I know rightquote:
Oh jammer, dacht dat je het nog wel kon terugvinden.quote:Op maandag 3 juni 2013 21:36 schreef Gorzalka het volgende:
Ayo, volgens mij is zelfs mijn quote daarvan hier verwijderd uren na dato, dit is dus waarom je een .txt bijhoudt met epische FOK!quotes!
Die .txt ruilen voor een aantal pikante foto's van bekende FOKsters?quote:Op maandag 3 juni 2013 21:36 schreef Gorzalka het volgende:
Ayo, volgens mij is zelfs mijn quote daarvan hier verwijderd uren na dato, dit is dus waarom je een .txt bijhoudt met epische FOK!quotes!
Daarvoor wil ik ze ook wel terugzoekenquote:Op maandag 3 juni 2013 21:38 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Die .txt ruilen voor een aantal pikante foto's van bekende FOKsters?
BF'ersquote:Op maandag 3 juni 2013 21:38 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
QFTquote:Op maandag 3 juni 2013 21:38 schreef VeerEli het volgende:
Ik vind juist dat soort rellen misschien wel het meest vermakelijke van heel fok
Oppa op je hoofd daarlijkquote:
En zulke rare ventjes als skippy en braddie die er toch blijven postenquote:Op maandag 3 juni 2013 21:38 schreef VeerEli het volgende:
Ik vind juist dat soort rellen misschien wel het meest vermakelijke van heel fok
Iddquote:Op maandag 3 juni 2013 21:42 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
En zulke rare ventjes als skippy en braddie die er toch blijven posten
quote:Op maandag 3 juni 2013 21:37 schreef ntm het volgende:
[..]
Oh jammer, dacht dat je het nog wel kon terugvinden.
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 15:45 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik ga je sletterige slakkenkut aan de muur spijkeren indien je dat nog een keer over je hart kan verkrijgen.
Ja, was wel leuk. Unlike 21 & Over.quote:Op maandag 3 juni 2013 21:43 schreef VeerEli het volgende:
Iemand The perks of being a wallflower al gezien?
Nee, ben geen creepy stalkerquote:Op maandag 3 juni 2013 21:38 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ik vind skippy engquote:Op maandag 3 juni 2013 21:42 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
en Hezdunnahquote:Op maandag 3 juni 2013 21:42 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |