dat het een S5 is !quote:
typoquote:Op zondag 19 mei 2013 18:54 schreef davedavy het volgende:
[..]
Er staat 240 en het is een namaak... Als je werkelijk gelooft dat je voor 20 usd een s4 hebt is er iets mis..
zeg niet dat ik geen iPad heb gewonnen omdat ik de 100000ste bezoeker was?!quote:Op zondag 19 mei 2013 18:54 schreef davedavy het volgende:
[..]
Er staat 240 en het is een namaak... Als je werkelijk gelooft dat je voor 20 usd een s4 hebt is er iets mis..
Daar weet jij alles al van of niet bobberquote:Op zondag 19 mei 2013 19:50 schreef bobbernaut het volgende:
Namaak mag hier niet besproken worden!!!111!!!1
Jawel vergeet niet je email, telefoon en adres achter te latenquote:Op zondag 19 mei 2013 19:02 schreef wihehin het volgende:
[..]
zeg niet dat ik geen iPad heb gewonnen omdat ik de 100000ste bezoeker was?!
Allemaal gedaan, inclusief mijn creditcard gegevensquote:Op zondag 19 mei 2013 20:00 schreef davedavy het volgende:
[..]
Jawel vergeet niet je email, telefoon en adres achter te laten
DIG / Chinese Smartphones #20 - Waar wachten een volkssport isquote:Op zondag 19 mei 2013 19:01 schreef Syphixx het volgende:
[..]
dat het een S5 is !
[..]
typomaar dat bedoelde ik ook niet.. heb het namelijk over de specs van die smartphones, aangezien tablets aan mooie prijzen met goeie speccs weg gaan wou ik graag weten hoe het zit met de telefoons ( dat het ni echt de S4 weet men 2 jarige broer ook wel, terwijl ik helemaal geen broer heb )
huh watdan?quote:Op zondag 19 mei 2013 19:58 schreef nodig het volgende:
[..]
Daar weet jij alles al van of niet bobber
thx, deze reeks kende ik helemaal nietquote:Op zondag 19 mei 2013 20:22 schreef RobertNL het volgende:
[..]
DIG / Chinese Smartphones #20 - Waar wachten een volkssport is
Heb twee arduino bordjes uit china gehaald..quote:Op zondag 19 mei 2013 21:02 schreef Bill_E het volgende:
nog mensen die ervaring hebben met de Chinese Arduino boards?
Ik heb al redelijk wat shields besteld, maar de uno had ik in nl gekocht.
Nu heb ik onderweg
ATmega328P-AU Microcontroller Board Arduino-compatible
New Ver Pro Mini ATMEGA328 328p 5V 16MHz Arduino-Compatible Nano Size
ben benieuwd.
Dat dacht ik dus ook, ik verwacht wel dat de boel leeg aan kom, dus zonder bootloader enzo?quote:Op zondag 19 mei 2013 21:19 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Heb twee arduino bordjes uit china gehaald..
een 'standaard' bordje en een ATMega, allebei prima .. mooi dat open source
Gewoon 1:1 de open hardware standaarden overgenomen en dus prima werkend en honderd procent compatible
Al getest of het ook echt 8GB is?quote:Op zondag 19 mei 2013 23:20 schreef Jungle_Jim het volgende:
memory stick pro duo 8 gb 11 mei bij tinydeal besteld, 19 mei ontvangen
Wat kan je hiermee? Google bood niet echt een antwoord.quote:Op zondag 19 mei 2013 21:02 schreef Bill_E het volgende:
nog mensen die ervaring hebben met de Chinese Arduino boards?
Ik heb al redelijk wat shields besteld, maar de uno had ik in nl gekocht.
Nu heb ik onderweg
ATmega328P-AU Microcontroller Board Arduino-compatible
New Ver Pro Mini ATMEGA328 328p 5V 16MHz Arduino-Compatible Nano Size
ben benieuwd.
Zijn microcontrollers in een "open" omgeving met handige interface.quote:Op zondag 19 mei 2013 23:42 schreef bierjoost het volgende:
[..]
Wat kan je hiermee? Google bood niet echt een antwoord.
Op Alibaba vast wel, staat hier niets tussen?quote:Op maandag 20 mei 2013 01:01 schreef Iemand91 het volgende:
Zou China ook zoiets produceren?
Zal wel niet (vooral vanwege webserver e.d. wat bovenstaande heeft), maar lijkt me best geinig eigenlijk.
Lees pagIna 7 van dit topic even.quote:Op maandag 20 mei 2013 09:33 schreef wihehin het volgende:
Hoe houden jullie bij wat je allemaal hebt besteld in China? Of kunnen jullie het allemaal onthouden / jullie houden het niet bij.
Kijk even paar pagina's terug. Daar is vraag ook door mij gesteld. Excel, niet of via mailbox.quote:Op maandag 20 mei 2013 09:33 schreef wihehin het volgende:
Hoe houden jullie bij wat je allemaal hebt besteld in China? Of kunnen jullie het allemaal onthouden / jullie houden het niet bij.
Ik weet wel dat 1 iemand hier zo'n grote had gekocht, maar wie weet ik niet meerquote:Op maandag 20 mei 2013 10:54 schreef secondant het volgende:
Heeft iemand toevallig wel eens een statief gekocht voor zijn Camera in China? Ik bedoel dan niet zo'n klein tafel statiefje maar echt een behoorlijk grote? Zag bij Banggood aardige staan maar ben benieuwd of iemand ervaring heeft met de kwaliteit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |