Ik ben er ooit aan begonnen, maar nooit verder gegaan. Het geeft me wel inspiratie om een boek te schrijven. Dat is nog best lastig trouwensquote:Op woensdag 5 juni 2013 01:34 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik ga het straks voor de gein eens lezen
Ronnie the Bear ?quote:Op woensdag 5 juni 2013 02:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ja, nu vind je het opeens wel leuk.
Geenquote:
Oké, ik bied mijn verontschuldigingen aan.quote:Op woensdag 5 juni 2013 02:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Geengebruiken bij Dear Reader aub. En zeker niet bij Ronnie the effin' Bear
Als Littlerabbit hier was had hij je bestraffend toegesproken.
quote:Op woensdag 5 juni 2013 02:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oké, ik bied mijn verontschuldigingen aan.
Hier heb je een koekje.
GGMM was een puike mod. Een groot gemis voor de crew.quote:Op woensdag 5 juni 2013 07:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Niets, vind het een leuke posticon. Alleen vond GGMM van niet.
Je merkt wel dat het moderator zijn wat met hem deed. Post nu als de verzuurde exmod.quote:Op woensdag 5 juni 2013 07:44 schreef Monopoly het volgende:
[..]
GGMM was een puike mod. Een groot gemis voor de crew.
Doe ik ook, maar dat heeft z'n redenenquote:Op woensdag 5 juni 2013 07:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je merkt wel dat het moderator zijn wat met hem deed. Post nu als de verzuurde exmod.
Volgens mij word je echt fel gepressed en moet je tegen alles ingaan ook al wil je niet.quote:Op woensdag 5 juni 2013 07:46 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Doe ik ook, maar dat heeft z'n redenen
Ik ben als mod zoveel mogelijk mijzelf gebleven zoals ik ook was toen ik nog een zwarte was (op de bagger na).quote:Op woensdag 5 juni 2013 07:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Volgens mij word je echt fel gepressed en moet je tegen alles ingaan ook al wil je niet.
Vat het niet zo erg op als je denkt dat ik denk.
Dat deed Steven vroeger. Nu heeft hij al bijna een half jaar een leven gevonden. R.I.P Steven.quote:Op woensdag 5 juni 2013 08:01 schreef Monopoly het volgende:
Ik heb een hekel aan nege... uitkeringstrekkers die de hele dag een beetje bier zitten te zuipen, shag te roken en geen flikker doen, en toch lopen zeiken dat ze arm zijn, en de uitkeringen hoger moeten.
Ik krijg nog wel eens smsjes uit het niets waar hij me melaatsheid toewenst. Prima gozer wel.quote:Op woensdag 5 juni 2013 08:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat deed Steven vroeger. Nu heeft hij al bijna een half jaar een leven gevonden. R.I.P Steven.
In februari heeft hij ons nog 2 dagen vergezeld. Maar sindsdien hebben we niets meer van die jongen gehoord. Een callcenter valt wel zwaar.quote:Op woensdag 5 juni 2013 08:08 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik krijg nog wel eens smsjes uit het niets waar hij me melaatsheid toewenst. Prima gozer wel.
Die Steven heeft het anders als callcentermedewerker nog ver geschopt als 'speciale jongen'.quote:Op woensdag 5 juni 2013 08:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
In februari heeft hij ons nog 2 dagen vergezeld. Maar sindsdien hebben we niets meer van die jongen gehoord. Een callcenter valt wel zwaar.
Meestal zitten mensen in een callcenter als ze echt niets beter hebben te doen./quote:Op woensdag 5 juni 2013 08:10 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Die Steven heeft het anders als callcentermedewerker nog ver geschopt als 'speciale jongen'.
Gast heeft een intellect van een opgerolde krant in een sneeuwstorm
Mwoah, het is vrij easy cashen. Ik heb het een tijdje ook gedaan, en het geld stroomde binnen.quote:Op woensdag 5 juni 2013 08:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Meestal zitten mensen in een callcenter als ze echt niets beter hebben te doen./
Nooit geweten dat een callcenter easy casht, bij welk callcenter werkt hij eigenlijk? Die van de Kindertelefoon?quote:Op woensdag 5 juni 2013 08:13 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Mwoah, het is vrij easy cashen. Ik heb het een tijdje ook gedaan, en het geld stroomde binnen.
Je wordt er alleen een hersenloze zombie van, je eigenwaarde daalt enorm en je wordt de hele dag uitgescholden.
Maar dat salaris![]()
Ik was toen 18 en pakte makkelijk 1900,- netto en pakte met bonussen makkelijk 2600,- netto per maand.
1 maand 3K gepakt. Ging toen echt als een baas tekeer.
Daarna gestopt. Kutwerk.
Niet elk callcentre is easy shit verdienen.quote:Op woensdag 5 juni 2013 08:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nooit geweten dat een callcenter easy casht, bij welk callcenter werkt hij eigenlijk? Die van de Kindertelefoon?
Dat zijn echt bloedzuigers.quote:Op woensdag 5 juni 2013 08:19 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Niet elk callcentre is easy shit verdienen.
Geen idee wat hij doet of waar hij voor belt. Zal wel verzekeringen zijn ofzoiets.
Dat mag namelijk niet. Ik ken het. Groepskliekje is het.quote:Op woensdag 5 juni 2013 07:48 schreef Monopoly het volgende:
Het is meer zo dat een eigen mening achter de schermen totaal wordt genegeerd
Jep. Jammer wel.quote:Op woensdag 5 juni 2013 08:26 schreef Happel het volgende:
[..]
Dat mag namelijk niet. Ik ken het. Groepskliekje is het.
dat is nu niet meer zo hoorquote:Op woensdag 5 juni 2013 08:13 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Mwoah, het is vrij easy cashen. Ik heb het een tijdje ook gedaan, en het geld stroomde binnen.
Je wordt er alleen een hersenloze zombie van, je eigenwaarde daalt enorm en je wordt de hele dag uitgescholden.
Maar dat salaris![]()
Ik was toen 18 en pakte makkelijk 1900,- netto en pakte met bonussen makkelijk 2600,- netto per maand.
1 maand 3K gepakt. Ging toen echt als een baas tekeer.
Daarna gestopt. Kutwerk.
skype?quote:
en het erge is, ze krijgen nog vakantiegeld ookquote:Op woensdag 5 juni 2013 08:01 schreef Monopoly het volgende:
Ik heb een hekel aan nege... uitkeringstrekkers die de hele dag een beetje bier zitten te zuipen, shag te roken en geen flikker doen, en toch lopen zeiken dat ze arm zijn, en de uitkeringen hoger moeten.
Ach ja, wat moet je er dan mee? Vroegtijdig euthaniseren of aan de late kant aborteren zal de EU wel tegenstribbelen. Werken kunnen ze niet. Ik heb er persoonlijk meer last van als ze zoals in andere landen op straat hangen en mijn personal space vervuilen met hun aanwezigheid en gejank om kleingeld.quote:Op woensdag 5 juni 2013 08:40 schreef Jimbo het volgende:
[..]
en het erge is, ze krijgen nog vakantiegeld ook
maar heuj je bent zwart. Welkom terug
We hebben het niet zomaar over een type uitkeringstrekker, maar over thuiszittende, shag rokende, bierdrinkende nietsnutten, die 20 jaar geleden hun laaste hersencel al kapot hebben gedronken en binnen een jaar of 4 toch sterven aan leverkanker.quote:Op woensdag 5 juni 2013 08:57 schreef Jimbo het volgende:
[..]
we hebben het hier over vakantiegeld voor uitkeringstrekkers... vind je dat niet van de gekken uit ?
maar ja, ze deporteren, in een kamp gooien en daarna vergassen geeft wel een verschrikkelijk goede motivatie om eens een baan te zoeken en te werken, zodat je daar niet in komt denk je ook niet?
Weet ik eigenlijk niet.quote:Op woensdag 5 juni 2013 08:58 schreef Tarado het volgende:
Op bijstand krijg je toch geen vakantiegeld, of ook?
Ben ik met je eens maar dat is dan WW, daar moet je sowieso toch voor gewerkt hebben om het te krijgen?quote:Op woensdag 5 juni 2013 09:00 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
We hebben het niet zomaar over een type uitkeringstrekker, maar over thuiszittende, shag rokende, bierdrinkende nietsnutten, die 20 jaar geleden hun laaste hersencel al kapot hebben gedronken en binnen een jaar of 4 toch sterven aan leverkanker.
Iemand die door de huidige omstandigheden (langer) werkeloos is geworden heb ik geen probleem mee dat ze ook vakantiegeld ontvangen nee
Klopt, voor ieder jaar krijg je een maand.quote:Op woensdag 5 juni 2013 09:02 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ben ik met je eens maar dat is dan WW, daar moet je sowieso toch voor gewerkt hebben om het te krijgen?
Niks mis meequote:Betaling van uw vakantiegeld
De bijstandsuitkering wordt in principe maandelijks aan u uitbetaald, exclusief vakantiegeld. Van uw uitkering wordt steeds 5% gereserveerd voor uw vakantiegeld. Meestal wordt het vakantiegeld uitbetaald in de maand juni.
Nee maar al met al wordt er wel giga veel geld aan uitgegeven, ze zouden er toch een bepaalde dienst voor moeten verlangen, stukje straat schoon houden of zoiets.quote:
wel mis meequote:
Nee, ze krijgen geld om de periode die ze niet werken te overbruggen. Dat is nét even anders. Daarnaast wordt dat vakantiegeld ingehouden bij hun maandelijkse uitkering, zodat ze in ieder geval in de vakantietijd een "extraatje" hebben.quote:Op woensdag 5 juni 2013 09:17 schreef Jimbo het volgende:
[..]
wel mis meeze krijgen godverdomme geld om niet te werken en dan OOK nog vakantie geld.
de tyfus, zoek maar werk..tuig
goedemorgenquote:Op woensdag 5 juni 2013 09:22 schreef DonRaja het volgende:
Holocaustverwijzingen mogen wel wat minder.
Oh, en goedemorgen!
In de WW zitten sowieso weinig mensen vrijwillig denk ik, in de bijstand zal het percentage hoger zijnquote:Op woensdag 5 juni 2013 09:22 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nee, ze krijgen geld om de periode die ze niet werken te overbruggen. Dat is nét even anders. Daarnaast wordt dat vakantiegeld ingehouden bij hun maandelijkse uitkering, zodat ze in ieder geval in de vakantietijd een "extraatje" hebben.
In de WW zitten is geen pretje kan ik je vertellen en tegenwoordig is het niet meer zo simpel om in bepaalde branches werk te krijgen (en dat krijg je dan buiten die branche meestal al helemaal niet) en/of op een ander niveau te gaan werken.
Mja, jij gaat net zoals veel telegraaflezers uit van de groep in Nederland die misbruik maakt van het sociale stelsel. Beetje alsof je stoplichten zou willen afschaffen omdat in Amsterdam toch iedereen door rood loopt.In de basis is het goed en in de basis is het ook goed dat bv een moeder in de bijstand in de zomer toch iets leuks kan gaan doen met de kidsquote:Op woensdag 5 juni 2013 09:17 schreef Jimbo het volgende:
[..]
wel mis meeze krijgen godverdomme geld om niet te werken en dan OOK nog vakantie geld.
de tyfus, zoek maar werk..tuig
Morge!quote:Op woensdag 5 juni 2013 09:22 schreef DonRaja het volgende:
Oh, en goedemorgen!
Dat denk ik wel ja. Zat mensen die bijstand krijgen omdat ze gewoon geen zin hebben om te werken, gelukkig is dat geen vetpotquote:Op woensdag 5 juni 2013 09:24 schreef Tarado het volgende:
[..]
In de WW zitten sowieso weinig mensen vrijwillig denk ik, in de bijstand zal het percentage hoger zijn
er zijn ook zat mensen die niets overbruggen en gewoon al jaren op hun luie kut zitten. Ze dragen niks bij aan deze samenleving maar houden wel netjes hun handje op, en daarnaast werken ze wat zwart bijquote:Op woensdag 5 juni 2013 09:22 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nee, ze krijgen geld om de periode die ze niet werken te overbruggen. Dat is nét even anders. Daarnaast wordt dat vakantiegeld ingehouden bij hun maandelijkse uitkering, zodat ze in ieder geval in de vakantietijd een "extraatje" hebben.
In de WW zitten is geen pretje kan ik je vertellen en tegenwoordig is het niet meer zo simpel om in bepaalde branches werk te krijgen (en dat krijg je dan buiten die branche meestal al helemaal niet) en/of op een ander niveau te gaan werken.
Dat soort randfiguren mogen wat mij betreft niets meer krijgen. Ik zie daar wel werkverschaffing in; gewoon per gemeente iemand aannemen die alle mensen die bijstand krijgen gaan controleren. Lijkt mij een mooi iniatief.quote:Op woensdag 5 juni 2013 09:27 schreef Jimbo het volgende:
[..]
er zijn ook zat mensen die niets overbruggen en gewoon al jaren op hun luie kut zitten. Ze dragen niks bij aan deze samenleving maar houden wel netjes hun handje op, en daarnaast werken ze wat zwart bij
Daarom vind ik wel dat ook mensen in de bijstand hier wat voor moeten doen, al is het maar dat ze weten dat niets voor niets is, een dag of 2 in de week sociale dienstverlening of sociale werkplaats, ik noem maar wat.quote:Op woensdag 5 juni 2013 09:25 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dat denk ik wel ja. Zat mensen die bijstand krijgen omdat ze gewoon geen zin hebben om te werken, gelukkig is dat geen vetpot
Ik misbruik maken van ?quote:Op woensdag 5 juni 2013 09:25 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Mja, jij gaat net zoals veel telegraaflezers uit van de groep in Nederland die misbruik maakt van het sociale stelsel. Beetje alsof je stoplichten zou willen afschaffen omdat in Amsterdam toch iedereen door rood loopt.In de basis is het goed en in de basis is het ook goed dat bv een moeder in de bijstand in de zomer toch iets leuks kan gaan doen met de kids
[..]
Morge!
Lezen.quote:Op woensdag 5 juni 2013 09:29 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ik misbruik maken van ?Gast ik betaal godverdomme alleen maar aan dit kut land, ik heb geen zorgtoeslag, huurtoeslag , niets. Ik werk me de janker om vervolgens even 41% te mogen in leveren.
En waarom? om de uitkering te mogen betaln van iemand die niet werk
Probleem is dat dat ook allemaal terugloopt (sociale werkplaatsen bijvoorbeeld), ik denk dat mensen in de bijstand misschien wel iets terug kunnen doen, in overleg met de gemeente een beetje de straat opruimen ofzo (mensen met een fysieke beperking daargelaten natuurlijk).quote:Op woensdag 5 juni 2013 09:29 schreef Tarado het volgende:
[..]
Daarom vind ik wel dat ook mensen in de bijstand hier wat voor moeten doen, al is het maar dat ze weten dat niets voor niets is, een dag of 2 in de week sociale dienstverlening of sociale werkplaats, ik noem maar wat.
Ja, maar dat gebeurd dus niet he.quote:Op woensdag 5 juni 2013 09:29 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dat soort randfiguren mogen wat mij betreft niets meer krijgen. Ik zie daar wel werkverschaffing in; gewoon per gemeente iemand aannemen die alle mensen die bijstand krijgen gaan controleren. Lijkt mij een mooi iniatief.
Probleem is dat je dan het werk van iemand anders gaat doen. In Amerika is de werkloosheid ook een stuk hoger in staten met veel gevangenissen omdat die zoveel taken overnemen voor 1 cent per uur.quote:Op woensdag 5 juni 2013 09:31 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Probleem is dat dat ook allemaal terugloopt (sociale werkplaatsen bijvoorbeeld), ik denk dat mensen in de bijstand misschien wel iets terug kunnen doen, in overleg met de gemeente een beetje de straat opruimen ofzo (mensen met een fysieke beperking daargelaten natuurlijk).
Klopt, gebeurd niet, kost de gemeentes te veel geld denk ik.quote:Op woensdag 5 juni 2013 09:31 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ja, maar dat gebeurd dus niet he.
Kijk als iemand ontslagen is, en even een jaartje werk zoekt ... sure geef hem wat in de maand, net als mensen die studeren. Fuck van mij apart laten ze je voor je studie betalen en geven ze je het complete bedrag terug als je hem afrond... geen probleem dan word er nog wat voor gedaan.
maar het volk dat niet meer kan dan zn handje ophouden en niks anders...pleurt dan toch op
Exact. Dat is dan geen optie inderdaad.quote:Op woensdag 5 juni 2013 09:34 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Probleem is dat je dan het werk van iemand anders gaat doen. In Amerika is de werkloosheid ook een stuk hoger in staten met veel gevangenissen omdat die zoveel taken overnemen voor 1 cent per uur.
Als je kiest voor een leven in de bijstand mankeer je mentaal sowieso iets.quote:Op woensdag 5 juni 2013 09:34 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Mensen die inderdaad gewoon een handje ophouden (en die fysiek en mentaal niets mankeren, laten we dat voorop stellen) en echt niets willen uitvoeren moeten gewoon hun uitkering stopgezet worden, maarja, ga dat maar eens controleren, ook lastig.
Gaan we dit seizoen nu eindelijk bier drinken bij een wedstrijd?quote:Op woensdag 5 juni 2013 09:22 schreef DonRaja het volgende:
Oh, en goedemorgen!
Hehe, goed punt.quote:Op woensdag 5 juni 2013 09:35 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Als je kiest voor een leven in de bijstand mankeer je mentaal sowieso iets.
zijn er ook wedstrijden zonder PMDS dan ?quote:Op woensdag 5 juni 2013 09:35 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Gaan we dit seizoen nu eindelijk bier drinken bij een wedstrijd?
Gewoon tijdens of naquote:Op woensdag 5 juni 2013 09:39 schreef Jimbo het volgende:
[..]
zijn er ook wedstrijden zonder PMDS dan ?
Hangt er vanaf wat je ze laat doen, er is zoveel import uit lage lonen landen, als je een product neemt wat daar vandaan komt heb je er lokaal geen last vanquote:Op woensdag 5 juni 2013 09:34 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Probleem is dat je dan het werk van iemand anders gaat doen. In Amerika is de werkloosheid ook een stuk hoger in staten met veel gevangenissen omdat die zoveel taken overnemen voor 1 cent per uur.
Wat een fijn leven heeft die man toch.twitter:aad300 twitterde op woensdag 05-06-2013 om 09:11:17Lekker dagje om niks te doen relaxen in de tuin. reageer retweet
Werkschuw tuigquote:Op woensdag 5 juni 2013 10:39 schreef Jimbo het volgende:
Groetjes vanaf het terras
zo maar eens het eerste biertje bestellen
Moet je niet aan het werk, Jimbo?quote:Op woensdag 5 juni 2013 10:39 schreef Jimbo het volgende:
Groetjes vanaf het terras
zo maar eens het eerste biertje bestellen
quote:
Het mooie is, ik ben aan het werkquote:
quote:'Grootste dopingzaak uit sporthistorie VS op komst'
De organisatie van de Major League Baseball, de hoogste Amerikaanse honkbalcompetitie, zal binnenkort de schorsing bekendmaken van ongeveer 20 spelers die zich schuldig hebben gemaakt aan doping. Onder hen zouden zich vedettes bevinden als Alex Rodriguez en Ryan Braun, meldt de sportzender ESPN.
De affaire rondom de Biogenesis-kliniek in Miami wordt nu al bestempeld als het grootste dopingschandaal uit de Amerikaanse sportgeschiedenis. Tony Bosch, de in diskrediet geraakte oprichter van de kliniek, zou deze week een overeenkomst hebben bereikt met de MLB om openheid van zaken te geven over zijn cliënten.
ESPN heeft van ingewijden begrepen dat Rodriguez, Braun en een aantal andere honkballers op de nominatie staan voor schorsingen tot 100 wedstrijden. Aan de lengte van de schorsing ligt niet alleen doping ten grondslag, maar ook eerdere ontkenningen van de spelers dat ze klant waren van Biogenesis.
Bosch zou de komende week rond de tafel gaan zitten met vertegenwoordigers van de MLB. Binnen twee weken zouden de schorsingen moeten worden aangekondigd. De namen van 20 spelers zijn bij de organisatie al wel bekend, maar de lijst zou door Bosch nog onder ede moeten worden toegelicht.
Das trouwens ook het fijne aan personeel hebben, laat hun maar zwoegen terwijl ik terrasjes zitquote:
Volgens mij nietquote:
quote:Ryan Joseph Braun (born November 17, 1983), nicknamed The Hebrew Hammer, is an American baseball left fielder for the Milwaukee Brewers of Major League Baseball (MLB).
quote:
quote:Op woensdag 5 juni 2013 11:03 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Een baas die om 11 uur op het terras bier zit te tanken en het verschil tussen hen en hun nog niet eens begrijpt. Daarvan zou ik nou ook de bijstand ingaan.
Godverdommequote:
quote:Op woensdag 5 juni 2013 11:33 schreef Jimbo het volgende:
[..]ja jij lijkt me wel zn janker uitkeringstrekker die niets anders doet dan de hele dag blowen ja
Niet gemaakt om te werken die knut...
Waarom zou je dat doen? Sport wordt er niet eerlijker door met als enige verschil dat er dan meer doden gaan vallen.quote:Op woensdag 5 juni 2013 11:46 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Als het aan mij ligt laat je doping gewoon toe. Het is neit meer tegen te houden
die is er afquote:Op woensdag 5 juni 2013 11:45 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hij heeft wel zo'n werklozen baard iig.
Blij dat voetbal een schone sport isquote:Op woensdag 5 juni 2013 11:48 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Waarom zou je dat doen? Sport wordt er niet eerlijker door met als enige verschil dat er dan meer doden gaan vallen.
Ik denk niet dat het te stoppen is. En een deel dat wel gebruikt (en de risico's wel neemt) en een andere deel die het niet aandurft, dat zorgt pas voor oneerlijkheid.quote:Op woensdag 5 juni 2013 11:48 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Waarom zou je dat doen? Sport wordt er niet eerlijker door met als enige verschil dat er dan meer doden gaan vallen.
quote:Op woensdag 5 juni 2013 11:49 schreef Jimbo het volgende:
[..]
die is er af(en mn haar ook trouwens
)
Misschien moeten er juist wel wat meer doden vallenquote:Op woensdag 5 juni 2013 11:53 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het te stoppen is. En een deel dat wel gebruikt (en de risico's wel neemt) en een andere deel die het niet aandurft, dat zorgt pas voor oneerlijkheid.
Maar je hebt wel gelijk, de doden zullen stijgen en als je het accepteert zal de sporter opzoek gaan naar nog iets sterkers om de anderen voor te zijn.
Vraag het mij eerlijk gezegd af, dat je er weinig over hoort wil niet zeggen dat er geen doping gebruikt word.quote:
Er zullen dan ook nog sporters zijn die moreel gezien geen dope willen gebruiken, dus pas echt oneerlijk. En als iedereen weet van de ander dat ze gebruiken gaan ze ook op zoek naar steeds extremere en gevaarlijkere vormen of steeds duurdere vormen die voor een deel van het peloton niet te betalen zijn.quote:Op woensdag 5 juni 2013 11:53 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het te stoppen is. En een deel dat wel gebruikt (en de risico's wel neemt) en een andere deel die het niet aandurft, dat zorgt pas voor oneerlijkheid.
Maar je hebt wel gelijk, de doden zullen stijgen en als je het accepteert zal de sporter opzoek gaan naar nog iets sterkers om de anderen voor te zijn.
Dat zal waarschijnlijk wel zorgen dat er een besef komt dat het niet zo heel goed voor je is.quote:Op woensdag 5 juni 2013 11:55 schreef Tarado het volgende:
[..]
Misschien moeten er juist wel wat meer doden vallen
Klopt, mee eens.quote:Op woensdag 5 juni 2013 11:55 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Er zullen dan ook nog sporters zijn die moreel gezien geen dope willen gebruiken, dus pas echt oneerlijk. En als iedereen weet van de ander dat ze gebruiken gaan ze ook op zoek naar steeds extremere en gevaarlijkere vormen of steeds duurdere vormen die voor een deel van het peloton niet te betalen zijn.
Als je geld kan verdienen speelt men vals en in voetbal valt er zo ongeveer het meeste geld te verdienen van alle sporten. Go figure.quote:Op woensdag 5 juni 2013 11:55 schreef TheWhitePrinceOfBel-Air het volgende:
[..]
Vraag het mij eerlijk gezegd af, dat je er weinig over hoort wil niet zeggen dat er geen doping gebruikt word.
Als je in vergelijking met andere sporten bedoeld, heb je misschien gelijk; al is het nog lastig in te schatten.
Daarom jammer dat dat Fuentes proces geen staartje krijgt want het zijn natuurlijk niet alleen maar de wielrennersquote:Op woensdag 5 juni 2013 11:57 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Als je geld kan verdienen speelt men vals en in voetbal valt er zo ongeveer het meeste geld te verdienen van alle sporten. Go figure.
Komt nog wel. Hij gaat rest van z'n verhaal verkopen aan hoogste bieder. Natuurlijk minder dan onder ede in de rechtszaal maar gaat al wel een bommetje worden hoorquote:Op woensdag 5 juni 2013 11:58 schreef Tarado het volgende:
[..]
Daarom jammer dat dat Fuentes proces geen staartje krijgt want het zijn natuurlijk niet alleen maar de wielrenners
Exactly. Precies waar ik op doelde.quote:Op woensdag 5 juni 2013 11:57 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Als je geld kan verdienen speelt men vals en in voetbal valt er zo ongeveer het meeste geld te verdienen van alle sporten. Go figure.
Bedoel je puur uit het NL elftal? Of ook daarbuiten rond die tijd?quote:Op woensdag 5 juni 2013 12:00 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik ben trouwens al tijden op zoek naar een lijstje van dopegebruikers in het gouden NL elftal van rond 98/00. Ik kom tot Stam, Davids, F. de Boer.. Waren er meer volgens mij?
Nee, puur NL.quote:Op woensdag 5 juni 2013 12:02 schreef TheWhitePrinceOfBel-Air het volgende:
[..]
Bedoel je puur uit het NL elftal? Of ook daarbuiten rond die tijd?
Weet er zo wel een paar daarbuiten.
Oke. Want anders had bijvoorbeld Maikel Aerts enzo ook gekund, maar dat was volgens mij ook niet echt doping. Maar kon van bepaalde uitgaans-substanties niet afblijvenquote:
Ook een Rotterdam Hooligans trui?quote:Op woensdag 5 juni 2013 11:49 schreef Jimbo het volgende:
[..]
die is er af(en mn haar ook trouwens
)
werd t lange haar zat, en mn baard is eens per zoveel tijd er afquote:
en een scf Rotterdam 4 life petquote:Op woensdag 5 juni 2013 12:05 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ook een Rotterdam Hooligans trui?
Dat is het volgens mij.quote:Op woensdag 5 juni 2013 12:00 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik ben trouwens al tijden op zoek naar een lijstje van dopegebruikers in het gouden NL elftal van rond 98/00. Ik kom tot Stam, Davids, F. de Boer.. Waren er meer volgens mij?
Dat geld werkt waarschijnlijk ook de andere kant op om mensen stil te krijgen.quote:Op woensdag 5 juni 2013 11:58 schreef Tarado het volgende:
[..]
Daarom jammer dat dat Fuentes proces geen staartje krijgt want het zijn natuurlijk niet alleen maar de wielrenners
half, ben niet helemaal kaal maar wel echt een flink stuk erafquote:
Aerts was gewoon coke.quote:Op woensdag 5 juni 2013 12:04 schreef TheWhitePrinceOfBel-Air het volgende:
[..]
Oke. Want anders had bijvoorbeld Maikel Aerts enzo ook gekund, maar dat was volgens mij ook niet echt doping. Maar kon van bepaalde uitgaans-substanties niet afblijven.
Purrel Fränkel had gewoon een dikke J gerookt. Er is niemand die daar beter van gaat voetballen.quote:Op woensdag 5 juni 2013 12:06 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Dat is het volgens mij.
Daarnaast nog een aantal spelertjes die ooit betrapt zijn (volgens wiki):
Maikel Aerts
Reinhard Breinburg
Purrel Fränkel
Quido Lanzaat
Mitchell Piqué
Dat is toch een bepaald uitgaans-substantie?quote:
T helpt wel je prestaties op het veld te verbeteren schijnt..quote:Op woensdag 5 juni 2013 12:08 schreef TheWhitePrinceOfBel-Air het volgende:
[..]
Dat is toch een bepaald uitgaans-substantie?
Niet echt verder om voor een wedstrijd even een lijntje te gaan pakken.
Zat nog in z'n bloed iig. Denk niet dat je er perse beter van gaat spelen, aangezien je jezelf nogal gaat overschatten. Volgens mij is die ene hoogspringer Sotomayor oid ook ooit op coke betrapt.quote:Op woensdag 5 juni 2013 12:08 schreef TheWhitePrinceOfBel-Air het volgende:
[..]
Dat is toch een bepaald uitgaans-substantie?
Niet echt verder om voor een wedstrijd even een lijntje te gaan pakken.
Precies, dat bedoel ik met een uitgaan substantie; aangezien het meer recreatief is dan echt voor je sport gebruik.quote:Op woensdag 5 juni 2013 12:09 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zat nog in z'n bloed iig. Denk niet dat je er perse beter van gaat spelen, aangezien je jezelf nogal gaat overschatten. Volgens mij is die ene hoogspringer Sotomayor oid ook ooit op coke betrapt.
Neuj.quote:Op woensdag 5 juni 2013 12:09 schreef Jimbo het volgende:
[..]
T helpt wel je prestaties op het veld te verbeteren schijnt..
Mwah, niet echt volgens mij. Werkingsduur van Coke is ook vrij kort. Dus zou je in de rust hoe dan ook weer een lijntje moeten pakken.quote:Op woensdag 5 juni 2013 12:09 schreef Jimbo het volgende:
[..]
T helpt wel je prestaties op het veld te verbeteren schijnt..
quote:Mourinho: Ronaldo is arrogant
Nu José Mourniho is vertrokken als coach van Real Madrid, doet de Portugese trainer een boekje open over zijn spelers. "Cristiano Ronaldo weet alles beter", zegt de coach, die komend seizoen aan de slag gaat bij Chelsea.
Zo'n Canadese snowboarder moest daarvoor z'n olympische medaille inleverenquote:Op woensdag 5 juni 2013 12:08 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Purrel Fränkel had gewoon een dikke J gerookt. Er is niemand die daar beter van gaat voetballen.
Het moet er toch maar van komen he: RKC-Feyenoord / Feyenoord-RKC?quote:Op woensdag 5 juni 2013 09:35 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Gaan we dit seizoen nu eindelijk bier drinken bij een wedstrijd?
ja hoor, het is niet veel, maar ze krijgen het welquote:Op woensdag 5 juni 2013 08:58 schreef Tarado het volgende:
Op bijstand krijg je toch geen vakantiegeld, of ook?
Bij hun is het aan het licht gekomen maar neem aan dat het hele team dezelfde vitamientjes kreegquote:Op woensdag 5 juni 2013 12:00 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Toch wel grappig die mensen die alles bijhoudenquote:Op woensdag 5 juni 2013 12:14 schreef ajacied4lf het volgende:
http://nl.wikipedia.org/w(...)r_gebruik_van_doping
Best nog veel die cocaine gebruiken.
Toch wel mooi dat Wikipedia. Er staat veel op dat niet klopt, maar hoe je met z'n allen aan zoiets kan werken.quote:Op woensdag 5 juni 2013 12:15 schreef Tarado het volgende:
[..]
Toch wel grappig die mensen die alles bijhouden
Mutuquote:Op woensdag 5 juni 2013 12:14 schreef ajacied4lf het volgende:
http://nl.wikipedia.org/w(...)r_gebruik_van_doping
Best nog veel die cocaine gebruiken.
Zie eerlijk gezegd ook het probleem niet.quote:Op woensdag 5 juni 2013 12:16 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Mutu![]()
Het zegt natuurlijk niet zo veel. Lijntje doet een uur maar blijft volgens mij iets van 48 dagen opspoorbaar (in je haar..). Puur voor het stappen. Moet kunnen toch.
Ben bij beide wedstrijden aanwezig dus kijk maarquote:Op woensdag 5 juni 2013 12:12 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Het moet er toch maar van komen he: RKC-Feyenoord / Feyenoord-RKC?
Wie?quote:
einduhluk spelfauten makenquote:
neem voor het gemak maar even aan dat ze hier realiseerden dat een half jaar ban misschien toch wat te gortig was?quote:
Terecht te lang, onzinnige bans. Maar Sjaak krijgt bijvoorbeeld niet eens antwoord op zijn mails.quote:Op woensdag 5 juni 2013 12:32 schreef Cara het volgende:
[..]
neem voor het gemak maar even aan dat ze hier realiseerden dat een half jaar ban misschien toch wat te gortig was?
het probleem is dat dit soort mensen uberhaupt aandacht krijgen.quote:
Te makkelijk hierover opmerkingen te maken zonder een ban te krijgen.quote:
Nou, als het zo makkelijk is waarom doe je het dan niet?quote:Op woensdag 5 juni 2013 12:36 schreef Muto het volgende:
[..]
Te makkelijk hierover opmerkingen te maken zonder een ban te krijgen.
quote:
quote:
quote:
Ik heb m'n pc nodig, anders was ik allang buiten gaan zitten. Ok, nu ga ik echt beginnen. Later yolo en tot ziens.quote:Op woensdag 5 juni 2013 12:40 schreef Typisch het volgende:
In de zon zitten met een boek of binnen achter de computer zitten.
Wat een keuzes moet ik maken in het leven.
Onze grote heldquote:Op woensdag 5 juni 2013 12:43 schreef ValHallen het volgende:
Ik scroll me helemaal de tering door jullie
Dus dan haal je het maar wegquote:Op woensdag 5 juni 2013 12:43 schreef ValHallen het volgende:
Ik scroll me helemaal de tering door jullie
In de tijd van Hitler had je helemaal geen internetfora hoor.quote:Op woensdag 5 juni 2013 12:44 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Dus dan haal je het maar weg
Vroeger he, vroeger toen zou ik dat gedrag met een bepaalde wereldleider vergeleken hebben ja!
Of met een bepaalde staat?quote:Op woensdag 5 juni 2013 12:44 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Vroeger he, vroeger toen zou ik dat gedrag met een bepaalde wereldleider vergeleken hebben ja!
Ik ga zo denk ik maar een rondje lopen uit verveling.quote:Op woensdag 5 juni 2013 12:43 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik heb m'n pc nodig, anders was ik allang buiten gaan zitten. Ok, nu ga ik echt beginnen. Later yolo en tot ziens.
Nee dat internet werd weg gecensureerd. Het was er wel, maar we hebben het nooit doorgehad! Werkelijk een enorme achteruitgang in onze technologie die oorlogquote:Op woensdag 5 juni 2013 12:45 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
In de tijd van Hitler had je helemaal geen internetfora hoor.
Boehoequote:Op woensdag 5 juni 2013 12:44 schreef Jimbo het volgende:
[..]
JA nogal ja!quote:
En Caland.quote:Op woensdag 5 juni 2013 12:48 schreef kapiteintje het volgende:
Tevens eis ik een unban van mijn matties Onlogisch en SjaakBauer.
en hmf?quote:
quote:Op woensdag 5 juni 2013 12:49 schreef Muto het volgende:
HMF niet. Dan houd ik het allemaal niet meer bij.
okquote:
Maar jij bent muto, zoon van Adonis, slachter van de neusdwergen, leider van de Rood-wit stamquote:
Waarom lees ik dan dat er mails zijn gestuurd naar ze? Ik zal het nog eens aankaarten achter maar stel je niet zo aan man.quote:Op woensdag 5 juni 2013 12:49 schreef Jimbo het volgende:
[..]
JA nogal ja!
vind je dat normaal ofzo, alles zo maar verwijderen wat je wilt
Ik wil onder de aandacht brengen dat Onlogisch nu wel eens een unban mag ja, die jongen zit vast zonder ook maar iets gedaan te hebben en NOG word er niet geantwoord als ie mailt
Dit is precies de reden waarom iemand die stok pakte, en zie waar het in uit eindigt... DAT ER NIKS VERANDERD IS
NEE DE KRACHT ZIT 'M IN DE HERHALING. Dit voorgaande zal je vriendin beamen.quote:Op woensdag 5 juni 2013 12:54 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Waarom lees ik dan dat er mails zijn gestuurd naar ze? Ik zal het nog eens aankaarten achter maar stel je niet zo aan man.
En die plaatjes mogen gewoon maar 1x lijkt me voldoende toch?
In dat geval houd ik mij rustig maar houd ons dan wel even up to date. Deze jongens verdienen beter dan dit.quote:Op woensdag 5 juni 2013 12:54 schreef ValHallen het volgende:
dat er mails zijn gestuurd naar ze? Ik
quote:Op woensdag 5 juni 2013 12:55 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
NEE DE KRACHT ZIT 'M IN DE HERHALING. Dit voorgaande zal je vriendin beamen.
gedaanquote:Op woensdag 5 juni 2013 12:53 schreef kapiteintje het volgende:
Serieus boys, klap ff deze klassieker door je woofers:
Vond het wel een leuk liedje jaquote:Op woensdag 5 juni 2013 12:58 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Bedankt. Werd je er vrolijk van? Ik vond het een heerlijk begin van mijn dag.
kan je wel gebruiken zn loopband jaquote:Op woensdag 5 juni 2013 13:02 schreef Happel het volgende:
Hebbuh!
http://www.kickstarter.co(...)vorite-game?ref=live
Haha, ik ben het hele weekend bezig geweest met vbl verdedigen, actief mee te denken en de dingen wat te nuanceren. Doe niet alsof ik niks heb gedaan.quote:Op woensdag 5 juni 2013 12:57 schreef Jimbo het volgende:
[..]
In dat geval houd ik mij rustig maar houd ons dan wel even up to date. Deze jongens verdienen beter dan dit.
En ik stel me niet aan, ik kom slechts op voor hen die dat niet kunnen.
Stel je voor, je ziet een doofstom iemand uitgescholden en geslagen worden.. Dan doe je toch ook wat? of ben jij zn vervelend type wat met zn telefooncamera ernaast gaat staan en slecht commentaar gaan maken als ' WAAAYOOOO' ' SOOOOOWWWW' ect.
hih op je hoofd, captain caveman.quote:Op woensdag 5 juni 2013 13:03 schreef Jimbo het volgende:
[..]
kan je wel gebruiken zn loopband ja
hihi
Held ben je ook he.. Nu maar zorgen dat er wat veranderd of iig wat kleine unbans komen en ik zou bijna op je stemmen voor mod van het jaarquote:Op woensdag 5 juni 2013 13:04 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Haha, ik ben het hele weekend bezig geweest met vbl verdedigen, actief mee te denken en de dingen wat te nuanceren. Doe niet alsof ik niks heb gedaan.
Je bent te laat, Harry!quote:Op woensdag 5 juni 2013 13:02 schreef Happel het volgende:
Hebbuh!
http://www.kickstarter.co(...)vorite-game?ref=live
Ik moest lachen.quote:Op woensdag 5 juni 2013 13:03 schreef Jimbo het volgende:
[..]
kan je wel gebruiken zn loopband ja
hihi
In Rotterdam zal ik er wel zijn, in Waalwijk moet ik aan kaartjes zien te geraken.quote:Op woensdag 5 juni 2013 12:19 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ben bij beide wedstrijden aanwezig dus kijk maar
quote:Op woensdag 5 juni 2013 13:04 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Haha, ik ben het hele weekend bezig geweest met vbl verdedigen, actief mee te denken en de dingen wat te nuanceren. Doe niet alsof ik niks heb gedaan.
Ah, stukken beter. Zou iedereen moeten doen.quote:Op woensdag 5 juni 2013 13:12 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hij heeft zich naar jouw aangezicht gemodelleerd tegenwoordig.
Zijn ze niet zo blij mee als ik dat zou doen. Zoals je misschien zag bij de laatste wedstrijdquote:Op woensdag 5 juni 2013 13:10 schreef DonRaja het volgende:
[..]
In Rotterdam zal ik er wel zijn, in Waalwijk moet ik aan kaartjes zien te geraken.
Oh nee, ik ken nog wat ex-RKC spelers. Daar kan ik normaal gezien wel aan kaartjes komen.quote:Op woensdag 5 juni 2013 13:18 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Zijn ze niet zo blij mee als ik dat zou doen. Zoals je misschien zag bij de laatste wedstrijd
Aan kaartjes komen kan sowieso wel.quote:Op woensdag 5 juni 2013 13:19 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Oh nee, ik ken nog wat ex-RKC spelers. Daar kan ik normaal gezien wel aan kaartjes komen.
Dat zou alleen maar op vechten uitdraaien.quote:Op woensdag 5 juni 2013 13:16 schreef Happel het volgende:
[..]
Ah, stukken beter. Zou iedereen moeten doen.
Ik ben niet zo'n vechthooligan met SCF op m'n voorhoofd getatoeëerd zoals Hap. Dat scheelt ook wel een stuk.quote:Op woensdag 5 juni 2013 13:20 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Aan kaartjes komen kan sowieso wel.
quote:Op woensdag 5 juni 2013 13:21 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik ben niet zo'n vechthooligan met SCF op m'n voorhoofd getatoeëerd zoals Hap. Dat scheelt ook wel een stuk.
Dankje maar ik ben nog heul nie blauw.quote:Op woensdag 5 juni 2013 13:39 schreef Tjacka het volgende:
DIT IS MIJN MOD MIJN IDEAAL
DIT IS DE MOOISTE MOD VAN ALLEMAAL
En dat terwijl ik iedereen hoor janken terug naar de PC te zullen trekken, boos op de consoles.quote:Op woensdag 5 juni 2013 13:41 schreef Typisch het volgende:
[ afbeelding ]
Een random gifje speciaal voor jullie.
Om high-end te gamen op een PC ben je al snel minimaal een eurootje of 900 kwijt. Voor (bijna) de helft heb je straks gewoon een console, dus ik denk dat dat wel meevalt.quote:Op woensdag 5 juni 2013 13:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En dat terwijl ik iedereen hoor janken terug naar de PC te zullen trekken, boos op de consoles.
Ik ga voor het eerst sinds tijden weer een console halenquote:Op woensdag 5 juni 2013 13:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En dat terwijl ik iedereen hoor janken terug naar de PC te zullen trekken, boos op de consoles.
Is Reckful nou nog steeds online?quote:Op woensdag 5 juni 2013 13:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
600 euro is bijna de helft van 900 euro? Terwijl je op een PC ook al je andere dagelijkse bezigheden kunt doen. Denk aan werk/je dagboek bijhouden.quote:Op woensdag 5 juni 2013 13:43 schreef Typisch het volgende:
[..]
Om high-end te gamen op een PC ben je al snel minimaal een eurootje of 900 kwijt. Voor (bijna) de helft heb je straks gewoon een console, dus ik denk dat dat wel meevalt.
Kennelijk, wel minder actief dan gister. De vermoeidheid is enigszins toegeslagen,quote:
600 euro gaan ze nooit kosten, ik verwacht 450-500.quote:Op woensdag 5 juni 2013 13:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
600 euro is bijna de helft van 900 euro? Terwijl je op een PC ook al je andere dagelijkse bezigheden kunt doen. Denk aan werk/je dagboek bijhouden.
Overigens is 900 euro echt de maatstaf? Mijn PC voor 500 euro 5/6 jaar terug kon al redelijk (ik zeg redelijk) mee
Ik denk nog minder dan datquote:Op woensdag 5 juni 2013 13:46 schreef Typisch het volgende:
[..]
600 euro gaan ze nooit kosten, ik verwacht 450-500.
Ja, als je high-end wil gamen he. Dus de games op volle kracht wil draaien is dat wel het minste. Verder ben je bij een console ook meteen klaar voor de komende jaren, bij de PC moet je upgraden wil je bij blijven.
Wat minder dan wat?quote:
Dat komt waarschijnlijk wel omdat PC-games zich blijven ontwikkelen, en console games jaren op hetzelfde niveau blijven hangen.quote:Op woensdag 5 juni 2013 13:46 schreef Typisch het volgende:
[..]
600 euro gaan ze nooit kosten, ik verwacht 450-500.
Ja, als je high-end wil gamen he. Dus de games op volle kracht wil draaien is dat wel het minste. Verder ben je bij een console ook meteen klaar voor de komende jaren, bij de PC moet je upgraden wil je bij blijven.
Omdat de consoles een gesloten omgeving zijn kun je er ook meer uitpersen, je hoeft geen rekening te houden met de 100 miljoen miljard variabelen die een PC kunnen hebben, dus zo'n console kan best een aardig tijdje vooruitgang boeken hoor qua games. Alleen de laatste 2-3 jaar wordt dat minder.quote:Op woensdag 5 juni 2013 13:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat komt waarschijnlijk wel omdat PC-games zich blijven ontwikkelen, en consule games jaren op hetzelfde niveau blijven hangen.
Overigens ben ik nooit een fan geweest van consule games dus ik ben ook wel bevooroordeeld. Ik vind het enkel wat toevoegen als je met meerdere achter een tv zit, en dus ook meerdere controllers.
Dan 450 tot 500. Ik zet in op 350 tot 400.quote:Op woensdag 5 juni 2013 13:47 schreef Typisch het volgende:
wtf, fuck de popo laatste keer toen ik mijn notes checkte had ik er iets van 45. Nu ineens 59.
[..]
Wat minder dan wat?
In Amerika misschien ja en dat is dan zonder btw.quote:Op woensdag 5 juni 2013 13:50 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dan 450 tot 500. Ik zet in op 350 tot 400.
Rijke boyquote:Op woensdag 5 juni 2013 13:50 schreef Typisch het volgende:
[..]
Omdat de consoles een gesloten omgeving zijn kun je er ook meer uitpersen, je hoeft geen rekening te houden met de 100 miljoen miljard variabelen die een PC kunnen hebben, dus zo'n console kan best een aardig tijdje vooruitgang boeken hoor qua games. Alleen de laatste 2-3 jaar wordt dat minder.
Overigens zal het mij allemaal een worst wezen, ik heb een game pc en haal ook gewoon een console. Ha!
Hard werkende student dit dat.quote:Op woensdag 5 juni 2013 13:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Rijke boyIk streef eerst naar een nieuwe laptop voordat ik aan een console denk. Games speel ik toch eigenlijk niet, dus mijn PC gaat nog wel even mee.
Ik denk hier ook. Grootste fout was bizarre aanschafprijs van de PS3 en die fout zouden ze nooit meer maken, aldus Sony. Xbox gaat die ruimte ook niet geven om zo hoog te zitten.quote:Op woensdag 5 juni 2013 13:51 schreef Typisch het volgende:
[..]
In Amerika misschien ja en dat is dan zonder btw.
Het is ook niet helemaal waar, je ziet echt wel verschil in kwaliteit tussen games in de eerste jaren en tegen het einde.quote:Op woensdag 5 juni 2013 13:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat komt waarschijnlijk wel omdat PC-games zich blijven ontwikkelen, en console games jaren op hetzelfde niveau blijven hangen.
Overigens ben ik nooit een fan geweest van consolegames dus ik ben ook wel bevooroordeeld. Ik vind het enkel wat toevoegen als je met meerdere achter een tv zit, en dus ook meerdere controllers.
Ik ook.quote:Op woensdag 5 juni 2013 13:19 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Oh nee, ik ken nog wat ex-RKC spelers. Daar kan ik normaal gezien wel aan kaartjes komen.
Daarom is de Vita ook nog zo achterlijk duur.quote:Op woensdag 5 juni 2013 13:56 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik denk hier ook. Grootste fout was bizarre aanschafprijs van de PS3 en die fout zouden ze nooit meer maken, aldus Sony. Xbox gaat die ruimte ook niet geven om zo hoog te zitten.
quote:
Was toch wel duidelijk een verschil tussen PS2 en PS3. Xbox is nu veel meer geaccepteerd en ze launchen bijna gelijk. Ik denk dat dat wel een voor ons gunstige invloed gaat hebben op de prijs.quote:Op woensdag 5 juni 2013 13:58 schreef Typisch het volgende:
[..]
Daarom is de Vita ook nog zo achterlijk duur.
Sony is nog nooit goedkoop ingestapt met een nieuwe console.
Ik van 21 tot 28. Tijdens mijn banquote:Op woensdag 5 juni 2013 13:47 schreef Typisch het volgende:
wtf, fuck de popo laatste keer toen ik mijn notes checkte had ik er iets van 45. Nu ineens 59.
[..]
Wat minder dan wat?
Eindelijk heb ik je ingehaaldquote:Op woensdag 5 juni 2013 14:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zelfs ik heb er 31. Niet serieus te nemen.
Ik zou sowieso nooit een nieuwe console op de releasedag kopen. Ik heb een PS3 gekocht toen-ie ¤250,- was en daar geen spijt van gekregen, maar daar heb ik wel wat jaartjes op moeten wachten.quote:Op woensdag 5 juni 2013 14:03 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Was toch wel duidelijk een verschil tussen PS2 en PS3. Xbox is nu veel meer geaccepteerd en ze launchen bijna gelijk. Ik denk dat dat wel een voor ons gunstige invloed gaat hebben op de prijs.
Als nieuwe Gran Turismo koop ik m gelijkquote:Op woensdag 5 juni 2013 14:06 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Ik zou sowieso nooit een nieuwe console op de releasedag kopen. Ik heb een PS3 gekocht toen-ie ¤250,- was en daar geen spijt van gekregen, maar daar heb ik wel wat jaartjes op moeten wachten.
Speel je met een stuur of controller?quote:Op woensdag 5 juni 2013 14:09 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Als nieuwe Gran Turismo koop ik m gelijk![]()
Maar lees net dat ze GT6 nog op PS3 uitbrengen![]()
Controller. Ik heb de ruimte niet voor zo'n apparaat.quote:Op woensdag 5 juni 2013 14:10 schreef vandermar het volgende:
[..]
Speel je met een stuur of controller?
[ afbeelding ]
Namelijk ziek baas in zo'n ding.
Ik weet nog dat ik eens tijdens een toernooi met Vrede stond te praten, die was serieus verbaasd dat er mensen vrijwillig naar het RKC-stadion kwamen. Maar hij vond het wel een leuke club.quote:Op woensdag 5 juni 2013 13:57 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik ook.
Ook een gozer die voor Feyenoord is en toentertijd in de jeugd van RKC speelde. Regelmatig nog een pak kaarten van gekregen.
Ik heb er 33 omdat er blijkbaar mods zijn die plaatjes van J Alba een verstoring van de orde vinden.quote:
Ik zie er ook positieve tussen staan.quote:Op woensdag 5 juni 2013 14:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb er 33 omdat er blijkbaar mods zijn die plaatjes van J Alba een verstoring van de orde vinden.
Brave broederquote:
Hij blijft net boven de gordel stompen.quote:Op woensdag 5 juni 2013 14:19 schreef Tjacka het volgende:
[..]
wtf jij bent de grootste relnicht van heel fok
Ja deze, daar ben ik erg tevreden mee.quote:Op woensdag 5 juni 2013 14:18 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik zie er ook positieve tussen staan.
quote:Op woensdag 5 juni 2013 14:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Terwijl je laatst nog iemand kanker toewenste
Hah! jij bent een grotere klootzak dan ik.quote:Op woensdag 5 juni 2013 14:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb er 33 omdat er blijkbaar mods zijn die plaatjes van J Alba een verstoring van de orde vinden.
Heb ik die positieve van Steven nog? Collecters item nu.quote:Op woensdag 5 juni 2013 14:18 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik zie er ook positieve tussen staan.
Ik ga me vanaf nu net zo lang inhouden totdat jij weer meer notes hebt dan ik.quote:Op woensdag 5 juni 2013 14:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hah! jij bent een grotere klootzak dan ik.
Johannes is een sukkel.quote:Op woensdag 5 juni 2013 14:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ga me vanaf nu net zo lang inhouden totdat jij weer meer notes hebt dan ik.
Dus doe eens recalcitrant.
Yepquote:Op woensdag 5 juni 2013 14:20 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Heb ik die positieve van Steven nog? Collecters item nu.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |