Sushi meet 8 juni @ Nijmegen om 13:00 uur. Iedereen is welkomquote:
De_Kardinaal. Op 9 april 2013 ben jij tot ons verdriet veel te vroeg overleden.
We zullen je eerlijke, soms botte, komische, wijze, droge en geïnteresseerde posts missen.
Voor altijd in ons hart, haan van ons kippenhok!
Oh wat leuk! Gefeliciteerd!quote:Op maandag 3 juni 2013 15:32 schreef Puala het volgende:
[..]
We (ja we) krijgen 21 juni de sleutel al
Als het goed voelt gewoon doenquote:Op maandag 3 juni 2013 15:38 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik hoop echt dat het klopt. Het voelt heel goed in elk geval
Hoeft niet per sé typo te zijn, ik noemde naar buiten toe mijn moeder ook mans schoonmoeder, dat was iets makkelijker om het onverdiende woord "moeder" niet te hoeven gebruikenquote:Op maandag 3 juni 2013 19:15 schreef Toekito het volgende:
zijn schoonmoeder is toch je eigen moeder roos? Typo, i guess.
Ohja moest mijn zijnquote:Op maandag 3 juni 2013 19:15 schreef Toekito het volgende:
zijn schoonmoeder is toch je eigen moeder roos? Typo, i guess.
quote:
dacht al.....onhandig op je beesten door je eigen moeder in een vreemd huis te laten verzorgenquote:
Plus dat ze dan iedere dag op en neer zou moeten crossenquote:Op maandag 3 juni 2013 19:46 schreef Toekito het volgende:
[..]
dacht al.....onhandig op je beesten door je eigen moeder in een vreemd huis te laten verzorgen
Ook dat nogquote:Op maandag 3 juni 2013 19:47 schreef roos85 het volgende:
[..]
Plus dat ze dan iedere dag op en neer zou moeten crossen
Aangezien ze zelf toen ook op vakantie was, was dat nogal lastigquote:Op maandag 3 juni 2013 19:49 schreef Toekito het volgende:
[..]
Ook dat nogof ze logeert ook bij meneerroos natuurlijk.
Deze moest ik even 30 keer lezen. en toen snapte ik hem, denk ik, pas.quote:Op maandag 3 juni 2013 19:46 schreef Toekito het volgende:
[..]
dacht al.....onhandig op je beesten door je eigen moeder in een vreemd huis te laten verzorgen
Gut, gaan die samen op vakantie danquote:Op maandag 3 juni 2013 19:49 schreef Toekito het volgende:
[..]
Ook dat nogof ze logeert ook bij meneerroos natuurlijk.
in zijn huis bedoel ikquote:Op maandag 3 juni 2013 19:51 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
Gut, gaan die samen op vakantie dan
Ja, was een lang (maar te kortquote:
En jij loopt niet meequote:Op maandag 3 juni 2013 19:54 schreef Toekito het volgende:
En ik maar denken "goh druk in de straat" loopt de avondvierdaagse hier langs
Kloptquote:
Ik loop ook niet mee. Al is het bij ons pas over 2wk ofzo.quote:Op maandag 3 juni 2013 20:45 schreef Toekito het volgende:
[..]
Kloptheb 2 jaar terug met mijn nichtje mee gelopen, blijft geen feest
quote:Op maandag 3 juni 2013 21:11 schreef knoblaucha6 het volgende:
Andere jaren kwamen ze hier altijd over de dijk achter mijn tuin en stond ik elk jaar met drinkbakken voor meelopende honden, bergen snoepjes. lollies en druivensuikers voor kinderen en andere liefhebbers, de tuinslang voor wie het warm had (momenteel niet denkbaar, brrrrrrrr) en als bijvulling voor de waterflessen. De stempelpost stond ook vaak pal achter onze tuin, zo gezellig. Maar dit jaar hebben onze beide dorpen blijkbaar een gezamelijke 4-daagse gehad. Sta ik daar met mijn goede bedoelingen (en nog nét niet aangeschafte zooi snoepgoed) en dan komen ze niet eens langs![]()
werk zequote:
altijd die mannenquote:Op maandag 3 juni 2013 21:42 schreef Bamba het volgende:
Puala, wat leuk! SamenwonenVeel geluk samen!
![]()
Ik heb weer een huis op het oog, maar manlief is nog niet overtuigd
quote:Op maandag 3 juni 2013 22:29 schreef Yashaaaaa het volgende:
Vriend van mij linkte dit, ik kwam niet meer bij
Ow en deze is ook cool:
http://poststuff5.entensity.net/060313/cat-loves-bath-time.php
De fuckquote:Op maandag 3 juni 2013 22:29 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ow en deze is ook cool:
Die katquote:Op maandag 3 juni 2013 22:29 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ow en deze is ook cool:
quote:Op maandag 3 juni 2013 23:23 schreef PaarsBeestje het volgende:
Hoi en dag tegelijkertijd trouwens!Slaaptijd
Doewiequote:Op maandag 3 juni 2013 23:23 schreef PaarsBeestje het volgende:
Hoi en dag tegelijkertijd trouwens!Slaaptijd
quote:Op maandag 3 juni 2013 22:29 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ow en deze is ook cool:
quote:Op dinsdag 4 juni 2013 06:41 schreef Oognip het volgende:
Wie heeft verzonnen dat de tijd van de maand zo'n pijn moet doen?(ik voel je pijn nu Yashaaaaa
)
Waarom per se willen blijven werken als je je ziek voelt?quote:Op dinsdag 4 juni 2013 07:59 schreef Puala het volgende:
Goedemorgen![]()
Migraine aanval in aantochten ik wil moet en zal blijven werken potverdorie
Spiraaaaaaaltjequote:Op dinsdag 4 juni 2013 06:41 schreef Oognip het volgende:
Wie heeft verzonnen dat de tijd van de maand zo'n pijn moet doen?(ik voel je pijn nu Yashaaaaa
)
Die heb ik dus nu, maar wel een koper spiraal. Sinds ik dat kreng heb ben ik anderhalf à twee weken ongesteld. Niet qua bloedverlies maar wel qua gevoel en krampen. Gisteren ook hele nacht enorm pijnlijke kramp gehad en dan toch amper bloedverliesquote:
Mirena spiraaaaaalquote:Op dinsdag 4 juni 2013 11:32 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Die heb ik dus nu, maar wel een koper spiraal. Sinds ik dat kreng heb ben ik anderhalf à twee weken ongesteld. Niet qua bloedverlies maar wel qua gevoel en krampen. Gisteren ook hele nacht enorm pijnlijke kramp gehad en dan toch amper bloedverliesnet de dokter gebeld en hij gaat er volgende week uit
![]()
Had nog een pilstrip liggen en ben daar dus weer mee begonnen.
en dan mij binnenkort huilend opbellen dat je een fout gemaakt heb.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 12:38 schreef Qwea het volgende:
Dit wil ik jullie niet onthouden :
Haaaaahahahahahaha. Dus, men zegt kpn internet bellen alles in 1 op, want men gaat naar Euphony, want VEEEEEEEEEEEEEEL goedkoper en de persoon die een nieuw EUphony lid aanbrengt krijgt 140 euro. Bij kpn betaalde je voor echt ALLES in 1 (ook bellen naar mobiele nr's en alle vaste nr's in Nederland) 75 euro.Nu betaal je 101 euro en komen er nog starttarieven bij en je moet na een uur ophangen. En mobiele nr's bellen kost extra.
Maar gelukkig kan het altijd goedkoper he!
Ik heb gewoon de pilquote:Op dinsdag 4 juni 2013 12:13 schreef Rewimo het volgende:
En een Mirena, Roos? Of wil je geen spiraaltje meer?
Ja, dat gaat ze nu doenquote:Op dinsdag 4 juni 2013 12:55 schreef Toekito het volgende:
[..]
en dan mij binnenkort huilend opbellen dat je een fout gemaakt heb.
Kost niks hoor. Ik betaal iig niks.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 12:50 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ja maar die zijn fucking duurIk probeer het eerst wel weer even met de pil
Echt?? Das wel heel ergquote:Op dinsdag 4 juni 2013 13:11 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, dat gaat ze nu doen
Of KPN haar van haar jaarcontract kan afhelpen![]()
![]()
Nee, tuulk niet.
Serieus, wat een faal.
weet je hoeveel mensen dan btw toch ons bellen in geval van storing ofzo? Ik krijg grote kruizen in mijn scherm en kan niks maar leg dat die klanten maar eens uitquote:Op dinsdag 4 juni 2013 13:11 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, dat gaat ze nu doen
Of KPN haar van haar jaarcontract kan afhelpen![]()
![]()
Nee, tuulk niet.
Serieus, wat een faal.
is die toch ook even?quote:Op dinsdag 4 juni 2013 16:32 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik heb mijn vader weer opgehaald in het z-huis. En hij voelt zich nu oh zo zielig.
Vast maar goed jij kent mijn ouders niet.quote:
Dat is nu idd erg prettig.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 14:15 schreef Oognip het volgende:
Ik zat net in een mini cooper zonder dakheerlijk met dit weer
Sterktequote:Op dinsdag 4 juni 2013 16:32 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik heb mijn vader weer opgehaald in het z-huis. En hij voelt zich nu oh zo zielig.
sterkte anywayquote:Op dinsdag 4 juni 2013 16:36 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Vast maar goed jij kent mijn ouders niet.
En hij zal vast veel pijn hebben en dat ik vind ik wel zielig voor hem.
En daar laat ik het maar even bij.
Ik zit in mijn eigen tuin. Thuis afgeleverd en zijn medicijnen wezen halen waar ik nog 40min op mocht wachten. Gelukkig hadden ze daar ook een wc.quote:
Week 2 bij het project. Voelt toch als een soort proeftijd. Maar het is niet gelukt en ben verstandig naar huis gegaan. Ben ook nog niet eerder zo beroerd geweestquote:Op dinsdag 4 juni 2013 09:18 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Waarom per se willen blijven werken als je je ziek voelt?
Beterschap werkt vet eten bij jou ook?quote:Op dinsdag 4 juni 2013 17:05 schreef Puala het volgende:
[..]
Week 2 bij het project. Voelt toch als een soort proeftijd. Maar het is niet gelukt en ben verstandig naar huis gegaan. Ben ook nog niet eerder zo beroerd geweest
Geen idee. Moet eigenlijk niet aan eten denken, maar Kano komt langs dus ga zo maar kokenquote:Op dinsdag 4 juni 2013 17:06 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Beterschap werkt vet eten bij jou ook?
Kan hij niet koken? Of pizza of patat meenemen? Ik wil altijd een tosti als ik migraine heb. Iets anders ook nietquote:Op dinsdag 4 juni 2013 17:08 schreef Puala het volgende:
[..]
Geen idee. Moet eigenlijk niet aan eten denken, maar Kano komt langs dus ga zo maar koken
Ik ga zo overleggen. Ik denk dat het patat word, maar dan moet hij het halenquote:Op dinsdag 4 juni 2013 17:10 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Kan hij niet koken? Of pizza of patat meenemen? Ik wil altijd een tosti als ik migraine heb. Iets anders ook niet
T is nog niet overquote:Op dinsdag 4 juni 2013 17:14 schreef Adnap het volgende:
Patat na migraine (of pizza) werkt goed, tenminste hier.
Jep morgen 20wk echo (seo)quote:Op dinsdag 4 juni 2013 17:15 schreef indaha het volgende:
Puala beterschap
F-R heb je morgen dat 20 weken onderzoek (ik weet effe niet hoe dat heet als babynoob)
Beterschap voor je vader
Hier tellen we af vandaag weer nieuw gips , nog 3 weken en dan hopelijk loopgips
tsja geen idee. Snap het ook niet. Vond de aflevering gisteren saaiquote:Op dinsdag 4 juni 2013 17:10 schreef Oognip het volgende:
Ik zit 'ik heb HET nog nooit gedaan' terug te kijken. Waaaaarom moeten mensen op hun eerste of tweede date vertellen dat ze nog maagd zijn? Wat verwachten ze daar in godsnaam mee te bereiken? Voor mij zou het meer een afknapper zijn
Ja nu het weer beter wordt kunnen we tenminste eens even buiten zitten en het aftellen schiet nu opquote:Op dinsdag 4 juni 2013 17:21 schreef Puala het volgende:
Indaha, gelukkig dat het einde in zicht komt. Kunnen jullie de tijd nog wel een beetje doorkomen? "
F_R, spannend. Ik kan me je zenuwen heel goed voorstellen. Het is en blijft toch een medische echo. Gaan jullie dan ook laten kijken of jullie een zoon of dochter krijgen? Of willen jullie het niet weten?
Gelukkig dat het opschiet nu, ik kan me wel voorstellen dat jullie er ondertussen wel klaar mee zijn. En mooi weer inderdaadquote:Op dinsdag 4 juni 2013 17:22 schreef indaha het volgende:
[..]
Ja nu het weer beter wordt kunnen we tenminste eens even buiten zitten en het aftellen schiet nu op
Jammer dat het niet gelukt is. Rustig aan mopquote:Op dinsdag 4 juni 2013 17:05 schreef Puala het volgende:
[..]
Week 2 bij het project. Voelt toch als een soort proeftijd. Maar het is niet gelukt en ben verstandig naar huis gegaan. Ben ook nog niet eerder zo beroerd geweest
Ik ben er nog niet over uit.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 17:21 schreef Puala het volgende:
Gaan jullie dan ook laten kijken of jullie een zoon of dochter krijgen? Of willen jullie het niet weten?
Ik spaar hem voor vannachtquote:Op dinsdag 4 juni 2013 20:28 schreef ferrari_rood het volgende:
De slechtste echtgenoot weer kijken. Ben benieuwd wat voor hilarisch er nu weer voorbij komt/
kijk gewoon via uitzendinggemist.nl hoorquote:Op dinsdag 4 juni 2013 20:31 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
jaja jij kunt terug kijken ik niet.
Een te basic pakket denk ik.
van welke leverancier dan?quote:Op dinsdag 4 juni 2013 20:31 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
jaja jij kunt terug kijken ik niet.
Een te basic pakket denk ik.
Dat kan ik ook via de laptop. Moet ook via de tv kunnen volgens mij maar hoequote:Op dinsdag 4 juni 2013 20:31 schreef Toekito het volgende:
[..]
kijk gewoon via uitzendinggemist.nl hoor
dan kan je 3 dagen terug kijken via interactieve TVquote:
ja maar ik heb geen interactieve tv volgens mij.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 20:33 schreef Toekito het volgende:
[..]
dan kan je 3 dagen terug kijken via interactieve TV![]()
Ynske
quote:Op dinsdag 4 juni 2013 20:33 schreef Toekito het volgende:
[..]
dan kan je 3 dagen terug kijken via interactieve TV![]()
Ynske
dat is rotquote:Op dinsdag 4 juni 2013 20:34 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
ja maar ik heb geen interactieve tv volgens mij.
Die hadden we wel maar wij zijn zo dom geweest het verkeerde kastje die zonder opname optie oid te installeren. En ik kan er geen 3 installeren
Huhquote:Op dinsdag 4 juni 2013 20:34 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
ja maar ik heb geen interactieve tv volgens mij.
Die hadden we wel maar wij zijn zo dom geweest het verkeerde kastje die zonder opname optie oid te installeren. En ik kan er geen 3 installeren
en de app voor op de tablet om live tv te kijken is ook stoer. Net als uitzending gemist en rtl xl appquote:Op dinsdag 4 juni 2013 20:35 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat is rot
k vind t een ideale uitvinding
Prima, dan probeer ik kort en duidelijk uit te leggen hoe je het het best kan aansluiten.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 20:36 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Ik maak er morgen wel even een foto van. Want volgens mij snapt niemand er iets van
Ik kijk net op onze rekening we hebben wel interactieve tv maar goed wat kan ik daarmee? en hoe werkt het?quote:Op dinsdag 4 juni 2013 20:37 schreef Toekito het volgende:
[..]
Prima, dan probeer ik kort en duidelijk uit te leggen hoe je het het best kan aansluiten.
op foon ja vanuit bedquote:Op dinsdag 4 juni 2013 20:37 schreef Toekito het volgende:
[..]
en de app voor op de tablet om live tv te kijken is ook stoer. Net als uitzending gemist en rtl xl app
uitzending gemist van nl 1/2/3quote:Op dinsdag 4 juni 2013 20:39 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Ik kijk net op onze rekening we hebben wel interactieve tv maar goed wat kan ik daarmee? en hoe werkt het?
Maar we hebben nu 3 kastjes die zwarte waar die witte ab bij hoort. 1tje daarvan zit in hd in, Die kan opnemen volgens mij. Maar die werkt nu dus niet.
rtl vraagt er geld voor tegenwoordig en bij sbs staat niet alles in de lijst.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 20:41 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
maar enkel van 1/2/3? eerst kon ik andere zenders ook terug kijken dacht ik.
is idd zwarte die je met hdmi aan je tv hangt en op je modem aansluit op poort 3quote:Op dinsdag 4 juni 2013 20:39 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Ik kijk net op onze rekening we hebben wel interactieve tv maar goed wat kan ik daarmee? en hoe werkt het?
Maar we hebben nu 3 kastjes die zwarte waar die witte ab bij hoort. 1tje daarvan zit in hd in, Die kan opnemen volgens mij. Maar die werkt nu dus niet.
daarom gebruik ik die nietquote:Op dinsdag 4 juni 2013 20:42 schreef Toekito het volgende:
[..]
rtl vraagt er geld voor tegenwoordig en bij sbs staat niet alles in de lijst.
op de site of via mobiel/tablet is het nog gratis. Enkel via de tv-providers moet je betalen.quote:
ik had liever gehoord iets van. Je hebt al een mooi zwangere buik gekregen oid..quote:Op dinsdag 4 juni 2013 21:25 schreef MissBliss het volgende:
Als je zwanger bent lijkt me 'je hebt een dikke buik gekregen' wel een compliment, wat zou het anders zijn?
Het is vast aardig bedoeld. En je hoort een dikke buik te krijgen als je zwanger bent (goh) dus tja.. Ik kan het echt niet negatief zienquote:Op dinsdag 4 juni 2013 21:26 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
ik had liever gehoord iets van. Je hebt al een mooi zwangere buik gekregen oid..
Dit klonk meer zoals van zo jij bent ineens dik geworden.
quote:Op dinsdag 4 juni 2013 21:48 schreef Oognip het volgende:
D. en ik zijn net heerlijk uiteten geweest bij de Griek![]()
Heeft mijn vriend ook altijd last van. Afgelopen zondag bijv, ik zag mezelf in de spiegel van de lift en zag dat mn truitje toch wat strakker zat dan ik dacht. Dus ik zeg vervolgens ik lijk wel een beetje dik in dit truitje he. Waarop vriendlief zei alleen in dit truitje?quote:Op dinsdag 4 juni 2013 21:32 schreef ferrari_rood het volgende:
Hij heeft het vast als compliment bedoeld hoor. maar het kwam er zo lomp uit.
Oh wat pijnlijkquote:Op dinsdag 4 juni 2013 22:02 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Heeft mijn vriend ook altijd last van. Afgelopen zondag bijv, ik zag mezelf in de spiegel van de lift en zag dat mn truitje toch wat strakker zat dan ik dacht. Dus ik zeg vervolgens ik lijk wel een beetje dik in dit truitje he. Waarop vriendlief zei alleen in dit truitje?
En toen ging hij er maar snel overheen lullen omdat hij wist dat het lulliger eruit kwam dan bedoeld.
(op het moment staat ie achter me dit te lezen en begint ie weer een beetje onnozel te giechelen)
Nee zonnemelk niet, maar wel aftershave waar ze verzot op zijnquote:Op dinsdag 4 juni 2013 21:50 schreef Laysa het volgende:
hebben jullie katten ook een Fetisj van zonnemelk?![]()
Ze zijn niet bij me weg te slaan en maar sniffen met zn 2en
Ik heb er ook zo eenquote:Op dinsdag 4 juni 2013 22:08 schreef indaha het volgende:
Nee zonnemelk niet, maar wel aftershave waar ze verzot op zijn![]()
Mijn man is ook hopeloos in complimenten geven , maar ik doe het er maar mee
quote:Op dinsdag 4 juni 2013 22:08 schreef indaha het volgende:
[..]
Nee zonnemelk niet, maar wel aftershave waar ze verzot op zijn![]()
Mijn man is ook hopeloos in complimenten geven , maar ik doe het er maar mee
Echt gekke kattenquote:
Eh... ik bedoelde mijn man, niet de katquote:
Daar was ik achteraf al bang voorquote:Op dinsdag 4 juni 2013 22:13 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Eh... ik bedoelde mijn man, niet de kat
quote:Op dinsdag 4 juni 2013 22:13 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Eh... ik bedoelde mijn man, niet de kat
quote:
Zeker nu de hormoontjes op hol zijnquote:Op dinsdag 4 juni 2013 22:05 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ja, dus net stond ie weer toen ie zag dat ik dit typte van ik hou wel van je hoor en ik vind je wel mooi hoor
Ik weet dat ie het zo niet bedoelde dus dan is het niet zo erg. Maar zo'n opmerking kan soms ook ontzettend verkeerd vallen
Hee Kweequote:
ik ben ff voor FOK! bezig, dus Tabbie staat nog uit.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 23:34 schreef Takaiki het volgende:
Meh, mijn tegenstanders bij WF doen niks meer
Dan ga ik ook maar slapen
quote:Op woensdag 5 juni 2013 02:12 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik ben klaar voor vandaag...
Truste allemaal, voor wie het toevallig nog voor morgenochtend leest
Jee nachtbrakerquote:Op woensdag 5 juni 2013 02:12 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik ben klaar voor vandaag...
Truste allemaal, voor wie het toevallig nog voor morgenochtend leest
quote:Op woensdag 5 juni 2013 05:55 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik hoef nog ff niet op te staan maar vriend wel. Hopen dat ik zo nog wat slaap
dat magquote:Op woensdag 5 juni 2013 06:02 schreef Adnap het volgende:
Toek, om half 12 lig ik te maffen gezien mijn opsta tijd....40+er plus stress =moe
Hele nacht geslapen, dus ik nietquote:
thnx, groetenquote:Op woensdag 5 juni 2013 06:54 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Hele nacht geslapen, dus ik nietMoet nu weg, welterusten voor jou
Ik sta gewoon een beetje op tijd opquote:
Tijd voor de zomervakantie dusquote:Op woensdag 5 juni 2013 06:02 schreef Adnap het volgende:
Toek, om half 12 lig ik te maffen gezien mijn opsta tijd....40+er plus stress =moe
ja, inderdaad een hond, hij heeft big niet in de gaten dat ik wakker benquote:Op woensdag 5 juni 2013 07:07 schreef indaha het volgende:
[..]
Ik sta gewoon een beetje op tijd op
Ynkse die puber is een hond neem ik aanen veel succes vandaag met je nieuwe werkzaamheden
Helemaal niks. Ze gaan bestralen, om de zenuw los te maken die nu klem zit. Maar verder is het niet te genezen.quote:
gofferquote:Op woensdag 5 juni 2013 07:43 schreef Qwea het volgende:
[..]
Helemaal niks. Ze gaan bestralen, om de zenuw los te maken die nu klem zit. Maar verder is het niet te genezen.
quote:Op woensdag 5 juni 2013 07:57 schreef Bamba het volgende:
Q ik weet niet wat er is, maar uit de reacties kan ik zien dat het niet goed is. Heel veel sterkte in ieder geval
Q ik weet niet wat er is, maar uit de reacties kan ik zien dat het niet goed is. Heel veel sterkte in ieder geval
Huh? Wel goed nieuws, maar het lijkt me heel veel schakelen in korte tijd...quote:Op woensdag 5 juni 2013 13:01 schreef Qwea het volgende:
Bestraling ging niet door. Mca wil opereren ws volgende week. En hun prognose ziet er beter uit dan die in het ziekenhuis van den helder
Hebben ze iets gevonden mbt je knie?quote:Op woensdag 5 juni 2013 13:01 schreef Qwea het volgende:
Bestraling ging niet door. Mca wil opereren ws volgende week. En hun prognose ziet er beter uit dan die in het ziekenhuis van den helder
Nee het gaat om een familie lid van Qquote:Op woensdag 5 juni 2013 13:04 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Hebben ze iets gevonden mbt je knie?
Het is om gek van te worden. Maar moet eerst zien wat ze in den helder zeggen. Verwacht niet dat die er blij mee zijn.quote:Op woensdag 5 juni 2013 13:01 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Huh? Wel goed nieuws, maar het lijkt me heel veel schakelen in korte tijd...
Nee gelukkig niet. Wat puala zegt.quote:Op woensdag 5 juni 2013 13:04 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Hebben ze iets gevonden mbt je knie?
Dat is jammer dan , als ze in het andere ziekenhuis wel nog een mogelijkheid tot genezing zien dan is de keus niet moeilijk lijkt me.quote:Op woensdag 5 juni 2013 13:14 schreef Qwea het volgende:
[..]
Het is om gek van te worden. Maar moet eerst zien wat ze in den helder zeggen. Verwacht niet dat die er blij mee zijn.
Ja hoor mijn bagger nacht kwam niet daardoor maar door een open en pijnlijke keel.quote:
Genezing is niet mogelijk. Gaat erom dat ze de wervel stabiliseren zodat er geen verlamming komt. En dan kijken, bestraling, chemo, whatever. Maar genezen is niet mogelijk.quote:Op woensdag 5 juni 2013 13:18 schreef indaha het volgende:
[..]
Dat is jammer dan , als ze in het andere ziekenhuis wel nog een mogelijkheid tot genezing zien dan is de keus niet moeilijk lijkt me.
Maar idd wat een achtbaan van emoties krijgt ze te verwerken.
Mja, moeilijk. Voor een leek is dat toch niet te beoordelen denk ik, wat nou het beste is. Bij Re was het dus eerst chemo en bestralen zodat de tumor kromp en daarna opereren. Maar ja, elk geval is anders lijkt me. Ik zou voor een gespecialiseerd ziekenhuis gaan denk ik, is MCA dat? (Ja, toch, dat is toch diegene met een kankercentrum?) lijkt me beter dan een streekziekenhuis.quote:Op woensdag 5 juni 2013 13:28 schreef Qwea het volgende:
[..]
Genezing is niet mogelijk. Gaat erom dat ze de wervel stabiliseren zodat er geen verlamming komt. En dan kijken, bestraling, chemo, whatever. Maar genezen is niet mogelijk.
En het ziekenhuis hier in Den Helder wilde gelijk bestralen en zegt bedrust ivm dwarslaesie. Mca zegt opereren eerst en geen bedrust en daarna bestralen en hiero zeggen ze bestralen en bedrust
Oh nee, ik bedoelde VUMC, die hebben ook een kankercentrum. En AVL natuurlijk ja.quote:Op woensdag 5 juni 2013 14:02 schreef Qwea het volgende:
Nee mca is dat niet. Moet je geloof ik naar het avl
jup, nog 4,5 week buffelen, echt buffelen, vnadaag van 8 tot 14oo vervangende opdrachten zitten maken, ben nu loofquote:
quote:Op woensdag 5 juni 2013 17:31 schreef Oognip het volgende:
Ik heb gereserveerd voor aanstaande zaterdag voor 7 personen bij Shabu.
Ohhhhhhhhhhhh dat is zaterdag alquote:Op woensdag 5 juni 2013 17:31 schreef Oognip het volgende:
Ik heb gereserveerd voor aanstaande zaterdag voor 7 personen bij Shabu.
O Rewimo, je hoeft die bench niet mee te nemen hoor want ik kom met de trein en heb geen zin om te sjouwen daarmeequote:
Dat is nog beterquote:Op woensdag 5 juni 2013 17:43 schreef indaha het volgende:
O Rewimo, je hoeft die bench niet mee te nemen hoor want ik kom met de trein en heb geen zin om te sjouwen daarmee
Wij komen hem gewoon een keer ophalen en dan kan ik gelijk Onslow komen keuren
Zie tabblad 'parkeren'quote:Op woensdag 5 juni 2013 17:57 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Dat is nog beter![]()
Misschien moet ik eens een adres opzoeken van Shabuen kijken waar ik mijn auto kwijt kan. Iemand tips voor dat laatste?
Ik moest ook Shabu derhalve even googelenquote:Op woensdag 5 juni 2013 18:31 schreef knoblaucha6 het volgende:
Ik lust geen vis, ben er ook nog eens compleet en geheel allergies voor, is dát even een zegen want geen Shabu en zulks
Ik lust ook geen vis.quote:Op woensdag 5 juni 2013 18:31 schreef knoblaucha6 het volgende:
Ik lust geen vis, ben er ook nog eens compleet en geheel allergies voor, is dát even een zegen want geen Shabu en zulks
Dat jij dan ook ooit nog onze grote shabu-meet-organisator zou worden had ook niemand verwacht denk ikquote:
quote:Op woensdag 5 juni 2013 18:01 schreef Greys het volgende:
Veel plezier alvast bij de Shabu!
Ik heb er ook trek inMocht ik alsnog kunnen zaterdag dan app ik Oognip heb ik afgesproken!
Nee idd, ik dacht na de eerste keer, die gaat nooit meer naar Shabu.quote:Op woensdag 5 juni 2013 19:04 schreef miss_dynastie het volgende:s
[..]
Dat jij dan ook ooit nog onze grote shabu-meet-organisator zou worden had ook niemand verwacht denk ik![]()
Thanksquote:Op woensdag 5 juni 2013 17:59 schreef Greys het volgende:
Zie tabblad 'parkeren'
http://www.shabushabu.nl/restaurants/nijmegen
Voor ons of voor de la-la-loempia's?quote:Op woensdag 5 juni 2013 19:29 schreef indaha het volgende:
[..]
Nee idd, ik dacht na de eerste keer, die gaat nooit meer naar Shabu.
Maar ze komt voor ons dus
Oeh, ik nu ookquote:Op woensdag 5 juni 2013 18:55 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik kreeg een heel klein beetje kwijl in den mond toen ik de sushi's bekeek net
Maar ik heb dan ook al heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel lang geen sushi meer gegeten
Ik lust toch andere dingenquote:Op woensdag 5 juni 2013 19:04 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Dat jij dan ook ooit nog onze grote shabu-meet-organisator zou worden had ook niemand verwacht denk ik![]()
Zin in een keertje spareribs ?quote:Op woensdag 5 juni 2013 19:42 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik lust toch andere dingen
Er is meer in het leven dan vis hoor
Ja gelukkig welquote:Op woensdag 5 juni 2013 19:47 schreef indaha het volgende:
[..]
F_R was alles goed bij het onderzoek ?
Die lust ik dan weer wel.quote:Op woensdag 5 juni 2013 19:59 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik lust geen spareribsHebben ze er ook iets anders?
Wat fijn dat alles in orde is en een eigenwijsjequote:Op woensdag 5 juni 2013 19:55 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Ja gelukkig wel
Even cross post uit het z&g topic
Wij hadden een 20wk echo met wat hobbels. We zaten al even te wachten toen we ineens een paar mensen de echokamer in zagen lopen. Later liep er ook een gyn naar binnen. We hadden al zoiets van volgens mij is er iets niet goed. Na ruim 40min waren we aan de beurt halverwege de echo klopte dezelfde gyn op de deur die wilde wat bespreken met de echoscopiste, onderbreking dus bij ons.
En deze is even eigenwijs als ean lag in stuit erg laag. Placenta ligt aan de achterkant maar wel erg laag moet met de 32wk extra gecontroleerd worden.
Foto's komen morgen denk ik.
Nou, ik had echt niet verwacht dat je het zo leuk zou gaan vinden hoor... ik vind het tofquote:Op woensdag 5 juni 2013 19:42 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik lust toch andere dingen
Er is meer in het leven dan vis hoor
Daar hoef je geen sorry voor te zeggen, het is geen verplichting hoor.quote:
Ze hebben ook rib-eye en zulksquote:Op woensdag 5 juni 2013 18:31 schreef knoblaucha6 het volgende:
Zou het kunnen zijn dat je moeder dat niet aan je vader heeft verteld?quote:Op woensdag 5 juni 2013 20:06 schreef ferrari_rood het volgende:
En mag ik even huilen?
Ik ben wel een beetje teleurgesteld in mijn ouders hoor. Gisteren nog tegen mijn moeder verteld dat wij vandaag om 15:00 een echo hadden. Ik heb mijn vader om 19:30 nog gebeld om te vragen hoe het vandaag met hem ging. En denk je dat hij iets vroeg???
O dat is idd niet leukquote:Op woensdag 5 juni 2013 20:06 schreef ferrari_rood het volgende:
En mag ik even huilen?
Ik ben wel een beetje teleurgesteld in mijn ouders hoor. Gisteren nog tegen mijn moeder verteld dat wij vandaag om 15:00 een echo hadden. Ik heb mijn vader om 19:30 nog gebeld om te vragen hoe het vandaag met hem ging. En denk je dat hij iets vroeg???
quote:Op woensdag 5 juni 2013 20:06 schreef ferrari_rood het volgende:
En mag ik even huilen?
Ik heb het hem ook verteld in de auto naar huis. Oké hij kan het vergeten maar ook mijn moeder heeft vanmorgen niet even gebeld. Terwijl ik wel heb laten weten een beetje zenuwachtig te zijn.quote:Op woensdag 5 juni 2013 20:07 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Zou het kunnen zijn dat je moeder dat niet aan je vader heeft verteld?
Jammer, maarquote:
Dat is niet leuk neequote:Op woensdag 5 juni 2013 20:06 schreef ferrari_rood het volgende:
En mag ik even huilen?
Ah oke, hij wist er zelf ook van. Dan is het wel jammer. Heb je dan zelf niet ook de neiging om wat minder attent te zijn en niet te bellen om te vragen hoe het met hem is?quote:Op woensdag 5 juni 2013 20:09 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Ik heb het hem ook verteld in de auto naar huis. Oké hij kan het vergeten maar ook mijn moeder heeft vanmorgen niet even gebeld. Terwijl ik wel heb laten weten een beetje zenuwachtig te zijn.
Als je (Laysa) gewoon geen zin had had ik het je ook niet kwalijk genomen hoorquote:Op woensdag 5 juni 2013 20:08 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]Neem je tijd, niemand neemt je dat kwalijk hoor!
gelukkig dan maarquote:Op woensdag 5 juni 2013 20:36 schreef Oognip het volgende:
[..]
Als je (Laysa) gewoon geen zin had had ik het je ook niet kwalijk genomen hoor
Ja heb ik ook. maar goed ik heb maar 1paar ouders. Dan is het misschien wel duidelijk waarom ik gisteren geen medelijden met hem had.quote:Op woensdag 5 juni 2013 20:35 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ah oke, hij wist er zelf ook van. Dan is het wel jammer. Heb je dan zelf niet ook de neiging om wat minder attent te zijn en niet te bellen om te vragen hoe het met hem is?
Ik ken de relatie met je ouders niet, maar zelfs al is die niet helemaal geweldig, jullie hebben contact. En dat ze na een paar keer info van jou kant niet eens vragen hoe het was,vind ik raar.Je hebt alle reden teleurgesteld te zijnquote:Op woensdag 5 juni 2013 20:09 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Ik heb het hem ook verteld in de auto naar huis. Oké hij kan het vergeten maar ook mijn moeder heeft vanmorgen niet even gebeld. Terwijl ik wel heb laten weten een beetje zenuwachtig te zijn.
Ja, dat het niet helemaal 'normaal' zit is wel duidelijk, maar ik lees soms ook wel dingen waardoor het lijkt alsof ze op andere vlakken weer wel veel voor je over hebben en doen en dat zou je dan weer niet verwachten.... jammer is het natuurlijk welquote:Op woensdag 5 juni 2013 20:37 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Ja heb ik ook. maar goed ik heb maar 1paar ouders. Dan is het misschien wel duidelijk waarom ik gisteren geen medelijden met hem had.
Ik bedoelde ook niet te zeggen dat jij dat zegt hoor! Maar het is echt een raar soort tegenstrijdigheid die je niet vaak tegenkomt. Maar ja, ik moet denk ik sowieso mijn mond houden als het om ouders- en kindtoestanden gaatquote:Op woensdag 5 juni 2013 20:42 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik zeg ook niet dat ze niks voor mij overhebben hoor, mijn vader helpt wanneer hij kan en zin heeft met klussen. Mijn moeder is dol op Ean en als er iets met ons zou gebeuren zegt ze haar baan op.
Maar ze hebben gewoon geen inlevingsvermogen ofzo. Ik weet het niet.
Maar na de paar operaties die ik heb gehad en mijn ongeluk lieten ze mij ook een beetje aan mijn lot over zelf mijn tas laten tillen, niet even wat eten klaar zetten of 's morgens voor ze vertrokken vragen of ik ergens hulp mee nodig had oid. Ze willen het dan niet inzien ofzo ik weet het niet.
ja alles rond de 20wk beentje 21wk ik ben nu 21wk1dquote:woensdag 5 juni 2013 20:46 schreef senesta het volgende:
Sommige mensen zien dat ook gewoon niet soms lijkt wel. Want het is niet eens onwil vaak, als je het vraagt dan is het vaak geen probleem. En je hebt ook mensen die heel erg hard voor zichzelf zijn en dat van een ander ook verwachten, allebei best vervelend.
Maar met dit soort dingen is het gewoon erg vervelend en soms inderdaad ook kwetsend.
Fijn dat alles goed wasWas het kindje qua groei nu ook een beetje volgens schema?
Aaaah super, klinkt goedquote:Op woensdag 5 juni 2013 20:47 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
ja alles rond de 20wk beentje 21wk ik ben nu 21wk1d
ik lijk wel teergevoelig, maar ik ben het totaal niet....Dus als je het wel zo had bedoeld had ik er mijn schouders over opgetrokkenquote:Op woensdag 5 juni 2013 20:48 schreef Oognip het volgende:
[..]
Daar heb je weer geluk mee he?
Bedoelde het overigens aardiger dan het er stond.
quote:Op woensdag 5 juni 2013 20:54 schreef senesta het volgende:
Gezien! Wat leuk toch altijd die echo's he?![]()
Weten jullie al wat het gaat worden?
Wijze woordenquote:Op woensdag 5 juni 2013 20:50 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik lijk wel teergevoelig, maar ik ben het totaal niet....Dus als je het wel zo had bedoeld had ik er mijn schouders over opgetrokken![]()
Ik heb nu eenmaal geen controle over wat een ander vindt of denkt....zij dan ook weer niet over mij
Dat is mooiquote:Op woensdag 5 juni 2013 20:47 schreef ferrari_rood het volgende:
ja alles rond de 20wk beentje 21wk ik ben nu 21wk1d
Ik voel mij nog steedsquote:Op woensdag 5 juni 2013 21:03 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Dat is mooiVoel je je al wat beter of is het nog steeds prut?
quote:Op woensdag 5 juni 2013 21:06 schreef senesta het volgende:
Wij hadden met bijna 20 weken de geboortekaartjes uitgezocht, bij een eerdere echo (ze vonden Joey erg klein) was het niet te zien maar dat was ook niet erg want we wilden het niet weten
Op het geboortekaartje stond daar een toespeling op, iets van "Tijdens de echo had ik pret voor 10 want met mijn beentjes bij elkaar konden ze lekker niets zien".
Toen kregen we de 20 weken echo.. en de gyneacoloog vroeg of we wilden weten wat het werd, waarop wij zeiden dat we dat niet wilden weten. Jammer zei ze, want hij lag dus echt met zijn benen wijdZe heeft toen een foto gemaakt (want ze lagen zelden zo met het geslacht te koop
) We hebben dus nog een echo van Joey met zijn benen wijd.
We hebben er naderhand wel erg om moeten lachen. Klopte niets meer van het kaartje
Dat is wel een mooie echo denk ik. Ook bij Ean konden ze het nooit helemaal zeker zeggen.quote:Op woensdag 5 juni 2013 21:06 schreef senesta het volgende:
Wij hadden met bijna 20 weken de geboortekaartjes uitgezocht, bij een eerdere echo (ze vonden Joey erg klein) was het niet te zien maar dat was ook niet erg want we wilden het niet weten
Op het geboortekaartje stond daar een toespeling op, iets van "Tijdens de echo had ik pret voor 10 want met mijn beentjes bij elkaar konden ze lekker niets zien".
Toen kregen we de 20 weken echo.. en de gyneacoloog vroeg of we wilden weten wat het werd, waarop wij zeiden dat we dat niet wilden weten. Jammer zei ze, want hij lag dus echt met zijn benen wijdZe heeft toen een foto gemaakt (want ze lagen zelden zo met het geslacht te koop
) We hebben dus nog een echo van Joey met zijn benen wijd.
We hebben er naderhand wel erg om moeten lachen. Klopte niets meer van het kaartje
Ja hoor, onze woonkamer is iets van 19m2 en staat een tweezitsbank, 2 stoelen, salontafel en eethoek inquote:Op woensdag 5 juni 2013 21:27 schreef Puala het volgende:
Plattegrond gescoord![]()
En nu puzzelen met floorplanner. Zou je op 20m2 een bankstel en eethoek kwijt kunnen
+1 horizontaal of verticaalquote:Op woensdag 5 juni 2013 21:32 schreef roos85 het volgende:
Dat is wel even puzzelen.. ik iig je eethoek in het verlengde van de keuken zetten..
Ja klopt, maar op de een of andere manier zie ik hem hier niet. Vooral ook, omdat ik eigenlijk naast het keukenblokje mijn vaatwasser wil zetten en die dan dus iets de woonkamer in gaat komen. Dus dan maak je de ruimte nog moeilijker.quote:Op woensdag 5 juni 2013 21:36 schreef Oognip het volgende:
Onze woonkamer is 17m2 en je weet hoe die er uit ziet, Puala
Wij hebben het ookquote:Op woensdag 5 juni 2013 21:27 schreef Puala het volgende:
Plattegrond gescoord![]()
En nu puzzelen met floorplanner. Zou je op 20m2 een bankstel en eethoek kwijt kunnen
Foto?quote:Op woensdag 5 juni 2013 21:37 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Wij hebben het ookBank staat bij ons wel tegen de eettafel aan maar die zijn precies evenhoog dus dat staat helemaal niet zo verkeerd
vaatwasser in de werkkast een optie?quote:Op woensdag 5 juni 2013 21:37 schreef Puala het volgende:
[..]
Ja klopt, maar op de een of andere manier zie ik hem hier niet. Vooral ook, omdat ik eigenlijk naast het keukenblokje mijn vaatwasser wil zetten en die dan dus iets de woonkamer in gaat komen. Dus dan maak je de ruimte nog moeilijker.
Dat word wel heel lastig met water en afvoer enz.quote:Op woensdag 5 juni 2013 21:37 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
vaatwasser in de werkkast een optie?
Ik vind jullie woonkamer leuk ingedeeldquote:Op woensdag 5 juni 2013 21:37 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Wij hebben het ookBank staat bij ons wel tegen de eettafel aan maar die zijn precies evenhoog dus dat staat helemaal niet zo verkeerd
de wc zit er naast moet te doen zijn.quote:Op woensdag 5 juni 2013 21:38 schreef Puala het volgende:
[..]
Dat word wel heel lastig met water en afvoer enz.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |