Je merkt wel dat het moderator zijn wat met hem deed. Post nu als de verzuurde exmod.quote:Op woensdag 5 juni 2013 07:44 schreef Monopoly het volgende:
[..]
GGMM was een puike mod. Een groot gemis voor de crew.
Doe ik ook, maar dat heeft z'n redenenquote:Op woensdag 5 juni 2013 07:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je merkt wel dat het moderator zijn wat met hem deed. Post nu als de verzuurde exmod.
Volgens mij word je echt fel gepressed en moet je tegen alles ingaan ook al wil je niet.quote:Op woensdag 5 juni 2013 07:46 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Doe ik ook, maar dat heeft z'n redenen
Ik ben als mod zoveel mogelijk mijzelf gebleven zoals ik ook was toen ik nog een zwarte was (op de bagger na).quote:Op woensdag 5 juni 2013 07:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Volgens mij word je echt fel gepressed en moet je tegen alles ingaan ook al wil je niet.
Vat het niet zo erg op als je denkt dat ik denk.
Dat deed Steven vroeger. Nu heeft hij al bijna een half jaar een leven gevonden. R.I.P Steven.quote:Op woensdag 5 juni 2013 08:01 schreef Monopoly het volgende:
Ik heb een hekel aan nege... uitkeringstrekkers die de hele dag een beetje bier zitten te zuipen, shag te roken en geen flikker doen, en toch lopen zeiken dat ze arm zijn, en de uitkeringen hoger moeten.
Ik krijg nog wel eens smsjes uit het niets waar hij me melaatsheid toewenst. Prima gozer wel.quote:Op woensdag 5 juni 2013 08:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat deed Steven vroeger. Nu heeft hij al bijna een half jaar een leven gevonden. R.I.P Steven.
In februari heeft hij ons nog 2 dagen vergezeld. Maar sindsdien hebben we niets meer van die jongen gehoord. Een callcenter valt wel zwaar.quote:Op woensdag 5 juni 2013 08:08 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik krijg nog wel eens smsjes uit het niets waar hij me melaatsheid toewenst. Prima gozer wel.
Die Steven heeft het anders als callcentermedewerker nog ver geschopt als 'speciale jongen'.quote:Op woensdag 5 juni 2013 08:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
In februari heeft hij ons nog 2 dagen vergezeld. Maar sindsdien hebben we niets meer van die jongen gehoord. Een callcenter valt wel zwaar.
Meestal zitten mensen in een callcenter als ze echt niets beter hebben te doen./quote:Op woensdag 5 juni 2013 08:10 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Die Steven heeft het anders als callcentermedewerker nog ver geschopt als 'speciale jongen'.
Gast heeft een intellect van een opgerolde krant in een sneeuwstorm
Mwoah, het is vrij easy cashen. Ik heb het een tijdje ook gedaan, en het geld stroomde binnen.quote:Op woensdag 5 juni 2013 08:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Meestal zitten mensen in een callcenter als ze echt niets beter hebben te doen./
Nooit geweten dat een callcenter easy casht, bij welk callcenter werkt hij eigenlijk? Die van de Kindertelefoon?quote:Op woensdag 5 juni 2013 08:13 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Mwoah, het is vrij easy cashen. Ik heb het een tijdje ook gedaan, en het geld stroomde binnen.
Je wordt er alleen een hersenloze zombie van, je eigenwaarde daalt enorm en je wordt de hele dag uitgescholden.
Maar dat salaris![]()
Ik was toen 18 en pakte makkelijk 1900,- netto en pakte met bonussen makkelijk 2600,- netto per maand.
1 maand 3K gepakt. Ging toen echt als een baas tekeer.
Daarna gestopt. Kutwerk.
Niet elk callcentre is easy shit verdienen.quote:Op woensdag 5 juni 2013 08:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nooit geweten dat een callcenter easy casht, bij welk callcenter werkt hij eigenlijk? Die van de Kindertelefoon?
Dat zijn echt bloedzuigers.quote:Op woensdag 5 juni 2013 08:19 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Niet elk callcentre is easy shit verdienen.
Geen idee wat hij doet of waar hij voor belt. Zal wel verzekeringen zijn ofzoiets.
Dat mag namelijk niet. Ik ken het. Groepskliekje is het.quote:Op woensdag 5 juni 2013 07:48 schreef Monopoly het volgende:
Het is meer zo dat een eigen mening achter de schermen totaal wordt genegeerd
Jep. Jammer wel.quote:Op woensdag 5 juni 2013 08:26 schreef Happel het volgende:
[..]
Dat mag namelijk niet. Ik ken het. Groepskliekje is het.
dat is nu niet meer zo hoorquote:Op woensdag 5 juni 2013 08:13 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Mwoah, het is vrij easy cashen. Ik heb het een tijdje ook gedaan, en het geld stroomde binnen.
Je wordt er alleen een hersenloze zombie van, je eigenwaarde daalt enorm en je wordt de hele dag uitgescholden.
Maar dat salaris![]()
Ik was toen 18 en pakte makkelijk 1900,- netto en pakte met bonussen makkelijk 2600,- netto per maand.
1 maand 3K gepakt. Ging toen echt als een baas tekeer.
Daarna gestopt. Kutwerk.
skype?quote:
en het erge is, ze krijgen nog vakantiegeld ookquote:Op woensdag 5 juni 2013 08:01 schreef Monopoly het volgende:
Ik heb een hekel aan nege... uitkeringstrekkers die de hele dag een beetje bier zitten te zuipen, shag te roken en geen flikker doen, en toch lopen zeiken dat ze arm zijn, en de uitkeringen hoger moeten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |