Binnen zitten WoW spelen bedoel je?quote:Op maandag 3 juni 2013 15:28 schreef Robophatt het volgende:
23 graden eind van de weekZeker zwemmen
Uhuh en even onder de zonnebank zodat het lijkt alsof ik buiten wasquote:
Wat had je in gedachten?quote:Op maandag 3 juni 2013 15:26 schreef Ambipur het volgende:
Hoi Vas, zullen we het samen hier gezellig maken.
ik ben LCD bruin.quote:Op maandag 3 juni 2013 15:29 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Uhuh en even onder de zonnebank zodat het lijkt alsof ik buiten was
Ja, maar och. Laatste 2 weken veel gewerkt dus viel wel meequote:Op maandag 3 juni 2013 15:30 schreef Ambipur het volgende:
Nog geen idee, moet nog even proeven hoe jij bent.
Hoe was je ban? Duurt lang he?
Wow jij bent echt bi-polair ofniet.quote:Op maandag 3 juni 2013 15:30 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Nog geen idee, moet nog even proeven hoe jij bent.
Hoe was je ban? Duurt lang he?
Oh come on. Je hebt meegelezen en alles..quote:Op maandag 3 juni 2013 15:31 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja, maar och. Laatste 2 weken veel gewerkt dus viel wel mee.
Beetje groenig?quote:
Ik zeg ook niet dat ik dat niet gedaan heb toch? Weet nog wel dat jij zei dat je de sc ging verlaten, wtf doe je hier nog dan?quote:Op maandag 3 juni 2013 15:32 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Oh come on. Je hebt meegelezen en alles..
Ik kom en ik ga. Kwam eigenlijk nu posten voor jou baby.quote:Op maandag 3 juni 2013 15:33 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat ik dat niet gedaan heb toch? Weet nog wel dat jij zei dat je de sc ging verlaten, wtf doe je hier nog dan?
Echt? Dat heb ik zelfs gemist en ik had geen ban.quote:Op maandag 3 juni 2013 15:33 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat ik dat niet gedaan heb toch? Weet nog wel dat jij zei dat je de sc ging verlaten, wtf doe je hier nog dan?
Kun je wel groen van gaan zienquote:
Kan toch van voordat ze een ban had zijn.quote:Op maandag 3 juni 2013 15:36 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Echt? Dat heb ik zelfs gemist en ik had geen ban.
Nee was tijdens slimpie. Toen was ze zogenaamd weggepest door niet nader te noemen klb'ers.quote:Op maandag 3 juni 2013 15:36 schreef Chai het volgende:
[..]
Kan toch van voordat ze een ban had zijn.
Dat is inderdaad mogelijk, ja. Maar omdat ze het had over meelezen tijdens ban, nam ik aan dat ze dat bedoelde.quote:Op maandag 3 juni 2013 15:36 schreef Chai het volgende:
[..]
Kan toch van voordat ze een ban had zijn.
Grotere cup: niet doen..quote:Op maandag 3 juni 2013 15:39 schreef Robophatt het volgende:
Iemand ervaring met bikini's van de H&M trouwens? Leuke gezien maar heb geen idee of die dingen een beetje draagbaar zijn
Post pic van je figuur, ik ben bikini expert.quote:Op maandag 3 juni 2013 15:39 schreef Robophatt het volgende:
Iemand ervaring met bikini's van de H&M trouwens? Leuke gezien maar heb geen idee of die dingen een beetje draagbaar zijn
Hmm dat heb ik vaker gehoord. Valt gelukkig wel meequote:
Zoiets:quote:Op maandag 3 juni 2013 15:41 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Post pic van je figuur, ik ben bikini expert.
Dan is een bikini van de H&M beter dan een badpak van de H&M.quote:Op maandag 3 juni 2013 15:43 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Hmm dat heb ik vaker gehoord. Valt gelukkig wel mee
[..]
Zoiets:
[ afbeelding ]
gewoon au naturel gaan zoals dezequote:Op maandag 3 juni 2013 15:43 schreef Robophatt het volgende:
[..]
[..]
Zoiets:
[ afbeelding ]
this looks photoshoppedquote:Op maandag 3 juni 2013 15:43 schreef Robophatt het volgende:
[..]
[..]
Zoiets:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 3 juni 2013 15:44 schreef Chai het volgende:
[..]
Dan is een bikini van de H&M beter dan een badpak van de H&M.
Net van die varkenspootjes zo.quote:Op maandag 3 juni 2013 15:45 schreef Robophatt het volgende:
Vind het trouwens wel te gek dat die schoenen haar houden
Serieus? Dat is wel echt kut.quote:
iemand uitschelden, me dunktquote:
Ja dat had ik een keer verandert maar nu krijg ik het niet meer terugquote:Op maandag 3 juni 2013 16:48 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
[..]
Heeeeeeee.
Overigens is jouw UI verwarrend, denk de hele tijd dat je Veer bent.
vreemdquote:Op maandag 3 juni 2013 16:54 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Ja dat had ik een keer verandert maar nu krijg ik het niet meer terug.
Ja. Maar misschien ligt het eraan dat ik op werk IE 1.0 ofzo heb, en dat die het allemaal niet kan handelen. En thuis heb ik mijn laptop gesloopt dus geen computer.quote:
Waar ga je heen?quote:Op maandag 3 juni 2013 16:58 schreef Chai het volgende:
Morgen 6 u 46 onderweg ipv ruim 3 u, want niemand heeft een auto kunnen regelen en nu moeten we met het OV, maar dat is blijkbaar niet zo efficiënt geregeld in Drenthe.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |