Veer, echt, godtering wat ben jij achterlijk.quote:
Het is goddomme een vraag. Nee dusquote:Op dinsdag 4 juni 2013 00:17 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Veer, echt, godtering wat ben jij achterlijk.
Dat maakt jou en die vraag niet minder achterlijk.quote:
Weet ik veel, ik kan geen Chinees of Japansquote:Op dinsdag 4 juni 2013 00:24 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dat maakt jou en die vraag niet minder achterlijk.
Nadenken kun je blijkbaar ook niet.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 00:24 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Weet ik veel, ik kan geen Chinees of Japans
Fuck you, haterquote:Op dinsdag 4 juni 2013 00:25 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nadenken kun je blijkbaar ook niet.
Nee, echt.quote:
Ehh ja, het is (fonetisch) "bink's sake" en is een specifiek japans drankje uit de 17e eeuwquote:
Haha, awh.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 00:25 schreef VeerEli het volgende:
En er wordt mij altijd gezegd dat stomme vragen niet bestaan...
Dat wordt vaker gezegd tegen mensen die domme vragen stellen, om ze geen deuk in hun zelfvertrouwen te geven.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 00:25 schreef VeerEli het volgende:
En er wordt mij altijd gezegd dat stomme vragen niet bestaan...
quote:Op dinsdag 4 juni 2013 00:26 schreef WAHRHEIT het volgende:
[..]
Ehh ja, het is (fonetisch) "bink's sake" en is een specifiek japans drankje uit de 17e eeuw
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
quote:Op dinsdag 4 juni 2013 00:26 schreef WAHRHEIT het volgende:
[..]
Ehh ja, het is (fonetisch) "bink's sake" en is een specifiek japans drankje uit de 17e eeuw
Jij moet pas echt je muil houden, dor stuk onkruidquote:Op dinsdag 4 juni 2013 00:26 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Dat wordt vaker gezegd tegen mensen die domme vragen stellen, om ze geen deuk in hun zelfvertrouwen te geven.
ow wauwquote:Op dinsdag 4 juni 2013 00:27 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Jij moet pas echt je muil houden, dor stuk onkruid
Ik word nooooooooooooooooooooit agressiefquote:Op dinsdag 4 juni 2013 00:29 schreef Chloroform het volgende:
Domme mensen worden ook sneller agressief.
Maakt je niet minder dom hoor.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 00:30 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ik word nooooooooooooooooooooit agressief![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |