Pak haar tli! Die oude hatende slak-met-brace. Pak haar bij de staart!quote:Op dinsdag 4 juni 2013 09:53 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Lekker op Veer aan het haten de laatste tijd he?
ik?quote:Op dinsdag 4 juni 2013 09:53 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Lekker op Veer aan het haten de laatste tijd he?
ik heb allang geen brace meerquote:Op dinsdag 4 juni 2013 09:54 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Pak haar tli! Die oude hatende slak-met-brace. Pak haar bij de staart!
Vieze relschopper ben je ook he.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 09:54 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Pak haar tli! Die oude hatende slak-met-brace. Pak haar bij de staart!
Link?quote:Op dinsdag 4 juni 2013 09:45 schreef JaniesBrownie het volgende:
Jezelf een naamtopic geven![]()
En dan ook nog met zon titel![]()
![]()
Zag je paar dagen terug nog een opmerking over Veer haar neus maken.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 09:55 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik?ik kom hier nauwelijks nog mens.
o jee, ik post twee opmerkingen die misschien niet zo aardig zijn en ik ben gelijk 'aan het haten op veer de laatste tijd'.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 09:56 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Zag je paar dagen terug nog een opmerking over Veer haar neus maken.
Volgens mij eerder jij.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 09:58 schreef Gorzalka het volgende:
Niet lullig bedoeld, maar volgens mij staat Missblackhairhighheels strak van de psychosemedicatie.
Is goed, bro. Verder:quote:Op dinsdag 4 juni 2013 09:58 schreef Gorzalka het volgende:
Niet lullig bedoeld, maar volgens mij staat Missblackhairhighheels strak van de psychosemedicatie.
quote:Op dinsdag 4 juni 2013 09:59 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Volgens mij eerder jij.
Niet lullig bedoeld verder.
Kan je dit vermoeden medisch onderbouwenquote:Op dinsdag 4 juni 2013 09:59 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Volgens mij eerder jij.
Niet lullig bedoeld verder.
Jaquote:Op dinsdag 4 juni 2013 10:01 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Kan je dit vermoeden medisch onderbouwen?
Misschien niet zo aardig? Oke.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 09:59 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
o jee, ik post twee opmerkingen die misschien niet zo aardig zijn en ik ben gelijk 'aan het haten op veer de laatste tijd'.![]()
Gaat snel bij jou of niet?
Was dat toen ze zei dat ze Veers neus storender vond dan de mijne? Jeetje, nou. Poe hee.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 09:56 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Zag je paar dagen terug nog een opmerking over Veer haar neus maken.
Zou je het voor me uiteen willen zetten? Ik ben zeer benieuwd naar jouw expertisequote:
heb jij ook een oost europese neus dan?quote:Op dinsdag 4 juni 2013 10:05 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Was dat toen ze zei dat ze Veers neus storender vond dan de mijne? Jeetje, nou. Poe hee.
Haat niet zo op JBquote:
Nee. Het is 10:06 en dat is me teveel moeite.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 10:05 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Zou je het voor me uiteen willen zetten? Ik ben zeer benieuwd naar jouw expertise.
Jodenneus.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 10:06 schreef gianni61 het volgende:
[..]
heb jij ook een oost europese neus dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |