8 episodes in 2 dagenquote:
For shock and awe.quote:
Zou niet geven vanwege haar kapsel.quote:Op maandag 3 juni 2013 19:36 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Wiz Khalifa
.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Beetje heel veel smoken, laid back muziek maken, wereldwijd touren, dik cashen en zo'n chick hebben.
jammer Van de biljartbal coupequote:Op maandag 3 juni 2013 19:36 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Wiz Khalifa
.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Beetje heel veel smoken, laid back muziek maken, wereldwijd touren, dik cashen en zo'n chick hebben.
Dan wel uiteraard.quote:
Snap niet waarom ze het niet gewoon zo heeft gelaten.quote:Op maandag 3 juni 2013 19:44 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ze is best mooi met haar:
[ afbeelding ]
Ik vind 'r sowieso mooi. Niet mijn type, maar wel mooi.quote:Op maandag 3 juni 2013 19:44 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ze is best mooi met haar:
[ afbeelding ]
The fuck is dat?quote:
Ik ook niet, echt niet. Ik bedoel, ze kan het best 'hebben', in de zin van, het misstaat haar niet, ofzo. Maar come on, welke chick gaat bewust met een kale bats lopen?quote:Op maandag 3 juni 2013 19:45 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Snap niet waarom ze het niet gewoon zo heeft gelaten.
Lekker gek. Alles voor de aandacht, hè.quote:Op maandag 3 juni 2013 19:45 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Snap niet waarom ze het niet gewoon zo heeft gelaten.
Klopt, maar een chick zonder hoofdhaar, plsquote:Op maandag 3 juni 2013 19:46 schreef krioro het volgende:
[..]
Ik vind 'r sowieso mooi. Niet mijn type, maar wel mooi.
Waar je om vroeg?quote:
Bah, gewoon glimmende kop ookquote:Op maandag 3 juni 2013 19:49 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[ afbeelding ]
Zij is één van de 3 vrouwen op Aarde die zo'n coupe kan rocken imo.
Ze kan het alleen maar 'hebben' omdat ze een mooi gezicht heeft en de juiste vorm hoofd. Still; kale kop bij een chick vind ik echt not donequote:Op maandag 3 juni 2013 19:51 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Zou er een eitje op bakken in de zon.
Huge worm, of ik zie de achtergrond/omgeving op de foto verkeerd. =$quote:
Wel. Bobbitwormquote:
Nieuwsgierig aagjequote:Op maandag 3 juni 2013 19:51 schreef krioro het volgende:
[..]
Huge worm, of ik zie de achtergrond/omgeving op de foto verkeerd. =$
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Grapverpesterquote:![]()
.
![]()
Als je een van beide moet kiezen voor jezelf: deze coupe of een enorme bos met haar in je schaamstreekquote:Op maandag 3 juni 2013 19:51 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ze kan het alleen maar 'hebben' omdat ze een mooi gezicht heeft en de juiste vorm hoofd. Still; kale kop bij een chick vind ik echt not done?
Op woensdag 12 juni 2013 15:49 schreef Zosk het volgende:
Iemand op internet bedreigen, kankernerds. :')![]()
Makkelijk heeft ze het nu wel, geen klitten, badhairdays, niks.quote:Op maandag 3 juni 2013 19:51 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ze kan het alleen maar 'hebben' omdat ze een mooi gezicht heeft en de juiste vorm hoofd. Still; kale kop bij een chick vind ik echt not done
FOK! is een primaire levensbehoefte. FOK! bevredigt mijn ziel.![]()
quote:Op maandag 3 juni 2013 19:54 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Je moet een van beiden kiezen voor jezelf: deze coupe of een enorme bos met haar in je schaamstreek.
![]()
Wat een kutvraag. Ik denk dat laatste. Afhankelijk van wat een 'enorme bos' is voor jou.
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.![]()
quote:Op maandag 3 juni 2013 19:53 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Nieuwsgierig aagje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ah.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.full stops and exclamation marks![]()
quote:Op maandag 3 juni 2013 19:53 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Nieuwsgierig aagje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er was al om gelachen dus het is meer rectificeren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Grapverpester![]()
.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.![]()
Klopt, maar iew. Ik had in mijn puberale punkfase een hanekam, zo'n ''echte''quote:Op maandag 3 juni 2013 19:55 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Makkelijk heeft ze het nu wel, geen klitten, badhairdays, niks.Dus zijkanten kaal... En vond dat echt vies voelen bij mezelf
En het was koud. Gelukkig maar 1x afgeschoren, daarna weer lang laten groeien
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.![]()
Gvdquote:Op maandag 3 juni 2013 19:56 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Er was al om gelachen dus het is meer rectificeren..
Gvdquote:Op maandag 3 juni 2013 19:56 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Klopt, maar iew. Ik had in mijn puberale punkfase een hanekam, zo'n ''echte''Dus zijkanten kaal...
.
![]()
Pls ohnoquote:Op maandag 3 juni 2013 19:56 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Klopt, maar iew. Ik had in mijn puberale punkfase een hanekam, zo'n ''echte''Dus zijkanten kaal... En vond dat echt vies voelen bij mezelf
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.![]()
PICS.quote:Op maandag 3 juni 2013 19:56 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Klopt, maar iew. Ik had in mijn puberale punkfase een hanekam, zo'n ''echte''Dus zijkanten kaal... En vond dat echt vies voelen bij mezelf
full stops and exclamation marks![]()
Wat.quote:Op maandag 3 juni 2013 19:56 schreef VeerEli het volgende:
[..]
FOK! is een primaire levensbehoefte. FOK! bevredigt mijn ziel.![]()
quote:Op maandag 3 juni 2013 19:55 schreef VeerEli het volgende:
[..]![]()
Wat een kutvraag. Ik denk dat laatste. Afhankelijk van wat een 'enorme bos' is voor jou.
Alleen dan gesnoeid genoeg om nog in je ondergoed te passen.
Op woensdag 12 juni 2013 15:49 schreef Zosk het volgende:
Iemand op internet bedreigen, kankernerds. :')![]()
quote:Op maandag 3 juni 2013 19:55 schreef VeerEli het volgende:
[..]![]()
.
![]()
Inb4 krio-opmerkingen.quote:Op maandag 3 juni 2013 19:58 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Alleen dan gesnoeid genoeg om nog in je ondergoed te passen.
full stops and exclamation marks
Forum Opties Forumhop: Hop naar: