Ook een Rotterdam Hooligans trui?quote:Op woensdag 5 juni 2013 11:49 schreef Jimbo het volgende:
[..]
die is er af(en mn haar ook trouwens
)
werd t lange haar zat, en mn baard is eens per zoveel tijd er afquote:
en een scf Rotterdam 4 life petquote:Op woensdag 5 juni 2013 12:05 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ook een Rotterdam Hooligans trui?
Dat is het volgens mij.quote:Op woensdag 5 juni 2013 12:00 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik ben trouwens al tijden op zoek naar een lijstje van dopegebruikers in het gouden NL elftal van rond 98/00. Ik kom tot Stam, Davids, F. de Boer.. Waren er meer volgens mij?
Dat geld werkt waarschijnlijk ook de andere kant op om mensen stil te krijgen.quote:Op woensdag 5 juni 2013 11:58 schreef Tarado het volgende:
[..]
Daarom jammer dat dat Fuentes proces geen staartje krijgt want het zijn natuurlijk niet alleen maar de wielrenners
half, ben niet helemaal kaal maar wel echt een flink stuk erafquote:
Aerts was gewoon coke.quote:Op woensdag 5 juni 2013 12:04 schreef TheWhitePrinceOfBel-Air het volgende:
[..]
Oke. Want anders had bijvoorbeld Maikel Aerts enzo ook gekund, maar dat was volgens mij ook niet echt doping. Maar kon van bepaalde uitgaans-substanties niet afblijven.
Purrel Fränkel had gewoon een dikke J gerookt. Er is niemand die daar beter van gaat voetballen.quote:Op woensdag 5 juni 2013 12:06 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Dat is het volgens mij.
Daarnaast nog een aantal spelertjes die ooit betrapt zijn (volgens wiki):
Maikel Aerts
Reinhard Breinburg
Purrel Fränkel
Quido Lanzaat
Mitchell Piqué
Dat is toch een bepaald uitgaans-substantie?quote:
T helpt wel je prestaties op het veld te verbeteren schijnt..quote:Op woensdag 5 juni 2013 12:08 schreef TheWhitePrinceOfBel-Air het volgende:
[..]
Dat is toch een bepaald uitgaans-substantie?
Niet echt verder om voor een wedstrijd even een lijntje te gaan pakken.
Zat nog in z'n bloed iig. Denk niet dat je er perse beter van gaat spelen, aangezien je jezelf nogal gaat overschatten. Volgens mij is die ene hoogspringer Sotomayor oid ook ooit op coke betrapt.quote:Op woensdag 5 juni 2013 12:08 schreef TheWhitePrinceOfBel-Air het volgende:
[..]
Dat is toch een bepaald uitgaans-substantie?
Niet echt verder om voor een wedstrijd even een lijntje te gaan pakken.
Precies, dat bedoel ik met een uitgaan substantie; aangezien het meer recreatief is dan echt voor je sport gebruik.quote:Op woensdag 5 juni 2013 12:09 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zat nog in z'n bloed iig. Denk niet dat je er perse beter van gaat spelen, aangezien je jezelf nogal gaat overschatten. Volgens mij is die ene hoogspringer Sotomayor oid ook ooit op coke betrapt.
Neuj.quote:Op woensdag 5 juni 2013 12:09 schreef Jimbo het volgende:
[..]
T helpt wel je prestaties op het veld te verbeteren schijnt..
Mwah, niet echt volgens mij. Werkingsduur van Coke is ook vrij kort. Dus zou je in de rust hoe dan ook weer een lijntje moeten pakken.quote:Op woensdag 5 juni 2013 12:09 schreef Jimbo het volgende:
[..]
T helpt wel je prestaties op het veld te verbeteren schijnt..
quote:Mourinho: Ronaldo is arrogant
Nu José Mourniho is vertrokken als coach van Real Madrid, doet de Portugese trainer een boekje open over zijn spelers. "Cristiano Ronaldo weet alles beter", zegt de coach, die komend seizoen aan de slag gaat bij Chelsea.
Zo'n Canadese snowboarder moest daarvoor z'n olympische medaille inleverenquote:Op woensdag 5 juni 2013 12:08 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Purrel Fränkel had gewoon een dikke J gerookt. Er is niemand die daar beter van gaat voetballen.
Het moet er toch maar van komen he: RKC-Feyenoord / Feyenoord-RKC?quote:Op woensdag 5 juni 2013 09:35 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Gaan we dit seizoen nu eindelijk bier drinken bij een wedstrijd?
ja hoor, het is niet veel, maar ze krijgen het welquote:Op woensdag 5 juni 2013 08:58 schreef Tarado het volgende:
Op bijstand krijg je toch geen vakantiegeld, of ook?
Bij hun is het aan het licht gekomen maar neem aan dat het hele team dezelfde vitamientjes kreegquote:Op woensdag 5 juni 2013 12:00 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik ben trouwens al tijden op zoek naar een lijstje van dopegebruikers in het gouden NL elftal van rond 98/00. Ik kom tot Stam, Davids, F. de Boer.. Waren er meer volgens mij?
Toch wel grappig die mensen die alles bijhoudenquote:Op woensdag 5 juni 2013 12:14 schreef ajacied4lf het volgende:
http://nl.wikipedia.org/w(...)r_gebruik_van_doping
Best nog veel die cocaine gebruiken.
Toch wel mooi dat Wikipedia. Er staat veel op dat niet klopt, maar hoe je met z'n allen aan zoiets kan werken.quote:Op woensdag 5 juni 2013 12:15 schreef Tarado het volgende:
[..]
Toch wel grappig die mensen die alles bijhouden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |