Hehequote:Op maandag 3 juni 2013 21:27 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Hahaha echt?Ach, de kleur was niet het meest dramatische..
![]()
Words can't describe.quote:Op maandag 3 juni 2013 21:26 schreef Dqod het volgende:
[..]
Wil je er iets over kwijt? Hoe komt het zo, vraag ik me dan af
Is het het gekooide beest in je die naar buiten wil?
Ja man, klere werkquote:Op maandag 3 juni 2013 21:28 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
HeheIk vind het wel ballen. Zat wel veel werk in of niet? Ik heb het een tijd heel kort gehad, maar dat is echt veel meer werk dan lang haar
Hij heeft een ban omdat hij heeft lopen trollen in het US topic.quote:Op maandag 3 juni 2013 21:29 schreef Gorzalka het volgende:
CY, waarom is Betamaus al ruim twee dagen niet op FOK! geweest?
Banquote:Op maandag 3 juni 2013 21:29 schreef Gorzalka het volgende:
CY, waarom is Betamaus al ruim twee dagen niet op FOK! geweest?
quote:Op maandag 3 juni 2013 21:29 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Hij heeft een ban omdat hij heeft lopen trollen in het US topic.
Lang leve staartjes/knotjes/andere kapsels die geen werk vragenquote:Op maandag 3 juni 2013 21:29 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja man, klere werkHeb het ook maar paar x zo gehad, hoor. Verder gewoon in een staartje of naar één kant
2 dagen, hij zal vanavond wel weer online komen. Ik zal even voor je kijkenquote:Op maandag 3 juni 2013 21:30 schreef VeerEli het volgende:
[..]Hoelang?
Staan de reacties er nog of is het weggehaald?
Pics van je wildheid danquote:
Waarom heb je een kinderslot op je tv?quote:Op maandag 3 juni 2013 21:30 schreef Ambipur het volgende:
Mijn kinderslot op TV gaat aan ivm die serie over die maagden.
Ohja, ik had een van die posts nog speciaal hier gequote omdat ik wist dat het zou worden verwijderdquote:Op maandag 3 juni 2013 21:29 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Hij heeft een ban omdat hij heeft lopen trollen in het US topic.
weet ik veel. Blijkbaar standaard bij XS4All.quote:Op maandag 3 juni 2013 21:33 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Waarom heb je een kinderslot op je tv?
Het is weggehaald. Ntm zei iets naars over het voorhoofd van Dromenvangertje, en toen zei hij dat als ze nog een keer Dromenvangertje een naar gevoel zou proberen te geven, hij haar slakkenkut aan de muur zou nieten ofzoquote:Op maandag 3 juni 2013 21:30 schreef VeerEli het volgende:
[..]Hoelang?
Staan de reacties er nog of is het weggehaald?
Wtfquote:Op maandag 3 juni 2013 21:34 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Het is weggehaald. Ntm zei iets naars over het voorhoofd van Dromenvangertje, en toen zei hij dat als ze nog een keer Dromenvangertje een naar gevoel zou proberen te geven, hij haar slakkenkut aan de muur zou nieten ofzoDus ja, ban dus
Klopt jaquote:Op maandag 3 juni 2013 21:33 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Ohja, ik had een van die posts nog speciaal hier gequote omdat ik wist dat het zou worden verwijderd.
Baklava maken en uitdelenquote:Op maandag 3 juni 2013 21:25 schreef Ambipur het volgende:
Vas, hoe gaan we het hier gezellig maken.. Ja.. Weet nog niet..
kk creepyquote:Op maandag 3 juni 2013 21:34 schreef CristinaYang het volgende:
hij haar slakkenkut aan de muur zou nieten ofzo _
Hahahaha, ow wowquote:Op maandag 3 juni 2013 21:34 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Het is weggehaald. Ntm zei iets naars over het voorhoofd van Dromenvangertje, en toen zei hij dat als ze nog een keer Dromenvangertje een naar gevoel zou proberen te geven, hij haar slakkenkut aan de muur zou nieten ofzoDus ja, ban dus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |