Downstar krijgt 1 euro voor elke lamp die hij kan slijten aan ons, dat maakt het beterquote:Op donderdag 16 mei 2013 18:29 schreef EugeneKrabs het volgende:
Maar als ik op chinaprices zoek, vind ik tientallen zaklampjes met als naam 'CREE XM-L T6'.
Wat maakt die van Tmart beter?
http://chinaprices.us?q=cree%201200%20xm-l%20t6
quote:Op donderdag 16 mei 2013 17:48 schreef pazara het volgende:
[..]
ik bedoel tegen de muur vasleggen. hoe wil je dat doen met een haakje?
Als je in het reviewtopic m'n zaklampen post gelezen had, was je erachter dat de T6 XM-L een bin-type is. Die kan dus in verschillende zaklampen zitten. Downstar had gelezen dat de Tmart-versie een echte UltraFire C8 zou zijn en kocht 'em daar... haal je een andere 'C8' is het resultaat mogelijk meer als 'C4'.quote:Op donderdag 16 mei 2013 18:29 schreef EugeneKrabs het volgende:
Maar als ik op chinaprices zoek, vind ik tientallen zaklampjes met als naam 'CREE XM-L T6'.
Ehm ik weet wel dat als ik een refund krijg van dollars, krijg ik aparte dollarsquote:Op donderdag 16 mei 2013 19:42 schreef monkeybrain het volgende:
Als je $$$ naar je bankrekening overschrijft van Paypal, gaat dat automatisch naar euro's?
Ik heb dollars ontvangen, die moeten nu naar mijn bankrekening.quote:Op donderdag 16 mei 2013 19:44 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Ehm ik weet wel dat als ik een refund krijg van dollars, krijg ik aparte dollars
Gaat volgens mij naar euro's alleen wel volgens de koers van paypal..quote:Op donderdag 16 mei 2013 19:46 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Ik heb dollars ontvangen, die moeten nu naar mijn bankrekening.
Maja, staat nergens hoe of wat.
Mja, ik koop wel een paar Casio's, dan is het ook wegquote:Op donderdag 16 mei 2013 19:48 schreef Deugniett het volgende:
[..]
Gaat volgens mij naar euro's alleen wel volgens de koers van paypal..die is meestal wat ongunstiger dan de werkelijke koers
Tof, vanwaar deze verslaving?quote:Op donderdag 16 mei 2013 20:51 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Mja, ik koop wel een paar Casio's, dan is het ook weg
Deze kwam vandaag nog binnen![]()
[ afbeelding ]
Ispy, is het beste freeware programma dat ik ken met enorm veel ondersteuning voor tig soorten camera's, veel features en veeel updatesquote:Op donderdag 16 mei 2013 18:14 schreef blup het volgende:
Weet iemand een goed, uitgebreid programma om china ip ptz cameras op te kunnen nemen, besturen etc? Liefst met optie dat hij geheel automatisch 1 week bewaard etc.
Heb zitten googelen maar er zit zoveel troep tussen.
Voornamelijk de grote reflector bij de C8 is ideaal, het is een thrower, maar heeft toch nog net genoeg flood in mijn opzicht om de omgeving ook goed mee te verlichten |quote:Op donderdag 16 mei 2013 18:29 schreef EugeneKrabs het volgende:
1 euroquote:Op donderdag 16 mei 2013 18:35 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Downstar krijgt 1 euro voor elke lamp die hij kan slijten aan ons, dat maakt het beter![]()
Volgens mij zijn dat allemaal exemplaren met een kleine lens?
Toevallig vandaag geinstalleerd als beveiligingscamera icm een webcam. Werkt perfect op bewegingsdetectie etc.quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:03 schreef Downstar het volgende:
[..]
Ispy, is het beste freeware programma dat ik ken met enorm veel ondersteuning voor tig soorten camera's, veel features en veeel updates
ik gebruik het voor al mijn Ip cameras, enorm gebruiksvriendelijk en doet zijn taak uitstekendquote:Op donderdag 16 mei 2013 23:05 schreef jouri1995 het volgende:
[..]
Toevallig vandaag geinstalleerd als beveiligingscamera icm een webcam. Werkt perfect op bewegingsdetectie etc.
Als een baas spiegels op je fiets zetten!quote:Op vrijdag 17 mei 2013 06:41 schreef Downstar het volgende:
http://www.banggood.com/W(...)harlotte&utm_design=
+
795e81
= FREE PRODUCT.. al zullen de meesten er weinig aan hebben denk ik
Die monteer ik zeker op mijn fietsquote:Op vrijdag 17 mei 2013 06:41 schreef Downstar het volgende:
+
795e81
Ik zag gisteren een dude fietsen, die had een ding op zijn stang gemonteerd waarin zijn paraplu kon zetten. Die zijspiegel zou echt iets voor hem zijn...quote:Op vrijdag 17 mei 2013 07:26 schreef dud0r het volgende:
[..]
Als een baas spiegels op je fiets zetten!
In de plaats waar ik werk rijd er ook iemand rond met van alles op z'n fiets.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 08:33 schreef bierjoost het volgende:
[..]
Ik zag gisteren een dude fietsen, die had een ding op zijn stang gemonteerd waarin zijn paraplu kon zetten. Die zijspiegel zou echt iets voor hem zijn...
open inrichting?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 08:38 schreef dud0r het volgende:
[..]
In de plaats waar ik werk rijd er ook iemand rond met van alles op z'n fiets.
Spiegels, vlaggetje achterop, sliertjes aan het autostuur(ja een autostuur), fietslampjes op de meest vreemde plaatsen en een oude kentekenplaat aan de achterkant.
Begeleid wonen.quote:
Dat denk ik wel. Hij ziet er altijd vrolijk uit.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 08:48 schreef mickeyD het volgende:
en gelukkig dat ie is, geen zorgen, geen gedoe, lekker fietsen geeft em waarschijnlijk meer plezier dan bij ons 10 bruine enveloppen uit china ;-)
Geregistreerd betekent het volgens mij...quote:Op vrijdag 17 mei 2013 08:57 schreef mickeyD het volgende:
ja duh, logisch dat je registered (aangetekend) moet tekenen.
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 06:41 schreef Downstar het volgende:
+
795e81
Ja. Ik blijk inderdaad dus de enige te zijn die dit niet snapte...quote:Op vrijdag 17 mei 2013 09:01 schreef mickeyD het volgende:
nee zo werkt t niet helaas..
volgende keer maar de goedkope optie kiezen dan, maar dan kan je postbode t pakket gewoon zelf houden of aan een zwerver cadeau doen en niemand weet waar t gebleven is
De ene keer legt ie het in de garage, andere keer bij de buren(die mentaal niet 100% zijn).. Leuk.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 09:12 schreef mickeyD het volgende:
mijn postbode levert het als het aan hem ligt nog 4 straten verderop af, als er maar iemand open doet..
wordt je af en toe een beetje simpel van :/
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 09:16 schreef mickeyD het volgende:
die electronische sigaretten zijn trouwens ineens rete populair, heet nu: sisha pen onder de jeugd LOL
ze zien het als een soort van mobiele waterpijp!
Zolang je er geen wiet mee kan roken, is het geen waterpijp.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 09:16 schreef mickeyD het volgende:
die electronische sigaretten zijn trouwens ineens rete populair, heet nu: sisha pen onder de jeugd LOL
ze zien het als een soort van mobiele waterpijp!
Komt dus vooral door de kutarbeidsvoorwaarden van de PostNL. Die betalen alleen uit aan de pakketbezorgers (die bijna allemaal freelancers zijn) als ze het pakket afleveren. Als ze het naar het postkantoor moeten brengen krijgen ze geen pieken. Terwijl ze dan dus wel twee keer langs zijn geweest.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 09:14 schreef Marco001 het volgende:
[..]
De ene keer legt ie het in de garage, andere keer bij de buren(die mentaal niet 100% zijn).. Leuk.
Laatste keer dat ze het pakje in de garage legde ging het daarna keihard regenen waardoor het water bij de gootsteen in de garage omhoogkwam. Gelukkig zat de inhoud van het pakket volledig ingepakt in plastic. De doos was zeiknat..
Wat een onzin. Zuig gewoon op een snoepje als je graag een appelsmaak of iets anders wil proeven.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 09:19 schreef mickeyD het volgende:
t gaat om de smaakjes he, t gaat ze niet om wiet, das oldschool!
check google maar es naar: shisha pen
Ach ja, beter op zo'n pen sabbelen dat het cool is dan gewoon roken.quote:
Ten eerste is het onbekend of deze stoffen op (lange) termijn schadelijk voor je zijn.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 09:50 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ach ja, beter op zo'n pen sabbelen dat het cool is dan gewoon roken.
Staat er bij mij meestal ook op. Maar gelukkig heb ik een bezorger die niet gek is en dergelijke enveloppen gewoon door de deur duwt. Jouw bezorger is waarschijnlijk een ouderwetse pennenlikkerquote:Op vrijdag 17 mei 2013 08:56 schreef bierjoost het volgende:
Klopt het dat je voor registered mail enveloppen je handtekening moet zetten? Vind ik namelijk eigenlijk alleen maar kut.
Als het praktisch hetzelfde werkt als een waterpijp zal het wel meevallen met de stoffen. Maar de lange termijn zal het uitwijzen.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 09:59 schreef FreaZ het volgende:
[..]
Ten eerste is het onbekend of deze stoffen op (lange) termijn schadelijk voor je zijn.
Ten tweede leer je kinderen nu aan dat een stokje tussen je vingers waar je aan kunt zuigen en daarna rook kunt uitblazen 'cool' is.
Nee, gewoon nee.
Ook maar even besteld.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 10:05 schreef Downstar het volgende:
De coupon van de C8 is weer beschikbaar voor 15 nieuwe users:
16070ca161
http://www.tmart.com/CREE(...)c-Torch_p129252.html
Koop nu maar gewoon ''goede'' cellen, je hebt het vorige topic toch meegelezenquote:Op vrijdag 17 mei 2013 10:45 schreef Painore het volgende:
Nu dat de C8 verzonden is moet ik er toch aan bezwijken om 18650's en een lader te kopen. Volgens mij zijn de 18650's van Trustfire gewoon prima, zijn ook een hoop reviews van te vinden.
Ik dacht zelf aan de volgende:
http://dx.com/p/trustfire(...)mah-2-pack-blue-5790
Uiteraard goedkoper te krijgen:
http://www.tmart.com/2Pcs(...)8.html?cc=USD&ref=cj
Raadt iemand mij dit ten zeerste af?
Edit:
Zijn alle 18650's oplaadbaar? Staat bij de bovenstaande links niet expliciet vermeld, terwijl het bij andere items wel staat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |