Haha wow, het ligt blijkbaar gevoeligquote:Op maandag 3 juni 2013 23:12 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja ik had wel gezien dat je dat erg leuk vond, nou heb jij je lol ook weer gehad hoor
Voor mij niet hoorquote:Op maandag 3 juni 2013 23:13 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Haha wow, het ligt blijkbaar gevoelig.
Hoe lang slaat hij je al?quote:
Gatver, je UI is zo perv achtig nu.quote:Op maandag 3 juni 2013 23:14 schreef Adolecens het volgende:
En alleen op de bank.. Iemand nog een filmtip ofzo?
Can't deny :$quote:Op maandag 3 juni 2013 23:02 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
i see ya w / shawty, doing this chick named nicole
quote:Op maandag 3 juni 2013 23:15 schreef Modus het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Straight to the A #4.quote:Op maandag 3 juni 2013 23:14 schreef Adolecens het volgende:
whut?quote:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gewoon een lekkere knipoog. Niks mis meequote:
Deux jours à tuer.quote:Op maandag 3 juni 2013 23:14 schreef Adolecens het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
quote:
- Life of Piquote:Op maandag 3 juni 2013 23:14 schreef Adolecens het volgende:
Ik verzin wel wat andersquote:
Je schat me lekker inquote:Op maandag 3 juni 2013 23:20 schreef WAHRHEIT het volgende:
[..]
- Life of Pi
- The Big Lebowski
- The Stand
- Storm of the Century
- One Piece film Z
- De SM Rechter
- De Lift
Heeft een hoog vrouwengehalte vlgs mijquote:Op maandag 3 juni 2013 23:21 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Was serious. Engelse versie heet "Love me no more" dacht ik.
Jaren 80 films ben ik niet van, simpele flufferfilms ook niet en de rest zijn vrouwenfilmsquote:
Dat jongetje moet gewoon even een pilletje nemenquote:
One Piece film Z is animequote:Op maandag 3 juni 2013 23:24 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Jaren 80 films ben ik niet van, simpele flufferfilms ook niet en de rest zijn vrouwenfilms
quote:Op maandag 3 juni 2013 23:27 schreef WAHRHEIT het volgende:
[..]
One Piece film Z is anime
Dan moet je deze maar gaan kijken: Much Ado About Nothing (2012)
Neuhquote:
Ik zal jou eens een zetpil geven.quote:Op maandag 3 juni 2013 23:26 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dat jongetje moet gewoon even een pilletje nemen
Kan niet wachten schatje, lig al klaar :$quote:
quote:Op maandag 3 juni 2013 23:43 schreef Dqod het volgende:
[..]
Kan niet wachten schatje, lig al klaar :$
Die ziet eruit alsof ze zelf een heel potje zetpillen te verduren heeft gehadquote:
Misschien moet ik ook maar eens voor een redhead gaan.quote:Op maandag 3 juni 2013 23:45 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Hey dat is die vriendin van naatje_1.
quote:Op maandag 3 juni 2013 23:46 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Die ziet eruit alsof ze zelf een heel potje zetpillen te verduren heeft gehad
Rood schaamhaarquote:Op maandag 3 juni 2013 23:46 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Misschien moet ik ook maar eens voor een redhead gaan.
quote:Op maandag 3 juni 2013 23:46 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Misschien moet ik ook maar eens voor een redhead gaan.
Zou geven/10quote:
Jij hebt dWc al, ga weg. :squote:
Jij toch ook?quote:
Ik kan er niet lang naar kijken, dan flip ik mquote:
Nee, ik heb krio.quote:
Ook alquote:
EERST SJANS JE MET MIJ, NEEM JE ME MEE, STEL JE MIJ VOOR AAN JE OUDERS EN NU MOET IK OPROTTEN.quote:
Wat?quote:
Hardop, kk.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 00:00 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
EERST SJANS JE MET MIJ, NEEM JE ME MEE, STEL JE MIJ VOOR AAN JE OUDERS EN NU MOET IK OPROTTEN.
Aanlokkelijk.
nmquote:
Zeg dan, worstenbek.quote:
Lief.quote:
Wilder dan dWc's haar als hij net uit bed komt.quote:
Drie keer raden wie krio isquote:
snap de woordspelingquote:Op dinsdag 4 juni 2013 00:05 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wilder dan dWc's haar als hij net uit bed komt.
Welke?quote:
Ach, al die wannabee krio-chicks houd je toch. Blijft een lekker ding eh. En dan ook nog zo'n personality.quote:
Bij dezen genoteerdquote:
quote:
quote:Op dinsdag 4 juni 2013 00:09 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ach, al die wannabee krio-chicks houd je toch. Blijft een lekker ding eh. En dan ook nog zo'n personality.![]()
Veer, echt, godtering wat ben jij achterlijk.quote:
Het is goddomme een vraag. Nee dusquote:Op dinsdag 4 juni 2013 00:17 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Veer, echt, godtering wat ben jij achterlijk.
Dat maakt jou en die vraag niet minder achterlijk.quote:
Weet ik veel, ik kan geen Chinees of Japansquote:Op dinsdag 4 juni 2013 00:24 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dat maakt jou en die vraag niet minder achterlijk.
Nadenken kun je blijkbaar ook niet.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 00:24 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Weet ik veel, ik kan geen Chinees of Japans
Fuck you, haterquote:Op dinsdag 4 juni 2013 00:25 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nadenken kun je blijkbaar ook niet.
Nee, echt.quote:
Ehh ja, het is (fonetisch) "bink's sake" en is een specifiek japans drankje uit de 17e eeuwquote:
Haha, awh.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 00:25 schreef VeerEli het volgende:
En er wordt mij altijd gezegd dat stomme vragen niet bestaan...
Dat wordt vaker gezegd tegen mensen die domme vragen stellen, om ze geen deuk in hun zelfvertrouwen te geven.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 00:25 schreef VeerEli het volgende:
En er wordt mij altijd gezegd dat stomme vragen niet bestaan...
quote:Op dinsdag 4 juni 2013 00:26 schreef WAHRHEIT het volgende:
[..]
Ehh ja, het is (fonetisch) "bink's sake" en is een specifiek japans drankje uit de 17e eeuw
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
quote:Op dinsdag 4 juni 2013 00:26 schreef WAHRHEIT het volgende:
[..]
Ehh ja, het is (fonetisch) "bink's sake" en is een specifiek japans drankje uit de 17e eeuw
Jij moet pas echt je muil houden, dor stuk onkruidquote:Op dinsdag 4 juni 2013 00:26 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Dat wordt vaker gezegd tegen mensen die domme vragen stellen, om ze geen deuk in hun zelfvertrouwen te geven.
ow wauwquote:Op dinsdag 4 juni 2013 00:27 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Jij moet pas echt je muil houden, dor stuk onkruid
Ik word nooooooooooooooooooooit agressiefquote:Op dinsdag 4 juni 2013 00:29 schreef Chloroform het volgende:
Domme mensen worden ook sneller agressief.
Maakt je niet minder dom hoor.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 00:30 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ik word nooooooooooooooooooooit agressief![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |