Nooit geweten dat een callcenter easy casht, bij welk callcenter werkt hij eigenlijk? Die van de Kindertelefoon?quote:Op woensdag 5 juni 2013 08:13 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Mwoah, het is vrij easy cashen. Ik heb het een tijdje ook gedaan, en het geld stroomde binnen.
Je wordt er alleen een hersenloze zombie van, je eigenwaarde daalt enorm en je wordt de hele dag uitgescholden.
Maar dat salaris![]()
Ik was toen 18 en pakte makkelijk 1900,- netto en pakte met bonussen makkelijk 2600,- netto per maand.
1 maand 3K gepakt. Ging toen echt als een baas tekeer.
Daarna gestopt. Kutwerk.
Niet elk callcentre is easy shit verdienen.quote:Op woensdag 5 juni 2013 08:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nooit geweten dat een callcenter easy casht, bij welk callcenter werkt hij eigenlijk? Die van de Kindertelefoon?
Dat zijn echt bloedzuigers.quote:Op woensdag 5 juni 2013 08:19 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Niet elk callcentre is easy shit verdienen.
Geen idee wat hij doet of waar hij voor belt. Zal wel verzekeringen zijn ofzoiets.
Dat mag namelijk niet. Ik ken het. Groepskliekje is het.quote:Op woensdag 5 juni 2013 07:48 schreef Monopoly het volgende:
Het is meer zo dat een eigen mening achter de schermen totaal wordt genegeerd
Jep. Jammer wel.quote:Op woensdag 5 juni 2013 08:26 schreef Happel het volgende:
[..]
Dat mag namelijk niet. Ik ken het. Groepskliekje is het.
dat is nu niet meer zo hoorquote:Op woensdag 5 juni 2013 08:13 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Mwoah, het is vrij easy cashen. Ik heb het een tijdje ook gedaan, en het geld stroomde binnen.
Je wordt er alleen een hersenloze zombie van, je eigenwaarde daalt enorm en je wordt de hele dag uitgescholden.
Maar dat salaris![]()
Ik was toen 18 en pakte makkelijk 1900,- netto en pakte met bonussen makkelijk 2600,- netto per maand.
1 maand 3K gepakt. Ging toen echt als een baas tekeer.
Daarna gestopt. Kutwerk.
skype?quote:
en het erge is, ze krijgen nog vakantiegeld ookquote:Op woensdag 5 juni 2013 08:01 schreef Monopoly het volgende:
Ik heb een hekel aan nege... uitkeringstrekkers die de hele dag een beetje bier zitten te zuipen, shag te roken en geen flikker doen, en toch lopen zeiken dat ze arm zijn, en de uitkeringen hoger moeten.
Ach ja, wat moet je er dan mee? Vroegtijdig euthaniseren of aan de late kant aborteren zal de EU wel tegenstribbelen. Werken kunnen ze niet. Ik heb er persoonlijk meer last van als ze zoals in andere landen op straat hangen en mijn personal space vervuilen met hun aanwezigheid en gejank om kleingeld.quote:Op woensdag 5 juni 2013 08:40 schreef Jimbo het volgende:
[..]
en het erge is, ze krijgen nog vakantiegeld ook
maar heuj je bent zwart. Welkom terug
We hebben het niet zomaar over een type uitkeringstrekker, maar over thuiszittende, shag rokende, bierdrinkende nietsnutten, die 20 jaar geleden hun laaste hersencel al kapot hebben gedronken en binnen een jaar of 4 toch sterven aan leverkanker.quote:Op woensdag 5 juni 2013 08:57 schreef Jimbo het volgende:
[..]
we hebben het hier over vakantiegeld voor uitkeringstrekkers... vind je dat niet van de gekken uit ?
maar ja, ze deporteren, in een kamp gooien en daarna vergassen geeft wel een verschrikkelijk goede motivatie om eens een baan te zoeken en te werken, zodat je daar niet in komt denk je ook niet?
Weet ik eigenlijk niet.quote:Op woensdag 5 juni 2013 08:58 schreef Tarado het volgende:
Op bijstand krijg je toch geen vakantiegeld, of ook?
Ben ik met je eens maar dat is dan WW, daar moet je sowieso toch voor gewerkt hebben om het te krijgen?quote:Op woensdag 5 juni 2013 09:00 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
We hebben het niet zomaar over een type uitkeringstrekker, maar over thuiszittende, shag rokende, bierdrinkende nietsnutten, die 20 jaar geleden hun laaste hersencel al kapot hebben gedronken en binnen een jaar of 4 toch sterven aan leverkanker.
Iemand die door de huidige omstandigheden (langer) werkeloos is geworden heb ik geen probleem mee dat ze ook vakantiegeld ontvangen nee
Klopt, voor ieder jaar krijg je een maand.quote:Op woensdag 5 juni 2013 09:02 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ben ik met je eens maar dat is dan WW, daar moet je sowieso toch voor gewerkt hebben om het te krijgen?
Niks mis meequote:Betaling van uw vakantiegeld
De bijstandsuitkering wordt in principe maandelijks aan u uitbetaald, exclusief vakantiegeld. Van uw uitkering wordt steeds 5% gereserveerd voor uw vakantiegeld. Meestal wordt het vakantiegeld uitbetaald in de maand juni.
Nee maar al met al wordt er wel giga veel geld aan uitgegeven, ze zouden er toch een bepaalde dienst voor moeten verlangen, stukje straat schoon houden of zoiets.quote:
wel mis meequote:
Nee, ze krijgen geld om de periode die ze niet werken te overbruggen. Dat is nét even anders. Daarnaast wordt dat vakantiegeld ingehouden bij hun maandelijkse uitkering, zodat ze in ieder geval in de vakantietijd een "extraatje" hebben.quote:Op woensdag 5 juni 2013 09:17 schreef Jimbo het volgende:
[..]
wel mis meeze krijgen godverdomme geld om niet te werken en dan OOK nog vakantie geld.
de tyfus, zoek maar werk..tuig
goedemorgenquote:Op woensdag 5 juni 2013 09:22 schreef DonRaja het volgende:
Holocaustverwijzingen mogen wel wat minder.
Oh, en goedemorgen!
In de WW zitten sowieso weinig mensen vrijwillig denk ik, in de bijstand zal het percentage hoger zijnquote:Op woensdag 5 juni 2013 09:22 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nee, ze krijgen geld om de periode die ze niet werken te overbruggen. Dat is nét even anders. Daarnaast wordt dat vakantiegeld ingehouden bij hun maandelijkse uitkering, zodat ze in ieder geval in de vakantietijd een "extraatje" hebben.
In de WW zitten is geen pretje kan ik je vertellen en tegenwoordig is het niet meer zo simpel om in bepaalde branches werk te krijgen (en dat krijg je dan buiten die branche meestal al helemaal niet) en/of op een ander niveau te gaan werken.
Mja, jij gaat net zoals veel telegraaflezers uit van de groep in Nederland die misbruik maakt van het sociale stelsel. Beetje alsof je stoplichten zou willen afschaffen omdat in Amsterdam toch iedereen door rood loopt.In de basis is het goed en in de basis is het ook goed dat bv een moeder in de bijstand in de zomer toch iets leuks kan gaan doen met de kidsquote:Op woensdag 5 juni 2013 09:17 schreef Jimbo het volgende:
[..]
wel mis meeze krijgen godverdomme geld om niet te werken en dan OOK nog vakantie geld.
de tyfus, zoek maar werk..tuig
Morge!quote:Op woensdag 5 juni 2013 09:22 schreef DonRaja het volgende:
Oh, en goedemorgen!
Dat denk ik wel ja. Zat mensen die bijstand krijgen omdat ze gewoon geen zin hebben om te werken, gelukkig is dat geen vetpotquote:Op woensdag 5 juni 2013 09:24 schreef Tarado het volgende:
[..]
In de WW zitten sowieso weinig mensen vrijwillig denk ik, in de bijstand zal het percentage hoger zijn
er zijn ook zat mensen die niets overbruggen en gewoon al jaren op hun luie kut zitten. Ze dragen niks bij aan deze samenleving maar houden wel netjes hun handje op, en daarnaast werken ze wat zwart bijquote:Op woensdag 5 juni 2013 09:22 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nee, ze krijgen geld om de periode die ze niet werken te overbruggen. Dat is nét even anders. Daarnaast wordt dat vakantiegeld ingehouden bij hun maandelijkse uitkering, zodat ze in ieder geval in de vakantietijd een "extraatje" hebben.
In de WW zitten is geen pretje kan ik je vertellen en tegenwoordig is het niet meer zo simpel om in bepaalde branches werk te krijgen (en dat krijg je dan buiten die branche meestal al helemaal niet) en/of op een ander niveau te gaan werken.
Dat soort randfiguren mogen wat mij betreft niets meer krijgen. Ik zie daar wel werkverschaffing in; gewoon per gemeente iemand aannemen die alle mensen die bijstand krijgen gaan controleren. Lijkt mij een mooi iniatief.quote:Op woensdag 5 juni 2013 09:27 schreef Jimbo het volgende:
[..]
er zijn ook zat mensen die niets overbruggen en gewoon al jaren op hun luie kut zitten. Ze dragen niks bij aan deze samenleving maar houden wel netjes hun handje op, en daarnaast werken ze wat zwart bij
Daarom vind ik wel dat ook mensen in de bijstand hier wat voor moeten doen, al is het maar dat ze weten dat niets voor niets is, een dag of 2 in de week sociale dienstverlening of sociale werkplaats, ik noem maar wat.quote:Op woensdag 5 juni 2013 09:25 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dat denk ik wel ja. Zat mensen die bijstand krijgen omdat ze gewoon geen zin hebben om te werken, gelukkig is dat geen vetpot
Ik misbruik maken van ?quote:Op woensdag 5 juni 2013 09:25 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Mja, jij gaat net zoals veel telegraaflezers uit van de groep in Nederland die misbruik maakt van het sociale stelsel. Beetje alsof je stoplichten zou willen afschaffen omdat in Amsterdam toch iedereen door rood loopt.In de basis is het goed en in de basis is het ook goed dat bv een moeder in de bijstand in de zomer toch iets leuks kan gaan doen met de kids
[..]
Morge!
Lezen.quote:Op woensdag 5 juni 2013 09:29 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ik misbruik maken van ?Gast ik betaal godverdomme alleen maar aan dit kut land, ik heb geen zorgtoeslag, huurtoeslag , niets. Ik werk me de janker om vervolgens even 41% te mogen in leveren.
En waarom? om de uitkering te mogen betaln van iemand die niet werk
Probleem is dat dat ook allemaal terugloopt (sociale werkplaatsen bijvoorbeeld), ik denk dat mensen in de bijstand misschien wel iets terug kunnen doen, in overleg met de gemeente een beetje de straat opruimen ofzo (mensen met een fysieke beperking daargelaten natuurlijk).quote:Op woensdag 5 juni 2013 09:29 schreef Tarado het volgende:
[..]
Daarom vind ik wel dat ook mensen in de bijstand hier wat voor moeten doen, al is het maar dat ze weten dat niets voor niets is, een dag of 2 in de week sociale dienstverlening of sociale werkplaats, ik noem maar wat.
Ja, maar dat gebeurd dus niet he.quote:Op woensdag 5 juni 2013 09:29 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dat soort randfiguren mogen wat mij betreft niets meer krijgen. Ik zie daar wel werkverschaffing in; gewoon per gemeente iemand aannemen die alle mensen die bijstand krijgen gaan controleren. Lijkt mij een mooi iniatief.
Probleem is dat je dan het werk van iemand anders gaat doen. In Amerika is de werkloosheid ook een stuk hoger in staten met veel gevangenissen omdat die zoveel taken overnemen voor 1 cent per uur.quote:Op woensdag 5 juni 2013 09:31 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Probleem is dat dat ook allemaal terugloopt (sociale werkplaatsen bijvoorbeeld), ik denk dat mensen in de bijstand misschien wel iets terug kunnen doen, in overleg met de gemeente een beetje de straat opruimen ofzo (mensen met een fysieke beperking daargelaten natuurlijk).
Klopt, gebeurd niet, kost de gemeentes te veel geld denk ik.quote:Op woensdag 5 juni 2013 09:31 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ja, maar dat gebeurd dus niet he.
Kijk als iemand ontslagen is, en even een jaartje werk zoekt ... sure geef hem wat in de maand, net als mensen die studeren. Fuck van mij apart laten ze je voor je studie betalen en geven ze je het complete bedrag terug als je hem afrond... geen probleem dan word er nog wat voor gedaan.
maar het volk dat niet meer kan dan zn handje ophouden en niks anders...pleurt dan toch op
Exact. Dat is dan geen optie inderdaad.quote:Op woensdag 5 juni 2013 09:34 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Probleem is dat je dan het werk van iemand anders gaat doen. In Amerika is de werkloosheid ook een stuk hoger in staten met veel gevangenissen omdat die zoveel taken overnemen voor 1 cent per uur.
Als je kiest voor een leven in de bijstand mankeer je mentaal sowieso iets.quote:Op woensdag 5 juni 2013 09:34 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Mensen die inderdaad gewoon een handje ophouden (en die fysiek en mentaal niets mankeren, laten we dat voorop stellen) en echt niets willen uitvoeren moeten gewoon hun uitkering stopgezet worden, maarja, ga dat maar eens controleren, ook lastig.
Gaan we dit seizoen nu eindelijk bier drinken bij een wedstrijd?quote:Op woensdag 5 juni 2013 09:22 schreef DonRaja het volgende:
Oh, en goedemorgen!
Hehe, goed punt.quote:Op woensdag 5 juni 2013 09:35 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Als je kiest voor een leven in de bijstand mankeer je mentaal sowieso iets.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |