Probleem is dat je dan het werk van iemand anders gaat doen. In Amerika is de werkloosheid ook een stuk hoger in staten met veel gevangenissen omdat die zoveel taken overnemen voor 1 cent per uur.quote:Op woensdag 5 juni 2013 09:31 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Probleem is dat dat ook allemaal terugloopt (sociale werkplaatsen bijvoorbeeld), ik denk dat mensen in de bijstand misschien wel iets terug kunnen doen, in overleg met de gemeente een beetje de straat opruimen ofzo (mensen met een fysieke beperking daargelaten natuurlijk).
Klopt, gebeurd niet, kost de gemeentes te veel geld denk ik.quote:Op woensdag 5 juni 2013 09:31 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ja, maar dat gebeurd dus niet he.
Kijk als iemand ontslagen is, en even een jaartje werk zoekt ... sure geef hem wat in de maand, net als mensen die studeren. Fuck van mij apart laten ze je voor je studie betalen en geven ze je het complete bedrag terug als je hem afrond... geen probleem dan word er nog wat voor gedaan.
maar het volk dat niet meer kan dan zn handje ophouden en niks anders...pleurt dan toch op
Exact. Dat is dan geen optie inderdaad.quote:Op woensdag 5 juni 2013 09:34 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Probleem is dat je dan het werk van iemand anders gaat doen. In Amerika is de werkloosheid ook een stuk hoger in staten met veel gevangenissen omdat die zoveel taken overnemen voor 1 cent per uur.
Als je kiest voor een leven in de bijstand mankeer je mentaal sowieso iets.quote:Op woensdag 5 juni 2013 09:34 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Mensen die inderdaad gewoon een handje ophouden (en die fysiek en mentaal niets mankeren, laten we dat voorop stellen) en echt niets willen uitvoeren moeten gewoon hun uitkering stopgezet worden, maarja, ga dat maar eens controleren, ook lastig.
Gaan we dit seizoen nu eindelijk bier drinken bij een wedstrijd?quote:Op woensdag 5 juni 2013 09:22 schreef DonRaja het volgende:
Holocaustverwijzingen mogen wel wat minder.
Oh, en goedemorgen!
Hehe, goed punt.quote:Op woensdag 5 juni 2013 09:35 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Als je kiest voor een leven in de bijstand mankeer je mentaal sowieso iets.
zijn er ook wedstrijden zonder PMDS dan ?quote:Op woensdag 5 juni 2013 09:35 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Gaan we dit seizoen nu eindelijk bier drinken bij een wedstrijd?
Gewoon tijdens of naquote:Op woensdag 5 juni 2013 09:39 schreef Jimbo het volgende:
[..]
zijn er ook wedstrijden zonder PMDS dan ?
Hangt er vanaf wat je ze laat doen, er is zoveel import uit lage lonen landen, als je een product neemt wat daar vandaan komt heb je er lokaal geen last vanquote:Op woensdag 5 juni 2013 09:34 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Probleem is dat je dan het werk van iemand anders gaat doen. In Amerika is de werkloosheid ook een stuk hoger in staten met veel gevangenissen omdat die zoveel taken overnemen voor 1 cent per uur.
Wat een fijn leven heeft die man toch.twitter:aad300 twitterde op woensdag 05-06-2013 om 09:11:17Lekker dagje om niks te doen relaxen in de tuin. reageer retweet
Werkschuw tuigquote:Op woensdag 5 juni 2013 10:39 schreef Jimbo het volgende:
Groetjes vanaf het terras
zo maar eens het eerste biertje bestellen
Moet je niet aan het werk, Jimbo?quote:Op woensdag 5 juni 2013 10:39 schreef Jimbo het volgende:
Groetjes vanaf het terras
zo maar eens het eerste biertje bestellen
quote:
Het mooie is, ik ben aan het werkquote:
quote:'Grootste dopingzaak uit sporthistorie VS op komst'
De organisatie van de Major League Baseball, de hoogste Amerikaanse honkbalcompetitie, zal binnenkort de schorsing bekendmaken van ongeveer 20 spelers die zich schuldig hebben gemaakt aan doping. Onder hen zouden zich vedettes bevinden als Alex Rodriguez en Ryan Braun, meldt de sportzender ESPN.
De affaire rondom de Biogenesis-kliniek in Miami wordt nu al bestempeld als het grootste dopingschandaal uit de Amerikaanse sportgeschiedenis. Tony Bosch, de in diskrediet geraakte oprichter van de kliniek, zou deze week een overeenkomst hebben bereikt met de MLB om openheid van zaken te geven over zijn cliënten.
ESPN heeft van ingewijden begrepen dat Rodriguez, Braun en een aantal andere honkballers op de nominatie staan voor schorsingen tot 100 wedstrijden. Aan de lengte van de schorsing ligt niet alleen doping ten grondslag, maar ook eerdere ontkenningen van de spelers dat ze klant waren van Biogenesis.
Bosch zou de komende week rond de tafel gaan zitten met vertegenwoordigers van de MLB. Binnen twee weken zouden de schorsingen moeten worden aangekondigd. De namen van 20 spelers zijn bij de organisatie al wel bekend, maar de lijst zou door Bosch nog onder ede moeten worden toegelicht.
Das trouwens ook het fijne aan personeel hebben, laat hun maar zwoegen terwijl ik terrasjes zitquote:
Volgens mij nietquote:
quote:Ryan Joseph Braun (born November 17, 1983), nicknamed The Hebrew Hammer, is an American baseball left fielder for the Milwaukee Brewers of Major League Baseball (MLB).
quote:
quote:Op woensdag 5 juni 2013 11:03 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Een baas die om 11 uur op het terras bier zit te tanken en het verschil tussen hen en hun nog niet eens begrijpt. Daarvan zou ik nou ook de bijstand ingaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |