Ja hueheuheuehueheueh nu kan ie wel weer hoorquote:Op dinsdag 4 juni 2013 00:32 schreef Chloroform het volgende:
Best ironisch dat zelfs de slimste Veer een achterlijke is.
Agressievelingquote:
Gewoon in je vagina duwen, zoals altijd.quote:
Zwart van binnen, jij. En dan bedoel ik zwart als in verrot, verzuurd en dood, niet neger-achtig.quote:
Waarom krijgt zij van die mooie complimenten van je?quote:Op dinsdag 4 juni 2013 00:35 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Zwart van binnen, jij. En dan bedoel ik zwart als in verrot, verzuurd en dood, niet neger-achtig.
Ehh ik was serieus hoor. Ik heb 15 jaar in japan gewoond. Het is een benaming voor een vrij obscuur maar nog steeds bestaand brouwsel. Er is zelfs een liedje over:quote:Op dinsdag 4 juni 2013 00:32 schreef Chloroform het volgende:
Best ironisch dat zelfs de slimste Veer een achterlijke is.
quote:G
Yohohoho, yohohoho (x4)
G Em G Em
Binkusu no sake wo, todoke ni yuku yo
Em C Am D
Umikaze kimakase namimakase
G Em G Em
Shio no mukoude, yuuhi mo sawagu
Em C Bm D7 G
Sora nya wa wo kaku, tori no uta
G Em G Em
Sayonara minato, tsumugi no sato yo
Em C Am D
DON to icchou utao, funade no uta
G Em G Em
Kinpa-ginpa mo shibuki ni kaete
Em C Bm D7 G
Oretachya yuku zo, umi no kagiri
Jij vindt iedereen lief ;squote:
You little devilquote:Op dinsdag 4 juni 2013 00:35 schreef Dqod het volgende:
[..]
Waarom krijgt zij van die mooie complimenten van je?
And you are still retarded.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 00:35 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Zwart van binnen, jij. En dan bedoel ik zwart als in verrot, verzuurd en dood, niet neger-achtig.
Ey shut up, ik ging naar havo/vwo hoorquote:Op dinsdag 4 juni 2013 00:36 schreef Chloroform het volgende:
[..]
And you are still retarded.Maakt niet uit, je hebt in ieder geval de looks.
Oquote:
Je had je erwtjes aan de meester laten zien ja?quote:Op dinsdag 4 juni 2013 00:37 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ey shut up, ik ging naar havo/vwo hoor
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
.. " I need somebody"quote:Op dinsdag 4 juni 2013 00:38 schreef VeerEli het volgende:
Oooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo
"Not just anybody"quote:Op dinsdag 4 juni 2013 00:38 schreef VeerEli het volgende:
Oooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo
quote:Op dinsdag 4 juni 2013 00:38 schreef Dqod het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Arie is net weg en die nigger belt me op
quote:Op dinsdag 4 juni 2013 00:38 schreef Dqod het volgende:
[..]Toch je haar geverfd?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
Je kan niet naar allebei.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 00:37 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ey shut up, ik ging naar havo/vwo hoor
quote:Op dinsdag 4 juni 2013 00:39 schreef WAHRHEIT het volgende:
[..]
.. " I need somebody"
[..]
"Not just anybody"
Wel, in dat jaar werd besloten of je naar havo of vwo ging in het jaar daarop.quote:
Gemengde brugklassen. Kan wel.quote:
Ik moest zo tyfushard lachenquote:
quote:Op dinsdag 4 juni 2013 00:41 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik moest zo tyfushard lachen
Ja, nu lek ik vocht, maar dan vanaf m'n hoofd
Heb je dorst?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
Slaap lekker :$quote:Op dinsdag 4 juni 2013 00:42 schreef VeerEli het volgende:
Ik ga slapen, doeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
Peace!quote:Op dinsdag 4 juni 2013 00:42 schreef VeerEli het volgende:
Ik ga slapen, doeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
quote:Op dinsdag 4 juni 2013 00:40 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Wel, in dat jaar werd besloten of je naar havo of vwo ging in het jaar daarop.![]()
Ja 1 jaar dus.quote:
quote:Op dinsdag 4 juni 2013 00:43 schreef Dqod het volgende:
[..]
Heb je dorst?Nu niet meer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
Grapje bby kom maar :$quote:
quote:Op dinsdag 4 juni 2013 00:55 schreef hezdunnah het volgende:
Pff al 4 Juni de zomer is al bijna voorbij.
Morgen ff kijken voor winterkleding.
Doei ik ga nog 1nummer luisteren en dan ronkenquote:Op dinsdag 4 juni 2013 00:56 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik ga maar eens even iets kijken ofzo, miss tot later :$
Typefout door falend multitasken in de haast net voordat ik wegging, mijn excuses.quote:
wannabe*quote:Op dinsdag 4 juni 2013 00:09 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ach, al die wannabee krio-chicks houd je toch. Blijft een lekker ding eh. En dan ook nog zo'n personality.![]()
wat is je planningquote:Op dinsdag 4 juni 2013 08:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ook moe. beetje laat geworden gisteren
treinen, maar dat is later pas.quote:
waar gaat de reis naartoe?quote:Op dinsdag 4 juni 2013 08:23 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
treinen, maar dat is later pas.
kon alleen niet doorslapen nu vanwege straatmakers.
#thuglife
Trainen*quote:Op dinsdag 4 juni 2013 08:23 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
treinen, maar dat is later pas.
kon alleen niet doorslapen nu vanwege straatmakers.
#thuglife
amsterdam.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 08:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
waar gaat de reis naartoe?
tja, die mensen moeten ook werken
Nog geen koffie op..quote:
aha, waar ben je nu dan?quote:Op dinsdag 4 juni 2013 08:27 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
amsterdam.
wat voor werk doe jij dan trouwens en tot hoelaat.
Lekker kopje koffie gaat er zo wel in, ja.quote:
In mijn hometown, L-town.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 08:29 schreef gianni61 het volgende:
[..]
aha, waar ben je nu dan?
ik zit op kantoor bij een staalbouwbedrijf. tot half 5 ongeveer (ben om half 8 begonnen)
lutjebroek?quote:Op dinsdag 4 juni 2013 08:32 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Lekker kopje koffie gaat er zo wel in, ja.
[..]
In mijn hometown, L-town.
zn aura enzoquote:Op dinsdag 4 juni 2013 08:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wat is er leuk aan lely dan? behalve dat jij er bent..
I see what you're going to do there.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 08:27 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
amsterdam.
wat voor werk doe jij dan trouwens en tot hoelaat.
Jij bent niet cool genoeg.quote:
bro, wtfquote:Op dinsdag 4 juni 2013 09:24 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
I see what you're going to do there.
werken.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 09:23 schreef Robophatt het volgende:
Niks aan. Heb al zo'n beetje zomervakantie maar hou ik niet van
en jij
al 3 gehadquote:Op dinsdag 4 juni 2013 09:27 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
Nu lekker warm kopje koffie in da mornin'.
Hahaha we weten allebei.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 09:26 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Jij bent niet cool genoeg.
[..]
bro, wtf
En terecht.quote:
Nee, dat weten we niet, raar kind.quote:
Lekker hoor.quote:
je moet wat als je om 6 uur opstaatquote:
jij wel ja.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 09:29 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Lekker hoor.
Ik heb al weekendHoef ook nog bijna niet te werken want niemand heeft vakantie ofzo.
quote:Op dinsdag 4 juni 2013 09:29 schreef gianni61 het volgende:
[..]
je moet wat als je om 6 uur opstaat
[..]
jij wel ja.
wat voor werk doe je?
Bijbaantje Appiequote:Op dinsdag 4 juni 2013 09:29 schreef gianni61 het volgende:
[..]
je moet wat als je om 6 uur opstaat
[..]
jij wel ja.
wat voor werk doe je?
Wel! Ik ga stuk hier, kleine secretieve secreet.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 09:28 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
En terecht.
[..]
Nee, dat weten we niet, raar kind.
Respect voor het nu al trippen in de vroege ochtend.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 09:32 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Wel! Ik ga stuk hier, kleine secretieve secreet.
wrm zo geheimzinnig braquote:Op dinsdag 4 juni 2013 09:33 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Respect voor het nu al trippen in de vroege ochtend.
quote:
je doet kk engquote:
Sarcasme misschien?quote:Op dinsdag 4 juni 2013 09:45 schreef JaniesBrownie het volgende:
Jezelf een naamtopic geven![]()
En dan ook nog met zon titel![]()
![]()
Thanks, gaat lukken.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 09:50 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Haha, doe niet zo mal, klein muisje. Ik hoop dat alles naar wens verloopt.
Pak haar tli! Die oude hatende slak-met-brace. Pak haar bij de staart!quote:Op dinsdag 4 juni 2013 09:53 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Lekker op Veer aan het haten de laatste tijd he?
ik?quote:Op dinsdag 4 juni 2013 09:53 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Lekker op Veer aan het haten de laatste tijd he?
ik heb allang geen brace meerquote:Op dinsdag 4 juni 2013 09:54 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Pak haar tli! Die oude hatende slak-met-brace. Pak haar bij de staart!
Vieze relschopper ben je ook he.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 09:54 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Pak haar tli! Die oude hatende slak-met-brace. Pak haar bij de staart!
Link?quote:Op dinsdag 4 juni 2013 09:45 schreef JaniesBrownie het volgende:
Jezelf een naamtopic geven![]()
En dan ook nog met zon titel![]()
![]()
Zag je paar dagen terug nog een opmerking over Veer haar neus maken.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 09:55 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik?ik kom hier nauwelijks nog mens.
o jee, ik post twee opmerkingen die misschien niet zo aardig zijn en ik ben gelijk 'aan het haten op veer de laatste tijd'.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 09:56 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Zag je paar dagen terug nog een opmerking over Veer haar neus maken.
Volgens mij eerder jij.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 09:58 schreef Gorzalka het volgende:
Niet lullig bedoeld, maar volgens mij staat Missblackhairhighheels strak van de psychosemedicatie.
Is goed, bro. Verder:quote:Op dinsdag 4 juni 2013 09:58 schreef Gorzalka het volgende:
Niet lullig bedoeld, maar volgens mij staat Missblackhairhighheels strak van de psychosemedicatie.
quote:Op dinsdag 4 juni 2013 09:59 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Volgens mij eerder jij.
Niet lullig bedoeld verder.
Kan je dit vermoeden medisch onderbouwenquote:Op dinsdag 4 juni 2013 09:59 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Volgens mij eerder jij.
Niet lullig bedoeld verder.
Jaquote:Op dinsdag 4 juni 2013 10:01 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Kan je dit vermoeden medisch onderbouwen?
Misschien niet zo aardig? Oke.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 09:59 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
o jee, ik post twee opmerkingen die misschien niet zo aardig zijn en ik ben gelijk 'aan het haten op veer de laatste tijd'.![]()
Gaat snel bij jou of niet?
Was dat toen ze zei dat ze Veers neus storender vond dan de mijne? Jeetje, nou. Poe hee.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 09:56 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Zag je paar dagen terug nog een opmerking over Veer haar neus maken.
Zou je het voor me uiteen willen zetten? Ik ben zeer benieuwd naar jouw expertisequote:
heb jij ook een oost europese neus dan?quote:Op dinsdag 4 juni 2013 10:05 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Was dat toen ze zei dat ze Veers neus storender vond dan de mijne? Jeetje, nou. Poe hee.
Haat niet zo op JBquote:
Nee. Het is 10:06 en dat is me teveel moeite.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 10:05 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Zou je het voor me uiteen willen zetten? Ik ben zeer benieuwd naar jouw expertise.
Jodenneus.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 10:06 schreef gianni61 het volgende:
[..]
heb jij ook een oost europese neus dan?
Doe niet zo klef.quote:
kquote:Op dinsdag 4 juni 2013 10:06 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee. Het is 10:06 en dat is me teveel moeite.
Hou je snavel!quote:
Nee, is me iets te ver fietsen.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 10:07 schreef Gorzalka het volgende:
Chloro, kom je lunchen in het Vondelpark zo?
Even doorheen duwen met zo'n electrische vliegenmepperquote:Op dinsdag 4 juni 2013 10:08 schreef tliciouz het volgende:
Hoe kom ik in hemelsnaam van fruitvliegjes af?Er vliegt hier een hele familie rond.
Bedankt voor het medeleven. Xquote:
rottend fruit weggooienquote:Op dinsdag 4 juni 2013 10:08 schreef tliciouz het volgende:
Hoe kom ik in hemelsnaam van fruitvliegjes af?Er vliegt hier een hele familie rond.
Waarom invite je mij niet, woon 5 min van het vondelpark.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 10:07 schreef Gorzalka het volgende:
Chloro, kom je lunchen in het Vondelpark zo?
Godenjeuk op je balzak!!! wat een aandachtshoertjequote:Op maandag 3 juni 2013 20:13 schreef ntm het volgende:
Hoi
Ik ben te lelijk. Altijd als ik in de spiegel kijk denk ik: er moet nog zoveel aan mijn walgelijk dikke lichaam gebeuren. Ik sport niet en zit alleen te gamen of te fokken in mijn zolderkamer. Dan heb ik nog niet over mijn lelijke vette haren en rotkop gesproken.
Klacht: te lelijk zijn.
Tips zijn welkom.
Die dingen zijn amper met het blote oog te zien.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 10:10 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Even doorheen duwen met zo'n electrische vliegenmepper
men noemt ze hatersquote:Op dinsdag 4 juni 2013 10:11 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Waarom invite je mij niet, woon 5 min van het vondelpark.
Oh maar geloof me ze raken die draadjes wel die onder spanning staan hoorquote:Op dinsdag 4 juni 2013 10:11 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Die dingen zijn amper met het blote oog te zien.
Hij is bang voor je.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 10:11 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Chloro heeft wat positiviteit nodig in haar leven, jij bent van nature positief door je exotische achtergrondquote:Op dinsdag 4 juni 2013 10:11 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
zyklon b kristallen rondschudden en even een ommetje maken.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 10:12 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja al gedaan maar er zijn al eitjes gelegd helaas
Ahw.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 10:12 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Chloro heeft wat positiviteit nodig in haar leven, jij bent van nature positief door je exotische achtergrond.
wat klopt er niet dan?quote:Op dinsdag 4 juni 2013 10:11 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Godenjeuk op je balzak!!! wat een aandachtshoertje
Onder het mom van lemming etc. toch nog even je ego upgraden voor de jochies die niet doorhebben en white knight doen
quote:Op dinsdag 4 juni 2013 10:12 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik haat jou ook een klein beetje sinds je signature.
quote:
ik hoorde een vrachtwagen achteruit rijdenquote:Op dinsdag 4 juni 2013 10:15 schreef Chloroform het volgende:
Ik ga mezelf vanmiddag eens op het terras parkeren.
Mijn penis.quote:
captain obvious ;squote:Op dinsdag 4 juni 2013 10:17 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja dat is meestal wat haters doen, haten.
Seropositief dan?quote:
Precies.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 10:17 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja dat is meestal wat haters doen, haten.
Wow.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 10:17 schreef n8n het volgende:
[..]
ik hoorde een vrachtwagen achteruit rijden
Fokmeet op de korenmarkt.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 10:15 schreef Chloroform het volgende:
Ik ga mezelf vanmiddag eens op het terras parkeren.
Hommo!quote:
Heb je weleens een soa gehad?quote:
Maybequote:Op dinsdag 4 juni 2013 10:18 schreef Gorzalka het volgende:
Fotoboek van Pencile
Is dit het zusje van Chai?
Nice.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 10:19 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Tuurlijk, ik vink ze allemaal af op mn soalijstje.
Geen tijd zegt iequote:
quote:Op dinsdag 4 juni 2013 10:19 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Maybe. Ik zie geen paardenfotos maar ze heeft wel hetzelfde voorhoofd.
Ik zal jou eens voor hoofd geven.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 10:19 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Maybe. Ik zie geen paardenfotos maar ze heeft wel hetzelfde voorhoofd.
Jawel, dagelijks.quote:
quote:Op dinsdag 4 juni 2013 10:20 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Wtf zijn ze allemaal op de grote markt aan het doen met dat Vindi gebouw trouwens?
Wat voor cijfer geef jij A_F?quote:
Geen idee hoe die knul eruitziet. Qua forumpersoonlijkheid een 7,38/10.quote:
Nou nou, het had wel iets subtieler gemogenquote:
Nice, je bent back. Een dezer weken ga je tegen de grond.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 10:20 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Wtf zijn ze allemaal op de grote markt aan het doen met dat Vindi gebouw trouwens?
Hmm.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 10:23 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Geen idee hoe die knul eruitziet. Qua forumpersoonlijkheid een 7,38/10.
Ja?quote:Op dinsdag 4 juni 2013 10:22 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Ja, semi. Maar er was ineens een compleet gebouw weg.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het kan erger
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
Forced anal penetration, I like how you think (no homo)quote:Op dinsdag 4 juni 2013 10:24 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Nice, je bent back. Een dezer weken ga je tegen de grond.
Ben je er al overheen geweest?quote:
Jij ook.quote:
Best wel, toch?quote:
quote:Op dinsdag 4 juni 2013 10:24 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja?ik weet wel dat ze er al een tijdje bezig waren idd. Maar geen idee van de plannen enzo.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]crap mn csi software loopt vastSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het kan erger“Specialization is for insects”.—Robert Heinlein
Hahaaaaaaa!!! succeeded!!!quote:
Enkel wanneer die disproportioneel ver afwijkt van je echte persoonlijkheidquote:Op dinsdag 4 juni 2013 10:25 schreef Mortaxx het volgende:
Forumpersoonlijkheidbest triest eigenlijk
![]()
Sletten galore.quote:
Hahaquote:Op dinsdag 4 juni 2013 10:24 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Nice, je bent back. Een dezer weken ga je tegen de grond.
jouw forumpersoonlijkheid is gemeenquote:Op dinsdag 4 juni 2013 10:25 schreef Mortaxx het volgende:
Forumpersoonlijkheidbest triest eigenlijk
![]()
Dat is toch bij iedereen zo?quote:Op dinsdag 4 juni 2013 10:27 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Enkel wanneer die disproportioneel ver afwijkt van je echte persoonlijkheid.
Jij?quote:Op dinsdag 4 juni 2013 10:27 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Sletten galore.Wie is de volgende?
Weet niet goed of dit bij mij een positieve of negatieve ontwikkeling isquote:Op dinsdag 4 juni 2013 10:27 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Enkel wanneer die disproportioneel ver afwijkt van je echte persoonlijkheid.
Denk dat jouw forumpersoonlijkheid redelijk overeenkomt met jouw real life-persoonlijkheid. Hehe.quote:
Hahahahahaquote:Op zondag 2 juni 2013 13:19 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Ff de naam 2nutz ook noemen.. GHEHEHEHE!
Gatver.quote:
Bij de autistische populatie van dit forum wel, inderdaad. Dus zo'n 80%.quote:
stop met nieuws volgenquote:Op dinsdag 4 juni 2013 10:30 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
Hele nieuws vol over die kk Fyra. Like I give a flying fuck.
Dankjequote:Op dinsdag 4 juni 2013 10:29 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Denk dat jouw forumpersoonlijkheid redelijk overeenkomt met jouw real life-persoonlijkheid. Hehe.
quote:Op dinsdag 4 juni 2013 10:31 schreef ntm het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat je bi was zoals bijna elk meisje op fok
Ik vind kutjebotsen nou niet echt aanlokkelijk.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 10:31 schreef ntm het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat je bi was zoals bijna elk meisje op fok
quote:Op dinsdag 4 juni 2013 10:31 schreef ntm het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat je bi aflossing was zoals bijna elk meisje op fok hypotheek
Oja klopt, net als dat filmpjequote:Op dinsdag 4 juni 2013 10:29 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Is gewoon compensatiegedrag, weet je toch
goedkope zure basisquote:Op dinsdag 4 juni 2013 10:34 schreef Mortaxx het volgende:
Waarom bestaat acerola, sinaasappel en ananas sap voor 45% uit appelsap?
Durf te vragen.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 10:34 schreef Mortaxx het volgende:
Jaquote:
OMDAT WIJ ALS CONSUMENTEN COLLECTIEF SLAVEN ZIJN VAN HET KAPITALISMEquote:Op dinsdag 4 juni 2013 10:34 schreef Mortaxx het volgende:
Koop je een fles (ik tiepte eerst VLESquote:Op dinsdag 4 juni 2013 10:34 schreef Mortaxx het volgende:
Ecto, ik weet je te vinden.quote:
Vermoed je dat het ook bij mij het geval is?quote:Op dinsdag 4 juni 2013 10:31 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Bij de autistische populatie van dit forum wel, inderdaad. Dus zo'n 80%.
PUUR SAPquote:Op dinsdag 4 juni 2013 10:36 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Koop je een fles (ik tiepte eerst VLES) bosvruchtensap zit er voor 8% bosvruchten in en de rest appelsap
ntm = Missblackhairhighheels = Jumiquote:Op dinsdag 4 juni 2013 10:33 schreef Vaseline_ het volgende:
Mensen! ntm doet criminologie, jumi ging criminologie doen![]()
.
Vind het toch een lekker sapjequote:Op dinsdag 4 juni 2013 10:34 schreef Mortaxx het volgende:
Rechten, bro.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 10:36 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
ntm = Missblackhairhighheels = Jumi!
I want to believe.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 10:36 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Vermoed je dat het ook bij mij het geval is?
haha wowquote:Op dinsdag 4 juni 2013 10:36 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
We hebben de code gekraakt chrissert.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 10:36 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Shit, ik ben ontmaskerd.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 10:33 schreef Vaseline_ het volgende:
Mensen! ntm doet criminologie, jumi ging criminologie doen![]()
.
Het gaat gewoon mis wanneer ik hier teveel tijd besteed.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 10:37 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
I want to believe.
Al zijn je twee FOK!relaties op rij en vele andere losbandige FOK!contacten wel dubieus, natuurlijk.
Hahahahaquote:Op dinsdag 4 juni 2013 10:36 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
[..]
PUUR SAP
100% PUUR SAP
KANKERPUUR SAP
"CONCENTRAAT"
jouw enige recht is het aanrecht hahahahaquote:
Valt op.quote:
Late to the party Blacky.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 10:38 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
We hebben de code gekraakt chrissert.
Ja, klopt.. ze flessen ons gvd.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 10:39 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Valt op.Altijd.
[..]
Late to the party Blacky.
quote:
you're not making sense, womanquote:
je kan veel meer met een vrouw.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 10:33 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik vind kutjebotsen nou niet echt aanlokkelijk.
Onjuist, zo kan je een penis onder andere als kapstok gebruiken.quote:
kleur van het behangquote:Op dinsdag 4 juni 2013 10:41 schreef Murdera het volgende:
Heeft hier nog iemand tips waar je op moet letten bij het bezichtigen van een woning?
Iedereen, hopelijk.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 10:41 schreef gianni61 het volgende:
maar doe mij anders maar een hypotheek, wil wel een huis hebben
of om je handdoek op te hangenquote:Op dinsdag 4 juni 2013 10:42 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Onjuist, zo kan je een penis onder andere als kapstok gebruiken.
zoek willekeurige lesbo porn en de kans is groot dat je al wat anders tegenkomt.quote:
Heb je nou wel alles meegelezen?quote:Op dinsdag 4 juni 2013 10:40 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee hoor.Gewoon een maandje afwezig dus kon ik het niet zeggen
.
En als vegetariër kun je ook vegaburgers eten, maar het blijft een slap aftreksel.quote:
Of er een dak op zit.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 10:41 schreef Murdera het volgende:
Heeft hier nog iemand tips waar je op moet letten bij het bezichtigen van een woning?
Zal jou eens slap aftrekken, vanuit de losse pols en met ogen dicht.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 10:43 schreef Chloroform het volgende:
[..]
En als vegetariër kun je ook vegaburgers eten, maar het blijft een slap aftreksel.
ik had het niet over meer dan met een man, ik had het over meer dan kutjebonken.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 10:42 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Onjuist, zo kan je een penis onder andere als kapstok gebruiken.
Hard geworden.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 10:43 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Zal jou eens slap aftrekken, vanuit de losse pols en met ogen dicht.
en waarvan dan precies?quote:Op dinsdag 4 juni 2013 10:43 schreef Chloroform het volgende:
[..]
En als vegetariër kun je ook vegaburgers eten, maar het blijft een slap aftreksel.
Nee, maar vooral dingen als CV goed (laten) checken en achterstallig onderhoud natuurlijk.quote:
Ik ken je inmiddels wel hoor lieve jbquote:Op dinsdag 4 juni 2013 10:44 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik was niet geheel serieus lieve vas
Paardenlul.quote:
plafond voor lekplekkenquote:Op dinsdag 4 juni 2013 10:41 schreef Murdera het volgende:
Ja, CV, badkamer (qua door kunnen luchten) weet ik, maar verder..quote:Op dinsdag 4 juni 2013 10:44 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee, maar vooral dingen als CV goed (laten) checkenen achterstallig onderhoud natuurlijk.
gelukkigquote:Op dinsdag 4 juni 2013 10:45 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik ken je inmiddels wel hoor lieve jb
Ga je niet met een makelaar of zo?quote:Op dinsdag 4 juni 2013 10:45 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ja, CV, badkamer (qua door kunnen luchten) weet ik, maar verder..
quote:Op dinsdag 4 juni 2013 10:45 schreef n8n het volgende:
[..]
plafond voor lekplekken
aansluitingen voor de wasmachine, gas en riool
staat van de ketel
schilderwerk buiten
waar op welk tijdstip de zon is
of je internet via de kabel/glasvezel op dat adres hebt
euhm
Nee, het is huur. en via woningbouw stichting.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 10:46 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Ga je niet met een makelaar of zo?
Zou ook (indien aanwezig) de kruipruimte even snel checken op een overdaad aan vocht.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 10:45 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ja, CV, badkamer (qua door kunnen luchten) weet ik, maar verder..
en luister naar de buren voor zover ze thuis zijnquote:
quote:Op dinsdag 4 juni 2013 10:46 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zou ook (indien aanwezig) de kruipruimte even snel checken op een overdaad aan vocht.
Ja, wel kut dat je nooit echt weet wat voor volk het is, aanbellen is ook een beetje meh.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 10:46 schreef n8n het volgende:
[..]
en luister naar de buren voor zover ze thuis zijn
sowieso áls er gebreken zijn die opschrijven en door de woningbouw zelf laten ondertekenen ofzo (geen idee hoe dat werkt) want je krijgt je borg niet terug als er iets mis is en zij 'wisten daar niets van'.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 10:46 schreef Murdera het volgende:
[..]
Nee, het is huur. en via woningbouw stichting.
Echtquote:Uren werd tevergeefs naar de duizenden aanstaande frikandellen gezocht
goede ja. even fotos van maken.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 10:47 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
sowieso áls er gebreken zijn die opschrijven en door de woningbouw zelf laten ondertekenen ofzo (geen idee hoe dat werkt) want je krijgt je borg niet terug als er iets mis is en zij 'wisten daar niets van'.
Vooral die lekplekken ja, zit al een paar maanden met een dikke lekkagequote:Op dinsdag 4 juni 2013 10:45 schreef n8n het volgende:
[..]
plafond voor lekplekken
aansluitingen voor de wasmachine, gas en riool
staat van de ketel
schilderwerk buiten
waar op welk tijdstip de zon is
of je internet via de kabel/glasvezel op dat adres hebt
euhm
gewoon een dag van tevoren gaan en doen alsof je jezelf voor komt stellenquote:Op dinsdag 4 juni 2013 10:47 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ja, wel kut dat je nooit echt weet wat voor volk het is, aanbellen is ook een beetje meh.
hehehe.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 10:48 schreef n8n het volgende:
[..]
gewoon een dag van tevoren gaan en doen alsof je jezelf voor komt stellen
hier ook een week geen water kunnen gebruiken omdat er elke ochtend een gestoord japans schreeuwende onderbuuf op de stoep stondquote:Op dinsdag 4 juni 2013 10:48 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Vooral die lekplekken ja, zit al een paar maanden met een dikke lekkage
Zo probeerde een huisbaas mij ooit te fucken met een 'kapot raam'. 2 weken lang een discussie/ruzie gehad maar ik heb gewonnen natuurlijkquote:Op dinsdag 4 juni 2013 10:47 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
sowieso áls er gebreken zijn die opschrijven en door de woningbouw zelf laten ondertekenen ofzo (geen idee hoe dat werkt) want je krijgt je borg niet terug als er iets mis is en zij 'wisten daar niets van'.
Veiligheidsmonitor kan je raadplegen, weet je een beetje hoe veilig de buurt is.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 10:47 schreef Murdera het volgende:
[..]
[..]
Ja, wel kut dat je nooit echt weet wat voor volk het is, aanbellen is ook een beetje meh.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Specialization is for insects”.—Robert Heinlein
dat is toch alleen per stad?quote:Op dinsdag 4 juni 2013 10:50 schreef ntm het volgende:
[..]
Veiligheidsmonitor kan je raadplegen, weet je een beetje hoe veilig de buurt is.
als je het wil voor alle anderen die er zijn de gebreken heel duidelijk en overdreven benoemenquote:Op dinsdag 4 juni 2013 10:49 schreef Murdera het volgende:
[..]
hehehe.
tis alleen een beetje kut, ik sta 15eIk ben niet de enige die gaat kijken. moest er een dag voor vrijnemen. dan hopen dat het goed is, en dan nog hopen dat niemand anders het wil.
quote:Op dinsdag 4 juni 2013 10:51 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
als je het wil voor alle anderen die er zijn de gebreken heel duidelijk en overdreven benoemen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |