abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 4 juni 2013 @ 00:31:35 #1
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_127388059

B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
pi_127388063
Ja nee
  dinsdag 4 juni 2013 @ 00:32:27 #3
324470 Chloroform
#sprayforzosk
pi_127388077
Best ironisch dat zelfs de slimste Veer een achterlijke is. :')
Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
  dinsdag 4 juni 2013 @ 00:32:48 #4
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_127388086
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 00:32 schreef Chloroform het volgende:
Ja hueheuheuehueheueh nu kan ie wel weer hoor }:|
  dinsdag 4 juni 2013 @ 00:33:52 #5
324470 Chloroform
#sprayforzosk
pi_127388108
Ik vond het wel vermakelijk. :)
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
  dinsdag 4 juni 2013 @ 00:34:00 #6
263685 Dqod
Miss Cobra
pi_127388112
M'n Danish Chef tube is kapot
I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
pi_127388114
quote:
10s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 00:30 schreef VeerEli het volgende:

[..]

Fuck you :')
Agressieveling
Never regret anything, beacuse one time it was exaclty what you wanted.
Op donderdag 29 mei 2014 01:52 schreef Tamashii het volgende:
Aan Ado vraagt iedereen toestemmming
  dinsdag 4 juni 2013 @ 00:34:41 #8
324470 Chloroform
#sprayforzosk
pi_127388126
quote:
9s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 00:34 schreef Dqod het volgende:
M'n Danish Chef tube is kapot
[ afbeelding ]
Gewoon in je vagina duwen, zoals altijd.
  dinsdag 4 juni 2013 @ 00:35:01 #9
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_127388134
quote:
10s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 00:33 schreef Chloroform het volgende:
Ik vond het wel vermakelijk. :)
Zwart van binnen, jij. En dan bedoel ik zwart als in verrot, verzuurd en dood, niet neger-achtig.
  dinsdag 4 juni 2013 @ 00:35:24 #10
395886 hezdunnah
Keep it rasta
pi_127388144
Veer is liev O+
Arie is net weg en die nigger belt me op
  dinsdag 4 juni 2013 @ 00:35:36 #11
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_127388155
quote:
10s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 00:35 schreef hezdunnah het volgende:
Veer is liev O+
O+
  dinsdag 4 juni 2013 @ 00:35:41 #12
263685 Dqod
Miss Cobra
pi_127388159
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 00:35 schreef VeerEli het volgende:

[..]

Zwart van binnen, jij. En dan bedoel ik zwart als in verrot, verzuurd en dood, niet neger-achtig.
Waarom krijgt zij van die mooie complimenten van je? ;(
I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
pi_127388161
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 00:32 schreef Chloroform het volgende:
Ehh ik was serieus hoor. Ik heb 15 jaar in japan gewoond. Het is een benaming voor een vrij obscuur maar nog steeds bestaand brouwsel. Er is zelfs een liedje over:

quote:
G
Yohohoho, yohohoho (x4)

G Em G Em
Binkusu no sake wo, todoke ni yuku yo

Em C Am D
Umikaze kimakase namimakase

G Em G Em
Shio no mukoude, yuuhi mo sawagu

Em C Bm D7 G
Sora nya wa wo kaku, tori no uta

G Em G Em
Sayonara minato, tsumugi no sato yo

Em C Am D
DON to icchou utao, funade no uta

G Em G Em
Kinpa-ginpa mo shibuki ni kaete

Em C Bm D7 G
Oretachya yuku zo, umi no kagiri
Ja nee
  dinsdag 4 juni 2013 @ 00:35:54 #14
395886 hezdunnah
Keep it rasta
pi_127388163
quote:
10s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 00:35 schreef VeerEli het volgende:

[..]

O+
met je sexy haartjes
  dinsdag 4 juni 2013 @ 00:36:02 #15
263685 Dqod
Miss Cobra
pi_127388168
quote:
10s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 00:35 schreef hezdunnah het volgende:
Veer is liev O+
Jij vindt iedereen lief ;s
  dinsdag 4 juni 2013 @ 00:36:28 #16
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_127388176
quote:
15s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 00:35 schreef Dqod het volgende:

[..]

Waarom krijgt zij van die mooie complimenten van je? ;(
You little devil }) ~O>
  dinsdag 4 juni 2013 @ 00:36:34 #17
324470 Chloroform
#sprayforzosk
pi_127388181
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 00:35 schreef VeerEli het volgende:

[..]

And you are still retarded. :) Maakt niet uit, je hebt in ieder geval de looks.
  dinsdag 4 juni 2013 @ 00:36:37 #18
395886 hezdunnah
Keep it rasta
pi_127388184
quote:
9s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 00:36 schreef Dqod het volgende:

[..]

Jij vindt iedereen lief ;s
Nee slechts een paar.
  dinsdag 4 juni 2013 @ 00:37:11 #19
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_127388194
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 00:36 schreef Chloroform het volgende:

[..]

And you are still retarded. :) Maakt niet uit, je hebt in ieder geval de looks.
Ey shut up, ik ging naar havo/vwo hoor :{w
  dinsdag 4 juni 2013 @ 00:37:28 #20
263685 Dqod
Miss Cobra
pi_127388205
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 00:36 schreef VeerEli het volgende:

[..]

You little devil }) ~O>
  dinsdag 4 juni 2013 @ 00:37:51 #21
395886 hezdunnah
Keep it rasta
pi_127388216
quote:
17s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 00:37 schreef Dqod het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
:D
  dinsdag 4 juni 2013 @ 00:37:56 #22
263685 Dqod
Miss Cobra
pi_127388218
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 00:36 schreef hezdunnah het volgende:

[..]

Nee slechts een paar.
O
  dinsdag 4 juni 2013 @ 00:38:18 #23
324470 Chloroform
#sprayforzosk
pi_127388225
quote:
9s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 00:37 schreef VeerEli het volgende:

[..]

Je had je erwtjes aan de meester laten zien ja?
  dinsdag 4 juni 2013 @ 00:38:41 #24
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_127388234
Oooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo
  dinsdag 4 juni 2013 @ 00:38:53 #25
263685 Dqod
Miss Cobra
pi_127388238
quote:
14s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 00:37 schreef hezdunnah het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 4 juni 2013 @ 00:39:12 #26
395886 hezdunnah
Keep it rasta
pi_127388247
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 00:37 schreef Dqod het volgende:

[..]

O
Hangt af van mijn mood en andermans gedragingen G!!
pi_127388249
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 00:38 schreef VeerEli het volgende:
Oooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo
.. " I need somebody"

quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 00:38 schreef VeerEli het volgende:
"Not just anybody"
Ja nee
  dinsdag 4 juni 2013 @ 00:39:31 #28
395886 hezdunnah
Keep it rasta
pi_127388254
quote:
2s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 00:38 schreef Dqod het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 4 juni 2013 @ 00:40:02 #29
324470 Chloroform
#sprayforzosk
pi_127388261
quote:
2s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 00:38 schreef Dqod het volgende:

[..]

SPOILER
Toch je haar geverfd?
pi_127388267
quote:
9s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 00:37 schreef VeerEli het volgende:

[..]

Je kan niet naar allebei. :P.
  dinsdag 4 juni 2013 @ 00:40:17 #31
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_127388268
quote:
10s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 00:39 schreef WAHRHEIT het volgende:

[..]

.. " I need somebody"

[..]

"Not just anybody"
_O-
  dinsdag 4 juni 2013 @ 00:40:37 #32
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_127388275
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 00:40 schreef Modus het volgende:

[..]

Wel, in dat jaar werd besloten of je naar havo of vwo ging in het jaar daarop. :) :)
  dinsdag 4 juni 2013 @ 00:41:12 #33
324470 Chloroform
#sprayforzosk
pi_127388289
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 00:40 schreef Modus het volgende:

[..]

Gemengde brugklassen. Kan wel.
  dinsdag 4 juni 2013 @ 00:41:41 #34
263685 Dqod
Miss Cobra
pi_127388300
quote:
10s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 00:40 schreef Chloroform het volgende:

[..]

Toch je haar geverfd?
Ik moest zo tyfushard lachen :')

Ja, nu lek ik vocht, maar dan vanaf m'n hoofd :)
  dinsdag 4 juni 2013 @ 00:42:35 #35
324470 Chloroform
#sprayforzosk
pi_127388312
quote:
10s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 00:41 schreef Dqod het volgende:

[..]

Ik moest zo tyfushard lachen :')

Ja, nu lek ik vocht, maar dan vanaf m'n hoofd :)

Lekker hoor. ;)
  dinsdag 4 juni 2013 @ 00:42:44 #36
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_127388313
Ik ga slapen, doeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
  dinsdag 4 juni 2013 @ 00:43:20 #37
263685 Dqod
Miss Cobra
pi_127388322
quote:
10s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 00:42 schreef Chloroform het volgende:

[..]

Lekker hoor. ;)
Heb je dorst? :)

SPOILER
  dinsdag 4 juni 2013 @ 00:44:11 #38
263685 Dqod
Miss Cobra
pi_127388336
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 00:42 schreef VeerEli het volgende:
Slaap lekker :$ :W
  dinsdag 4 juni 2013 @ 00:44:16 #39
205006 Adolecens
a.k.a. Ado
pi_127388340
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 00:42 schreef VeerEli het volgende:
Peace!
pi_127388343
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 00:40 schreef VeerEli het volgende:

[..]

Wel, in dat jaar werd besloten of je naar havo of vwo ging in het jaar daarop. :) :)
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 00:41 schreef Chloroform het volgende:

[..]

Gemengde brugklassen. Kan wel.
Ja 1 jaar dus. }:|.
  dinsdag 4 juni 2013 @ 00:45:15 #41
324470 Chloroform
#sprayforzosk
pi_127388357
quote:
9s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 00:43 schreef Dqod het volgende:

[..]

Heb je dorst? :)

SPOILER
Nu niet meer. :r
  dinsdag 4 juni 2013 @ 00:48:21 #42
263685 Dqod
Miss Cobra
pi_127388431
Ken je dat? Dat je denkt dat het al 3 uur is ofzo.. En het is nog niet eens 1 uur.. Night's still young :o :o :o

quote:
10s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 00:45 schreef Chloroform het volgende:

[..]

Nu niet meer. :r
Grapje bby kom maar :$

Pisang? Zit echt niks doorheen, ik zweer het je :)
  dinsdag 4 juni 2013 @ 00:55:28 #43
395886 hezdunnah
Keep it rasta
pi_127388583
Pff al 4 Juni de zomer is al bijna voorbij.
Morgen ff kijken voor winterkleding.
  dinsdag 4 juni 2013 @ 00:56:34 #44
263685 Dqod
Miss Cobra
pi_127388600
quote:
9s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 00:55 schreef hezdunnah het volgende:
Pff al 4 Juni de zomer is al bijna voorbij.
Morgen ff kijken voor winterkleding.
:')

Ik ga maar eens even iets kijken ofzo, miss tot later :$ :W
  dinsdag 4 juni 2013 @ 00:57:05 #45
395886 hezdunnah
Keep it rasta
pi_127388611
quote:
2s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 00:56 schreef Dqod het volgende:

[..]

Ik ga maar eens even iets kijken ofzo, miss tot later :$ :W
Doei ik ga nog 1nummer luisteren en dan ronken
pi_127389851
quote:
9s.gif Op maandag 3 juni 2013 20:10 schreef Chloroform het volgende:

[..]

houdt*
Typefout door falend multitasken in de haast net voordat ik wegging, mijn excuses.

quote:
1s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 00:09 schreef Chloroform het volgende:

[..]

Ach, al die wannabee krio-chicks houd je toch. Blijft een lekker ding eh. En dan ook nog zo'n personality. ;) ;)
wannabe*
full stops and exclamation marks
  dinsdag 4 juni 2013 @ 06:53:41 #47
204320 Montelly
-|||-------|||-
pi_127390043
Getrouwde stellen bij wie de vonk online oversloeg zijn gelukkiger dan koppels die elkaar op de traditionele manier leerden kennen. Dat blijkt uit een studie van Amerikaanse onderzoekers. De kans dat ze bij elkaar blijven is ook groter.

http://m.ad.nl/ad/m/nl/10(...)avigationItemId=5585
Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
pi_127390226
'in een dancing' :')
  dinsdag 4 juni 2013 @ 08:04:22 #49
377797 Missblackhairhighheels
Intelligent en gehaat.
pi_127390486
Morning, my bby's. }) ~O>
FOK! is een primaire levensbehoefte. FOK! bevredigt mijn ziel.
pi_127390573
quote:
14s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 08:04 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
Morning, my bby's. }) ~O>
hee babe, what's up?
  dinsdag 4 juni 2013 @ 08:17:49 #51
Intelligent en gehaat.
pi_127390619
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 08:14 schreef gianni61 het volgende:

[..]

hee babe, what's up?
moe, how about you?
pi_127390630
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 08:17 schreef Missblackhairhighheels het volgende:

[..]

moe, how about you?
ook moe. beetje laat geworden gisteren
  dinsdag 4 juni 2013 @ 08:19:49 #53
Intelligent en gehaat.
pi_127390649
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 08:18 schreef gianni61 het volgende:

[..]

ook moe. beetje laat geworden gisteren
wat is je planning
pi_127390668
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 08:19 schreef Missblackhairhighheels het volgende:

[..]

wat is je planning
voor vandaag? werken
en bij jou?
  dinsdag 4 juni 2013 @ 08:23:38 #55
Intelligent en gehaat.
pi_127390705
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 08:20 schreef gianni61 het volgende:

[..]

voor vandaag? werken
en bij jou?
treinen, maar dat is later pas.
kon alleen niet doorslapen nu vanwege straatmakers.
#thuglife
pi_127390716
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 08:23 schreef Missblackhairhighheels het volgende:

[..]

#thuglife
waar gaat de reis naartoe?

tja, die mensen moeten ook werken :D
  dinsdag 4 juni 2013 @ 08:26:12 #57
204320 Montelly
-|||-------|||-
pi_127390738
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 08:23 schreef Missblackhairhighheels het volgende:

[..]

#thuglife
Trainen*
  dinsdag 4 juni 2013 @ 08:27:00 #58
Intelligent en gehaat.
pi_127390751
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 08:24 schreef gianni61 het volgende:

[..]

waar gaat de reis naartoe?

tja, die mensen moeten ook werken :D
amsterdam.

wat voor werk doe jij dan trouwens en tot hoelaat.
  dinsdag 4 juni 2013 @ 08:27:23 #59
Intelligent en gehaat.
pi_127390757
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 08:26 schreef Montelly het volgende:

[..]

Trainen*
wrm meteen aanvallen
  dinsdag 4 juni 2013 @ 08:29:08 #60
204320 Montelly
-|||-------|||-
pi_127390776
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 08:27 schreef Missblackhairhighheels het volgende:

[..]

wrm meteen aanvallen
Nog geen koffie op..
pi_127390783
quote:
11s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 08:27 schreef Missblackhairhighheels het volgende:

[..]

amsterdam.

aha, waar ben je nu dan?

ik zit op kantoor bij een staalbouwbedrijf. tot half 5 ongeveer (ben om half 8 begonnen)
  dinsdag 4 juni 2013 @ 08:32:35 #62
Intelligent en gehaat.
pi_127390819
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 08:29 schreef Montelly het volgende:

[..]

Nog geen koffie op..
Lekker kopje koffie gaat er zo wel in, ja. :9

quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 08:29 schreef gianni61 het volgende:

[..]

aha, waar ben je nu dan?

ik zit op kantoor bij een staalbouwbedrijf. tot half 5 ongeveer (ben om half 8 begonnen)
In mijn hometown, L-town.
pi_127390857
quote:
14s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 08:32 schreef Missblackhairhighheels het volgende:

[..]

Lekker kopje koffie gaat er zo wel in, ja. :9

[..]

In mijn hometown, L-town.
lutjebroek?
  dinsdag 4 juni 2013 @ 08:39:16 #64
Intelligent en gehaat.
pi_127390899
quote:
10s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 08:35 schreef gianni61 het volgende:

[..]

lutjebroek?
Lely.
pi_127390951
quote:
10s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 08:39 schreef Missblackhairhighheels het volgende:

[..]

Lely.
ook leuk :)
  dinsdag 4 juni 2013 @ 08:46:39 #66
Intelligent en gehaat.
pi_127391006
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 08:42 schreef gianni61 het volgende:

[..]

ook leuk :)
JA TOCH. ~O>
pi_127391028
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 08:46 schreef Missblackhairhighheels het volgende:

[..]

JA TOCH. ~O>
geen idee, zo vaak kom ik daar niet :P
  dinsdag 4 juni 2013 @ 08:54:23 #68
Intelligent en gehaat.
pi_127391142
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 08:47 schreef gianni61 het volgende:

[..]

geen idee, zo vaak kom ik daar niet :P
jmr hor
pi_127391180
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 08:54 schreef Missblackhairhighheels het volgende:

[..]

jmr hor
wat is er leuk aan lely dan? behalve dat jij er bent..
  dinsdag 4 juni 2013 @ 08:59:47 #70
Intelligent en gehaat.
pi_127391238
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 08:56 schreef gianni61 het volgende:

[..]

wat is er leuk aan lely dan? behalve dat jij er bent..
zn aura enzo
pi_127391347
2e .gif uit de op _O_

"My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."
pi_127391529
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 08:59 schreef Missblackhairhighheels het volgende:

[..]

zn aura enzo
hmm, oke
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 09:05 schreef Robophatt het volgende:
2e .gif uit de op _O_

[ afbeelding ]
mogguh Robo :W
pi_127391566
:W
"My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."
pi_127391594
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 09:17 schreef Robophatt het volgende:
:W
how you doin? :7
pi_127391689
quote:
10s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 08:39 schreef Missblackhairhighheels het volgende:

[..]

Lely.
Lely is niet cool genoeg.
pi_127391697
Niks aan. Heb al zo'n beetje zomervakantie maar hou ik niet van :@
en jij
pi_127391716
quote:
11s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 08:27 schreef Missblackhairhighheels het volgende:

[..]

amsterdam.

I see what you're going to do there. :9
  dinsdag 4 juni 2013 @ 09:26:28 #78
Intelligent en gehaat.
pi_127391747
quote:
10s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 09:23 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

Lely is niet cool genoeg.
Jij bent niet cool genoeg.

quote:
10s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 09:24 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

I see what you're going to do there. :9
bro, wtf
pi_127391765
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 09:23 schreef Robophatt het volgende:
Niks aan. Heb al zo'n beetje zomervakantie maar hou ik niet van :@
en jij
werken.
maar ja, donderdag al weekend :D
  dinsdag 4 juni 2013 @ 09:27:23 #80
Intelligent en gehaat.
pi_127391769
Nu lekker warm kopje koffie in da mornin'. c_/
pi_127391775
quote:
14s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 09:27 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
Nu lekker warm kopje koffie in da mornin'. c_/
al 3 gehad :@
pi_127391788
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 09:26 schreef Missblackhairhighheels het volgende:

[..]

Jij bent niet cool genoeg.

[..]

bro, wtf
Hahaha we weten allebei.
  dinsdag 4 juni 2013 @ 09:28:52 #83
Intelligent en gehaat.
pi_127391795
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 09:27 schreef gianni61 het volgende:

[..]

al 3 gehad :@
En terecht.

quote:
10s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 09:28 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

Hahaha we weten allebei.
Nee, dat weten we niet, raar kind.
pi_127391803
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 09:27 schreef gianni61 het volgende:

[..]

werken.
maar ja, donderdag al weekend :D
Lekker hoor.
Ik heb al weekend :') Hoef ook nog bijna niet te werken want niemand heeft vakantie ofzo.
pi_127391819
quote:
14s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 09:28 schreef Missblackhairhighheels het volgende:

[..]

En terecht.
je moet wat als je om 6 uur opstaat
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 09:29 schreef Robophatt het volgende:

[..]

Lekker hoor.
Ik heb al weekend :') Hoef ook nog bijna niet te werken want niemand heeft vakantie ofzo.
jij wel ja.
wat voor werk doe je?
pi_127391848
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 09:29 schreef gianni61 het volgende:

[..]

[..]

jij wel ja.
wat voor werk doe je?
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 09:29 schreef gianni61 het volgende:

[..]

[..]

jij wel ja.
wat voor werk doe je?
Bijbaantje Appie :O
pi_127391857
quote:
14s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 09:28 schreef Missblackhairhighheels het volgende:

[..]

En terecht.

[..]

Nee, dat weten we niet, raar kind.
Wel! Ik ga stuk hier, kleine secretieve secreet. _O-
  dinsdag 4 juni 2013 @ 09:33:12 #88
Intelligent en gehaat.
pi_127391881
quote:
10s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 09:32 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

Wel! Ik ga stuk hier, kleine secretieve secreet. _O-
Respect voor het nu al trippen in de vroege ochtend.
pi_127391916
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 09:31 schreef Robophatt het volgende:

[..]

[..]

Bijbaantje Appie :O
ohwja, dat wist ik ook :P
pi_127391924
quote:
14s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 09:33 schreef Missblackhairhighheels het volgende:

[..]

Respect voor het nu al trippen in de vroege ochtend.
wrm zo geheimzinnig bra
  dinsdag 4 juni 2013 @ 09:36:31 #91
Intelligent en gehaat.
pi_127391963
quote:
5s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 09:34 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

wrm zo geheimzinnig bra
wtf?
pi_127392002
quote:
10s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 09:36 schreef Missblackhairhighheels het volgende:

[..]

wtf?
oh, dus jij volgt het ook niet? :P
pi_127392039
quote:
10s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 09:36 schreef Missblackhairhighheels het volgende:

[..]

wtf?

quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 09:38 schreef gianni61 het volgende:

[..]

dinsdag 4 juni 2013 @ 09:39:56 #94
Intelligent en gehaat.
pi_127392045
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 09:38 schreef gianni61 het volgende:

[..]

Nee, totaal niet. :')
pi_127392083
quote:
5s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 09:34 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

wrm zo geheimzinnig bra
  dinsdag 4 juni 2013 @ 09:41:46 #96
Intelligent en gehaat.
pi_127392095
pi_127392174
Jezelf een naamtopic geven :')

En dan ook nog met zon titel :') :') :')
compact en kleverig.
pi_127392310
quote:
10s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 09:41 schreef Missblackhairhighheels het volgende:

[..]

je doet kk eng
Haha, doe niet zo mal, klein muisje. Ik hoop dat alles naar wens verloopt.
pi_127392322
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 09:45 schreef JaniesBrownie het volgende:

Sarcasme misschien?
All good things are wild and free.
  dinsdag 4 juni 2013 @ 09:51:16 #100
Intelligent en gehaat.
pi_127392341
quote:
10s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 09:50 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

Haha, doe niet zo mal, klein muisje. Ik hoop dat alles naar wens verloopt.
Thanks, gaat lukken.
pi_127392375
quote:
14s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 09:50 schreef tliciouz het volgende:

[..]

Sarcasme misschien?
daar gaat het niet eens om :')
compact en kleverig.
pi_127392395
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 09:52 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

daar gaat het niet eens om :')
Lekker op Veer aan het haten de laatste tijd he?
pi_127392431
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 09:53 schreef tliciouz het volgende:

[..]

Pak haar tli! Die oude hatende slak-met-brace. Pak haar bij de staart!
pi_127392452
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 09:53 schreef tliciouz het volgende:

[..]

ik? :') ik kom hier nauwelijks nog mens. :')
compact en kleverig.
pi_127392457
quote:
10s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 09:54 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

ik heb allang geen brace meer O+
compact en kleverig.
pi_127392459
quote:
10s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 09:54 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

Vieze relschopper ben je ook he.
  dinsdag 4 juni 2013 @ 09:55:38 #107
Intelligent en gehaat.
pi_127392460
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 09:45 schreef JaniesBrownie het volgende:

Link?
pi_127392480
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 09:55 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

ik? :') ik kom hier nauwelijks nog mens. :')
Zag je paar dagen terug nog een opmerking over Veer haar neus maken.
pi_127392481
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 09:55 schreef Missblackhairhighheels het volgende:

[..]

Link?
link: dit topic :D
pi_127392487
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 09:55 schreef Missblackhairhighheels het volgende:

[..]

Link?
Je post er nu in :')
  dinsdag 4 juni 2013 @ 09:58:38 #111
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_127392546
Kut TT.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_127392549
Niet lullig bedoeld, maar volgens mij staat Missblackhairhighheels strak van de psychosemedicatie :).
Op woensdag 12 juni 2013 15:49 schreef Zosk het volgende:
Iemand op internet bedreigen, kankernerds. :')
  dinsdag 4 juni 2013 @ 09:58:49 #113
Intelligent en gehaat.
pi_127392552
Never mind. :')
pi_127392560
quote:
14s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 09:56 schreef tliciouz het volgende:

[..]

o jee, ik post twee opmerkingen die misschien niet zo aardig zijn en ik ben gelijk 'aan het haten op veer de laatste tijd'. :')

Gaat snel bij jou of niet?
compact en kleverig.
  dinsdag 4 juni 2013 @ 09:59:24 #115
320653 Vaseline_
Fuck's sake.
pi_127392567
quote:
2s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 09:58 schreef Gorzalka het volgende:
Niet lullig bedoeld, maar volgens mij staat Missblackhairhighheels strak van de psychosemedicatie :).
Volgens mij eerder jij.

Niet lullig bedoeld verder. :)
  dinsdag 4 juni 2013 @ 09:59:34 #116
Intelligent en gehaat.
pi_127392571
quote:
2s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 09:58 schreef Gorzalka het volgende:
Is goed, bro. Verder:

quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 09:59 schreef Vaseline_ het volgende:

[..]

Volgens mij eerder jij.

pi_127392627
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 09:59 schreef Vaseline_ het volgende:

[..]

Volgens mij eerder jij.

Kan je dit vermoeden medisch onderbouwen :)?
  dinsdag 4 juni 2013 @ 10:03:28 #118
320653 Vaseline_
Fuck's sake.
pi_127392694
quote:
2s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 10:01 schreef Gorzalka het volgende:

[..]

Kan je dit vermoeden medisch onderbouwen :)?
Ja :).
pi_127392697
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 09:59 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

o jee, ik post twee opmerkingen die misschien niet zo aardig zijn en ik ben gelijk 'aan het haten op veer de laatste tijd'. :')

Gaat snel bij jou of niet?
Misschien niet zo aardig? Oke.
  dinsdag 4 juni 2013 @ 10:05:21 #120
324470 Chloroform
#sprayforzosk
pi_127392752
quote:
14s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 09:56 schreef tliciouz het volgende:

[..]

Was dat toen ze zei dat ze Veers neus storender vond dan de mijne? Jeetje, nou. Poe hee.
pi_127392765
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 10:03 schreef Vaseline_ het volgende:

[..]

Ja :).
Zou je het voor me uiteen willen zetten? Ik ben zeer benieuwd naar jouw expertise :).
pi_127392771
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 10:05 schreef Chloroform het volgende:

[..]

Was dat toen ze zei dat ze Veers neus storender vond dan de mijne? Jeetje, nou. Poe hee.
heb jij ook een oost europese neus dan?
  dinsdag 4 juni 2013 @ 10:06:01 #123
64831 2NutZ
pi_127392772
quote:
14s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 10:03 schreef tliciouz het volgende:

[..]

Misschien niet zo aardig? Oke.
Haat niet zo op JB :(
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
  dinsdag 4 juni 2013 @ 10:06:30 #124
320653 Vaseline_
Fuck's sake.
pi_127392787
quote:
2s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 10:05 schreef Gorzalka het volgende:

[..]

Zou je het voor me uiteen willen zetten? Ik ben zeer benieuwd naar jouw expertise :).
Nee. Het is 10:06 en dat is me teveel moeite.
  dinsdag 4 juni 2013 @ 10:06:41 #125
324470 Chloroform
#sprayforzosk
pi_127392793
quote:
10s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 10:06 schreef gianni61 het volgende:

[..]

heb jij ook een oost europese neus dan?
Jodenneus.
  dinsdag 4 juni 2013 @ 10:07:00 #126
324470 Chloroform
#sprayforzosk
pi_127392804
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 10:06 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Haat niet zo op JB :(
Doe niet zo klef. :r
pi_127392807
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 10:06 schreef Vaseline_ het volgende:

[..]

Nee. Het is 10:06 en dat is me teveel moeite.
k
pi_127392825
Chloro, kom je lunchen in het Vondelpark zo :)?
  dinsdag 4 juni 2013 @ 10:07:44 #129
64831 2NutZ
pi_127392828
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 10:07 schreef Chloroform het volgende:

[..]

Doe niet zo klef. :r
Hou je snavel!
pi_127392842
Hoe kom ik in hemelsnaam van fruitvliegjes af? :') Er vliegt hier een hele familie rond.
  dinsdag 4 juni 2013 @ 10:08:29 #131
386116 Ambipur
Is dood.
pi_127392844
quote:
10s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 10:06 schreef Chloroform het volgende:

[..]

Jodenneus.
Sprak ze als een echte Iraanse.
  dinsdag 4 juni 2013 @ 10:08:57 #132
324470 Chloroform
#sprayforzosk
pi_127392858
quote:
2s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 10:07 schreef Gorzalka het volgende:
Nee, is me iets te ver fietsen. ;(
  dinsdag 4 juni 2013 @ 10:09:44 #133
Intelligent en gehaat.
pi_127392875
bel me bij een hypotheekaflossing x
pi_127392894
quote:
10s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 10:06 schreef Chloroform het volgende:

[..]

Jodenneus.
rot voor je :D
  dinsdag 4 juni 2013 @ 10:10:29 #135
64831 2NutZ
pi_127392897
quote:
10s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 10:08 schreef tliciouz het volgende:
Hoe kom ik in hemelsnaam van fruitvliegjes af? :') Er vliegt hier een hele familie rond.
Even doorheen duwen met zo'n electrische vliegenmepper _O_
  dinsdag 4 juni 2013 @ 10:10:58 #136
324470 Chloroform
#sprayforzosk
pi_127392916
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 10:10 schreef gianni61 het volgende:

[..]

rot voor je :D
Bedankt voor het medeleven. X
pi_127392917
quote:
10s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 10:08 schreef tliciouz het volgende:
rottend fruit weggooien
pi_127392924
quote:
9s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 10:10 schreef Chloroform het volgende:

[..]

Bedankt voor het medeleven. X
pics van de gok ter beoordeling ;)
  dinsdag 4 juni 2013 @ 10:11:20 #139
320653 Vaseline_
Fuck's sake.
pi_127392925
quote:
2s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 10:07 schreef Gorzalka het volgende:
Waarom invite je mij niet, woon 5 min van het vondelpark.
  dinsdag 4 juni 2013 @ 10:11:37 #140
64831 2NutZ
pi_127392934
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2013 20:13 schreef ntm het volgende:
Hoi

Ik ben te lelijk. Altijd als ik in de spiegel kijk denk ik: er moet nog zoveel aan mijn walgelijk dikke lichaam gebeuren. Ik sport niet en zit alleen te gamen of te fokken in mijn zolderkamer. Dan heb ik nog niet over mijn lelijke vette haren en rotkop gesproken.

Klacht: te lelijk zijn.
Tips zijn welkom.
Godenjeuk op je balzak!!! wat een aandachtshoertje :')
Onder het mom van lemming etc. toch nog even je ego upgraden voor de jochies die niet doorhebben en white knight doen :)
pi_127392937
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 10:10 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Even doorheen duwen met zo'n electrische vliegenmepper _O_
Die dingen zijn amper met het blote oog te zien.
  dinsdag 4 juni 2013 @ 10:11:50 #142
Intelligent en gehaat.
pi_127392938
quote:
9s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 10:11 schreef Vaseline_ het volgende:

[..]

men noemt ze haters
  dinsdag 4 juni 2013 @ 10:12:10 #143
64831 2NutZ
pi_127392949
quote:
10s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 10:11 schreef tliciouz het volgende:

[..]

Die dingen zijn amper met het blote oog te zien.
Oh maar geloof me ze raken die draadjes wel die onder spanning staan hoor :7
  dinsdag 4 juni 2013 @ 10:12:15 #144
320653 Vaseline_
Fuck's sake.
pi_127392954
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 10:11 schreef Missblackhairhighheels het volgende:

[..]

men noemt ze haters
Ik haat jou ook een klein beetje sinds je signature.
  dinsdag 4 juni 2013 @ 10:12:17 #145
324470 Chloroform
#sprayforzosk
pi_127392955
quote:

[..]

Hij is bang voor je.
pi_127392964
quote:

[..]

Chloro heeft wat positiviteit nodig in haar leven, jij bent van nature positief door je exotische achtergrond :).
pi_127392968
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 10:10 schreef gianni61 het volgende:

[..]

rottend fruit weggooien
Ja al gedaan maar er zijn al eitjes gelegd helaas :')
pi_127392987
quote:
10s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 10:12 schreef tliciouz het volgende:

[..]

Ja al gedaan maar er zijn al eitjes gelegd helaas :')
zyklon b kristallen rondschudden en even een ommetje maken.
  dinsdag 4 juni 2013 @ 10:13:48 #149
324470 Chloroform
#sprayforzosk
pi_127393000
quote:
2s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 10:12 schreef Gorzalka het volgende:

[..]

Chloro heeft wat positiviteit nodig in haar leven, jij bent van nature positief door je exotische achtergrond :).
Ahw.
  dinsdag 4 juni 2013 @ 10:14:31 #150
320653 Vaseline_
Fuck's sake.
pi_127393022
quote:
2s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 10:12 schreef Gorzalka het volgende:
jij
quote:
positief
  dinsdag 4 juni 2013 @ 10:15:59 #151
324470 Chloroform
#sprayforzosk
pi_127393061
Ik ga mezelf vanmiddag eens op het terras parkeren. _O_
  dinsdag 4 juni 2013 @ 10:16:24 #152
230788 n8n
Pragmatisch
pi_127393070
quote:
13s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 10:11 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Godenjeuk op je balzak!!! wat een aandachtshoertje :')
Onder het mom van lemming etc. toch nog even je ego upgraden voor de jochies die niet doorhebben en white knight doen :)
wat klopt er niet dan?
Specialization is for insects”.—Robert Heinlein
  dinsdag 4 juni 2013 @ 10:16:25 #153
Intelligent en gehaat.
pi_127393071
quote:
9s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 10:12 schreef Vaseline_ het volgende:

[..]

Ik haat jou ook een klein beetje sinds je signature.
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 10:11 schreef Missblackhairhighheels het volgende:

[..]

men noemt ze haters
pi_127393079
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 10:16 schreef n8n het volgende:

[..]

wat klopt er niet dan?
n8n _O_
  dinsdag 4 juni 2013 @ 10:17:02 #155
230788 n8n
Pragmatisch
pi_127393090
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 10:15 schreef Chloroform het volgende:
ik hoorde een vrachtwagen achteruit rijden ;(
  dinsdag 4 juni 2013 @ 10:17:10 #156
320653 Vaseline_
Fuck's sake.
pi_127393094
quote:
14s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 10:16 schreef Missblackhairhighheels het volgende:

[..]

[..]

Ja dat is meestal wat haters doen, haten.
  dinsdag 4 juni 2013 @ 10:17:17 #157
64831 2NutZ
pi_127393097
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 10:16 schreef n8n het volgende:

[..]

wat klopt er niet dan?
Mijn penis.
pi_127393102
quote:
15s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 10:17 schreef Vaseline_ het volgende:

[..]

captain obvious ;s
pi_127393103
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 10:14 schreef Vaseline_ het volgende:

[..]

[..]

[ afbeelding ]
Seropositief dan?
  dinsdag 4 juni 2013 @ 10:17:38 #160
230788 n8n
Pragmatisch
pi_127393104
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 10:16 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:

[..]

n8n _O_
hey schatje
  dinsdag 4 juni 2013 @ 10:17:44 #161
Intelligent en gehaat.
pi_127393106
quote:
15s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 10:17 schreef Vaseline_ het volgende:

[..]

Precies.
  dinsdag 4 juni 2013 @ 10:17:57 #162
324470 Chloroform
#sprayforzosk
pi_127393115
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 10:17 schreef n8n het volgende:

[..]

ik hoorde een vrachtwagen achteruit rijden ;(
Wow.
  dinsdag 4 juni 2013 @ 10:18:20 #163
320653 Vaseline_
Fuck's sake.
pi_127393127
quote:
9s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 10:17 schreef Gorzalka het volgende:

[..]

Seropositief dan?
Let's hope not. :')
  dinsdag 4 juni 2013 @ 10:18:25 #164
230788 n8n
Pragmatisch
pi_127393128
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 10:17 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Mijn penis.
die van mij wel ik lig er op
pi_127393132
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 10:15 schreef Chloroform het volgende:
Fokmeet op de korenmarkt.
pi_127393134
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 10:18 schreef Vaseline_ het volgende:

[..]

quote:
15s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 10:17 schreef Chloroform het volgende:

[..]

Wow.
  dinsdag 4 juni 2013 @ 10:18:42 #167
230788 n8n
Pragmatisch
pi_127393138
quote:

[..]

Wow.
ja ging per ongeluk
pi_127393139
Fotoboek van Pencile

Is dit het zusje van Chai?
  dinsdag 4 juni 2013 @ 10:18:53 #169
64831 2NutZ
pi_127393149
quote:
9s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 10:18 schreef n8n het volgende:

[..]

die van mij wel ik lig er op
Hommo!

Heb je je muur al geverfd??
  dinsdag 4 juni 2013 @ 10:19:07 #170
324470 Chloroform
#sprayforzosk
pi_127393156
quote:

[..]

Heb je weleens een soa gehad?
  dinsdag 4 juni 2013 @ 10:19:37 #171
320653 Vaseline_
Fuck's sake.
pi_127393170
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 10:19 schreef Chloroform het volgende:

[..]

Heb je weleens een soa gehad?
Tuurlijk, ik vink ze allemaal af op mn soalijstje.
  dinsdag 4 juni 2013 @ 10:19:38 #172
230788 n8n
Pragmatisch
pi_127393172
quote:
9s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 10:18 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Hommo!

Heb je je muur al geverfd??
nooooooooooooope. Geen tijd
pi_127393174
quote:
2s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 10:18 schreef Gorzalka het volgende:
Fotoboek van Pencile

Is dit het zusje van Chai?
Maybe :). Ik zie geen paardenfotos maar ze heeft wel hetzelfde voorhoofd.
  dinsdag 4 juni 2013 @ 10:20:05 #174
324470 Chloroform
#sprayforzosk
pi_127393192
quote:
11s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 10:19 schreef Vaseline_ het volgende:

[..]

Tuurlijk, ik vink ze allemaal af op mn soalijstje.
Nice. _O_
  dinsdag 4 juni 2013 @ 10:20:09 #175
64831 2NutZ
pi_127393193
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 10:19 schreef n8n het volgende:

[..]

nooooooooooooope. Geen tijd
Geen tijd zegt ie :')
  dinsdag 4 juni 2013 @ 10:20:11 #176
Intelligent en gehaat.
pi_127393196
quote:
2s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 10:19 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:

[..]

pi_127393217
quote:
10s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 10:20 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Wtf zijn ze allemaal op de grote markt aan het doen met dat Vindi gebouw trouwens?
pi_127393218
quote:
2s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 10:19 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:

[..]

Ik zal jou eens voor hoofd geven.
  dinsdag 4 juni 2013 @ 10:21:03 #179
230788 n8n
Pragmatisch
pi_127393221
quote:
10s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 10:20 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

jij doet zeker geen projectmanagement
  dinsdag 4 juni 2013 @ 10:21:57 #180
64831 2NutZ
pi_127393241
quote:
7s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 10:21 schreef n8n het volgende:

[..]

jij doet zeker geen projectmanagement
Jawel, dagelijks.

quote:
10s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 10:20 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:

[..]

Wtf zijn ze allemaal op de grote markt aan het doen met dat Vindi gebouw trouwens?
:o ? Geen idee? Ben je weer in town?
  dinsdag 4 juni 2013 @ 10:22:07 #181
324470 Chloroform
#sprayforzosk
pi_127393247
quote:
2s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 10:20 schreef Gorzalka het volgende:

[..]

Wat voor cijfer geef jij A_F? :)
pi_127393254
quote:
2s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 10:20 schreef Gorzalka het volgende:

[..]

quote:
Wow.
quote:
quote:
9s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 10:18 schreef 2NutZ het volgende:
Hommo!
  dinsdag 4 juni 2013 @ 10:22:48 #183
230788 n8n
Pragmatisch
pi_127393266

mijn god wat een held
pi_127393268
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 10:21 schreef 2NutZ het volgende:

:o ? Geen idee? Ben je weer in town?
Ja, semi. Maar er was ineens een compleet gebouw weg :).
pi_127393281
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 10:22 schreef Chloroform het volgende:

[..]

Wat voor cijfer geef jij A_F? :)
Geen idee hoe die knul eruitziet. Qua forumpersoonlijkheid een 7,38/10.
quote:
2s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 10:22 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:

[..]

[..]

[..]

[..]

Nou nou, het had wel iets subtieler gemogen :{.
  dinsdag 4 juni 2013 @ 10:23:31 #186
320653 Vaseline_
Fuck's sake.
pi_127393284
quote:
2s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 10:22 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:

[..]

[..]

[..]

[..]

Wat een loser ben jij, andermans lines stelen :').
pi_127393305
quote:
10s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 10:20 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:

[..]

Nice, je bent back. Een dezer weken ga je tegen de grond.
  dinsdag 4 juni 2013 @ 10:24:26 #188
324470 Chloroform
#sprayforzosk
pi_127393312
quote:
2s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 10:23 schreef Gorzalka het volgende:

[..]

Geen idee hoe die knul eruitziet. Qua forumpersoonlijkheid een 7,38/10.
Hmm.
  dinsdag 4 juni 2013 @ 10:24:36 #189
64831 2NutZ
pi_127393317
quote:
10s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 10:22 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:

[..]

Ja, semi. Maar er was ineens een compleet gebouw weg :).
Ja? :') ik weet wel dat ze er al een tijdje bezig waren idd. Maar geen idee van de plannen enzo.

SPOILER
Het kan erger :@
pi_127393323
A_F is een knappe jongen
[b]Op maandag 21 oktober 2013 22:14 schreef pussycatdoll het volgende:[/b]
Karamelkindje meldt zich.
pi_127393333
quote:
10s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 10:24 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

Forced anal penetration, I like how you think (no homo) :).
  dinsdag 4 juni 2013 @ 10:25:18 #192
324470 Chloroform
#sprayforzosk
pi_127393342
quote:
14s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 10:24 schreef ntm het volgende:
A_F is een knappe jongen
Ben je er al overheen geweest?
pi_127393346
quote:
14s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 10:24 schreef ntm het volgende:
A_F is een knappe jongen
Jij ook.
pi_127393356
Forumpersoonlijkheid :') best triest eigenlijk :') :')
Op dinsdag 9 december 2025 20:10 schreef Haags het volgende:
De enige goede Rus is een dode Rus.
  dinsdag 4 juni 2013 @ 10:25:51 #195
Intelligent en gehaat.
pi_127393358
quote:
9s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 10:25 schreef Gorzalka het volgende:

[..]

Jij ook.
  dinsdag 4 juni 2013 @ 10:25:54 #196
64831 2NutZ
pi_127393361
quote:
Best wel, toch? :')
  dinsdag 4 juni 2013 @ 10:26:09 #197
230788 n8n
Pragmatisch
pi_127393366
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 10:24 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Ja? :') ik weet wel dat ze er al een tijdje bezig waren idd. Maar geen idee van de plannen enzo.

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

SPOILER
Het kan erger :@
crap mn csi software loopt vast
pi_127393378
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 10:25 schreef Chloroform het volgende:

[..]

Ben je er al overheen geweest?
Ja ik heb half fok al gehad :@
  dinsdag 4 juni 2013 @ 10:26:46 #199
64831 2NutZ
pi_127393383
quote:
7s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 10:26 schreef n8n het volgende:

[..]

crap mn csi software loopt vast
Hahaaaaaaa!!! succeeded!!!
pi_127393392
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 10:25 schreef Mortaxx het volgende:
Enkel wanneer die disproportioneel ver afwijkt van je echte persoonlijkheid :).
  dinsdag 4 juni 2013 @ 10:27:14 #201
324470 Chloroform
#sprayforzosk
pi_127393399
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 10:26 schreef ntm het volgende:

[..]

Ja ik heb half fok al gehad :@
Sletten galore. _O_ Wie is de volgende?
pi_127393409
quote:
10s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 10:24 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

Haha :') ik klap je, mafkees.
  dinsdag 4 juni 2013 @ 10:27:49 #203
Intelligent en gehaat.
pi_127393415
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 10:25 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Best wel, toch? :')
Hehe, sprekend. _O_
pi_127393421
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 10:25 schreef Mortaxx het volgende:
jouw forumpersoonlijkheid is gemeen :{
pi_127393426
quote:
2s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 10:27 schreef Gorzalka het volgende:

[..]

Dat is toch bij iedereen zo?
pi_127393436
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 10:27 schreef Chloroform het volgende:

[..]

Sletten galore. _O_ Wie is de volgende?
Jij? :@
pi_127393437
quote:
2s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 10:27 schreef Gorzalka het volgende:

[..]

Weet niet goed of dit bij mij een positieve of negatieve ontwikkeling is :).
pi_127393452
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 10:27 schreef ntm het volgende:

[..]

jouw forumpersoonlijkheid is gemeen :{
Is gewoon compensatiegedrag, weet je toch
  dinsdag 4 juni 2013 @ 10:29:05 #209
324470 Chloroform
#sprayforzosk
pi_127393454
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 10:28 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

Denk dat jouw forumpersoonlijkheid redelijk overeenkomt met jouw real life-persoonlijkheid. Hehe. :)
  dinsdag 4 juni 2013 @ 10:29:24 #210
64831 2NutZ
pi_127393468
quote:
0s.gif Op zondag 2 juni 2013 13:19 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Ff de naam 2nutz ook noemen.. GHEHEHEHE!
Hahahahaha :D
  dinsdag 4 juni 2013 @ 10:29:41 #211
324470 Chloroform
#sprayforzosk
pi_127393477
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 10:28 schreef ntm het volgende:

[..]

Jij? :@
Gatver. :r
pi_127393499
Hele nieuws vol over die kk Fyra. Like I give a flying fuck :r.
pi_127393516
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 10:28 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

Bij de autistische populatie van dit forum wel, inderdaad. Dus zo'n 80%.
pi_127393530
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 10:29 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Hahahahaha :D
de gym :')
  dinsdag 4 juni 2013 @ 10:31:28 #215
230788 n8n
Pragmatisch
pi_127393531
quote:
10s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 10:30 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
Hele nieuws vol over die kk Fyra. Like I give a flying fuck :r.
stop met nieuws volgen
pi_127393533
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 10:29 schreef Chloroform het volgende:

[..]

Denk dat jouw forumpersoonlijkheid redelijk overeenkomt met jouw real life-persoonlijkheid. Hehe. :)
Dankje :) je bent de eerste
pi_127393542
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 10:29 schreef Chloroform het volgende:

[..]

Gatver. :r
Oh ik dacht dat je bi was zoals bijna elk meisje op fok :{
  dinsdag 4 juni 2013 @ 10:32:50 #218
230788 n8n
Pragmatisch
pi_127393574
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 10:31 schreef ntm het volgende:

[..]

pi_127393578
quote:
17s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 10:31 schreef n8n het volgende:

[..]

stop met nieuws volgen
Never.
  dinsdag 4 juni 2013 @ 10:33:36 #220
320653 Vaseline_
Fuck's sake.
pi_127393593
Mensen! ntm doet criminologie, jumi ging criminologie doen :o :o.
  dinsdag 4 juni 2013 @ 10:33:52 #221
324470 Chloroform
#sprayforzosk
pi_127393601
quote:

[..]

Ik vind kutjebotsen nou niet echt aanlokkelijk. :)
  dinsdag 4 juni 2013 @ 10:34:11 #222
Intelligent en gehaat.
pi_127393612
quote:

[..]

Oh ik dacht dat je bi aflossing was zoals bijna elk meisje op fok hypotheek :{
pi_127393615
Waarom bestaat acerola, sinaasappel en ananas sap voor 45% uit appelsap?
pi_127393632
quote:
10s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 10:29 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

Is gewoon compensatiegedrag, weet je toch
Oja klopt, net als dat filmpje
  dinsdag 4 juni 2013 @ 10:34:57 #225
230788 n8n
Pragmatisch
pi_127393635
quote:
13s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 10:34 schreef Mortaxx het volgende:
goedkope zure basis
pi_127393638
quote:
huh?
  dinsdag 4 juni 2013 @ 10:35:04 #227
324470 Chloroform
#sprayforzosk
pi_127393641
quote:
Durf te vragen.
  dinsdag 4 juni 2013 @ 10:35:14 #228
64831 2NutZ
pi_127393644
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 10:31 schreef gianni61 het volgende:

[..]

de gym :')
Ja :') mooi om terug te lezen al die verhalen :D
pi_127393675
quote:
OMDAT WIJ ALS CONSUMENTEN COLLECTIEF SLAVEN ZIJN VAN HET KAPITALISME
  dinsdag 4 juni 2013 @ 10:36:29 #230
64831 2NutZ
pi_127393680
quote:
Koop je een fles (ik tiepte eerst VLES :') ) bosvruchtensap zit er voor 8% bosvruchten in en de rest appelsap :')
pi_127393685
quote:
10s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 10:27 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:

[..]

Haha :') ik klap je, mafkees.
Ecto, ik weet je te vinden.

quote:
2s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 10:31 schreef Gorzalka het volgende:

[..]

Bij de autistische populatie van dit forum wel, inderdaad. Dus zo'n 80%.
Vermoed je dat het ook bij mij het geval is? :)

quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 10:36 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Koop je een fles (ik tiepte eerst VLES :') ) bosvruchtensap zit er voor 8% bosvruchten in en de rest appelsap :')
PUUR SAP
100% PUUR SAP
KANKERPUUR SAP

"CONCENTRAAT"
pi_127393686
quote:
Waarom heb je het over hypotheek?
pi_127393696
quote:
9s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 10:33 schreef Vaseline_ het volgende:
ntm = Missblackhairhighheels = Jumi :o!
  dinsdag 4 juni 2013 @ 10:37:02 #234
320653 Vaseline_
Fuck's sake.
pi_127393699
quote:
Vind het toch een lekker sapje :9
pi_127393720
Mensen die niet mangosap :').
  dinsdag 4 juni 2013 @ 10:37:53 #236
Intelligent en gehaat.
pi_127393725
quote:
11s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 10:36 schreef Gorzalka het volgende:

[..]

Rechten, bro.
pi_127393728
quote:
10s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 10:36 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

Vermoed je dat het ook bij mij het geval is? :)
I want to believe.

Al zijn je twee FOK!relaties op rij en vele andere losbandige FOK!contacten wel dubieus, natuurlijk :).
pi_127393747
quote:

[..]

haha wow
  dinsdag 4 juni 2013 @ 10:38:33 #239
320653 Vaseline_
Fuck's sake.
pi_127393750
quote:

[..]

We hebben de code gekraakt chrissert. :)
pi_127393751
quote:
9s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 10:33 schreef Vaseline_ het volgende:
Shit, ik ben ontmaskerd. :o
pi_127393753
quote:
2s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 10:37 schreef Gorzalka het volgende:

[..]

I want to believe.

Al zijn je twee FOK!relaties op rij en vele andere losbandige FOK!contacten wel dubieus, natuurlijk :).
Het gaat gewoon mis wanneer ik hier teveel tijd besteed.
  dinsdag 4 juni 2013 @ 10:38:40 #242
230788 n8n
Pragmatisch
pi_127393756
  dinsdag 4 juni 2013 @ 10:38:56 #243
64831 2NutZ
pi_127393768
quote:
10s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 10:36 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

[..]

PUUR SAP
100% PUUR SAP
KANKERPUUR SAP

"CONCENTRAAT"
Hahahaha :') _O-
pi_127393777
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 10:37 schreef Missblackhairhighheels het volgende:

[..]

Rechten, bro.
jouw enige recht is het aanrecht hahahaha
pi_127393782
quote:
14s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 10:38 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Hahahaha :') _O-
Valt op. :D Altijd.

quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 10:38 schreef Vaseline_ het volgende:

[..]

We hebben de code gekraakt chrissert. :)
Late to the party Blacky. :)
  dinsdag 4 juni 2013 @ 10:39:28 #246
230788 n8n
Pragmatisch
pi_127393783
quote:
13s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 10:37 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
Mensen die niet mangosap :').
van de hema O+
  dinsdag 4 juni 2013 @ 10:39:37 #247
Intelligent en gehaat.
pi_127393788
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 10:34 schreef gianni61 het volgende:

[..]

huh?
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 10:36 schreef ntm het volgende:

[..]

Waarom heb je het over hypotheek?
})
  dinsdag 4 juni 2013 @ 10:39:50 #248
64831 2NutZ
pi_127393792
quote:
10s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 10:39 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

Valt op. :D Altijd.

[..]

Ja, klopt.. ze flessen ons gvd.
  dinsdag 4 juni 2013 @ 10:40:07 #249
205006 Adolecens
a.k.a. Ado
pi_127393796
Gezelligheid hier
pi_127393799
quote:

[..]

Blacky. :)
:o!
pi_127393802
quote:
14s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 10:40 schreef Adolecens het volgende:
Gezelligheid hier
verbazend wel.
Waar zijn de rellen.
  dinsdag 4 juni 2013 @ 10:40:52 #252
320653 Vaseline_
Fuck's sake.
pi_127393823
quote:

Nee hoor. :) Gewoon een maandje afwezig dus kon ik het niet zeggen :).
pi_127393838
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 10:39 schreef Missblackhairhighheels het volgende:

[..]

[..]

})
you're not making sense, woman :)

maar doe mij anders maar een hypotheek, wil wel een huis hebben
pi_127393843
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 10:33 schreef Chloroform het volgende:

[..]

Ik vind kutjebotsen nou niet echt aanlokkelijk. :)
je kan veel meer met een vrouw.
compact en kleverig.
pi_127393850
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 10:41 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

Tell me more.
pi_127393856
Heeft hier nog iemand tips waar je op moet letten bij het bezichtigen van een woning?
pi_127393864
quote:

[..]

Onjuist, zo kan je een penis onder andere als kapstok gebruiken.
pi_127393869
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 10:41 schreef Murdera het volgende:
Heeft hier nog iemand tips waar je op moet letten bij het bezichtigen van een woning?
kleur van het behang
  dinsdag 4 juni 2013 @ 10:42:21 #259
Intelligent en gehaat.
pi_127393872
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 10:41 schreef gianni61 het volgende:
maar doe mij anders maar een hypotheek, wil wel een huis hebben
Iedereen, hopelijk.
pi_127393881
quote:
2s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 10:42 schreef Gorzalka het volgende:

[..]

of om je handdoek op te hangen

skylark _O_
pi_127393886
quote:
2s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 10:41 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:

[..]

Tell me more.
zoek willekeurige lesbo porn en de kans is groot dat je al wat anders tegenkomt.

Succes ^O^
compact en kleverig.
pi_127393897
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 10:40 schreef Vaseline_ het volgende:

[..]

Nee hoor. :) Gewoon een maandje afwezig dus kon ik het niet zeggen :).
Heb je nou wel alles meegelezen?
pi_127393900
quote:
10s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 10:42 schreef Missblackhairhighheels het volgende:

[..]

Iedereen, hopelijk.
genoeg mensen die hun hele leven huren.
sommigen moeten wel
  dinsdag 4 juni 2013 @ 10:43:06 #264
320653 Vaseline_
Fuck's sake.
pi_127393902
quote:

[..]

Oh echt. :')
  dinsdag 4 juni 2013 @ 10:43:12 #265
324470 Chloroform
#sprayforzosk
pi_127393906
quote:

[..]

En als vegetariër kun je ook vegaburgers eten, maar het blijft een slap aftreksel.
  dinsdag 4 juni 2013 @ 10:43:33 #266
320653 Vaseline_
Fuck's sake.
pi_127393919
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 10:42 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

Heb je nou wel alles meegelezen?
Impossible, heb de afgelopen twee weken veel gewerkt :').
  dinsdag 4 juni 2013 @ 10:43:35 #267
64831 2NutZ
pi_127393920
quote:
Of er een dak op zit.
pi_127393921
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 10:43 schreef Chloroform het volgende:

[..]

En als vegetariër kun je ook vegaburgers eten, maar het blijft een slap aftreksel.
Zal jou eens slap aftrekken, vanuit de losse pols en met ogen dicht.
pi_127393922
quote:
2s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 10:42 schreef Gorzalka het volgende:

[..]

ik had het niet over meer dan met een man, ik had het over meer dan kutjebonken.
Of wat ze dan ook zei.

Maar idd, ik doe dat regelmatig. ^O^
compact en kleverig.
pi_127393929
quote:
3s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 10:42 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:

[..]

kleur van het behang
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 10:43 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Of er een dak op zit.
Wauw :")
pi_127393935
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 10:43 schreef Vaseline_ het volgende:

[..]

Oh echt. :')
ik was niet geheel serieus lieve vas :*
compact en kleverig.
  dinsdag 4 juni 2013 @ 10:44:28 #272
324470 Chloroform
#sprayforzosk
pi_127393948
quote:
14s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 10:43 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

Zal jou eens slap aftrekken, vanuit de losse pols en met ogen dicht.
Hard geworden.
pi_127393954
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 10:43 schreef Chloroform het volgende:

[..]

en waarvan dan precies? :@
compact en kleverig.
  dinsdag 4 juni 2013 @ 10:44:41 #274
64831 2NutZ
pi_127393957
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 10:43 schreef Murdera het volgende:

[..]

[..]

Wauw :")
Nee, maar vooral dingen als CV goed (laten) checken en achterstallig onderhoud natuurlijk.
  dinsdag 4 juni 2013 @ 10:45:03 #275
Intelligent en gehaat.
pi_127393963
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 10:43 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Of er een dak op zit.
  dinsdag 4 juni 2013 @ 10:45:10 #276
320653 Vaseline_
Fuck's sake.
pi_127393967
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 10:44 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

ik was niet geheel serieus lieve vas :*
Ik ken je inmiddels wel hoor lieve jb :*
  dinsdag 4 juni 2013 @ 10:45:26 #277
324470 Chloroform
#sprayforzosk
pi_127393973
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 10:44 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

en waarvan dan precies? :@
Paardenlul.
  dinsdag 4 juni 2013 @ 10:45:27 #278
230788 n8n
Pragmatisch
pi_127393974
quote:
plafond voor lekplekken
aansluitingen voor de wasmachine, gas en riool
staat van de ketel
schilderwerk buiten
waar op welk tijdstip de zon is
of je internet via de kabel/glasvezel op dat adres hebt

euhm
pi_127393983
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 10:44 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Nee, maar vooral dingen als CV goed (laten) checkenen achterstallig onderhoud natuurlijk.
Ja, CV, badkamer (qua door kunnen luchten) weet ik, maar verder.. :P
pi_127393993
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 10:45 schreef Vaseline_ het volgende:

[..]

Ik ken je inmiddels wel hoor lieve jb :*
gelukkig :@
compact en kleverig.
pi_127393996
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 10:45 schreef Murdera het volgende:

[..]

Ga je niet met een makelaar of zo?
pi_127393997
quote:
7s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 10:45 schreef n8n het volgende:

[..]

plafond voor lekplekken
staat van de ketel
schilderwerk buiten

euhm
_O_ Thnx. hier kan ik wat mee.
pi_127394010
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 10:46 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:

[..]

Ga je niet met een makelaar of zo?
Nee, het is huur. en via woningbouw stichting.
pi_127394012
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 10:45 schreef Chloroform het volgende:

[..]

Paardenlul.
nou, doe mij dan maar die vrouw. Of vegaburger. :{
compact en kleverig.
  dinsdag 4 juni 2013 @ 10:46:33 #285
64831 2NutZ
pi_127394019
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 10:45 schreef Murdera het volgende:

[..]

Zou ook (indien aanwezig) de kruipruimte even snel checken op een overdaad aan vocht.
  dinsdag 4 juni 2013 @ 10:46:58 #286
230788 n8n
Pragmatisch
pi_127394031
quote:
14s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 10:46 schreef Murdera het volgende:

[..]

_O_ Thnx. hier kan ik wat mee.
en luister naar de buren voor zover ze thuis zijn
pi_127394054
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 10:46 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Zou ook (indien aanwezig) de kruipruimte even snel checken op een overdaad aan vocht.
^O^
quote:
7s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 10:46 schreef n8n het volgende:

[..]

en luister naar de buren voor zover ze thuis zijn
Ja, wel kut dat je nooit echt weet wat voor volk het is, aanbellen is ook een beetje meh. :')
pi_127394058
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 10:46 schreef Murdera het volgende:

[..]

Nee, het is huur. en via woningbouw stichting.
sowieso áls er gebreken zijn die opschrijven en door de woningbouw zelf laten ondertekenen ofzo (geen idee hoe dat werkt) want je krijgt je borg niet terug als er iets mis is en zij 'wisten daar niets van'.
compact en kleverig.
  dinsdag 4 juni 2013 @ 10:48:03 #289
64831 2NutZ
pi_127394064
Telepathie tilt paard uit ravijn

quote:
Uren werd tevergeefs naar de duizenden aanstaande frikandellen gezocht
Echt :')
pi_127394076
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 10:47 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

sowieso áls er gebreken zijn die opschrijven en door de woningbouw zelf laten ondertekenen ofzo (geen idee hoe dat werkt) want je krijgt je borg niet terug als er iets mis is en zij 'wisten daar niets van'.
goede ja. even fotos van maken.
pi_127394081
quote:
7s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 10:45 schreef n8n het volgende:

[..]

plafond voor lekplekken
staat van de ketel
schilderwerk buiten

euhm
Vooral die lekplekken ja, zit al een paar maanden met een dikke lekkage :')
  dinsdag 4 juni 2013 @ 10:48:43 #292
230788 n8n
Pragmatisch
pi_127394089
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 10:47 schreef Murdera het volgende:

[..]

Ja, wel kut dat je nooit echt weet wat voor volk het is, aanbellen is ook een beetje meh. :')
gewoon een dag van tevoren gaan en doen alsof je jezelf voor komt stellen :D
pi_127394109
quote:
7s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 10:48 schreef n8n het volgende:

[..]

gewoon een dag van tevoren gaan en doen alsof je jezelf voor komt stellen :D
hehehe.
tis alleen een beetje kut, ik sta 15e :') Ik ben niet de enige die gaat kijken. moest er een dag voor vrijnemen. dan hopen dat het goed is, en dan nog hopen dat niemand anders het wil. :')
  dinsdag 4 juni 2013 @ 10:49:26 #294
Intelligent en gehaat.
pi_127394110
CALL ME, WHEN YOU'RE HOME AND ALL ALONE, GIRL.
  dinsdag 4 juni 2013 @ 10:49:28 #295
230788 n8n
Pragmatisch
pi_127394111
quote:
10s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 10:48 schreef tliciouz het volgende:

[..]

Vooral die lekplekken ja, zit al een paar maanden met een dikke lekkage :')
hier ook een week geen water kunnen gebruiken omdat er elke ochtend een gestoord japans schreeuwende onderbuuf op de stoep stond :')
pi_127394113
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 10:47 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

Zo probeerde een huisbaas mij ooit te fucken met een 'kapot raam'. 2 weken lang een discussie/ruzie gehad maar ik heb gewonnen natuurlijk :).
pi_127394130
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 10:47 schreef Murdera het volgende:

[..]

^O^

[..]

Veiligheidsmonitor kan je raadplegen, weet je een beetje hoe veilig de buurt is.
  dinsdag 4 juni 2013 @ 10:50:32 #298
230788 n8n
Pragmatisch
pi_127394144
heb nu voor het eerst ooit een beetje chille huisbaas

SPOILER
pi_127394169
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 10:50 schreef ntm het volgende:

[..]

Veiligheidsmonitor kan je raadplegen, weet je een beetje hoe veilig de buurt is.
dat is toch alleen per stad?
pi_127394176
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 10:49 schreef Murdera het volgende:

[..]

hehehe.
tis alleen een beetje kut, ik sta 15e :') Ik ben niet de enige die gaat kijken. moest er een dag voor vrijnemen. dan hopen dat het goed is, en dan nog hopen dat niemand anders het wil. :')
als je het wil voor alle anderen die er zijn de gebreken heel duidelijk en overdreven benoemen :+
compact en kleverig.
pi_127394185
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 juni 2013 10:51 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

als je het wil voor alle anderen die er zijn de gebreken heel duidelijk en overdreven benoemen :+
_O-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')