Ja.quote:Op maandag 3 juni 2013 17:12 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
wtf moet je daar doen met school? Iets met veen ofzo?
Jaloersquote:
Ja. Ik hoopte op fitiquote:Op maandag 3 juni 2013 17:43 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee, had je gehoopt van wel? En zo ja, waar hoopte je dan op dat er zou gebeuren?
Kom dan naar Klazienaveenquote:
Ja iig een rondje door het veen lopen en dan weer weg.quote:Op maandag 3 juni 2013 17:46 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Kom dan naar Klazienaveen
Jullie gaan vast nog naar het veenpark
Klinkt leuk, is de 6 uur en 46 minuten reistijd vast waard.quote:Op maandag 3 juni 2013 17:51 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja iig een rondje door het veen lopen en dan weer weg.
Dit niet aan de lijst toevoegen omdat ze je e-chick isquote:
Feti. Maar ik voeg dit niet toe aan de lijst omdat je m'n e-boi bent.quote:
THIS IS HOW WE DO.quote:Op maandag 3 juni 2013 17:54 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Dit niet aan de lijst toevoegen omdat ze je e-chick is.
Nee, het is geen donder anquote:Op maandag 3 juni 2013 17:53 schreef krioro het volgende:
[..]
Klinkt leuk, is de 6 uur en 46 minuten reistijd vast waard.
Fittie.quote:Op maandag 3 juni 2013 17:58 schreef krioro het volgende:
[..]
Feti. Maar ik voeg dit niet toe aan de lijst omdat je m'n e-boi bent.
Jouw dagen van het hip doen zijn voorbij opa, dit is de nieuwe taal.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 3 juni 2013 18:14 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Jouw dagen van het hip doen zijn voorbij opa, dit is de nieuwe taal.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!!!!!!!!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.full stops and exclamation marks
quote:Op maandag 3 juni 2013 18:18 schreef krioro het volgende:
[..]!!!!!!!!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Was helemaal vergeten, DL'tje gezetquote:
Ja, er was een stille fiti/fittie/feti gaande.quote:
quote:
nice nicequote:Op maandag 3 juni 2013 18:37 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Ja, er was een stille fiti/fittie/feti gaande.
8 episodes in 2 dagenquote:
For shock and awe.quote:
Zou niet geven vanwege haar kapsel.quote:Op maandag 3 juni 2013 19:36 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Wiz Khalifa
.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Beetje heel veel smoken, laid back muziek maken, wereldwijd touren, dik cashen en zo'n chick hebben.
jammer Van de biljartbal coupequote:Op maandag 3 juni 2013 19:36 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Wiz Khalifa
.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Beetje heel veel smoken, laid back muziek maken, wereldwijd touren, dik cashen en zo'n chick hebben.
Dan wel uiteraard.quote:
Snap niet waarom ze het niet gewoon zo heeft gelaten.quote:Op maandag 3 juni 2013 19:44 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ze is best mooi met haar:
[ afbeelding ]
Ik vind 'r sowieso mooi. Niet mijn type, maar wel mooi.quote:Op maandag 3 juni 2013 19:44 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ze is best mooi met haar:
[ afbeelding ]
The fuck is dat?quote:
Ik ook niet, echt niet. Ik bedoel, ze kan het best 'hebben', in de zin van, het misstaat haar niet, ofzo. Maar come on, welke chick gaat bewust met een kale bats lopen?quote:Op maandag 3 juni 2013 19:45 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Snap niet waarom ze het niet gewoon zo heeft gelaten.
Lekker gek. Alles voor de aandacht, hè.quote:Op maandag 3 juni 2013 19:45 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Snap niet waarom ze het niet gewoon zo heeft gelaten.
Klopt, maar een chick zonder hoofdhaar, plsquote:Op maandag 3 juni 2013 19:46 schreef krioro het volgende:
[..]
Ik vind 'r sowieso mooi. Niet mijn type, maar wel mooi.
Waar je om vroeg?quote:
Bah, gewoon glimmende kop ookquote:Op maandag 3 juni 2013 19:49 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[ afbeelding ]
Zij is één van de 3 vrouwen op Aarde die zo'n coupe kan rocken imo.
Ze kan het alleen maar 'hebben' omdat ze een mooi gezicht heeft en de juiste vorm hoofd. Still; kale kop bij een chick vind ik echt not donequote:Op maandag 3 juni 2013 19:51 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Zou er een eitje op bakken in de zon.
Huge worm, of ik zie de achtergrond/omgeving op de foto verkeerd. =$quote:
Wel. Bobbitwormquote:
Nieuwsgierig aagjequote:Op maandag 3 juni 2013 19:51 schreef krioro het volgende:
[..]
Huge worm, of ik zie de achtergrond/omgeving op de foto verkeerd. =$
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Grapverpesterquote:![]()
.
![]()
Als je een van beide moet kiezen voor jezelf: deze coupe of een enorme bos met haar in je schaamstreekquote:Op maandag 3 juni 2013 19:51 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ze kan het alleen maar 'hebben' omdat ze een mooi gezicht heeft en de juiste vorm hoofd. Still; kale kop bij een chick vind ik echt not done?
Op woensdag 12 juni 2013 15:49 schreef Zosk het volgende:
Iemand op internet bedreigen, kankernerds. :')![]()
Makkelijk heeft ze het nu wel, geen klitten, badhairdays, niks.quote:Op maandag 3 juni 2013 19:51 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ze kan het alleen maar 'hebben' omdat ze een mooi gezicht heeft en de juiste vorm hoofd. Still; kale kop bij een chick vind ik echt not done
FOK! is een primaire levensbehoefte. FOK! bevredigt mijn ziel.![]()
quote:Op maandag 3 juni 2013 19:54 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Je moet een van beiden kiezen voor jezelf: deze coupe of een enorme bos met haar in je schaamstreek.
![]()
Wat een kutvraag. Ik denk dat laatste. Afhankelijk van wat een 'enorme bos' is voor jou.
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.![]()
quote:Op maandag 3 juni 2013 19:53 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Nieuwsgierig aagje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ah.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.full stops and exclamation marks![]()
quote:Op maandag 3 juni 2013 19:53 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Nieuwsgierig aagje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er was al om gelachen dus het is meer rectificeren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Grapverpester![]()
.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.![]()
Klopt, maar iew. Ik had in mijn puberale punkfase een hanekam, zo'n ''echte''quote:Op maandag 3 juni 2013 19:55 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Makkelijk heeft ze het nu wel, geen klitten, badhairdays, niks.Dus zijkanten kaal... En vond dat echt vies voelen bij mezelf
En het was koud. Gelukkig maar 1x afgeschoren, daarna weer lang laten groeien
Gvdquote:Op maandag 3 juni 2013 19:56 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Er was al om gelachen dus het is meer rectificeren..
Gvdquote:Op maandag 3 juni 2013 19:56 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Klopt, maar iew. Ik had in mijn puberale punkfase een hanekam, zo'n ''echte''Dus zijkanten kaal...
.
![]()
Pls ohnoquote:Op maandag 3 juni 2013 19:56 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Klopt, maar iew. Ik had in mijn puberale punkfase een hanekam, zo'n ''echte''Dus zijkanten kaal... En vond dat echt vies voelen bij mezelf
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.![]()
PICS.quote:Op maandag 3 juni 2013 19:56 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Klopt, maar iew. Ik had in mijn puberale punkfase een hanekam, zo'n ''echte''Dus zijkanten kaal... En vond dat echt vies voelen bij mezelf
full stops and exclamation marks![]()
Wat.quote:Op maandag 3 juni 2013 19:56 schreef VeerEli het volgende:
[..]
quote:Op maandag 3 juni 2013 19:55 schreef VeerEli het volgende:
[..]![]()
Wat een kutvraag. Ik denk dat laatste. Afhankelijk van wat een 'enorme bos' is voor jou.
Alleen dan gesnoeid genoeg om nog in je ondergoed te passen.
quote:Op maandag 3 juni 2013 19:55 schreef VeerEli het volgende:
[..]![]()
.
![]()
Inb4 krio-opmerkingen.quote:Op maandag 3 juni 2013 19:58 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
full stops and exclamation marks![]()
Ach, dat houd me niet tegen. Ik blijf proberen in haar broekje te komen.quote:Op maandag 3 juni 2013 20:01 schreef Modus het volgende:
[..]
Ik denk niet dat jij in haar ondergoed past.full stops and exclamation marks![]()
Eik wel een beetje de essentie van deze SC.quote:Op maandag 3 juni 2013 20:03 schreef krioro het volgende:
[..]
Ach, dat houd me niet tegen. Ik blijf proberen in haar broekje te komen.![]()
quote:quote:quote:quote:Dacht dat jullie dit wel wisten.
Kaal hoofd of dit: Kaal hoofd.quote:Op maandag 3 juni 2013 19:58 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
houdt*quote:Op maandag 3 juni 2013 20:03 schreef krioro het volgende:
[..]
Ach, dat houd me niet tegen. Ik blijf proberen in haar broekje te komen.Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.![]()
Hoeft ook niet. Verpest het beeld helemaal van haar pretty facequote:
Zou je nog steeds oraal bevredigen met zo'n oerwoudquote:.
ZIENquote:Op maandag 3 juni 2013 20:08 schreef VeerEli het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]Dacht dat jullie dit wel wisten
![]()
![]()
DM en niet doorsturen aub. Als iemand het wil zien dan kunnen ze het komen vragenquote:
quote:Op maandag 3 juni 2013 20:35 schreef VeerEli het volgende:
[..]
DM en niet doorsturen aub. Als iemand het wil zien dan kunnen ze het komen vragen![]()
Ook echt geen half werk ook
![]()
![]()
Mag ik ookquote:Op maandag 3 juni 2013 20:35 schreef VeerEli het volgende:
[..]
DM en niet doorsturen aub. Als iemand het wil zien dan kunnen ze het komen vragen![]()
![]()
Over 10 jaar Murdera zo 'ja ik had dreads ik wist ook niet wat me bezielde, pics in DM'.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 3 juni 2013 20:39 schreef Modus het volgende:
Over 10 jaar Murdera zo 'ja ik had dreads ik wist ook niet wat me bezielde, pics in DM'.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
.
![]()
Over 10 jaar Murdera zo 'ja ik had dreads ik wist ook niet wat me bezielde, pics in DM'.Ik heb ook dreads gehadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wel neppe trouwens
Over 10 jaar Murdera zo 'ja ik had dreads ik wist ook niet wat me bezielde, pics in DM'.zoveel vertrouwen in mij.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Zag een keer een oude man met soort van dreadsquote:Op maandag 3 juni 2013 20:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
Mur heeft over 40 jaar gewoon grijze dreads.tot z'n enkels
![]()
![]()
![]()
De pa van m'n vriend heeft altijd dreads gehad, tot z'n haar er niet meer toe in staat wasquote:Op maandag 3 juni 2013 20:42 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Zag een keer een oude man met soort van dreadstot z'n enkels
![]()
Nu heeft ie van die pierige, dunne, grijze vlechtjes
Echte rasta man.
Mag ik het ook zien?quote:Op maandag 3 juni 2013 20:35 schreef VeerEli het volgende:
[..]
DM en niet doorsturen aub. Als iemand het wil zien dan kunnen ze het komen vragen
Arie is net weg en die nigger belt me op![]()
Lijkt me apart.quote:Op maandag 3 juni 2013 20:42 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Zag een keer een oude man met soort van dreadstot z'n enkels
Nee, dan lijkt zijn hoofd ineens klein.quote:Op maandag 3 juni 2013 20:42 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Murdera moet gewoon kaal gaan.
Murd'raf.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Gelijk op gefapt?quote:Op maandag 3 juni 2013 20:48 schreef hezdunnah het volgende:
Mooie pic heb gelijk als bureaublad ingesteld.[ afbeelding ]Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Vette shit
I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww![]()
Nee dat doe ik later wel ff ik krijg hem van schrik niet meer omhoogquote:Arie is net weg en die nigger belt me op![]()
Guy bij beste singer songwriter heet Rimmer![]()
![]()
.
Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.![]()
I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
Dat kapsel van Murssoort dreads die hij met een strijkijzer bewerkt.
http://stupiddope.com/201(...)o-music-video/murs5/* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.![]()
Hoe was je concert eigenlijk?quote:Op maandag 3 juni 2013 20:50 schreef wolvendagen het volgende:
Guy bij beste singer songwriter heet Rimmer![]()
![]()
.
![]()
whutquote:Op maandag 3 juni 2013 20:52 schreef 2NutZ het volgende:
Dat kapsel van Murssoort dreads die hij met een strijkijzer bewerkt.
http://stupiddope.com/201(...)o-music-video/murs5/![]()
![]()
Ik dacht even dat je mij bedoelde.Murs
![]()
Niet voor lul. Is schattig.quote:Op maandag 3 juni 2013 20:53 schreef Vaseline_ het volgende:
zo vera, je zet jezelf dus weer voor lul met je punkfoto's?
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Ik vind het een toffe foto.quote:Op maandag 3 juni 2013 20:53 schreef Vaseline_ het volgende:
zo vera, je zet jezelf dus weer voor lul met je punkfoto's?![]()
Vind het wel coolquote:Op maandag 3 juni 2013 20:53 schreef Vaseline_ het volgende:
zo vera, je zet jezelf dus weer voor lul met je punkfoto's?![]()
I don't care, was een losbollige puber.quote:Op maandag 3 juni 2013 20:53 schreef Vaseline_ het volgende:
zo vera, je zet jezelf dus weer voor lul met je punkfoto's?B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.![]()
quote:Op maandag 3 juni 2013 20:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Niet voor lul. Is schattig.
[ afbeelding ]quote:HAHAHAH FUCK YOU VASquote:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Is dat zo? Kan ik me niet herinneren.quote:Op maandag 3 juni 2013 20:56 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Niks fuck you vas, zie de PI omdat je er zelf in het begin zo moeilijk over deedB-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.![]()
quote:Op maandag 3 juni 2013 20:53 schreef Murdera het volgende:
[..]
whut![]()
![]()
Ik dacht even dat je mij bedoelde.Murs
![]()
quote:Op maandag 3 juni 2013 21:01 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Komt door die zelfgestookte wodka, laat gaan joh
Echt eh.. Flip m hard geakkk :$quote:I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
JA HOOR!
Heeft gisteren nog iemand fc kip gezien? Ik ging echt stuk toen ik zag wat die Chinees (ping ofzo) bij dat kindje deed.Arie is net weg en die nigger belt me op![]()
Fakking lijp in me kop tog ;squote:I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
quote:Op maandag 3 juni 2013 21:08 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
ik BOUNCE op je en VIBE met je
:$I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
terecht bby ;$ maak me je eigendom xquote:FOK! is een primaire levensbehoefte. FOK! bevredigt mijn ziel.![]()
Wow.. Ik.... Wow :$quote:
Damn guuuurl you on fire :$
Ok.. Ga je wel aan de riem hoowr xoxoxI was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
MAAK ME JE EIGENDOM Xquote:Op maandag 3 juni 2013 21:16 schreef Dqod het volgende:
[..]
Wow.. Ik.... Wow :$
Damn guuuurl you on fire :$
Ok.. Ga je wel aan de riem hoowr xoxoxFOK! is een primaire levensbehoefte. FOK! bevredigt mijn ziel.![]()
Maar weet niet zo goed hoe ik hier op moet reagerenquote:Op maandag 3 juni 2013 21:16 schreef [url=]gerdatolsteyn[/url] het volgende:
hallo mortaxx
we hebben al eens met u gepraat en weten van u functie.
Mogelijk willen we van u functie gebruik maken,
en wensen we op een sterke band.
Maakt u een plekje vrij alvast voor onze tweede film?
samen komen we eruit.
Groet![]()
quote:Op maandag 3 juni 2013 21:19 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Maar weet niet zo goed hoe ik hier op moet reageren![]()
JaArie is net weg en die nigger belt me op![]()
ik zou een plekje vrijmaken.quote:Op maandag 3 juni 2013 21:19 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Maar weet niet zo goed hoe ik hier op moet reageren![]()
Veer hoe kun je mij vergeten?quote:Op maandag 3 juni 2013 19:56 schreef VeerEli het volgende:
[..]
![]()
Niet nodig, ik ben er. hueheuheuehquote:Op maandag 3 juni 2013 21:21 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Weet je al hoe we het topic gezellig gaan maken?B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.![]()
quote:Op maandag 3 juni 2013 21:21 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Moet denken aan die sl@t van De Gouden Kooi: maak me een kind![]()
![]()
GAAT DE FOK!GESCHIEDENISBOEKEN INquote:I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
Wel respect voor het lef.quote:Op maandag 3 juni 2013 21:22 schreef Ambipur het volgende:
OMG, sorry, even bijkomen van veers foto.....
Fixed.quote:Op maandag 3 juni 2013 21:22 schreef Ambipur het volgende:
OMG, sorry, even klaarkomen van veers foto.....Op woensdag 12 juni 2013 15:49 schreef Zosk het volgende:
Oh zeker weten! Had het alleen niet verwacht!quote:Op maandag 3 juni 2013 21:23 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Wel respect voor het lef.![]()
SOWIEFUCKINGSO!!quote:
Waarom schreeuwen we eigenlijk :$
quote:Op maandag 3 juni 2013 21:22 schreef Ambipur het volgende:
OMG, sorry, even bijkomen van veers foto.....shut up
Weet niet, je maakt me soms gewoon te wild.quote:Op maandag 3 juni 2013 21:24 schreef Dqod het volgende:
[..]
SOWIEFUCKINGSO!!
Waarom schreeuwen we eigenlijk :$
Hahahaha, waarom vind je dat hinderlijkquote:Op maandag 3 juni 2013 21:26 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Veer ik vind je lief. Vind ik best hinderlijk.
Wil je er iets over kwijt? Hoe komt het zo, vraag ik me dan afquote:Op maandag 3 juni 2013 21:25 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Weet niet, je maakt me soms gewoon te wild.
Is het het gekooide beest in je die naar buiten wil?
Het is makkelijker als je mensen niet leuk vindt!quote:Op maandag 3 juni 2013 21:26 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Hahahaha, waarom vind je dat hinderlijk![]()
Vind je?quote:Op maandag 3 juni 2013 21:27 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Het is makkelijker als je mensen niet leuk vindt!
Hahaha echt?quote:Op maandag 3 juni 2013 21:27 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
JA. Ik heb het ook een tijd die kleur gehadAch, de kleur was niet het meest dramatische..
![]()
Hehequote:Op maandag 3 juni 2013 21:27 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Hahaha echt?Ach, de kleur was niet het meest dramatische..
![]()
Ik vind het wel ballen. Zat wel veel werk in of niet? Ik heb het een tijd heel kort gehad, maar dat is echt veel meer werk dan lang haar
![]()
![]()
Words can't describe.quote:Op maandag 3 juni 2013 21:26 schreef Dqod het volgende:
[..]
Wil je er iets over kwijt? Hoe komt het zo, vraag ik me dan af
Is het het gekooide beest in je die naar buiten wil?FOK! is een primaire levensbehoefte. FOK! bevredigt mijn ziel.![]()
over kleur gesproken, woensdag is de dag dat ik naar de kapper ga. Iemand die mijn gezicht kent die mij een kleur kan aanraden? Desnoods via DM.![]()
![]()
CY, waarom is Betamaus al ruim twee dagen niet op FOK! geweest?Op woensdag 12 juni 2013 15:49 schreef Zosk het volgende:
Ja man, klere werkquote:Op maandag 3 juni 2013 21:28 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
HeheIk vind het wel ballen. Zat wel veel werk in of niet? Ik heb het een tijd heel kort gehad, maar dat is echt veel meer werk dan lang haar
Heb het ook maar paar x zo gehad, hoor. Verder gewoon in een staartje of naar één kant
Hij heeft een ban omdat hij heeft lopen trollen in het US topic.quote:Op maandag 3 juni 2013 21:29 schreef Gorzalka het volgende:
CY, waarom is Betamaus al ruim twee dagen niet op FOK! geweest?![]()
Banquote:Op maandag 3 juni 2013 21:29 schreef Gorzalka het volgende:
CY, waarom is Betamaus al ruim twee dagen niet op FOK! geweest?![]()
![]()
quote:Op maandag 3 juni 2013 21:29 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Hij heeft een ban omdat hij heeft lopen trollen in het US topic.Hoelang?
Staan de reacties er nog of is het weggehaald?
Lang leve staartjes/knotjes/andere kapsels die geen werk vragenquote:Op maandag 3 juni 2013 21:29 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja man, klere werkHeb het ook maar paar x zo gehad, hoor. Verder gewoon in een staartje of naar één kant
![]()
![]()
2 dagen, hij zal vanavond wel weer online komen. Ik zal even voor je kijkenquote:Op maandag 3 juni 2013 21:30 schreef VeerEli het volgende:
[..]Hoelang?
![]()
![]()
Pics van je wildheid danquote:
Waarom heb je een kinderslot op je tv?quote:Op maandag 3 juni 2013 21:30 schreef Ambipur het volgende:
Mijn kinderslot op TV gaat aan ivm die serie over die maagden.
![]()
Ohja, ik had een van die posts nog speciaal hier gequote omdat ik wist dat het zou worden verwijderdquote:Op maandag 3 juni 2013 21:29 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Hij heeft een ban omdat hij heeft lopen trollen in het US topic..
weet ik veel. Blijkbaar standaard bij XS4All.quote:Op maandag 3 juni 2013 21:33 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Waarom heb je een kinderslot op je tv?![]()
Het is weggehaald. Ntm zei iets naars over het voorhoofd van Dromenvangertje, en toen zei hij dat als ze nog een keer Dromenvangertje een naar gevoel zou proberen te geven, hij haar slakkenkut aan de muur zou nieten ofzoquote:Op maandag 3 juni 2013 21:30 schreef VeerEli het volgende:
[..]Hoelang?
Dus ja, ban dus
![]()
![]()
Wtfquote:Op maandag 3 juni 2013 21:34 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Het is weggehaald. Ntm zei iets naars over het voorhoofd van Dromenvangertje, en toen zei hij dat als ze nog een keer Dromenvangertje een naar gevoel zou proberen te geven, hij haar slakkenkut aan de muur zou nieten ofzoDus ja, ban dus
![]()
![]()
Klopt jaquote:Op maandag 3 juni 2013 21:33 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Ohja, ik had een van die posts nog speciaal hier gequote omdat ik wist dat het zou worden verwijderd.
Maar kennelijk kwam er nog een hele tirade achteraan die ik gemist heb, over sneue autisten die hun zelfvertrouwen probeerden op te krikken in een dom subforum terwijl ze beter hun leven op de rails konden krijgen enzo
Klein roidrage momentje denk ik
![]()
![]()
Baklava maken en uitdelenquote:Op maandag 3 juni 2013 21:25 schreef Ambipur het volgende:
Vas, hoe gaan we het hier gezellig maken.. Ja.. Weet nog niet..![]()
kk creepyquote:Op maandag 3 juni 2013 21:34 schreef CristinaYang het volgende:
hij haar slakkenkut aan de muur zou nieten ofzo _FOK! is een primaire levensbehoefte. FOK! bevredigt mijn ziel.![]()
Hahahaha, ow wowquote:Op maandag 3 juni 2013 21:34 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Het is weggehaald. Ntm zei iets naars over het voorhoofd van Dromenvangertje, en toen zei hij dat als ze nog een keer Dromenvangertje een naar gevoel zou proberen te geven, hij haar slakkenkut aan de muur zou nieten ofzoDus ja, ban dus
Alleen jammer van de zoölogische onjuistheid.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
I know rightquote:Ik ben echt bang om te gaan slapen wanneer hij bij me logeert, zieke geest die gast
![]()
Ayo, volgens mij is zelfs mijn quote daarvan hier verwijderd uren na dato, dit is dus waarom je een .txt bijhoudt met epische FOK!quotes!
Oh jammer, dacht dat je het nog wel kon terugvinden.quote:Op maandag 3 juni 2013 21:36 schreef Gorzalka het volgende:
Ayo, volgens mij is zelfs mijn quote daarvan hier verwijderd uren na dato, dit is dus waarom je een .txt bijhoudt met epische FOK!quotes!
![]()
Die .txt ruilen voor een aantal pikante foto's van bekende FOKsters?quote:Op maandag 3 juni 2013 21:36 schreef Gorzalka het volgende:
![]()
![]()
Ik vind juist dat soort rellen misschien wel het meest vermakelijke van heel fok
Daarvoor wil ik ze ook wel terugzoekenquote:Op maandag 3 juni 2013 21:38 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Die .txt ruilen voor een aantal pikante foto's van bekende FOKsters?![]()
![]()
BF'ersquote:Op maandag 3 juni 2013 21:38 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Die .txt ruilen voor een aantal pikante foto's van bekende FOKsters?![]()
QFTquote:Op maandag 3 juni 2013 21:38 schreef VeerEli het volgende:
Ik vind juist dat soort rellen misschien wel het meest vermakelijke van heel fokVergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s![]()
Oppa op je hoofd daarlijkquote:Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
En zulke rare ventjes als skippy en braddie die er toch blijven postenquote:Op maandag 3 juni 2013 21:38 schreef VeerEli het volgende:
Ik vind juist dat soort rellen misschien wel het meest vermakelijke van heel fok![]()
![]()
Iddquote:Op maandag 3 juni 2013 21:42 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
En zulke rare ventjes als skippy en braddie die er toch blijven posten
quote:Op maandag 3 juni 2013 21:37 schreef ntm het volgende:
[..]
Oh jammer, dacht dat je het nog wel kon terugvinden.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 15:45 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik ga je sletterige slakkenkut aan de muur spijkeren indien je dat nog een keer over je hart kan verkrijgen.Op woensdag 12 juni 2013 15:49 schreef Zosk het volgende:
Ja, was wel leuk. Unlike 21 & Over.quote:Op maandag 3 juni 2013 21:43 schreef VeerEli het volgende:
Iemand The perks of being a wallflower al gezien?
Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.![]()
Nee, ben geen creepy stalkerquote:Op maandag 3 juni 2013 21:38 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Die .txt ruilen voor een aantal pikante foto's van bekende FOKsters?.
Ik vind skippy engquote:Op maandag 3 juni 2013 21:42 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
En zulke rare ventjes als skippy en braddie die er toch blijven posten![]()
![]()
en Hezdunnahquote:Op maandag 3 juni 2013 21:42 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
En zulke rare ventjes als skippy en braddie die er toch blijven postenArie is net weg en die nigger belt me op![]()
Kroeleboel voor Vas. Welkom terug, stuk tuig.Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ja klopt, ik ben mbhhhquote:Op maandag 3 juni 2013 21:42 schreef WAHRHEIT het volgende:
Vas heeft hier gewoon doorgepost met een kloontje![]()
![]()
Ja, echt zo'n dude die je in het echt zou verkrachten ofzo.quote:B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.![]()
Nee, maar lastig is het niet te ontdekken: Gewoon even zoeken op 'ik vindt' in de KLBSC van de afgelopen 30 dagenquote:
Ja nee![]()
;$quote:I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
Paar dagen geleden linkte hij naar porno... en toen ik hem erop attenteerde dat dat niet mocht zei hij dat hij speciaal wasquote:Op maandag 3 juni 2013 21:45 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Je hebt het serieus opgeslagen?Of ben je kloon van een mod, dat zou een en ander verklaren
Ja nee![]()
Kappen, Vas ;squote:I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
Voor de spanning en intriges zou ik het tweede moeten beweren, maar ik heb het helaas gewoon uit een post van mezelf gevist.quote:Op maandag 3 juni 2013 21:45 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Je hebt het serieus opgeslagen?Of ben je kloon van een mod, dat zou een en ander verklaren
Ik heb gehoord dat hij 's nachts op hamstertjes jacht gaat, dus kijk uit.quote:Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
Ik NTM met haar wangen..quote:
Dat zou zelf IK afschuwelijk vinden als het zo'n type was..quote:Op maandag 3 juni 2013 21:45 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja, echt zo'n dude die je in het echt zou verkrachten ofzo.![]()
Gekke meid.quote:
zo erg ben ik nietquote:Op maandag 3 juni 2013 21:45 schreef WAHRHEIT het volgende:
[..]
Nee, maar lastig is het niet te ontdekken: Gewoon even zoeken op 'ik vindt' in de KLBSC van de afgelopen 30 dagen![]()
Ok ik ga die film dan maar checken, doeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeiB-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.![]()
Hehe.quote:Op maandag 3 juni 2013 21:46 schreef Dqod het volgende:
Dat zou zelf IK afschuwelijk vinden als het zo'n type was..
Ik laat Mortax maar in het ongewisse, dit gaat boven zijn jurisdictiequote:Op maandag 3 juni 2013 21:46 schreef WAHRHEIT het volgende:
[..]
Paar dagen geleden linkte hij naar porno... en toen ik hem erop attenteerde dat dat niet mocht zei hij dat hij speciaal was!
doei bedankt voor de fotoquote:Op maandag 3 juni 2013 21:48 schreef VeerEli het volgende:
Ok ik ga die film dan maar checken, doeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeiArie is net weg en die nigger belt me op![]()
quote:Op maandag 3 juni 2013 21:47 schreef Montelly het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat hij 's nachts op hamstertjes jacht gaat, dus kijk uit.![]()
![]()
![]()
Voor de hippe mensen onder ons: er is sinds vandaag een Android app voor Vine.
NTM...aspirant SC KLB'er, goed bezig meisje
Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
Het is niet eng, ik vind het apart, that's it.. Ik vind het wel eng, dat je mij beticht van bitch zijn en vervolgens zelf een vals wijf blijkt te zijnquote:Had ik toch gelijk met jou. Je hebt er zelfs voor gezorgd dat die muis geband is
![]()
![]()
Wat is dit.. I don't.. Wat moet je nou? He?!!!quote:
Heb ik jou van bitch beticht? Stuur eens post waarin ik dat zeg danquote:Op maandag 3 juni 2013 21:52 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Het is niet eng, ik vind het apart, that's it.. Ik vind het wel eng, dat je mij beticht van bitch zijn en vervolgens zelf een vals wijf blijkt te zijnHad ik toch gelijk met jou. Je hebt er zelfs voor gezorgd dat die muis geband is
![]()
![]()
Maar ik ga niet zoeken, want het is een tijd terugquote:Op maandag 3 juni 2013 21:53 schreef ntm het volgende:
[..]
Heb ik jou van bitch beticht? Stuur eens post waarin ik dat zeg danWat ben je vals/bitch, zoiets was het.
![]()
Hamsters zijn soms heel vals ;squote:I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
Dat zei/zegt half fok schat.quote:Op maandag 3 juni 2013 21:54 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Maar ik ga niet zoeken, want het is een tijd terugWat ben je vals/bitch, zoiets was het.
![]()
Ik geloof niet dat ik dat gezegd hebquote:Op maandag 3 juni 2013 21:54 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Maar ik ga niet zoeken, want het is een tijd terugWat ben je vals/bitch, zoiets was het.
Pas als je met post komt. Ik zou niet zo snel iemand voor bitch op internet uit gaan maken.
![]()
Die zijn het zelf ook, dan accepteer ik het.quote:Oh woman, pls. Ik ga niet zoeken. Het was ergens in een topic met foto's.quote:Op maandag 3 juni 2013 21:55 schreef ntm het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat ik dat gezegd hebPas als je met post komt. Ik zou niet zo snel iemand voor bitch op internet uit gaan maken.
![]()
* Gorzalka klikt op ntm's profiel om haar geboortedatum te bekijken.
Ah, daarom mag Ambi haar niet.
Not kidding! Op een van m'n stages in een dierenwinkel was er een hele valse.. Echt angstaanjagend.. Pakte m meestal op met een handschoen wanneer het hok schoon moest, want dat beest hing er echt inquote:(de handschoen dus)
Doorgaans wel, ja :$quote:I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
quote:Op maandag 3 juni 2013 21:57 schreef Gorzalka het volgende:
Ik vind Vas een bitch.
Toch was het vroeger beter hier.quote:Op maandag 3 juni 2013 21:50 schreef Montelly het volgende:
NTM...aspirant SC KLB'er, goed bezig meisje
KLB / [KLB SC #1418] Mother, should I trust the government?Never regret anything, beacuse one time it was exaclty what you wanted.
Op donderdag 29 mei 2014 01:52 schreef Tamashii het volgende:
Aan Ado vraagt iedereen toestemmming![]()
Ik heb niet eens op haar profiel geklikt tot nu eigenlijk. Had haar ouder geschatquote:Op maandag 3 juni 2013 21:57 schreef Gorzalka het volgende:
![]()
![]()
Die is zeker nooit verkocht?quote:Op maandag 3 juni 2013 21:57 schreef Dqod het volgende:
[..]
Not kidding! Op een van m'n stages in een dierenwinkel was er een hele valse.. Echt angstaanjagend.. Pakte m meestal op met een handschoen wanneer het hok schoon moest, want dat beest hing er echt in(de handschoen dus)
Ik was een keer bij een weeshuis voor konijnen en daar was zon Vlaamse Reus (1 meter hoog ofzo net een kangaroe) en ik opende zijn deur, wilde hem aaien en hij kwam gelijk heel agressief naar me toe. Ik was 12 ofzo en nog niet zo'n grote jongen die hem aankon dus ik ging maar gauw weg.Arie is net weg en die nigger belt me op![]()
Dat is reeds 50 x gezegd. Vroeger komt niet meer terug.quote:Op maandag 3 juni 2013 21:59 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Toch was het vroeger beter hier.
KLB / [KLB SC #1418] Mother, should I trust the government?![]()
Vroegah toen alles beter wasquote:Op maandag 3 juni 2013 21:59 schreef Adolecens het volgende:
[..]
KLB / [KLB SC #1418] Mother, should I trust the government?![]()
Iddquote:
Never regret anything, beacuse one time it was exaclty what you wanted.
Op donderdag 29 mei 2014 01:52 schreef Tamashii het volgende:
Aan Ado vraagt iedereen toestemmming![]()
Vind het wel ergens treurig dat je als 30'er zo afgeeft op een 19 jarig meisjequote:Op maandag 3 juni 2013 21:54 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
Dat is die ene ex-pornoactrice toch.quote:Op maandag 3 juni 2013 21:59 schreef Adolecens het volgende:
[..]
KLB / [KLB SC #1418] Mother, should I trust the government?Arie is net weg en die nigger belt me op![]()
Geen ideequote:Op maandag 3 juni 2013 22:00 schreef hezdunnah het volgende:
[..]
Die is zeker nooit verkocht?
Ik was een keer bij een weeshuis voor konijnen en daar was zon Vlaamse Reus (1 meter hoog ofzo net een kangaroe) en ik opende zijn deur, wilde hem aaien en hij kwam gelijk heel agressief naar me toe. Ik was 12 ofzo en nog niet zo'n grote jongen die hem aankon dus ik ging maar gauw weg.Vast niet
HeheheheVlaamse reuzen zijn wel baas, al zeg ik het zelf
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
Forum Opties Forumhop: Hop naar: