Maar jij bent muto, zoon van Adonis, slachter van de neusdwergen, leider van de Rood-wit stamquote:
Waarom lees ik dan dat er mails zijn gestuurd naar ze? Ik zal het nog eens aankaarten achter maar stel je niet zo aan man.quote:Op woensdag 5 juni 2013 12:49 schreef Jimbo het volgende:
[..]
JA nogal ja!
vind je dat normaal ofzo, alles zo maar verwijderen wat je wilt
Ik wil onder de aandacht brengen dat Onlogisch nu wel eens een unban mag ja, die jongen zit vast zonder ook maar iets gedaan te hebben en NOG word er niet geantwoord als ie mailt
Dit is precies de reden waarom iemand die stok pakte, en zie waar het in uit eindigt... DAT ER NIKS VERANDERD IS
NEE DE KRACHT ZIT 'M IN DE HERHALING. Dit voorgaande zal je vriendin beamen.quote:Op woensdag 5 juni 2013 12:54 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Waarom lees ik dan dat er mails zijn gestuurd naar ze? Ik zal het nog eens aankaarten achter maar stel je niet zo aan man.
En die plaatjes mogen gewoon maar 1x lijkt me voldoende toch?
In dat geval houd ik mij rustig maar houd ons dan wel even up to date. Deze jongens verdienen beter dan dit.quote:Op woensdag 5 juni 2013 12:54 schreef ValHallen het volgende:
dat er mails zijn gestuurd naar ze? Ik
quote:Op woensdag 5 juni 2013 12:55 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
NEE DE KRACHT ZIT 'M IN DE HERHALING. Dit voorgaande zal je vriendin beamen.
gedaanquote:Op woensdag 5 juni 2013 12:53 schreef kapiteintje het volgende:
Serieus boys, klap ff deze klassieker door je woofers:
Vond het wel een leuk liedje jaquote:Op woensdag 5 juni 2013 12:58 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Bedankt. Werd je er vrolijk van? Ik vond het een heerlijk begin van mijn dag.
kan je wel gebruiken zn loopband jaquote:Op woensdag 5 juni 2013 13:02 schreef Happel het volgende:
Hebbuh!
http://www.kickstarter.co(...)vorite-game?ref=live
Haha, ik ben het hele weekend bezig geweest met vbl verdedigen, actief mee te denken en de dingen wat te nuanceren. Doe niet alsof ik niks heb gedaan.quote:Op woensdag 5 juni 2013 12:57 schreef Jimbo het volgende:
[..]
In dat geval houd ik mij rustig maar houd ons dan wel even up to date. Deze jongens verdienen beter dan dit.
En ik stel me niet aan, ik kom slechts op voor hen die dat niet kunnen.
Stel je voor, je ziet een doofstom iemand uitgescholden en geslagen worden.. Dan doe je toch ook wat? of ben jij zn vervelend type wat met zn telefooncamera ernaast gaat staan en slecht commentaar gaan maken als ' WAAAYOOOO' ' SOOOOOWWWW' ect.
hih op je hoofd, captain caveman.quote:Op woensdag 5 juni 2013 13:03 schreef Jimbo het volgende:
[..]
kan je wel gebruiken zn loopband ja
hihi
Held ben je ook he.. Nu maar zorgen dat er wat veranderd of iig wat kleine unbans komen en ik zou bijna op je stemmen voor mod van het jaarquote:Op woensdag 5 juni 2013 13:04 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Haha, ik ben het hele weekend bezig geweest met vbl verdedigen, actief mee te denken en de dingen wat te nuanceren. Doe niet alsof ik niks heb gedaan.
Je bent te laat, Harry!quote:Op woensdag 5 juni 2013 13:02 schreef Happel het volgende:
Hebbuh!
http://www.kickstarter.co(...)vorite-game?ref=live
Ik moest lachen.quote:Op woensdag 5 juni 2013 13:03 schreef Jimbo het volgende:
[..]
kan je wel gebruiken zn loopband ja
hihi
In Rotterdam zal ik er wel zijn, in Waalwijk moet ik aan kaartjes zien te geraken.quote:Op woensdag 5 juni 2013 12:19 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ben bij beide wedstrijden aanwezig dus kijk maar
quote:Op woensdag 5 juni 2013 13:04 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Haha, ik ben het hele weekend bezig geweest met vbl verdedigen, actief mee te denken en de dingen wat te nuanceren. Doe niet alsof ik niks heb gedaan.
Ah, stukken beter. Zou iedereen moeten doen.quote:Op woensdag 5 juni 2013 13:12 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hij heeft zich naar jouw aangezicht gemodelleerd tegenwoordig.
Zijn ze niet zo blij mee als ik dat zou doen. Zoals je misschien zag bij de laatste wedstrijdquote:Op woensdag 5 juni 2013 13:10 schreef DonRaja het volgende:
[..]
In Rotterdam zal ik er wel zijn, in Waalwijk moet ik aan kaartjes zien te geraken.
Oh nee, ik ken nog wat ex-RKC spelers. Daar kan ik normaal gezien wel aan kaartjes komen.quote:Op woensdag 5 juni 2013 13:18 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Zijn ze niet zo blij mee als ik dat zou doen. Zoals je misschien zag bij de laatste wedstrijd
Aan kaartjes komen kan sowieso wel.quote:Op woensdag 5 juni 2013 13:19 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Oh nee, ik ken nog wat ex-RKC spelers. Daar kan ik normaal gezien wel aan kaartjes komen.
Dat zou alleen maar op vechten uitdraaien.quote:Op woensdag 5 juni 2013 13:16 schreef Happel het volgende:
[..]
Ah, stukken beter. Zou iedereen moeten doen.
Ik ben niet zo'n vechthooligan met SCF op m'n voorhoofd getatoeëerd zoals Hap. Dat scheelt ook wel een stuk.quote:Op woensdag 5 juni 2013 13:20 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Aan kaartjes komen kan sowieso wel.
quote:Op woensdag 5 juni 2013 13:21 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik ben niet zo'n vechthooligan met SCF op m'n voorhoofd getatoeëerd zoals Hap. Dat scheelt ook wel een stuk.
Dankje maar ik ben nog heul nie blauw.quote:Op woensdag 5 juni 2013 13:39 schreef Tjacka het volgende:
DIT IS MIJN MOD MIJN IDEAAL
DIT IS DE MOOISTE MOD VAN ALLEMAAL
En dat terwijl ik iedereen hoor janken terug naar de PC te zullen trekken, boos op de consoles.quote:Op woensdag 5 juni 2013 13:41 schreef Typisch het volgende:
[ afbeelding ]
Een random gifje speciaal voor jullie.
Om high-end te gamen op een PC ben je al snel minimaal een eurootje of 900 kwijt. Voor (bijna) de helft heb je straks gewoon een console, dus ik denk dat dat wel meevalt.quote:Op woensdag 5 juni 2013 13:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En dat terwijl ik iedereen hoor janken terug naar de PC te zullen trekken, boos op de consoles.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |