Ik heb m'n pc nodig, anders was ik allang buiten gaan zitten. Ok, nu ga ik echt beginnen. Later yolo en tot ziens.quote:Op woensdag 5 juni 2013 12:40 schreef Typisch het volgende:
In de zon zitten met een boek of binnen achter de computer zitten.
Wat een keuzes moet ik maken in het leven.
Onze grote heldquote:Op woensdag 5 juni 2013 12:43 schreef ValHallen het volgende:
Ik scroll me helemaal de tering door jullie
Dus dan haal je het maar wegquote:Op woensdag 5 juni 2013 12:43 schreef ValHallen het volgende:
Ik scroll me helemaal de tering door jullie
In de tijd van Hitler had je helemaal geen internetfora hoor.quote:Op woensdag 5 juni 2013 12:44 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Dus dan haal je het maar weg
Vroeger he, vroeger toen zou ik dat gedrag met een bepaalde wereldleider vergeleken hebben ja!
Of met een bepaalde staat?quote:Op woensdag 5 juni 2013 12:44 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Vroeger he, vroeger toen zou ik dat gedrag met een bepaalde wereldleider vergeleken hebben ja!
Ik ga zo denk ik maar een rondje lopen uit verveling.quote:Op woensdag 5 juni 2013 12:43 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik heb m'n pc nodig, anders was ik allang buiten gaan zitten. Ok, nu ga ik echt beginnen. Later yolo en tot ziens.
Nee dat internet werd weg gecensureerd. Het was er wel, maar we hebben het nooit doorgehad! Werkelijk een enorme achteruitgang in onze technologie die oorlogquote:Op woensdag 5 juni 2013 12:45 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
In de tijd van Hitler had je helemaal geen internetfora hoor.
Boehoequote:Op woensdag 5 juni 2013 12:44 schreef Jimbo het volgende:
[..]
JA nogal ja!quote:
En Caland.quote:Op woensdag 5 juni 2013 12:48 schreef kapiteintje het volgende:
Tevens eis ik een unban van mijn matties Onlogisch en SjaakBauer.
en hmf?quote:
quote:Op woensdag 5 juni 2013 12:49 schreef Muto het volgende:
HMF niet. Dan houd ik het allemaal niet meer bij.
okquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |