Pak haar tli! Die oude hatende slak-met-brace. Pak haar bij de staart!quote:Op dinsdag 4 juni 2013 09:53 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Lekker op Veer aan het haten de laatste tijd he?
ik?quote:Op dinsdag 4 juni 2013 09:53 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Lekker op Veer aan het haten de laatste tijd he?
ik heb allang geen brace meerquote:Op dinsdag 4 juni 2013 09:54 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Pak haar tli! Die oude hatende slak-met-brace. Pak haar bij de staart!
Vieze relschopper ben je ook he.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 09:54 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Pak haar tli! Die oude hatende slak-met-brace. Pak haar bij de staart!
Link?quote:Op dinsdag 4 juni 2013 09:45 schreef JaniesBrownie het volgende:
Jezelf een naamtopic geven![]()
En dan ook nog met zon titel![]()
![]()
Zag je paar dagen terug nog een opmerking over Veer haar neus maken.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 09:55 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik?ik kom hier nauwelijks nog mens.
o jee, ik post twee opmerkingen die misschien niet zo aardig zijn en ik ben gelijk 'aan het haten op veer de laatste tijd'.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 09:56 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Zag je paar dagen terug nog een opmerking over Veer haar neus maken.
Volgens mij eerder jij.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 09:58 schreef Gorzalka het volgende:
Niet lullig bedoeld, maar volgens mij staat Missblackhairhighheels strak van de psychosemedicatie.
Is goed, bro. Verder:quote:Op dinsdag 4 juni 2013 09:58 schreef Gorzalka het volgende:
Niet lullig bedoeld, maar volgens mij staat Missblackhairhighheels strak van de psychosemedicatie.
quote:Op dinsdag 4 juni 2013 09:59 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Volgens mij eerder jij.
Niet lullig bedoeld verder.
Kan je dit vermoeden medisch onderbouwenquote:Op dinsdag 4 juni 2013 09:59 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Volgens mij eerder jij.
Niet lullig bedoeld verder.
Jaquote:Op dinsdag 4 juni 2013 10:01 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Kan je dit vermoeden medisch onderbouwen?
Misschien niet zo aardig? Oke.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 09:59 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
o jee, ik post twee opmerkingen die misschien niet zo aardig zijn en ik ben gelijk 'aan het haten op veer de laatste tijd'.![]()
Gaat snel bij jou of niet?
Was dat toen ze zei dat ze Veers neus storender vond dan de mijne? Jeetje, nou. Poe hee.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 09:56 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Zag je paar dagen terug nog een opmerking over Veer haar neus maken.
Zou je het voor me uiteen willen zetten? Ik ben zeer benieuwd naar jouw expertisequote:
heb jij ook een oost europese neus dan?quote:Op dinsdag 4 juni 2013 10:05 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Was dat toen ze zei dat ze Veers neus storender vond dan de mijne? Jeetje, nou. Poe hee.
Haat niet zo op JBquote:
Nee. Het is 10:06 en dat is me teveel moeite.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 10:05 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Zou je het voor me uiteen willen zetten? Ik ben zeer benieuwd naar jouw expertise.
Jodenneus.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 10:06 schreef gianni61 het volgende:
[..]
heb jij ook een oost europese neus dan?
Doe niet zo klef.quote:
kquote:Op dinsdag 4 juni 2013 10:06 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee. Het is 10:06 en dat is me teveel moeite.
Hou je snavel!quote:
Nee, is me iets te ver fietsen.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 10:07 schreef Gorzalka het volgende:
Chloro, kom je lunchen in het Vondelpark zo?
Even doorheen duwen met zo'n electrische vliegenmepperquote:Op dinsdag 4 juni 2013 10:08 schreef tliciouz het volgende:
Hoe kom ik in hemelsnaam van fruitvliegjes af?Er vliegt hier een hele familie rond.
Bedankt voor het medeleven. Xquote:
rottend fruit weggooienquote:Op dinsdag 4 juni 2013 10:08 schreef tliciouz het volgende:
Hoe kom ik in hemelsnaam van fruitvliegjes af?Er vliegt hier een hele familie rond.
Waarom invite je mij niet, woon 5 min van het vondelpark.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 10:07 schreef Gorzalka het volgende:
Chloro, kom je lunchen in het Vondelpark zo?
Godenjeuk op je balzak!!! wat een aandachtshoertjequote:Op maandag 3 juni 2013 20:13 schreef ntm het volgende:
Hoi
Ik ben te lelijk. Altijd als ik in de spiegel kijk denk ik: er moet nog zoveel aan mijn walgelijk dikke lichaam gebeuren. Ik sport niet en zit alleen te gamen of te fokken in mijn zolderkamer. Dan heb ik nog niet over mijn lelijke vette haren en rotkop gesproken.
Klacht: te lelijk zijn.
Tips zijn welkom.
Die dingen zijn amper met het blote oog te zien.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 10:10 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Even doorheen duwen met zo'n electrische vliegenmepper
men noemt ze hatersquote:Op dinsdag 4 juni 2013 10:11 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Waarom invite je mij niet, woon 5 min van het vondelpark.
Oh maar geloof me ze raken die draadjes wel die onder spanning staan hoorquote:Op dinsdag 4 juni 2013 10:11 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Die dingen zijn amper met het blote oog te zien.
Hij is bang voor je.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 10:11 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Chloro heeft wat positiviteit nodig in haar leven, jij bent van nature positief door je exotische achtergrondquote:Op dinsdag 4 juni 2013 10:11 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
zyklon b kristallen rondschudden en even een ommetje maken.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 10:12 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja al gedaan maar er zijn al eitjes gelegd helaas
Ahw.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 10:12 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Chloro heeft wat positiviteit nodig in haar leven, jij bent van nature positief door je exotische achtergrond.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |