Doe niet zo klef.quote:
kquote:Op dinsdag 4 juni 2013 10:06 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee. Het is 10:06 en dat is me teveel moeite.
Hou je snavel!quote:
Nee, is me iets te ver fietsen.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 10:07 schreef Gorzalka het volgende:
Chloro, kom je lunchen in het Vondelpark zo?
Even doorheen duwen met zo'n electrische vliegenmepperquote:Op dinsdag 4 juni 2013 10:08 schreef tliciouz het volgende:
Hoe kom ik in hemelsnaam van fruitvliegjes af?Er vliegt hier een hele familie rond.
Bedankt voor het medeleven. Xquote:
rottend fruit weggooienquote:Op dinsdag 4 juni 2013 10:08 schreef tliciouz het volgende:
Hoe kom ik in hemelsnaam van fruitvliegjes af?Er vliegt hier een hele familie rond.
Waarom invite je mij niet, woon 5 min van het vondelpark.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 10:07 schreef Gorzalka het volgende:
Chloro, kom je lunchen in het Vondelpark zo?
Godenjeuk op je balzak!!! wat een aandachtshoertjequote:Op maandag 3 juni 2013 20:13 schreef ntm het volgende:
Hoi
Ik ben te lelijk. Altijd als ik in de spiegel kijk denk ik: er moet nog zoveel aan mijn walgelijk dikke lichaam gebeuren. Ik sport niet en zit alleen te gamen of te fokken in mijn zolderkamer. Dan heb ik nog niet over mijn lelijke vette haren en rotkop gesproken.
Klacht: te lelijk zijn.
Tips zijn welkom.
Die dingen zijn amper met het blote oog te zien.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 10:10 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Even doorheen duwen met zo'n electrische vliegenmepper
men noemt ze hatersquote:Op dinsdag 4 juni 2013 10:11 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Waarom invite je mij niet, woon 5 min van het vondelpark.
Oh maar geloof me ze raken die draadjes wel die onder spanning staan hoorquote:Op dinsdag 4 juni 2013 10:11 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Die dingen zijn amper met het blote oog te zien.
Hij is bang voor je.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 10:11 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Chloro heeft wat positiviteit nodig in haar leven, jij bent van nature positief door je exotische achtergrondquote:Op dinsdag 4 juni 2013 10:11 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
zyklon b kristallen rondschudden en even een ommetje maken.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 10:12 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja al gedaan maar er zijn al eitjes gelegd helaas
Ahw.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 10:12 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Chloro heeft wat positiviteit nodig in haar leven, jij bent van nature positief door je exotische achtergrond.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |