In Amerika misschien ja en dat is dan zonder btw.quote:Op woensdag 5 juni 2013 13:50 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dan 450 tot 500. Ik zet in op 350 tot 400.
Rijke boyquote:Op woensdag 5 juni 2013 13:50 schreef Typisch het volgende:
[..]
Omdat de consoles een gesloten omgeving zijn kun je er ook meer uitpersen, je hoeft geen rekening te houden met de 100 miljoen miljard variabelen die een PC kunnen hebben, dus zo'n console kan best een aardig tijdje vooruitgang boeken hoor qua games. Alleen de laatste 2-3 jaar wordt dat minder.
Overigens zal het mij allemaal een worst wezen, ik heb een game pc en haal ook gewoon een console. Ha!
Hard werkende student dit dat.quote:Op woensdag 5 juni 2013 13:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Rijke boyIk streef eerst naar een nieuwe laptop voordat ik aan een console denk. Games speel ik toch eigenlijk niet, dus mijn PC gaat nog wel even mee.
Ik denk hier ook. Grootste fout was bizarre aanschafprijs van de PS3 en die fout zouden ze nooit meer maken, aldus Sony. Xbox gaat die ruimte ook niet geven om zo hoog te zitten.quote:Op woensdag 5 juni 2013 13:51 schreef Typisch het volgende:
[..]
In Amerika misschien ja en dat is dan zonder btw.
Het is ook niet helemaal waar, je ziet echt wel verschil in kwaliteit tussen games in de eerste jaren en tegen het einde.quote:Op woensdag 5 juni 2013 13:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat komt waarschijnlijk wel omdat PC-games zich blijven ontwikkelen, en console games jaren op hetzelfde niveau blijven hangen.
Overigens ben ik nooit een fan geweest van consolegames dus ik ben ook wel bevooroordeeld. Ik vind het enkel wat toevoegen als je met meerdere achter een tv zit, en dus ook meerdere controllers.
Ik ook.quote:Op woensdag 5 juni 2013 13:19 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Oh nee, ik ken nog wat ex-RKC spelers. Daar kan ik normaal gezien wel aan kaartjes komen.
Daarom is de Vita ook nog zo achterlijk duur.quote:Op woensdag 5 juni 2013 13:56 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik denk hier ook. Grootste fout was bizarre aanschafprijs van de PS3 en die fout zouden ze nooit meer maken, aldus Sony. Xbox gaat die ruimte ook niet geven om zo hoog te zitten.
quote:
Was toch wel duidelijk een verschil tussen PS2 en PS3. Xbox is nu veel meer geaccepteerd en ze launchen bijna gelijk. Ik denk dat dat wel een voor ons gunstige invloed gaat hebben op de prijs.quote:Op woensdag 5 juni 2013 13:58 schreef Typisch het volgende:
[..]
Daarom is de Vita ook nog zo achterlijk duur.
Sony is nog nooit goedkoop ingestapt met een nieuwe console.
Ik van 21 tot 28. Tijdens mijn banquote:Op woensdag 5 juni 2013 13:47 schreef Typisch het volgende:
wtf, fuck de popo laatste keer toen ik mijn notes checkte had ik er iets van 45. Nu ineens 59.
[..]
Wat minder dan wat?
Eindelijk heb ik je ingehaaldquote:Op woensdag 5 juni 2013 14:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zelfs ik heb er 31. Niet serieus te nemen.
Ik zou sowieso nooit een nieuwe console op de releasedag kopen. Ik heb een PS3 gekocht toen-ie ¤250,- was en daar geen spijt van gekregen, maar daar heb ik wel wat jaartjes op moeten wachten.quote:Op woensdag 5 juni 2013 14:03 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Was toch wel duidelijk een verschil tussen PS2 en PS3. Xbox is nu veel meer geaccepteerd en ze launchen bijna gelijk. Ik denk dat dat wel een voor ons gunstige invloed gaat hebben op de prijs.
Als nieuwe Gran Turismo koop ik m gelijkquote:Op woensdag 5 juni 2013 14:06 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Ik zou sowieso nooit een nieuwe console op de releasedag kopen. Ik heb een PS3 gekocht toen-ie ¤250,- was en daar geen spijt van gekregen, maar daar heb ik wel wat jaartjes op moeten wachten.
Speel je met een stuur of controller?quote:Op woensdag 5 juni 2013 14:09 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Als nieuwe Gran Turismo koop ik m gelijk![]()
Maar lees net dat ze GT6 nog op PS3 uitbrengen![]()
Controller. Ik heb de ruimte niet voor zo'n apparaat.quote:Op woensdag 5 juni 2013 14:10 schreef vandermar het volgende:
[..]
Speel je met een stuur of controller?
[ afbeelding ]
Namelijk ziek baas in zo'n ding.
Ik weet nog dat ik eens tijdens een toernooi met Vrede stond te praten, die was serieus verbaasd dat er mensen vrijwillig naar het RKC-stadion kwamen. Maar hij vond het wel een leuke club.quote:Op woensdag 5 juni 2013 13:57 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik ook.
Ook een gozer die voor Feyenoord is en toentertijd in de jeugd van RKC speelde. Regelmatig nog een pak kaarten van gekregen.
Ik heb er 33 omdat er blijkbaar mods zijn die plaatjes van J Alba een verstoring van de orde vinden.quote:
Ik zie er ook positieve tussen staan.quote:Op woensdag 5 juni 2013 14:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb er 33 omdat er blijkbaar mods zijn die plaatjes van J Alba een verstoring van de orde vinden.
Brave broederquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |