onschadelijk te hebben gemaakt nu maar even 4 nieuwe wel protected 18650's besteld.

Daarnaast ook een Nitecore I2 oplader :)

Natuurlijk blijf ik ze wel braaf opladen in die metalen kist die hier staat met nog genoeg gaten voor afvoer van druk/lucht (thanks shiz :D)

Voor welke 18650's ben je gegaan? Ik sta op het punt de Sanyo's te bestellen, echter zijn ze een stukje langer en laden ze officieel of 4.3V..
  zondag 19 mei 2013 @ 15:13:43 #184
311041 M4rc0
Koekhappen
pi_126723301
Ik was van plan die xtar van pandawill te halen, maar met het uitchecken krijg ik deze melding:

quote:
Sorry, no quotes are available for this order at this time.

Notes:

SKU - extr00000008 only ship to GB,if you continue,it will be removed.
En nu? }:|
  zondag 19 mei 2013 @ 15:20:31 #185
388071 funky_fart
What do I smell here?
pi_126723570
Chinese kunst zonder 'ns', tamelijk in your face...

http://item.taobao.com/it(...)y6z2M&id=18208665010

(Not Safe for the Faint-Hearted)
  zondag 19 mei 2013 @ 15:25:37 #186
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_126723751
Wat is het? Een chique puntenslijper voor op je bureau? :P
  zondag 19 mei 2013 @ 15:32:12 #187
388071 funky_fart
What do I smell here?
pi_126723973
Dat zou een gat in de markt zijn! :-) (pun intended)
  zondag 19 mei 2013 @ 15:45:48 #188
327191 RobertNL
For your gear.
pi_126724430
quote:
1s.gif Op zondag 19 mei 2013 15:00 schreef Painore het volgende:

[..]

Voor welke 18650's ben je gegaan? Ik sta op het punt de Sanyo's te bestellen, echter zijn ze een stukje langer en laden ze officieel of 4.3V..
Hoe bedoel je dat?
Die Sanyo's zijn toch gewoon 18650's :P Protected cellen zijn altijd iets langer maar ik ga er vanuit dat ze gewoon passen ;).

Heb die van FastTech besteld en ook nog een paar 18700's van Xtar onderweg (maar dat is gewoon een andere naam voor 18650 cellen als ik zo lees).
Ook direct een goede lader er bij kopen, heb je dat ook weer uitgesloten:
https://www.fasttech.com/(...)mh-ni-cd-smart-batte

FastTech heeft wel puike prijzen als ik zo een beetje aan het rondkijken ben :)
pi_126724931
quote:
0s.gif Op zondag 19 mei 2013 15:45 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Hoe bedoel je dat?
Die Sanyo's zijn toch gewoon 18650's :P Protected cellen zijn altijd iets langer maar ik ga er vanuit dat ze gewoon passen ;).

Heb die van FastTech besteld en ook nog een paar 18700's van Xtar onderweg (maar dat is gewoon een andere naam voor 18650 cellen als ik zo lees).
Ook direct een goede lader er bij kopen, heb je dat ook weer uitgesloten:
https://www.fasttech.com/(...)mh-ni-cd-smart-batte

FastTech heeft wel puike prijzen als ik zo een beetje aan het rondkijken ben :)
De Sanyo's zijn inderdaad gewoon 18650's, maar zijn net wat langer dan andere protected cellen. Door ze met de i2 op te laden mis je wat van de capaciteit, aangezien ze eigenlijk op 4.3V opgeladen dienen te worden.
Zie: http://lygte-info.dk/revi(...)18650ZT%202800mAh%20(Orange)%20UK.html
  zondag 19 mei 2013 @ 16:10:10 #190
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_126725286
Nitecore is goed spul ja, ook rebranded als Sysmax en Jetbeam. Zelf heb ik toen eens de Intellicharger i4 gehaald, toen.nog.vrij duur (volgens mij kosten ze haast de helft nog maar).

Jetbeam heeft nu de i4 Pro en Nitecore de i4 V2! Zijn wel tof. ;)
  zondag 19 mei 2013 @ 16:14:30 #191
327191 RobertNL
For your gear.
pi_126725466
Ze gebruiken maar 1 batterij per keer dus als ik er 2 gelijktijdig kan laden kan ik er prima mee leven ;)

Ook dat verschil in voltage kan ik wel mee leven, dan maar iets minder capaciteit (Verschil valt best mee).. Reviews van die cellen waren goed en de prijs was nog beter ;) Dus waarom niet :D
Met een coupon kosten ze per 2 $10.46, daar komt gen Xtar in de buurt kwa prijs ;)
pi_126725497
quote:
0s.gif Op zondag 19 mei 2013 15:13 schreef M4rc0 het volgende:
Ik was van plan die xtar van pandawill te halen, maar met het uitchecken krijg ik deze melding:

[..]

En nu? }:|
EEn andere nemen, staat waarschijnlijk een (duurder) alternatief. Ik had hetzelfde met de XTar MP1, stond voor iets van $5,.. Maar was alleen voor Amerika, de rest-van-de-wereld-variant was bijna $10,-.

quote:
0s.gif Op zondag 19 mei 2013 16:14 schreef RobertNL het volgende:
Ze gebruiken maar 1 batterij per keer dus als ik er 2 gelijktijdig kan laden kan ik er prima mee leven ;)

Ook dat verschil in voltage kan ik wel mee leven, dan maar iets minder capaciteit. Reviews van die cellen waren goed en de prijs was nog beter ;) Dus waarom niet :D
Uit de 2800mAh krijg je alsnog bijna 2600mAh door te laden met 4.2V. Alsnog een stuk beter dan een Ultrafire of iets dergelijk. Ik ben zelf gegaan voor de Nitecore i2 en de Sanyo UR18650ZT. Met couponcode 'BLF' nog 5% korting.
  zondag 19 mei 2013 @ 16:36:43 #193
327191 RobertNL
For your gear.
pi_126726302
quote:
1s.gif Op zondag 19 mei 2013 16:15 schreef Painore het volgende:

[..]

EEn andere nemen, staat waarschijnlijk een (duurder) alternatief. Ik had hetzelfde met de XTar MP1, stond voor iets van $5,.. Maar was alleen voor Amerika, de rest-van-de-wereld-variant was bijna $10,-.

[..]

Uit de 2800mAh krijg je alsnog bijna 2600mAh door te laden met 4.2V. Alsnog een stuk beter dan een Ultrafire of iets dergelijk. Ik ben zelf gegaan voor de Nitecore i2 en de Sanyo UR18650ZT. Met couponcode 'BLF' nog 5% korting.
Heb het niet (veel) goedkoper kunnen vinden als bij FastTech :) en inderdaad 2600mAh is nog aardig ;) Denk dat de goedkope Ultrafire batterijen die bij mijn zaklamp zaten dat niet konden redden.
  zondag 19 mei 2013 @ 16:52:10 #194
226677 revpolen
Skysong Fireworks Liuyang
pi_126726978
Aangezien ik volgend jaar ga trouwen, eens in China wezen kijken...

http://www.lightinthebox.com/nl/c/huwelijksuitnodigingen_4992
Uitnodigingen

http://www.lightinthebox.com/nl/c/trouwjurken_1181
Jurken

http://www.lightinthebox.com/nl/c/taarttoppers_5384
Taart versieringen
Klaar toch? ;)

Maar vrouwtje wil geen China huwelijk... Dus sta op rantsoen nu kwa China shopping....
Skysong Fireworks Liuyang "The BEST fireworks direct to you!"
pi_126727269
Die importbruidjes kosten tegenwoordig echt geen drol meer... Al vanaf 82 euro!
pi_126727616
quote:
0s.gif Op zondag 19 mei 2013 16:36 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Heb het niet (veel) goedkoper kunnen vinden als bij FastTech :) en inderdaad 2600mAh is nog aardig ;) Denk dat de goedkope Ultrafire batterijen die bij mijn zaklamp zaten dat niet konden redden.
Op Aliexpress kun je nog iets van 20 cent besparen, maar ik bestelde het liever bij 1 toko en met PayPal.

Dus even voor de anderen die de Ultrafire C8 hebben gekocht:
Haal een setje Sanyo UR18650ZT en een Nitecore i2 en gebruik couponcode 'BLF'.

quote:
0s.gif Op zondag 19 mei 2013 16:52 schreef revpolen het volgende:

Uitnodigingen

Jurken

Taart versieringen
Klaar toch? ;)

Maar vrouwtje wil geen China huwelijk... Dus sta op rantsoen nu kwa China shopping....
Moest meteen hier aan denken!
  zondag 19 mei 2013 @ 18:34:24 #197
375166 wihehin
V70 & C63
pi_126731095
quote:

Uitnodigingen

Jurken

Taart versieringen
Klaar toch? ;)

Jurk zou ik niet doen, taartversiering ook niet maar uitnodigingen kunnen toch wel? :P
pi_126731356
kent er iemand www.fastcardtech.com ?

galaxy s4 voor 20 dollar ? hmm
  zondag 19 mei 2013 @ 18:44:50 #199
314372 Goddelijker
pi_126731510
Wat denk je zelluf?
pi_126731907
quote:
0s.gif Op zondag 19 mei 2013 18:40 schreef Syphixx het volgende:
kent er iemand www.fastcardtech.com ?

galaxy s4 voor 20 dollar ? hmm
Er staat 240 en het is een namaak... Als je werkelijk gelooft dat je voor 20 usd een s4 hebt is er iets mis..
pi_126732205
quote:
0s.gif Op zondag 19 mei 2013 18:44 schreef Goddelijker het volgende:
Wat denk je zelluf?
dat het een S5 is !
quote:
1s.gif Op zondag 19 mei 2013 18:54 schreef davedavy het volgende:

[..]

Er staat 240 en het is een namaak... Als je werkelijk gelooft dat je voor 20 usd een s4 hebt is er iets mis..
typo ;) maar dat bedoelde ik ook niet.. heb het namelijk over de specs van die smartphones, aangezien tablets aan mooie prijzen met goeie speccs weg gaan wou ik graag weten hoe het zit met de telefoons ( dat het ni echt de S4 weet men 2 jarige broer ook wel, terwijl ik helemaal geen broer heb ) O+
  zondag 19 mei 2013 @ 19:02:39 #202
375166 wihehin
V70 & C63
pi_126732266
quote:
1s.gif Op zondag 19 mei 2013 18:54 schreef davedavy het volgende:

[..]

zeg niet dat ik geen iPad heb gewonnen omdat ik de 100000ste bezoeker was?! :o
  zondag 19 mei 2013 @ 19:50:35 #203
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_126734389
Namaak mag hier niet besproken worden!!!111!!!1
  zondag 19 mei 2013 @ 19:58:39 #204
383325 nodig
ZOEEEEEFF
pi_126734771
quote:
10s.gif Op zondag 19 mei 2013 19:50 schreef bobbernaut het volgende:
Namaak mag hier niet besproken worden!!!111!!!1
Daar weet jij alles al van of niet bobber :P
pi_126734844
quote:
0s.gif Op zondag 19 mei 2013 19:02 schreef wihehin het volgende:

[..]

zeg niet dat ik geen iPad heb gewonnen omdat ik de 100000ste bezoeker was?! :o
Jawel vergeet niet je email, telefoon en adres achter te laten :D
  zondag 19 mei 2013 @ 20:03:54 #206
375166 wihehin
V70 & C63
pi_126734995
quote:
1s.gif Op zondag 19 mei 2013 20:00 schreef davedavy het volgende:

[..]

Jawel vergeet niet je email, telefoon en adres achter te laten :D
Allemaal gedaan, inclusief mijn creditcard gegevens :D
Kan niet wachten tot hij komt!
  zondag 19 mei 2013 @ 20:22:15 #207
327191 RobertNL
For your gear.
pi_126735786
quote:
0s.gif Op zondag 19 mei 2013 19:01 schreef Syphixx het volgende:

[..]

dat het een S5 is !

[..]

typo ;) maar dat bedoelde ik ook niet.. heb het namelijk over de specs van die smartphones, aangezien tablets aan mooie prijzen met goeie speccs weg gaan wou ik graag weten hoe het zit met de telefoons ( dat het ni echt de S4 weet men 2 jarige broer ook wel, terwijl ik helemaal geen broer heb ) O+
DIG / Chinese Smartphones #20 - Waar wachten een volkssport is ;)
  zondag 19 mei 2013 @ 20:31:44 #208
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_126736291
quote:
10s.gif Op zondag 19 mei 2013 19:58 schreef nodig het volgende:

[..]

Daar weet jij alles al van of niet bobber :P
huh watdan?
pi_126737015
quote:
thx, deze reeks kende ik helemaal niet :)
  zondag 19 mei 2013 @ 21:02:47 #210
25865 Bill_E
vijf plus 98!
pi_126737901
nog mensen die ervaring hebben met de Chinese Arduino boards?
Ik heb al redelijk wat shields besteld, maar de uno had ik in nl gekocht.
Nu heb ik onderweg
ATmega328P-AU Microcontroller Board Arduino-compatible
New Ver Pro Mini ATMEGA328 328p 5V 16MHz Arduino-Compatible Nano Size

ben benieuwd.
  zondag 19 mei 2013 @ 21:19:04 #211
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_126738849
quote:
2s.gif Op zondag 19 mei 2013 21:02 schreef Bill_E het volgende:
Nu heb ik onderweg

ben benieuwd.
Heb twee arduino bordjes uit china gehaald..

een 'standaard' bordje en een ATMega, allebei prima .. mooi dat open source :)
Gewoon 1:1 de open hardware standaarden overgenomen en dus prima werkend en honderd procent compatible :)
Check mijn china reviews op &lt;a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Reviewblog.tweakers.net&lt;/a&gt;
  zondag 19 mei 2013 @ 21:28:47 #212
25865 Bill_E
vijf plus 98!
pi_126739403
quote:
16s.gif Op zondag 19 mei 2013 21:19 schreef tokko1 het volgende:

[..]

Heb twee arduino bordjes uit china gehaald..

een 'standaard' bordje en een ATMega, allebei prima .. mooi dat open source :)
Gewoon 1:1 de open hardware standaarden overgenomen en dus prima werkend en honderd procent compatible :)
Dat dacht ik dus ook, ik verwacht wel dat de boel leeg aan kom, dus zonder bootloader enzo?
  zondag 19 mei 2013 @ 23:20:09 #213
375756 Jungle_Jim
samurai cop
pi_126746500
memory stick pro duo 8 gb 11 mei bij tinydeal besteld, 19 mei ontvangen :o
Wie dit leest is hek.
pi_126747890
quote:
0s.gif Op zondag 19 mei 2013 23:20 schreef Jungle_Jim het volgende:
memory stick pro duo 8 gb 11 mei bij tinydeal besteld, 19 mei ontvangen :o
Al getest of het ook echt 8GB is?
pi_126747932
quote:
2s.gif Op zondag 19 mei 2013 21:02 schreef Bill_E het volgende:
Nu heb ik onderweg

ben benieuwd.
Wat kan je hiermee? Google bood niet echt een antwoord.
  zondag 19 mei 2013 @ 23:54:08 #216
25865 Bill_E
vijf plus 98!
pi_126748584
quote:
1s.gif Op zondag 19 mei 2013 23:42 schreef bierjoost het volgende:

[..]

Wat kan je hiermee? Google bood niet echt een antwoord.
Zijn microcontrollers in een "open" omgeving met handige interface.
Je kunt er alles mee in feiten, maar denk aan het aansturen van servo's, leds, relais, tot robots. Of 3d printers.
pi_126751776
Zou China ook zoiets produceren? :P

Zal wel niet (vooral vanwege webserver e.d. wat bovenstaande heeft), maar lijkt me best geinig eigenlijk.

[ Bericht 3% gewijzigd door Iemand91 op 20-05-2013 01:08:21 ]
pi_126752015
Iemand enig idee of ze ergens 3d car emblems ala http://chinaprices.us?q=emblem verkopen met , of ?
  maandag 20 mei 2013 @ 01:10:07 #219
375756 Jungle_Jim
samurai cop
pi_126752180
quote:
1s.gif Op zondag 19 mei 2013 23:41 schreef Painore het volgende:

[..]

Al getest of het ook echt 8GB is?
yep, heb eigenlijk nog nooit problemen gehad wat dat betreft.
Wie dit leest is hek.
  maandag 20 mei 2013 @ 08:37:36 #220
388071 funky_fart
What do I smell here?
pi_126756003
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2013 01:01 schreef Iemand91 het volgende:
Zou China ook zoiets produceren? :P

Zal wel niet (vooral vanwege webserver e.d. wat bovenstaande heeft), maar lijkt me best geinig eigenlijk.
Op Alibaba vast wel, staat hier niets tussen?
http://m.alibaba.com/trade/search?SearchText=network+energy+meter
  maandag 20 mei 2013 @ 09:33:45 #221
375166 wihehin
V70 & C63
pi_126756469
Hoe houden jullie bij wat je allemaal hebt besteld in China? Of kunnen jullie het allemaal onthouden / jullie houden het niet bij.
pi_126756682
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2013 09:33 schreef wihehin het volgende:
Hoe houden jullie bij wat je allemaal hebt besteld in China? Of kunnen jullie het allemaal onthouden / jullie houden het niet bij.
Lees pagIna 7 van dit topic even.
pi_126756707
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2013 09:33 schreef wihehin het volgende:
Kijk even paar pagina's terug. Daar is vraag ook door mij gesteld. Excel, niet of via mailbox.
pi_126757934
Heeft iemand toevallig wel eens een statief gekocht voor zijn Camera in China? Ik bedoel dan niet zo'n klein tafel statiefje maar echt een behoorlijk grote? Zag bij Banggood aardige staan maar ben benieuwd of iemand ervaring heeft met de kwaliteit
Cashback? Check &lt;a href="http://spaarcentje.nl/?ref=10867"&gt;Spaarcentje&lt;/a&gt; of &lt;a href="http://www.shopbuddie.nl/?r=49a08ba692225eadf6049ca9d63f2518"&gt;Shopbuddie&lt;/a&gt;
  maandag 20 mei 2013 @ 11:11:23 #225
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_126758338
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2013 10:54 schreef secondant het volgende:
Heeft iemand toevallig wel eens een statief gekocht voor zijn Camera in China? Ik bedoel dan niet zo'n klein tafel statiefje maar echt een behoorlijk grote? Zag bij Banggood aardige staan maar ben benieuwd of iemand ervaring heeft met de kwaliteit
Ik weet wel dat 1 iemand hier zo'n grote had gekocht, maar wie weet ik niet meer
  Moderator maandag 20 mei 2013 @ 12:09:29 #226
389626 crew  dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_126760094
Shiz volgens mij.
Keiharde porno!
  maandag 20 mei 2013 @ 12:10:34 #227
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_126760126
quote:
14s.gif Op maandag 20 mei 2013 12:09 schreef dud0r het volgende:
Shiz volgens mij.
Wat heeft Shiz niet :P
Check mijn china reviews op &lt;a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Reviewblog.tweakers.net&lt;/a&gt;
  Moderator maandag 20 mei 2013 @ 12:17:20 #228
389626 crew  dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_126760330
quote:
16s.gif Op maandag 20 mei 2013 12:10 schreef tokko1 het volgende:

[..]

Wat heeft Shiz niet :P
Het enige wat ik Shiz nog niet heb zien posten is een mail order bruid. :D
Keiharde porno!
  maandag 20 mei 2013 @ 12:21:59 #229
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_126760499
quote:
6s.gif Op maandag 20 mei 2013 12:17 schreef dud0r het volgende:

[..]

Het enige wat ik Shiz nog niet heb zien posten is een mail order bruid. :D
Je hoeft niet alles te posten he :9
  Moderator maandag 20 mei 2013 @ 12:28:58 #230
389626 crew  dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_126760746
quote:
10s.gif Op maandag 20 mei 2013 12:21 schreef bobbernaut het volgende:

[..]

Je hoeft niet alles te posten he :9
Dat is waar maar ik verwacht van zo'n soort aanschaf wel een uitgebreide review met foto's.
De rest hier moet toch geïnformeerd worden over dergelijke "artikelen" :9
Keiharde porno!
  maandag 20 mei 2013 @ 12:53:32 #231
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_126761699
Neuh. Heb er toen eens eentje meegenomen uit Japan voor 9 euro (WeiFeng W312).
Maar wat een prutding. ;(

Beter ga je voor iets fijns.
Deze Velbon Rexi-L heb ik laatst uit een Poolse webshop gehaald:

En deze Sirui N-2004 kwam uit de 'Amazone':

Deze kwamen trouwens vrijdag binnen, quickrelease adapters (Velbon QRA-3). Wel uit China (Tmall) O+ .

Net zoals dat m'n camera stabilizer uit China komt (LinkDelight), hier op de foto met de Cullmann magnesit copter minitripod, een echte aanrader (ook Amazon)! Superstevig, veel en veel beter dan al die andere minitripod dingetjes en geschikt zelfs voor sliderlike shots. :D

pi_126762923
quote:

Uitnodigingen

Jurken

Taart versieringen
Klaar toch? ;)

Kaarten kan je veel goedkoper in Nederland laten drukken hoor. 50 stuks, gepersonaliseerd, 40 euro, is erg duur.
En gefeliciteerd!
pi_126766569
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2013 12:53 schreef shiznuts het volgende:
Sirui N-2004
't is voor de RX100 dus die is niet zwaar. Zoek vooral iets om te testen of ik het wil gaan gebruiken. Zat te denken aan budget van ong 25 e dus vandaar de China vraag. Dank voor je suggesties overigens!
Cashback? Check &lt;a href="http://spaarcentje.nl/?ref=10867"&gt;Spaarcentje&lt;/a&gt; of &lt;a href="http://www.shopbuddie.nl/?r=49a08ba692225eadf6049ca9d63f2518"&gt;Shopbuddie&lt;/a&gt;
  maandag 20 mei 2013 @ 15:34:03 #234
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_126767946
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2013 14:56 schreef secondant het volgende:

[..]

't is voor de RX100 dus die is niet zwaar. Zoek vooral iets om te testen of ik het wil gaan gebruiken. Zat te denken aan budget van ong 25 e dus vandaar de China vraag. Dank voor je suggesties overigens!
Mja, 't gaat niet alleen om loadfactor, maar ook stabiliteit, dat 'ie niet heen en weer beweegt maar gewoon stevig staat. :P En de kop maakt ook veel uit. Heb toen weleens gekeken in China, maar heb je eigenlijk niet veel. Een 'digipod tripod' of 'diat tripod' leek nog wel wat (Tmart heeft wel veel van zulk spul: http://www.tmart.com/Tripods-Monopods/ ), maar de rest van de goedkope zooi is net zo'n Hama van de Kijkshop: http://www.kijkshop.nl/product/130187/hama-statief-star-5/ bijvoorbeeld. Vergelijkbare prut als die WeiFeng W312 van mij dus. Wankel en plastic als een malle: niet stabiel, gaat snel stuk... dus mja, ik zou voor iets beters gaan.

Sirui heeft trouwens een eigen Tmall-store: http://sirui.tmall.com . Maar goed, zo'n kleine T005 is niet al te goedkoop in principe (580CNY ~ 74 euro, zonder agentkosten). Als je je bedenkt dat mijn Velbon Rexi-L (weliswaar zonder kop) in die Poolse webshop ( eerste resultaat hier: http://geizhals.at/eu/velbon-ultra-rexi-l-v40025-a580873.html , Merlin.pl , aankoopguide ) all-in maar 359,99 PLN kostte (86 euro!). En dan heb je wel écht iets moois, compact, met omkeerbare middencolumn en het gepatenteerde Trunnion Shaft System. _O_ Eén keer wat beter investeren en je hebt er jaren plezier van. Maar goed, je bent natuurlijk baas van je eigen portemonnee. :P
  maandag 20 mei 2013 @ 17:17:04 #235
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_126772244
Afwachten wanneer de Codoon op de markt komt in China.. ben benieuwd met wat voor prijs die naar Nederland te halen is. En of er een engelstalige app voor komt :P

www.codoon.com/
  maandag 20 mei 2013 @ 17:45:26 #236
375756 Jungle_Jim
samurai cop
pi_126773542
quote:
16s.gif Op maandag 20 mei 2013 17:17 schreef tokko1 het volgende:
Afwachten wanneer de Codoon op de markt komt in China.. ben benieuwd met wat voor prijs die naar Nederland te halen is. En of er een engelstalige app voor komt :P

www.codoon.com/
ah ja, de codoon. met o.a. de mogelijkheid tot 里程与步数记录, 卡路里燃烧计算 en zelfs 智能无声闹钟.
ben benieuwf of het wat gaat worden.
Wie dit leest is hek.
  maandag 20 mei 2013 @ 21:03:43 #237
348961 0wen
Forum Verslaafd
pi_126783609
Ik kan chinees:

Mollige Sport + Smart armband
Uw 24-uurs gezondheid aides
Revolutionaire beweging van het gezondheidssysteem, 24-uurs toezicht op uw activiteit en slaap, om de loop van hun vorderingen te begrijpen op elk gewenst moment, om de gezondheid en vitaliteit van het lichaam staat te handhaven.
  maandag 20 mei 2013 @ 21:29:59 #238
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_126785197
Heeft gelukkig ook helemaal niks weg van de Jawbone Up... https://jawbone.com/up
Of de Nike+ Sportband... http://nikeplus.nike.com/plus/products/sport_band/
Nog zo'n ding: http://www.fitbit.com
pi_126785335
Ik heb maar eens aan die quiz vragen van Aliexpress meegedaan. Je kan allemaal Chinese telefoons en tablets winnen ;p

En ik zag dat m'n pakketje Beijing verlaten heeft met het vliegtuig dus hopelijk is hij snel hier.
  maandag 20 mei 2013 @ 22:52:08 #240
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_126790512
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2013 21:32 schreef lokpokken het volgende:
Ik heb maar eens aan die quiz vragen van Aliexpress meegedaan. Je kan allemaal Chinese telefoons en tablets winnen ;p

Vragen beantwoorden voor de Chinese militaire inlichtingendienst levert veel meer op :7
pi_126791042
Ik heb op paypal iets betaald en dat is terugbetaald, alleen nu staat het op "tijdelijk geblokkeerd" en zie ik dus nog als paypal saldo 0 staan terwijl het 20 euro moet zijn.15 mei is het van mijn rekening afgehaald...iemand enig idee? Bij paypal staat dat ze het kunnen blokkeren als nog niet duidelijk is of het bij hun is aangekomen maar dat is 15 mei dus al afgeschreven (14 mei de betaling gedaan + terugbetaling ontvangen).
Top 5 China producten
pi_126791841
Als je iets uit Groot-Britannie (Edinburgh) hoef je toch geen inklaringskosten etc. te betalen?
  maandag 20 mei 2013 @ 23:18:24 #243
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_126792071
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2013 23:01 schreef rene90 het volgende:
Ik heb op paypal iets betaald en dat is terugbetaald, alleen nu staat het op "tijdelijk geblokkeerd" en zie ik dus nog als paypal saldo 0 staan terwijl het 20 euro moet zijn.15 mei is het van mijn rekening afgehaald...iemand enig idee? Bij paypal staat dat ze het kunnen blokkeren als nog niet duidelijk is of het bij hun is aangekomen maar dat is 15 mei dus al afgeschreven (14 mei de betaling gedaan + terugbetaling ontvangen).
Vraag het PayPal?
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2013 23:14 schreef lokpokken het volgende:
Als je iets uit Groot-Britannie (Edinburgh) hoef je toch geen inklaringskosten etc. te betalen?
Gewoon ff op de douane (belastingdienst) site kijken dan hè...
http://www.belastingdiens(...)overzicht_eu_landen1
http://www.belastingdiens(...)a_hoe_bereken_ik_dat
  maandag 20 mei 2013 @ 23:21:01 #244
327191 RobertNL
For your gear.
pi_126792226
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2013 23:01 schreef rene90 het volgende:
Kan dat ze het in zo'n geval een weekje of iets meer vasthouden. Had ik laatst ook, stond er na een dag of 8/9 op.
pi_126792271
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2013 23:21 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Kan dat ze het in zo'n geval een weekje of iets meer vasthouden. Had ik laatst ook, stond er na een dag of 8/9 op.
Hier duurde het 2 a 3 weken.
  maandag 20 mei 2013 @ 23:37:38 #246
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_126793100
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2013 21:29 schreef shiznuts het volgende:
Heeft gelukkig ook helemaal niks weg van de Jawbone Up... https://jawbone.com/up
Of de Nike+ Sportband... http://nikeplus.nike.com/plus/products/sport_band/
Nog zo'n ding: http://www.fitbit.com
Nee joh ;)

http://www.engadget.com/2013/05/08/codoon-smartband-baidu/
  maandag 20 mei 2013 @ 23:38:54 #247
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_126793158
Ik las trouwens ergens 48 USD... ;)
  maandag 20 mei 2013 @ 23:42:20 #248
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_126793323
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2013 23:38 schreef shiznuts het volgende:
Ik las trouwens ergens 48 USD... ;)
Dan komt er definitief een deze kant op (ah.. als er engelse aplicatie is, maar dat denk ik wel).
En uiteraard, een mooie review tzt!
  maandag 20 mei 2013 @ 23:43:23 #249
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_126793373
Moet je dan ff bij die 299 CNY/RMB (wat is nu eigenlijk de juiste term? :') ) zo'n 8% agentkosten + intl. shipping rekenen, dan kom je vast op eenzelfde bedrag als een webshop retailprice uit, 60 ~ 65 USD. Zit je op 50,- pleuro.

Zal me benieuwen dan. :P
pi_126793408
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2013 23:18 schreef shiznuts het volgende:
Vraag het PayPal?
Hier krijg ik vaak sneller het antwoord en dan hoef ik niet onnodig paypal lastig te vallen, thanks voor de antwoorden :)
Top 5 China producten
  dinsdag 21 mei 2013 @ 11:39:48 #251
209721 Downstar
Moeimaker
pi_126803426

gratis iphone 4(s) case!

bgi4fc

Zit een gebruikers limiet aan!
pi_126804027
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2013 11:39 schreef Downstar het volgende:

gratis iphone 4(s) case!

bgi4fc

Haha bedankt!
Mooi hoesje trouwens, echt super dat ze de beste weggeven. :9
  dinsdag 21 mei 2013 @ 12:14:38 #253
249105 BillsGate
Kijkt links en rechts
pi_126804775
Top, thnx! Daar kan ik iemand heel blij mee maken :D
Wat deed Ctrl+W ook alweer?
pi_126804938
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2013 23:43 schreef shiznuts het volgende:
Moet je dan ff bij die 299 CNY/RMB (wat is nu eigenlijk de juiste term? :') )
volgens mij in CNY de internationale naamgeving
  dinsdag 21 mei 2013 @ 12:20:08 #255
389279 marcelp79
Voorwaarts...
pi_126804972
quote:

gratis iphone 4(s) case!

bgi4fc

Jammer dat ik de banggood website niet kan benaderen vanaf het werk...krijg een scherm met de melding sorry we're currently updating the website....
  dinsdag 21 mei 2013 @ 12:31:57 #256
383325 nodig
ZOEEEEEFF
pi_126805385
Sami van Banggood maakt een promovideo voor een tent en draagt daarbij een Adolf Hitler shirt }:|

Zijn reactie: So so so sorry, I didn't mean to be offensive or something. It's just a shirt with Adolf Hitler picture! I didn't even know him before you pointed out! I buy this T-shirt because the picture looks like my grandpa in some way and I felt so warm!! _O_ _O_

http://www.samenkopen.net/topic/22172/877760/last#last

Gekke chinees _O- _O-
pi_126805487
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2013 12:31 schreef nodig het volgende:
Sami van Banggood maakt een promovideo voor een tent en draagt daarbij een Adolf Hitler shirt }:|

Zijn reactie: So so so sorry, I didn't mean to be offensive or something. It's just a shirt with Adolf Hitler picture! I didn't even know him before you pointed out! I buy this T-shirt because the picture looks like my grandpa in some way and I felt so warm!! _O_ _O_

Gekke chinees _O- _O-
:D :D
  dinsdag 21 mei 2013 @ 14:06:51 #258
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_126808707
_O- :') !
pi_126808781
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2013 14:06 schreef shiznuts het volgende:
_O- :') !
_O-
  dinsdag 21 mei 2013 @ 14:51:35 #260
131319 mickeyD
pi_126810265
okay, IK zou hem niet zo in mn hand houden, maargoed, hier komt ie..

http://www.dumpert.nl/med(...)l_made_in_china.html
  dinsdag 21 mei 2013 @ 15:04:11 #261
327191 RobertNL
For your gear.
pi_126810720
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2013 14:51 schreef mickeyD het volgende:
okay, IK zou hem niet zo in mn hand houden, maargoed, hier komt ie..

http://www.dumpert.nl/med(...)l_made_in_china.html
tja, je moet ook geen 230 op een 110 volt apparaat zetten ;)
  dinsdag 21 mei 2013 @ 16:33:22 #262
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_126814884
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2013 12:31 schreef nodig het volgende:

Gekke chinees _O- _O-
Piep je ook als iemand een shirt met een rode ster draagt? :Z Hij is geen gekke Chinees maar Europa is niet het middelpunt van de wereld. In sommige delen van de wereld beschouwen ze Hitler als een held omdat hij het Britse rijk heeft gebroken... dat gaf vrijheid aan een hoop landen. Hitler zijn economische ideeen kunnen we ook goed gebruiken in Europa.

Maja, de propaganda doet goed zijn werk in Nederland.
  dinsdag 21 mei 2013 @ 17:20:23 #263
375166 wihehin
V70 & C63
pi_126817549
iPhone hoesje al uitverkocht :(

het waren er ook maar 20 zo te zien
pi_126819208
BIC heeft echt geweldige service! Mijn mini cam kwam dood aan, en fixen het gewoon zonder enkel probleem!
  dinsdag 21 mei 2013 @ 18:26:26 #265
375166 wihehin
V70 & C63
pi_126820225
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2013 17:59 schreef davedavy het volgende:
BIC heeft echt geweldige service! Mijn mini cam kwam dood aan, en fixen het gewoon zonder enkel probleem!
Alleen jammer dat de site het bij mij zo slecht doet :S
  dinsdag 21 mei 2013 @ 18:27:06 #266
375166 wihehin
V70 & C63
pi_126820246
weet iemand trouwens hoe dat kan komen? Op school doet de BIC site het gewoon goed alleen bij mij kan die hem nooit vinden?
  dinsdag 21 mei 2013 @ 18:52:02 #267
393745 Deugniett
Toch welllll
pi_126821304
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2013 18:27 schreef wihehin het volgende:
weet iemand trouwens hoe dat kan komen? Op school doet de BIC site het gewoon goed alleen bij mij kan die hem nooit vinden?
Ik heb ook vaak dat ik BIC niet kan bereiken of dat ik bij een zoek opdracht een error krijg.
pi_126821371
Over dat money 2 paypal gebeuren, ik zag op de website van paypal dat ze daarnaar een link hadden staan dus lijkt me wel een prima service in dat geval :)
Top 5 China producten
  dinsdag 21 mei 2013 @ 19:05:54 #269
209721 Downstar
Moeimaker
pi_126822039
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2013 18:53 schreef rene90 het volgende:
Over dat money 2 paypal gebeuren, ik zag op de website van paypal dat ze daarnaar een link hadden staan dus lijkt me wel een prima service in dat geval :)
Klopt, word gewoon officieel gesupport door paypal :)
pi_126822897
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2013 18:26 schreef wihehin het volgende:

[..]

Alleen jammer dat de site het bij mij zo slecht doet :S
Ja die website heeft soms kuren :P
  dinsdag 21 mei 2013 @ 19:45:21 #271
389279 marcelp79
Voorwaarts...
pi_126825005
quote:

gratis iphone 4(s) case!

bgi4fc

AAAAAAHHHH Sold out...nu al! Maar goed waren er maar 47 aangeboden!
  dinsdag 21 mei 2013 @ 21:39:46 #273
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_126831613
Oef prijzig zeg, voor een ChinaShopping producht! haha
  dinsdag 21 mei 2013 @ 21:56:29 #274
383325 nodig
ZOEEEEEFF
pi_126832609
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2013 16:33 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Piep je ook als iemand een shirt met een rode ster draagt? :Z Hij is geen gekke Chinees maar Europa is niet het middelpunt van de wereld. In sommige delen van de wereld beschouwen ze Hitler als een held omdat hij het Britse rijk heeft gebroken... dat gaf vrijheid aan een hoop landen. Hitler zijn economische ideeen kunnen we ook goed gebruiken in Europa.

Maja, de propaganda doet goed zijn werk in Nederland.
Niet alles zo serieus nemen. Ik kan toch ook lezen dat hij niet weet wat het betekend.
pi_126832986
1 x Futaba T6J 2.4Ghz FHSS/S-FHSS 6ch Transmitter & R2006GS Receiver Combo
1 x Balance Bar for MJX F47
1 x Collar for MJX F47
1 x Connect Buckle (Lower) for MJX F47
1 x Connect Buckle (Upper) for MJX F47
1 x Copper Cover for MJX F47
1 x Flybar Connector for MJX F47
1 x Main Shaft for MJX F47
1 x Tail Motor Holder for MJX F47

Express Mail Service 2-6 days voor 30 euro.. 't is het waard :P
pi_126834539
Een tijdje terug werd er gezegd dat je automatisch 3s codes kon doorkrijgen via mijnpakket?
Hoe werkt dit precies want ik kom er eerlijkgezegd niet echt uit op de PostNL site.

Edit: Ik heb van een zending trouwens ook een brief gehad dat deze bij inklaring ligt. maar op mijnpakket word verteld dat deze morgen bezorgd word? Terwijl ik nog geen factuur teruggestuurd heb.
  dinsdag 21 mei 2013 @ 22:30:37 #277
393745 Deugniett
Toch welllll
pi_126834787
Mijn China +/- 5dollar noodlader heeft het begeven :'( Tijdens het opladen is hij uit elkaar geklapt denk ik? De batterij zelf is gaan uitzetten wat wel eens voor komt als je em overcharged (en dat terwijl de lampjes aangaven dat hij leeg was).

Nou zag ik dat de Xenos precies dezelfde verkoopt (volgens mij?!?) ben wel benieuwd of het bij meerdere mensen is gebeurd :P

Een extra aanleiding om te kijken voor die Yoobao dingen :D
  dinsdag 21 mei 2013 @ 22:34:01 #278
393745 Deugniett
Toch welllll
pi_126835028
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2013 22:27 schreef jouri1995 het volgende:
Een tijdje terug werd er gezegd dat je automatisch 3s codes kon doorkrijgen via mijnpakket?
Hoe werkt dit precies want ik kom er eerlijkgezegd niet echt uit op de PostNL site.

Edit: Ik heb van een zending trouwens ook een brief gehad dat deze bij inklaring ligt. maar op mijnpakket word verteld dat deze morgen bezorgd word? Terwijl ik nog geen factuur teruggestuurd heb.
Ik kreeg vorige week vrijdag ook een brief voor inklaring. Op de site stond dat zaterdag mijn pakketje geleverd zou worden terwijl ik vrijdag zelf ook gelijk mijn factuur heb terug gestuurd. Vervolgens was het zaterdag en stond er dat hij vandaag geleverd zou worden, tot vanochtend want nu staat er helemaal geen datum. Dus ik wacht maar even lekker ongeduldig af :')
  dinsdag 21 mei 2013 @ 22:37:02 #279
176873 marcel-o
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_126835246
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2013 22:30 schreef Deugniett het volgende:
Mijn China +/- 5dollar noodlader heeft het begeven :'( Tijdens het opladen is hij uit elkaar geklapt denk ik? De batterij zelf is gaan uitzetten wat wel eens voor komt als je em overcharged (en dat terwijl de lampjes aangaven dat hij leeg was).
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Nou zag ik dat de Xenos precies dezelfde verkoopt (volgens mij?!?) ben wel benieuwd of het bij meerdere mensen is gebeurd :P

Een extra aanleiding om te kijken voor die Yoobao dingen :D
oei.. die wil je niet meer in huis hebben.. :{

k heb n dvb-stick besteld
voor RTL-SDR DIG / Software defined radio SDR
http://www.ebay.com/itm/3(...)id=p3984.m1497.l2649
Benieuwd of deze beter werkt :D
| Wordfeud: marcel-o |plug.dj/uptempo |&lt;-- draai zelf je platen
  woensdag 22 mei 2013 @ 00:24:05 #280
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_126841290
quote:
Vet! En? Leeft 'ie nu nog? :D
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2013 22:02 schreef Syphixx het volgende:
1 x Futaba T6J 2.4Ghz FHSS/S-FHSS 6ch Transmitter & R2006GS Receiver Combo
1 x Balance Bar for MJX F47
1 x Collar for MJX F47
1 x Connect Buckle (Lower) for MJX F47
1 x Connect Buckle (Upper) for MJX F47
1 x Copper Cover for MJX F47
1 x Flybar Connector for MJX F47
1 x Main Shaft for MJX F47
1 x Tail Motor Holder for MJX F47

Express Mail Service 2-6 days voor 30 euro.. 't is het waard :P
Was een hele MJX F47 als spare niet goedkoper dan elk onderdeeltje apart bestellen? :P
  woensdag 22 mei 2013 @ 07:58:11 #281
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_126844512
Kruidvat heeft een dashcam voor 30!
Voor als iemand nog zo'n ding wilt
pi_126845226
quote:
1s.gif Op woensdag 22 mei 2013 07:58 schreef bobbernaut het volgende:
Ik denk dat kruidvat ook meeleest op FOK! en gelijk wat inkopen doet in China :')
Top 5 China producten
  woensdag 22 mei 2013 @ 09:34:42 #283
97745 Thorical
finding a way
pi_126845932
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2013 08:59 schreef rene90 het volgende:

[..]

Ik denk dat kruidvat ook meeleest op FOK! en gelijk wat inkopen doet in China :')
Kruitvat is toch chinees?
  woensdag 22 mei 2013 @ 10:09:53 #284
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_126846816
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2013 09:34 schreef Thorical het volgende:

[..]

Kruitvat is toch chinees?
Inderdaad :')

Kruidvat Holding was sold to the Hong Kong company A.S. Watson in 2002 for ¤1.3 billion. bron
  woensdag 22 mei 2013 @ 10:15:44 #285
327191 RobertNL
For your gear.
pi_126847004
quote:
16s.gif Op woensdag 22 mei 2013 10:09 schreef tokko1 het volgende:

[..]

Inderdaad :')

Kruidvat Holding was sold to the Hong Kong company A.S. Watson in 2002 for ¤1.3 billion. bron
Jup en trekpleister ook ;)

quote:
1s.gif Op woensdag 22 mei 2013 07:58 schreef bobbernaut het volgende:
Tja, maar wat heb je dan voor beeld ;)?

Hier voor 21 dollar 720P - MJPEG / 20FPS max
Hier voor 22 dollar 1280x960 - ander model
Zonder CC - 22 dollar voor 1280x960 H.264?

30 euro = +-$38.00
17 euro = +-$22.00

Scheelt net niet de helft ;), je kan er met wat geluk twee kopen in China voor de prijs van 1 hier.

[ Bericht 18% gewijzigd door RobertNL op 22-05-2013 12:49:50 ]
pi_126851607
http://www.tinydeal.com/p(...)magnets-p-12139.html

9 mei besteld, 22 mei in huis.

Echt leukl! :D
pi_126851677
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2013 00:24 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Vet! En? Leeft 'ie nu nog? :D

[..]

Was een hele MJX F47 als spare niet goedkoper dan elk onderdeeltje apart bestellen? :P
onderdeeltjes was iets van 6 euro ofzo total.. is toch maar rotzooi voor binnen :P
ga direct beginnen met iets groters vandaar de TX.

m'n T-Rex 250 pro staat te wachten, maar eerst paar maanden op de simulator oefenen :D
  woensdag 22 mei 2013 @ 12:45:39 #288
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_126852242
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2013 10:15 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Jup en trekpleister ook ;)

[..]

Tja, maar wat heb je dan voor beeld ;)?

Hier voor 21 dollar 720P
Hier voor 22 dollar 1280x960
Zonder CC - 22 dollar voor 1280x960

30 euro = +-$38.00
17 euro = +-$22.00

Scheelt net niet de helft ;), je kan er met wat geluk twee kopen in China voor de prijs van 1 hier.
Oh oke, ik wist niet dat ze zo goedkoop waren
  woensdag 22 mei 2013 @ 15:15:56 #289
321570 -Remy
Anonymous
pi_126858423
Klein vraagje. Wil een kleine bestelling plaatsen bij miniinthebox, lager dan 22 euro, maar lees her en der dat het kan voorkomen dat bijvoorbeeld DHL of UPS extra kosten rekent. Klopt dit of zijn dit de douane- en belastingkosten die je boven de 22 euro hebt?
'En mag ik dat zeggen? Ja, dat mag ik zeggen!'
  woensdag 22 mei 2013 @ 15:21:55 #290
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_126858730
Verzenden per express service kost altijd meer, maar da's logisch.
Staat echter los van de 22 euro-regel, zoals je in het eerste voorbeeld op de volgende link kunt zien:
http://www.belastingdiens(...)ven/rekenvoorbeelden
Het is niet de opgetelde som die de waarde van het artikel bepaalt.
Komt je over de 22 euro aan waarde ín het pakket? Dan worden de verzendkosten wél opeens belastbaar ook.
  woensdag 22 mei 2013 @ 15:26:01 #291
321570 -Remy
Anonymous
pi_126858912
Ik bestel voor 20 euro en de verzendkosten zijn 0. Maar dan moet ik dus nog wel aan de express-service betalen?! En hoeveel zou dat zijn? Anders haal ik er natuurlijk weinig voordeel uit;-)
pi_126859709
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2013 15:26 schreef -Remy het volgende:
Ik bestel voor 20 euro en de verzendkosten zijn 0. Maar dan moet ik dus nog wel aan de express-service betalen?! En hoeveel zou dat zijn? Anders haal ik er natuurlijk weinig voordeel uit;-)
Dat is per site verschillend. Ik zou voor een bedrag van 20 euro geen express service betalen aangezien deze rond de 20 dollar zullen liggen.
  woensdag 22 mei 2013 @ 15:44:37 #293
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_126859858
Kan iemand mij helpen met Samenkopen.net?
Want ik zie hier dat je heel goedkoop bedrukte T-shirts kan kopen, is altijd handig toch? :)
http://www.samenkopen.net/action/616083
Maar hoe gaat dat in zn werk, mis ik een addertje ofzo?

ugh addertje al gevonden, er staat wel "vanaf", maar de bedrukte tshirts zijn 11 euro.
pi_126860001
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2013 15:26 schreef -Remy het volgende:
Moet je het zo snel in huis hebben dan? Anders heb je het binnen een week of 2 / 3

Trouwens weer een order binnen van banggood die de 11e besteld is en vandaag binnen (een US - EU adapter die ik ook al bij de tablet ontving :')). Ook een order van tinydeal 11e besteld en vandaag binnen (8 inch fleeve pouche voor de tablet )
Top 5 China producten
  woensdag 22 mei 2013 @ 15:49:41 #295
321570 -Remy
Anonymous
pi_126860128
Die 0 euro verzendkosten waren ook met een leveringstijd van 2 a 3 weken. Vandaar dat ik het even vroeg. Maar ik begin het te snappen, even verdiepen maar dan is het best logisch allemaal;-)
  woensdag 22 mei 2013 @ 16:32:57 #296
348961 0wen
Forum Verslaafd
pi_126862216
2e klokje ook binnen,

Ik vind hem mooi, en zeker geen kermis kwaliteit!

pi_126863238
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2013 16:32 schreef 0wen het volgende:
2e klokje ook binnen,

[ link | afbeelding ]
Best leuk horloge idd.
Linkje?
  woensdag 22 mei 2013 @ 16:57:10 #298
348961 0wen
Forum Verslaafd
pi_126863315
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2013 16:55 schreef dj_ko het volgende:

[..]

Best leuk horloge idd.
Linkje?
http://www.ebay.com/itm/400464165085

Volgensmij heeft heel fok d'r nu al één :s)
  woensdag 22 mei 2013 @ 17:10:12 #299
383325 nodig
ZOEEEEEFF
pi_126863872
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2013 16:32 schreef 0wen het volgende:
2e klokje ook binnen,

[ link | afbeelding ]
Vet dingetje! Meer foto's :@ ?
Is het een hele dikke kast of valt het mee?
  woensdag 22 mei 2013 @ 17:20:12 #300
348961 0wen
Forum Verslaafd
pi_126864331
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2013 17:10 schreef nodig het volgende:

[..]

Vet dingetje! Meer foto's :@ ?
Is het een hele dikke kast of valt het mee?
Absoluut niet dik, de helft een TW steel horloge denk ik xD

Zie hier:

(te lui om hem af te doen, hij zit prettig)
  woensdag 22 mei 2013 @ 17:21:58 #301
383325 nodig
ZOEEEEEFF
pi_126864409
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2013 17:20 schreef 0wen het volgende:

[..]

Absoluut niet dik, de helft een TW steel horloge denk ik xD

Zie hier:

[ link | afbeelding ]

[ link | afbeelding ]

[ link | afbeelding ]

(te lui om hem af te doen, hij zit prettig)
Hij is wel nice zeg :o Maar eens even over nadenken :P 15 dollar is niet veel voor een leuk horloge derbij :P Heeft het ding ook nog een beetje kwaliteit?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')