Ach, dat houd me niet tegen. Ik blijf proberen in haar broekje te komen.quote:Op maandag 3 juni 2013 20:01 schreef Modus het volgende:
[..]
Ik denk niet dat jij in haar ondergoed past.
Eik wel een beetje de essentie van deze SC.quote:Op maandag 3 juni 2013 20:03 schreef krioro het volgende:
[..]
Ach, dat houd me niet tegen. Ik blijf proberen in haar broekje te komen.
quote:
quote:
quote:
quote:
Kaal hoofd of dit: Kaal hoofd.quote:Op maandag 3 juni 2013 19:58 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Alleen dan gesnoeid genoeg om nog in je ondergoed te passen.
houdt*quote:Op maandag 3 juni 2013 20:03 schreef krioro het volgende:
[..]
Ach, dat houd me niet tegen. Ik blijf proberen in haar broekje te komen.
Hoeft ook niet. Verpest het beeld helemaal van haar pretty facequote:
Zou je nog steeds oraal bevredigen met zo'n oerwoudquote:
ZIENquote:Op maandag 3 juni 2013 20:08 schreef VeerEli het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]Dacht dat jullie dit wel wisten
DM en niet doorsturen aub. Als iemand het wil zien dan kunnen ze het komen vragenquote:
quote:Op maandag 3 juni 2013 20:35 schreef VeerEli het volgende:
[..]
DM en niet doorsturen aub. Als iemand het wil zien dan kunnen ze het komen vragen
Mag ik ookquote:Op maandag 3 juni 2013 20:35 schreef VeerEli het volgende:
[..]
DM en niet doorsturen aub. Als iemand het wil zien dan kunnen ze het komen vragen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 3 juni 2013 20:39 schreef Modus het volgende:
Over 10 jaar Murdera zo 'ja ik had dreads ik wist ook niet wat me bezielde, pics in DM'.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
.
Over 10 jaar Murdera zo 'ja ik had dreads ik wist ook niet wat me bezielde, pics in DM'.Ik heb ook dreads gehadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wel neppe trouwens
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
Over 10 jaar Murdera zo 'ja ik had dreads ik wist ook niet wat me bezielde, pics in DM'.zoveel vertrouwen in mij.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zag een keer een oude man met soort van dreadsquote:Op maandag 3 juni 2013 20:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
Mur heeft over 40 jaar gewoon grijze dreads.
De pa van m'n vriend heeft altijd dreads gehad, tot z'n haar er niet meer toe in staat wasquote:Op maandag 3 juni 2013 20:42 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Zag een keer een oude man met soort van dreadstot z'n enkels
![]()
Mag ik het ook zien?quote:Op maandag 3 juni 2013 20:35 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Lijkt me apart.quote:Op maandag 3 juni 2013 20:42 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Zag een keer een oude man met soort van dreadstot z'n enkels
![]()
Nee, dan lijkt zijn hoofd ineens klein.quote:Op maandag 3 juni 2013 20:42 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Murdera moet gewoon kaal gaan.
Murd'raf.
Gelijk op gefapt?quote:Op maandag 3 juni 2013 20:48 schreef hezdunnah het volgende:
Mooie pic heb gelijk als bureaublad ingesteld.[ afbeelding ]
Nee dat doe ik later wel ff ik krijg hem van schrik niet meer omhoogquote:
Hoe was je concert eigenlijk?quote:Op maandag 3 juni 2013 20:50 schreef wolvendagen het volgende:
Guy bij beste singer songwriter heet Rimmer![]()
![]()
.
whutquote:Op maandag 3 juni 2013 20:52 schreef 2NutZ het volgende:
Dat kapsel van Murssoort dreads die hij met een strijkijzer bewerkt.
http://stupiddope.com/201(...)o-music-video/murs5/
Niet voor lul. Is schattig.quote:Op maandag 3 juni 2013 20:53 schreef Vaseline_ het volgende:
zo vera, je zet jezelf dus weer voor lul met je punkfoto's?
Ik vind het een toffe foto.quote:Op maandag 3 juni 2013 20:53 schreef Vaseline_ het volgende:
Vind het wel coolquote:Op maandag 3 juni 2013 20:53 schreef Vaseline_ het volgende:
I don't care, was een losbollige puber.quote:Op maandag 3 juni 2013 20:53 schreef Vaseline_ het volgende:
quote:Op maandag 3 juni 2013 20:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Niet voor lul. Is schattig.
[ afbeelding ]
quote:
HAHAHAH FUCK YOU VASquote:
Is dat zo? Kan ik me niet herinneren.quote:Op maandag 3 juni 2013 20:56 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Niks fuck you vas, zie de PI omdat je er zelf in het begin zo moeilijk over deed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |